POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [14.09.2023, 09:01:35] • Świnoujście

Grupa Morska: Musimy znieść podatek od posiadania psów!

Grupa Morska: Musimy znieść podatek od posiadania psów!

fot. Grupa Morska - Cała Naprzód

„Ruszają prace nad przyszłorocznym budżetem miasta, a my jako Grupa Morska, jak każdego roku, planujemy zgłosić obszerną listę pilnych inwestycji. Natomiast sprawą, którą można i należy załatwić bez mnożenia niepotrzebnych przeszkód jest likwidacja podatku od posiadania psów. Uważamy, że przyszedł czas na zmianę tych przepisów.

Po pierwsze nie można wartościować zwierząt, a na dziś stan prawny jest taki, że podatku od kota się nie płaci, a od psa już tak. To absurd i nieetyczne prawo, które należy pilnie zmienić. Po drugie, psa bardzo często mają osoby samotne. Równie często to jedyny przyjaciel i członek rodziny. Karanie podatkiem mieszkańców w tym zakresie jest bezduszne.

Wiele miast i gmin w Polsce zrezygnowało z takiego podatku. Wystarczy wymienić m.in. Poznań, Bydgoszcz, Łódź, Wrocław, Płock, Katowice i Warszawę. Idźmy za dobrym przykładem!

Mamy świadomość kategorycznego tonu naszego postulatu, ale jesteśmy miłośnikami zwierząt i zawsze będziemy działać dla poprawy warunków w tym obszarze. Dzięki naszym radnym i wsparciu innych osób doprowadziliśmy do powstania grzebowiska dla zwierząt. Z dumą współorganizowaliśmy Wystawę Pupili każdego roku, dzięki czemu udawało się także przekazywać spore środki na rzecz naszego schroniska dla zwierząt. Gwarantujemy, że w tej sprawie będziemy równie konsekwentni i nie odpuścimy.” - czytamy na Facebook Grupy Morskiej.


komentarzy: 86, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-86 z 86

Gość • Sobota [16.09.2023, 16:16:01] • [IP: 5.33.73.***]

ZLIKWIDOWAĆ PSY SRAJĄCE GDZIE POPADNIE!

Gość • Sobota [16.09.2023, 15:40:31] • [IP: 37.248.208.***]

Psy to zakała miasta, powinien być wysoki podatek od miejskich kundli z bloków

Gość • Sobota [16.09.2023, 11:30:51] • [IP: 37.8.215.**]

Ja uważam, że podatek od psa powinien być na tyle wysoki, by mógł finansować odpowiednio częste wywożenie psich kup ze śmietniczek do których jest wrzucany. Dlaczego wszyscy mieszkańcy mamy to finansować, skoro pies to przyjemność wyłącznie właściciela? W dodatku powinno wprowadzić się wzorem prawa niemieckiego, że by posiadać psa, muszę wyrazić na to pisemną zgodę wszyscy sąsiedzi. Tymczasem, ktoś zamyka psa w domu i wychodzi do pracy, a ten cały dzień sam wyje i ujada w domu, uprzykrzając życie sąsiadom - tak nie może być. Należy więc wycenić koszty sprzątania śmietniczek miejskich i ten koszt dodać do odpowiednio wysokiego podatku za psa, by zniechęcić przypadkowe osoby do jego posiadania. To zminimalizuje ilość kup na chodnikach i trawnikach. To nic przyjemnego pracować w sklepie przy trawniku, gdzie tłumy sobie skracają drogę, a potem te kupy wnoszą wszędzie na podłogi i ktoś to musi sprzątać. Pies powinien być kosztownym wysoko opodatkowanym luksusem dla bogaczy! Ta Grupa to jakieś lewactwo!

Mieszkaniec • Piątek [15.09.2023, 17:38:32] • [IP: 83.20.235.***]

FAJNIE JEST WAM PATRZEĆ JAK DZIECI BIEGAJĄ PO TRAWNIKACH W GNOJU, W SMRODZIE, UTAPLANE PIĘKNIE PACHNACYMI GOWNAMI? TO PROSZĘ...

Gość • Piątek [15.09.2023, 17:06:13] • [IP: 185.210.37.***]

Słusznie, podatek od psa nie ma najmniejszego sensu, gdyż miasto w żaden sposób nie przyczynia się do ułatwienia życia właścicielom psów Równie dobrze można by sobie zażądać podatku od samochodu, od kanarka czy od roweru. No dlaczego niby akurat od psa?! Jestem przekonana, że gdyby wziął się za to dobry prawnik, to z łatwością można by wykazać niekonstytucyjność takiego podatku w związku z naruszeniem równości obywateli wobec prawa.

