Chciałbym poruszyć temat bardzo dziwnych zasad w Wydziale Komunikacji – pisze nasz Czytelnik. – Może za waszym pośrednictwem Pan Prezydent zajmie się tym wydziałem. Wprowadzono ostatnio procedurę wydawania numerków w godzinach 7:45 do 8:00. Szkopuł w tym, że tych numerków jest tylko 15 a numerek można pobrać tylko na dziś. Z instrukcji usłyszanych od pana że Straży Miejskiej najlepiej przyjść o 5 rano. W kolejce była pani w zaawansowanej ciąży i ta Pani też powinna być o 5 rano i czekać. A podsumowaniem dlaczego nie mogą wydać numerków na kolejne dni jest stwierdzenie Pani z Wydziału Komunikacji, że "nie wie czy jutro pracownice przyjdą jej do pracy i dlatego nie wydają numerków".
Rozumiem, że Wydział Komunikacji ma w poważaniu mieszkańców miasta, bo przykładowo jak w moim przypadku by odebrać tylko dokument muszę zaopatrzyć się w tygodniowy urlop i opiekunkę do dzieci od 5 rano by uzyskać dokument – kontynuuje nasz Czytelnik. – Z całym szacunkiem Pan Bareja mógł by się inspirować tą sytuacją. Na podsumowanie dodam tylko, że dochodzi też do sytuacji , gdzie jedna osoba pobiera 2-3 numerki dla koleżanek w kolejce i to pod okiem czujnego krzyczącego Pana Strażnika Miejskiego. Pozdrawiam Serdecznie i liczę, że w tym wydziale zmieni się coś na lepsze – kończy swój list nasz Czytelnik.
To nie jedyny głos w tej sprawie.
Chciałbym poruszyć pewien temat który w mojej opinii jest lekko patologiczny – pisze kolejny nasz Czytelnik. – Sprawa dotyczy funkcjonowania Wydziału Komunikacji a naszym mieście. Po telefonicznej informacji od wydziału komunikacji dowiedziałem się że "Wydział komunikacji funkcjonuje już normalnie" tak więc wybrałem się do wydziału. A tam informacja , że w godzinach 7:45-08:00 należy odebrać numerek z godziną stawienia się w urzędzie. Kto wymyślił tak chory system? By załatwić sprawę, która trwa może 3 minuty, trzeba dwa razy wybierać się do urzędu i to jeszcze w ciągu 15 minut odebrać numerek. Jak dla mnie to taka forma jest po prostu chora.
Co na to Urząd Miasta?
- Zgodnie z obowiązującym prawem nastąpił powrót do obsługi interesantów w urzędach administracji publicznej - informuje Joanna Ścigała, główny specjalista z Biura Informacji i Konsultacji Społecznych ze świnoujskiego Urzędu Miasta. - Biorąc pod uwagę konieczność ograniczenia kontaktów została podjęta decyzja o bezpośredniej obsłudze interesantów przy wykorzystaniu tzw. „numerków”, na których wpisana jest data i godzina przyjęcia. Uzyskanie informacji o kolejności przyjęcia można uzyskać w drodze telefonicznej lub osobiście pomiędzy godz. 7.30 a 8.00 w WKM. Ilość przydzielonych miejsc jest ograniczona. Interesanci otrzymują terminy na dany tydzień.
Przedstawicielka magistratu dodaje, że nadal istnieje również możliwość złożenia dokumentów do pojemników korespondencyjnych znajdujących się na Stanowisku Obsługi Interesanta w głównym budynku Urzędu Miasta Świnoujście, jak również załatwienia niektórych spraw takich jak: nabycie, zbycie pojazdów poprzez przesłanie dokumentów e-puapem.
- Takie rozwiązania mają na celu ograniczenie kontaktów pomiędzy interesantami i są działaniem prewencyjnym zalecanym przez GIS - podkreśla. - Jednocześnie informuję, że po remoncie Wydziału Komunikacji docelowo przewidziane są trzy stanowiska do obsługi interesantów na rejestracji pojazdów. W celu usprawnienia pracy wydziału zainstalowany będzie biletomat a na wizytę będzie można umówić się również za pośrednictwem Internetu.
a w Niemczech robi sie to w jeden dzien z tablicami...ba a nawet szybciej
to moze i tutaj przyznac Blekitna Flaga za dzialalnosc UM, bedzie feta i karateka no i bzdety i kamery !!
Tez tam mi zeszło 3 tygodnie na wyrobienie prawa jazdy To dziwne miejsce i klienta mają w d ……...e !