Gość • Piątek [15.09.2023, 10:40:31] • [IP: 77.253.208.***]

Ale bełkot inteligencji sie odezwal

Gość • Piątek [15.09.2023, 10:23:14] • [IP: 88.156.232.***]

Grupa Morska działa na szkodę wszystkich mieszkańców z taką inicjatywą. Pies powinien być luksusem na który powinno stać tylko ludzi potrafiących o niego zadbać, więc tacy tylko zbierają odchody na chodnikach i trawnikach. Podatek ten powinien być więc podniesiony, a za pozyskane pieniądze, trzeba stawiać odpowiednie śmietniki dla zagrożeń biologicznych jakim jest kupa. To nie jest tania inwestycja dla miasta, więc powinni ją finansować wyłącznie posiadaczy psów, a nie wszyscy mieszkańcy. Za darmo tego nikt też nie wywiezie i nie zutylizuje. Tak więc, podnieść podatek od posiadania psa, i to kilkukrotnie. Wiecznie szczekający darmowy kundel to też żadna przyjemność za sąsiedztwo. Działania władz powinny dążyć do minimalizowania populacji psów w mieście, a nie ich niekontrolowanego rozmnażania i rozdawnictwa, bo nic nie będą kosztować. Powinny kosztować tyle, co ubezpieczenie dobrego samochodu!

Gość • Piątek [15.09.2023, 10:03:45] • [IP: 185.210.38.**]

Podatek od psów powinien być znacznie wiekszy niż aktualny. Byle głupek nie starałby się o zwierzę w domu. Chodniki i trawniki byłyby czystsze. Mniejsza ilość właścicieli psów przełożyłaby sie na jakość wychowania pupili. Może mniej byłoby szczekających całymi dniami na balkonach. W Polsce ułożenie (wychowanie) psa to całkowita abstrakcja. Obserwuję, że najczęściej to pies prowadzi właściciela na smyczy zamiast iś karnie przy nodze. Przechodząc koło innego psa rzuca sie i halasuje. Widok okropny.

Gość • Piątek [15.09.2023, 09:49:10] • [IP: 176.221.122.**]

AKURAT- srają gdzie popadnie raczej podnieść

Ars • Piątek [15.09.2023, 09:13:32] • [IP: 77.222.242.**]

Do wszystkich co tak wylewają żale na osrane chodniki i trawniki. To nie jest wina psa, tylko właścicieli. Byłem mieszkańcem Ś-cia przez wiele lat i miałem psa, ale zawsze po nim sprzątałem. Teraz mieszkam w innej części Polski i też po psie sprzątam. Takich ludzi co nie sprzątają po swoim psie powinna karać straż miejska i policja. Drugą rzeczą jest to, że w obecnym miejscu zamieszkania tzw. Psie Pakiety są wszędzie dostępne: w parkach, na osiedlach, skwerach, przed dworcem pkp i centrum przesiadkowym i nawet w centrum miasta. Wiem, że nigdy nie będzie idealnie i zawsze znajdą się osoby co nie posprzątają. W większości przypadków, zwróci się uwagę wskazując Psi Pakiet i przynosi oczekiwany efekt. Zaznaczę, że w tej miejscowości opłata od posiadania psa została zniesiona w 2011 roku.

Gość • Piątek [15.09.2023, 08:47:02] • [IP: 79.161.223.***]

Zawsze sprzatam po moich psach i place te 96zl rocznie.

Gość • Piątek [15.09.2023, 08:36:27] • [IP: 176.221.122.***]

Wniosek SUPER!!

hamilton • Piątek [15.09.2023, 07:55:23] • [IP: 178.238.245.***]

czyli psy zasraja miasto za darmo a emeryty maja dziennie po 1 godz n SPP , a moze to wy zrezygnujcie z diety radnego i dzialajcie za darmo co ?? macie lepszych pomyslow, moze latarnie pomalujcie na rozowo co ??

Gość • Piątek [15.09.2023, 07:38:17] • [IP: 5.173.194.**]

Nich Grpa Morska sama się zlikwiduje

Mieszkaniec • Piątek [15.09.2023, 07:26:43] • [IP: 83.20.235.***]

NIECH PŁACĄ. NIE SPRZĄTAJĄ, CAŁE MIASTO JEST OSRANE!! ŻYGAĆ SIE CHCE JAK SIĘ IDZIE ULICAMI. NIE MOZNA NA NIC SPOJRZEĆ BO POD NOGAMI WALAJĄ SIĘ GÓWNA. STRAŻ MIEJSKA POWINNA KARAĆ NAGMINNIE TEN PROCEDER

Gość • Piątek [15.09.2023, 07:21:53] • [IP: 176.221.123.***]

tak, taki niech sraja po chodnikach, trawnikach i gdziekolwiek ZA DARMO!! Jakas milosniczka psow zglosila ten postulat pewnie, SMIECHU WARTE jakby w miescie nie bylo innych problemow do zalatwienia!!

Gość • Piątek [15.09.2023, 06:25:18] • [IP: 176.221.122.***]

Bzdura! Jeśli nie wlasciciele to my wszyscy będziemy płacić za cudze psy. Nie zgadzam się!

Gość • Piątek [15.09.2023, 06:23:05] • [IP: 178.238.251.***]

Od kota się nie płaci, bo nie sra na chodnikach. Żaden absurd.

Gość anty pis • Piątek [15.09.2023, 02:09:22] • [IP: 37.248.212.***]

W radzie miasta Świnoujścia jest dwóch prawdziwych miłośników zwierząt to Bartkowiak z lewicy i ten Staszyński z PiS.u. .

Gość anty pis • Piątek [15.09.2023, 02:03:14] • [IP: 37.248.212.***]

Lans na biednych zwierzętach 😈 ! ! ! Proponuje gr.morskiej która chce uchodzić za tzw.milosnikow zwierząt zajęciem się losem porzuconych zwierząt. na czas wakacje i ferie!!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 23:20:54] • [IP: 31.11.130.***]

Z takim projektem to pewnie Grupa Morska wyborów nie wygra!! I dobrze. Przecież pomysł nie może dawać oszołomom profitów. Państwo Grupa Morska pytam: Ko po pieskach będzie sprzątać ?? Czy wśród swoich członków już wybraliście specjalistów od. ...??

Gość • Czwartek [14.09.2023, 22:55:50] • [IP: 178.238.250.***]

jezu, ludzie, zaden podatek czy jego brak, nie zmieni sytuacji osranych trawnikow!! jest wiecej brudasow, ktorzy maja wylane na sprzatanie po swoich psach i tyle! nikt ani nic tego nie zmieni! to nie psy winne a ludzie na litosc boska!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 22:06:46] • [IP: 178.238.246.**]

Trzeba wiedzieć kto nie płaci podatku od psów !proponuje donosić na takich!wychodza z śmierdzielami nocą, i maja w dupie aby po nich sprzątać, czas na sygnalistów, informować o nierejestrowanych obsrancach, bywa, ze po takim spacerku, paniusie całują swe pociechy, które właśnie wąchaly psie kupy na trawce 🤣😂😛

Roman M. • Czwartek [14.09.2023, 21:46:43] • [IP: 92.118.164.*]

Do piesków nic nie mam, mam pieska który jest członkiem mojej rodziny. Natomiast pomysł zniesienia podatku od psa, uważam za nietrafiony. Tak jak inni komentujący, uważam, że taki podatek powinien być utrzymany. Zapewne w najbliższym półroczu pojawi się wiele kontrowersyjnych pomysłów. Powód jest oczywisty.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 20:44:13] • [IP: 78.30.80.**]

To towarzystwo już zeszło całkowicie na psy!! Ale co się dziwić, skoro największym umysłem tej grupki, jest umysł rzeźnika po dwuletniej szkole!!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 20:30:31] • [IP: 46.205.136.***]

19:57:46] • [IP: 37.47.184.***] propozycja chama POlszewickiego: nie podejmować tematu gwaltów na kobietach ze strony nielegalnych imigrantów, żartować na ten temat pod kątem seksualnym, czyli wg tego prostaka gwałt to tematyka seksualna, potrzeb, libido, to nie jest ciężkie przestępstwo, dramat rodzin, małżeństw, tragedie osobiste. Ów zwyrodnialec rzuca nawet oszczerstwo, iż Polacy za granicą stanowią bardziej przestępczą grupę niż nielegalni imigranci, którzy juz utworzyli na Zachodzie islamskie gangi (Szwecja, Francja...), którzy zwiększyli kilkanaście razy liczbę napadów i kradzieży oraz 15 razy liczbę gwałtów na kobietach. Przypominam, nawet największa fala polskiej emigracji nie podniosła liczby przestępstw na Zachodzie choćby o kilka procent, a co dopiero o 1500%, czyli 15 razy.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 20:14:16] • [IP: 5.173.178.**]