Dla wygody oczekujących przydałoby się jeszcze kilka zadaszonych ławek (może wiat przystankowych..?) i będzie OK. Można jeszcze wystawić na zewnątrz głośniczek z relaksującą, spokojną muzyczką dla uspokojenia nastrojów bezzasadnie zdenerwowanych kolejkowiczów.
kpina, rejestracja auta powinna byc przez internet, do urzedu tylko po tablicy odbiór bez kolejek
Czy to jakiś żart??
O 5 rano urząd jest zamknięty. Może czytelnik już od 5 rano pod sądem stał i się POdniecał, bo mu się POrypało na starość we łbie. Jakie on zioła wącha że ma taki odlot? To narzekanie na wydział komunikacji wygląda na zaplanowaną akcję tylko po to aby opluć pracujące tam panie. Czy pod patronatem tej strony?
Stać i czekać buraki a nie narzekać
Po co te nerwy, panie tam pracujące robią wszystko co mogą, pozdrawiam wszystkie.
Czyżby komendant wziął się za robotę? A może na kawce u żony? Bo już nawet drzwi nie pilnuje. Hmmm... jest jeszcze jedno rozwiązanie! Nawet do tego się nie nadaje!! Hahaha
ostatnio wymieniałem paszport... jest jedno miejsce na cale województwo gdzie można składać dokumenty jak i odebrać dokument mające 3 okienka... po wysłaniu maila z prośba na wskazany adres bylem umówiony po 1 dniu czekania (pisałem w poniedziałek umówiony bylem na czwartek) Podobnie z odbiorem... czyli się da ale trzeba chcieć... Chorym a wręcz w dobie COVID niebezpiecznym pomysłem jest dla mnie zmuszanie ludzi do tłoczenia się celem otrzymania jakiegoś numerku! Ale tak już jest z urzędnikami, rozmyta odpowiedzialność za czyny która zawsze można zrzucić na kogoś innego czyni takie głupoty nasza codziennością. W w/w przykładzie również można umówić się telefonicznie lecz z oczywistych względów numer jest często zajęty więc wygodniejszą opcja był dla mnie mail...
W biurze może tylko jedna osoba (petent) patrz: rozporządzenie ministra. Dlatego wydają tylko numerki do jednego okienka i wystawili urnę do wrzucania dokumentów w biurze obsługi interesanta. Jedna Pani ogarnia klientów z numerkami a druga Pani ogarnia dokumenty z urny. Czy to tak trudno q.wa zrozumieć nafochany czytelniku ??
Brawo dla Pani Naczelnik! I tym oto sposobem awantury z pod drzwi wydziału przeniosły się do portalu. Szacunek!
do IP: 94.254.144.*** Najpierw naucz się pisowni j.polskiego Ty"komurkowcu" z siostrami z Boloni.
Co to za brednie z tym urzędem.za co im płacą.. gdzie jest prezydent? To burdel A nie urząd...to już naprawdę konie świata..
pustak to ty z maseczka na twarzy
123 - ktoś ci płaci za hejt na urzędników trolu?
NO WŁAŚNIE URZĘDNIKÓW WIĘCEJ NIŻ PETENTÓW I NIC NIE MOŻNA ZAŁATWIĆ TO SĄ KPINY Z LUDZI
Wrzuciłem do urny i dostałem telefon po 2 tygodniach do odbioru. Wszystko szybko i sprawnie. Po co szczujecie na Panie tam pracujące?
Dostali kasę z tarczy antykryzysowej i rzucili się na auta. Taka to bieda :-)
urzędowa patologia
Tragedia. Mam auto zarejstrowane w UM Szczecin. Pomimo panujących warunków i obostrzeń, sprawę załatwiłem w 4dni z wymianą tabli rejestracyjnych. Jest skrzynka gdzie wrzuca się podania a potem dzwoni sie tylko potwierdzić termin i odbiór. Sprawnie i bez większych problemów. No ale w naszym magistracie poziom obsługi od dawna jest załosny, a wszystko to wina Prezydenta, który zatrudnia tylko popleczników a nie profesjonalistów!
Nie siejcie paniki. Można sprawę załatwić online, przez epuap lub wrzuci do urny. Są możliwości tylko trzeba chcieć.Po co to bicie piany.
Normalny • Środa [10.06.2020, 07:50:50] • [IP: 178.235.147.***] to co jest napisane nie zawsze jest prawdą wejdź na ePUAP i sprawdź zanim coś napiszesz.
W poniedziałek załatwiłem sprawę w 20 minut. Czytelnik przyszedł tam o 7ej i nie dostał numerka.