A kto wgl placi podatek od psa

Gość • Czwartek [14.09.2023, 20:13:52] • [IP: 174.90.223.**]

Podatek powinien być podwójny za posiadanie psów !!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 19:57:46] • [IP: 37.47.184.***]

136***Typowy debil... Tylko gwałty wam w głowach. Sami impotenci że was tak ten temat interesuje? Żadna wa nie daje? Polaki za granicą popełniają więcej zbrodni, gwałtów niż ci niby imigranci. Wasz pisałam 600 tys. Imigrantów sprowadził przez 6 lat ostatnie 2 lata 250 tys. Teraz za co wyleciał wasz minister wawrzyk?? Chcą przykryć aferę że sprzedażą wiz dla muzomanow. Wszystkie kraje Europy będą do Polski odsyłać tych z waszą pisowska wiza.. U siebie w mieszkaniach będziecie ich przyjmować.. Bandycka mafia.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 19:25:12] • [IP: 37.248.177.**]

A ja kupiłem sobie kozę. Teraz mam towarzyszkę życia, a na dodatek mam kozięce mleko, mam się też do kogo przytulić,. Rano swym beczeniem budzi mnie jak budzik, nie płacę podatku jak za kundla...Dodatkowym dochodem jest sprzedaż gnoju spod kozy dla działkowców który daje dobre plony ogórków i pomidorów..🐞🐞

Gość • Czwartek [14.09.2023, 19:25:02] • [IP: 5.173.200.**]

A koty, kto myśli o kotach, są bardzo ważne

Gość • Czwartek [14.09.2023, 19:00:06] • [IP: 31.11.130.***]

Ta i zaraz zrezygnują zbierani kup po pupilach.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 18:59:31] • [IP: 37.248.215.**]

co trzeba mieć we łbie, zeby coś takiego zaproponowac? Przecież wystarczy spacer po dowolnej dzielnicy domków jednorodzinnych. Gdzie nie spojrzeć - albo psie dupska wypięte w patoksyzmie defekscji albo wściekle, rozdarte ryje. Malo wam? Chcecie wiecej?

Gość • Czwartek [14.09.2023, 18:42:59] • [IP: 178.238.252.***]

PODATEK POWINIEN BYC PODNIESIONY!!DLACZEGO?DLATEGO, ZE WLASCICIELE CZUJA SIE BEZKARNI, PSY PO WYJSCIU Z KLATEK SCHODOWYCH LEJA NA PODPORY DASZKOW, MLODE DRZEWKA, KOLA AUT, A JUZ NADE WSZYSTKO CI KTORZY WYCHODZA NA NOCNY SPACER-NIE SPRZATAJA!!GLOWA W TELEFON I UDAJA, ZE NI WIDZA JAK PIES WALI NA PLACU ZABAW, CHODNIKU ITD NO I CI KTORZY PRZYWIAZUJA POD SKLEPAMI, A ONE OSZCZEKUJA INNE PSY, SWOICH PANOW I TYCH KTORZY JE ZACZEPIAJA!!DLATEGO PODATEK MUSI BYC PODNIESIONY BO NIE CHCEMY WNOSIC TYCH GOWIEN DO DOMOW!!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 18:09:41] • [IP: 37.248.152.***]

Popieram jak najbardziej

Gość • Czwartek [14.09.2023, 18:00:42] • [IP: 107.189.5.***]

PODNIEŚĆ PODATEK OD PSÓW, KONIEC SRANIA I SZCZANIA W MIEŚCIE PO CHODNIKACH I TRAWNIKACH. WPROWADZIĆ NOWY PODATEK OD MOCHERÓW I PIS.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 17:44:31] • [IP: 91.216.213.***]

zlikwidujcie podatek to utoniecie w psich gównach. ----już jest tragicznie ale dla was to mało.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 17:30:49] • [IP: 46.205.136.***]

Jestem za podniesieniem podatków od psów i... Niemców w apartamentach, czyli ścigac ich jak oni ścigają nas w Ahlbecku, nasi kapo powinni gonić ich, by zapłacili za oddychanie powietrzem wolności, wolnym od nielegalnych imigrantów, a warto pamiętać, że na Zachodzie liczba gwałtów wskutek nielegalnej migracji wzrosła, np.w takiej Belgii...15 razy!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 16:51:26] • [IP: 5.173.30.**]

Ale wymyślili śmiechu warte hihihihi.. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać hihihihi

Gość • Czwartek [14.09.2023, 16:39:31] • [IP: 5.173.178.*]

no pewnie i bony do biedronki za sranie na chodnikach i zeby nie sprzatac!!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 16:18:36] • [IP: 2.106.93.**]

Kompletne dno ta Grupa Morska.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 15:42:38] • [IP: 77.252.46.***]

Ja i tak nie płacę, bo nie mam takiego obowiązku.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 15:17:42] • [IP: 83.23.29.***]

Rece opadają na pomysły tej grupy, moim zdaniem powinno zostac płacenie za psy, a zlikfidowac to zeby nie można bylo zakazac trzymania psow w blokach, to nie obora a smrod gorszy jak w oborze i jeszcze szczekanie tych kundli, nie każdy czlowiek może to tolerowac i spac za ścianą z ujadajacym kundlem. A ten radny z tej grupy to ma mózg psa bo wymyślą takie pierdoly ze strach jak by dalej by wygrał.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 14:51:10] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedy wkoncu coś zrobicie aby zmniejszyć nie kontrolowaną populację psów a jak jeszcze nie będzie podatku to będzie jeszcze gorzej!!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 14:50:02] • [IP: 5.173.192.**]

Pewnie najwięcej jest tych którym psy przeszkadzają co je kiedyś posiadali, a teraz mordami kłapią.Niech podatek zostanie ale niech kontrolują czy psy mają czipy, a i za koty niech też płacą.Kocie smrody też do śmieci wywalają.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 14:03:53] • [IP: 92.118.167.**]

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:44:24] • [IP: 176.221.122.***] jak się nudzi już dzisiaj może zacząć :)

Gość • Czwartek [14.09.2023, 14:02:20] • [IP: 37.47.181.***]

Psy jak psy, ale bachory w blokach to jest zaraża A jeszcze jak się trafi jakiś z autyzmem czy inny świr to dopiero jest cyrk

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:44:24] • [IP: 176.221.122.***]

ja proponuję wprowadzenie dla właścicieli psów obowiązkowych prac polegających na sprzątaniu terenu miasta z odchodów pozostawionych przez psy

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:36:09] • [IP: 37.248.179.***]

Popieram

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:33:25] • [IP: 37.47.148.**]

Mam psa i jakoś specjalnie mi podatek nie przeszkadza ale idąc tokiem rozumowania komentujących, chciałbym żeby wprowadzono też podatek od kaszojada. Drą mordy w bloku, drą mordy przed blokiem, jak się im zachce to mamusia zaprowadza w krzaki albo na wydmy żeby załatwiło potrzeby. Dodatkowo podatek od każdego działkowca, wszystkie lasy w okolicach ogródków działkowych zawalone śmieciami. A i jeszcze podatek od każdego alkoholika. Zostawiają jeszcze większy syf niż wymienieni wcześniej działkowcy

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:16:49] • [IP: 37.248.209.**]

Ale wymyślili, nie mają chyba czym już zabłysnąć, to niech też zbierają kupy po psach jak tak chcą.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:13:53] • [IP: 31.11.128.***]

Brak tematów do rozwiązania? Żałośni ludzie.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 13:03:11] • [IP: 178.238.246.**]

Czy dzisiaj nie ma większych problemów ? Podwyższyć podatek, i niech sprzątają po swych obsrancach, i nie zostawiają ich na pół dnia bywa, ze na cały dzień.To miasto, to miasto psów !Moze grupa Morska zajmie się służba ZDROWIA, SZPITALEM, Pomocą dla ludzi chorych, biednym, samotnym!!🥵😡

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:56:15] • [IP: 178.238.246.**]

Proponuje podnieść podatek od psów.A grupa morska w ramach uwielbienia piesków niech po nich sprząta, kupy na chodnikach i trawnikach.Niech stworzy grupę która będzie pilnowała aby pozostawione w domu psy nie wyły całymi dniami, są ludzie starsi, chorzy, którzy potrzebują spokoju, i co właściciele maja to w nosie, ze pies sobie wyje i szczeka.NIECH PŁACA PODWUJNY PODATEK!Tylko trzeba sprawdzić kto psa zarejestrował !😡☹

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:50:47] • [IP: 31.0.70.**]

Wszędzie się płaci za posiadanie psa, może jeszcze niech zniosą podatek od nieruchomości albo co innego🤣

Wpis częsciowo rapowany • Czwartek [14.09.2023, 12:49:38] • [IP: 46.205.140.**]

Psow w Ś-ciu jest za dużo, pies jest coraz czesciej gadżetem, psy nabywa sie trochę wg obowiazkowego zestawu, nawet gdy nie jest niezbędny - mam mikrofalówkę, lodówkę, samochod, komputer, telefon, telewizor, słuchawki, play station, drukarkę, kamerkę w aucie, rower...●●●HULAJNOGĘ...TO I PSA MIEĆ MOGĘ ●- pies jest towarzyszem do biegania, spania, się-pokazywania/ więc łatwo sie go nabywa, mimo ze utrudnia on innym zycie, szczekaniem, s...aniem, podgryzaniem... / A ta latwosc powinna byc powściagnięta podatkiem, zaś podatki powinny iśc na worki na odchody, kubły na nie, moze na budowę osobnych wybiegów dla psów. Niestety u nas panuje zbytnia psia swoboda/ psy sa wszedzie, nawet na plazy i wszedzie gdzie woda/ i straszą, szczekają, ślinią i gryzą / i odgryzają kończyny ludziom zdrowym i schizom.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:49:10] • [IP: 143.42.114.**]

Całe miasto oddane I oszczane od chodnika po trawnik NIECH SYFIARZE PŁACĄ ZA SRANIE PUPILÓW. AMEN. Worki na pchły i pasożyty co ujadają.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:45:24] • [IP: 5.173.24.**]

Ja proponuję wrócić do starych oplat za śmieci jak było co kwartał i po równo było dla kazdego

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:44:48] • [IP: 185.210.38.***]

Podniesc podatek i to ostro a zlikwidowac tych dzbbanow, grupe morska.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:31:41] • [IP: 46.205.140.**]

Podnieść podatki ma psa niech płaci i karać palenie na balkonach dym idzie do góry dlaczego mamy wdychać ten smród

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:28:02] • [IP: 145.253.118.**]

To juz calkiem zeszli na psy !

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:09:52] • [IP: 37.248.152.**]

11:20:37 - jedyne co możesz w tym dzikim kraju zrobić to się wyprowadzić

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:05:39] • [IP: 5.173.30.**]

Śmiać mi się chce z tych waszych postulatów hihihihi.. Wy się lepiej zajmijcie naszym szpitalem... Brak specjalistów. Jeden najszybszy kardiolog świata na NFZ.. A nie kuźwa takie pierdoły podatek od psa i może jeszcze już do kompletu.. Żeby nie sprzątać po nich... Śmiech cyrk...

Gość • Czwartek [14.09.2023, 12:00:20] • [IP: 176.221.122.**]

jestem właścicielem psa i też nie zgadzam się na jakieś pomysły z d..y podatek ma zostać te parę groszy nikogo nie zbawi ale w ogólnym rozrachunku te kilka tysięcy mozna wydatkować na coś innego a do pana -pani/ jestem na nie / sam jesteś chwastem przywiezionym w kance buraku ze wsi i takich należy wyrywać

Gość • Czwartek [14.09.2023, 11:53:52] • [IP: 178.238.249.***]

Podnieść zeby wystarczylo na utrzymanie schroniska

Gość • Czwartek [14.09.2023, 11:20:37] • [IP: 37.248.179.*]

A co zrobić jak pies WYJE na tarasie, rownież w domu (słychać przez sciany i przewody kominowe).Własciciele są w domu.Pies zaczyna wyć od 6 rano, zdarza się, że nawet w nocy.Wycie jest uciążliwe, serce boli słysząc ten płacz (to pies pasterski, cierpi siedząc bez ruchu)Moze ktoś poradzi co robic w takiej sytuacji?Pies jest młody a nasze nerwy stare...

Gość • Czwartek [14.09.2023, 11:02:36] • [IP: 176.221.123.***]

Przyszedł czas jak zwykle przed wyborami. Dziadostwo

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:56:59] • [IP: 185.210.39.**]

Proponuję wprowadzić podatek od szczurów, wszy i karaluchów.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:56:25] • [IP: 185.210.39.**]

Nie, nie i jeszcze raz NIE!Czy ktoś, kto sprząta kupy po czyimś psie, bo właścicielowi nie chce się schylić karku ma to robić za darmo!?Grupo Morska! Po swoim kocie kupy sprząta w domu właściciel SAM!Nie angażuje w to nikogo innego.W kupę jego kota, jak jej nie uprzątnie wdepnie on SAM!A w leżące na chodnikach psie kupy wdeptujemy WSZYSCY!I właściciel często ma na to wywalone!Ktoś więc musi to sprzątnąć i te pieniądze z podatku w jakiej części służą aby to zrobić.Jeśli kogoś nie stać, żeby co roku zapłacić jakieś drobne pieniądze na podatek za psa, to znaczy, że nie stać go na karmę, na weterynarza i in.wydatki z tym związane.Po prostu NIE BIERZEMY ZWIERZĘCIA DO DOMU!Każde zwierzę to wydatek i trzeba to wiedzieć.Emeryt, samotny co zrobi, jak zachoruje i pójdzie do szpitala?Pies zostanie sam w domu?Trzeba być rozsądnym i w takiej sytuacji rozważyć, czy może wziąć kota, który jest mniej absorbujący i nie ma za niego podatku!A...lubię i psy i koty!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:55:47] • [IP: 176.221.123.**]

Radnym powinno się być dwie kadencje potem 2 kadencje przerwy. Skończyłyby się układy mafijne, układziki i pomysły z d**y.

jestem na nie • Czwartek [14.09.2023, 10:35:35] • [IP: 37.248.152.**]

Podnieść podatek od posiadanie kundli! Brońmy się przed zalewem srająco-ujadającego chwastu! Miasto dla ludzi nie dla kundli!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:33:58] • [IP: 148.122.23.**]

Ja na pewno nie bede placil za sprzatanie psich gowien itp Wlasciciel ma ponosic koszty zwiazane ze swoim psem !!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:30:08] • [IP: 92.118.164.***]

Koty nie srają na ulicy i nie są uciążliwe dla sąsiadów. Psy natomiast zostawiają swój odór w windzie, srają na ulicy oraz niesamowicie głośno ujadają czy to na drobny szelest w bloku czy na pieszych przy domkach w zabudowie jednorodzinnej. Z tego powodu nie płaci się haraczu od kota, a psy w ogóle powinny być zabronione w mieście za wyjątkiem przewodników niepełnosprawnych. Goroąco pozdrawiam

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:28:51] • [IP: 37.248.179.***]

Może radni też niech się wezmą i dostosują prawo obowiązujące w Polsce, jeżeli chodzi o strefę płatnego parkowania, nowe auta zgodnie z obowiązującym prawem mają w homologacji niski, średni i wysoki poziom emisji co2 i pomimo że wysoki jest niższy od wymogów, to niemożliwe jest skorzystanie z preferencyjnych warunków dla takich pojazdów, bo uchwała rady miasta przewiduje tryb miejski którego nie ma w obowiązujących przepisach. Reasumując miasto poprzez strefę płatnego parkowania pobiera opłaty niezgodnie z obowiązującym prawem, aby zapełnić dziurę w budżecie kosztem Mieszkańców miasta.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 10:16:59] • [IP: 80.187.123.***]

Zlikwidujmy przy okazji obowiazek sprzatania po psie, stworzmy miejsca pracy, dwu osobowe zespoly sprzataczy psich odchodow, wyprowadzaczy psow. Bo co ma zrobic samotna osoba jak nie moze wyjsc? Wszystko oczywiscie z miejskiej kasy. Powodzenia dzialajcie!

"Hał dó jó dó?"Me?Hau hau • Czwartek [14.09.2023, 10:06:09] • [IP: 5.173.176.**]

Wrecz przeciwnie, trzeba go podnieść, by oplacac utylizacje psow w krematoriach, choc trzeba dac zniżke emerytom. Dzis wszystko sie Polakowi należy - zamawia jedzenie, sługa z żóltym plecakiem ją przywozi prosto do zagrody ust; gdy są potrzebne kolorowe wizje wobec wyrzutów sumienia po rozwodzie, zamawia sie dopalacz, latwo sie go kupuje i jest; pustkę zycia bez wartosci zagłusza się też PSEM, nad ktorym sie panuje i którego reakcje mają udowodnić, że jest sie ludzkim panem; ale jeśli nawet pustki nie ma, to życie polega na tym, że jedzie sie do pracy, ma się wypłatę, żyje sie w coraz lepszym technicznym otoczeniu, wiec pies jest takim jakby klimatyzatorem iluzyjnie odswiezajacym duchowa warstwę zycie. Pies jest pomoca dla czlowieka, ale nie zastąpi relacji z ludźmi, dzis czesto mechanicznych, płytkich, nie zastąpi duchowego i intelektualnegp pogłebienia.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:51:08] • [IP: 178.238.252.**]

brawo POPIERAM kochajmy zwierzaki

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:43:12] • [IP: 176.221.122.**]

Faktycznie to absurd. Powinno sie rowniez wprowadzic podatek od kotow.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:41:03] • [IP: 176.221.122.**]

500 EURO POWINIEN BYC PODSATEK OD PSA PLUS WYRAZENIE ZGODY WSPOLNOTY MIESZKANCOW NA POSIADANIE PSA. MASZ DOM TO MIEJ PSA ALE NIE W BLOKOWISKU BO SIE ROBI ZWIERZYNIEC JAK W SZESNASTYM WIEKU GDZIE LUDZIE ZYLI RAZEM Z BYDLEM POD JEDNYM DACHEM.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:39:09] • [IP: 37.47.181.***]

A niby dlaczego zniesc podatek ? A zwiększyć, aby tylko ludzie odpowiedzialni i świadomi brali psa A nie byle łajza bo za darmo

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:31:33] • [IP: 31.0.51.**]

ACo to za ściema? Trzeba znieść złodziejską SPP!

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:30:18] • [IP: 92.118.166.*]

Jestem ZA. CZAS NAJWYZSZY.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:26:33] • [IP: 5.173.157.**]

Zlikwidować to się powinno niektórych radnych bo tylko działają na szkodę mieszkańców i miasta !

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:22:25] • [IP: 176.221.123.**]

Ja proponuje nałożyć podatek od głupoty, pierwsi chętni grupowo się zgłaszają, jak można przeczytać

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:20:30] • [IP: 81.8.75.**]

Chyba to jest jakiś żart. Podatek powinien być podniesiony i wprowadzony całkowity zakaz wejścia na plażę z psami.

Gość • Czwartek [14.09.2023, 09:17:39] • [IP: 91.199.250.**]

Należy podwyższyć podatek a nie znosić. Ktoś po tych psach musi sprzątać.

Oglądasz 1-86 z 86
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Jest nowa decyzja sanepidu dotycząca obiektów zlokalizowany przy ul. Chrobrego 19, 21, 26, 28. W związku ze stwierdzeniem przekroczenia parametru mikrobiologicznego w próbce wody pobranej w dniu 18.09.2024 r. z punktu kontrolnego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego, do czasu uzyskania pozytywnych wyników badania wody, prosimy postępować zgodnie z komunikatem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świnoujściu z dnia 19.09.2024 r., to znaczy wykorzystywać dostarczaną wodę z sieci miejskiej wyłącznie do celów sanitarnych, tj. WC. Informujemy także, że cysterna z wodą zdatną do spożycia jest podstawiona przy ulicy: Chrobrego – parking przy budynku nr. 21. ■ ZWiK w Świnoujściu prowadzi prace poprawiające jakość wody na odcinku pomiędzy ul. Boh. Września i ul. Mieszka I. Sanepid jednak warunkowo dopuścił do spożycia wodę w następujących obiektach: · Szpital Miejski im. Jana Garduły, · ul. Beniowskiego 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 15, 16, 17, 19, · ul. Mieszka I 5, 6, 8,12, · ul. Jana z Kolna 4, 5, 6, 8, 8a, 9, 10,12, · ul. Boh. Września 30, 31, 31b, 31c, 38e, 39a-e · ul. Wyb. Władysława IV 9. Woda jest warunkowo przydatna do spożycia przez ludzi i może służyć do przygotowywania posiłków i potraw, do mycia i płukania warzyw i owoców, mycia naczyń i , a także do kąpieli, mycia zębów, przemywania zranień, może być używana do urządzeń sanitarnych (WC). ■ W sobotę 21 września 2024 r. o godz. 11 z Basenu Północnego po raz 23. wystartuje Masa Krytyczna - Świnoujście na Rowery. Organizatorami wydarzenia są Urząd Miasta Świnoujście i OSiR „Wyspiarz”. Więcej szczegółów w załącznikach ■