POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [25.11.2022, 16:12:43] • Świnoujście

Zbierają podpisy „TAK” dla In Vitro

Zbierają podpisy „TAK” dla In Vitro

fot. Organizator

W Świnoujściu rozpoczęła się zbiórka podpisów pod obywatelskim projektem ustawy "TAK dla In Vitro", której celem jest przywrócenie państwowej refundacji tej procedury. Czas na zebranie min. 100 tys. podpisów jest do końca stycznia.

Komitet inicjatywy uchwałodawczej „Tak dla In Vitro" zawiązał się kilka miesięcy temu. Inicjatorką projektu jest Wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego Ewa Kopacz, wspierając Obywateli w walce o równy dostęp do leczenia. Jego założeniem jest przeznaczenie środków na politykę zdrowotną w obszarze leczenia niepłodności, w tym finansowanie procedur medycznych wspomaganej prokreacji, między innymi in vitro. Ma być to co najmniej 500 milionów złotych rocznie.

Niepłodność to postępująca choroba cywilizacyjna. W przyszłości dotknie jeszcze wiele i wielu z nas. Musimy być na to przygotowani - przede wszystkim z perspektywy równego dostępu do leczenia. Szacuje się, że w na niepłodność choruje około 3 milionów osób.

Leczenie niepłodności jest bardzo złożone i dotyczy kompleksowej diagnostyki. Niestety metody leczenia niepłodności, takie jak zapłodnienie pozaustrojowe (IVF, inaczej in vitro) nie są objęte rządowym finansowaniem. Dzieje się to ze szkodą dla pacjentów, społeczeństwa i naszego państwa. Między innymi z tego powodu dostępność w Polsce do leczenia niepłodności jest oceniana jako jedna z najniższych spośród wszystkich krajów Europy.

Metoda zapłodnienia pozaustrojowego, jest najskuteczniejszą metodą leczenia niepłodności.

Dlatego też konieczność powołania do życia obywatelskiego projektu ustawy o przywróceniu refundacji leczenia niepłodności, w tym zapłodnienia pozaustrojowego prowadzonego w ośrodkach medycznie wspomaganej prokreacji.

Obywatelski projekt ustawy „TAK dla In Vitro" zakłada, że na realizację programu polityki zdrowotnej leczenia niepłodności corocznie zostaną przeznaczone środki z budżetu państwa, będące do dyspozycji Ministra Zdrowia w wysokości nie niższej niż 500 mln zł. Rokrocznie Minister Zdrowia będzie zobowiązany do przedstawienia kompleksowego planu refundacji. Systemowy plan leczenia niepłodności powinien obejmować aspekty fizyczne i emocjonalne człowieka. Bo leczenie niepłodności nie kończy się w momencie zapłacenia często kilkunastu bądź kilkudziesięciu tysięcy złotych. To przede wszystkim koszt emocjonalny – zawsze ciężki do poniesienia dla kogoś, kto spotyka się z diagnozą i leczenie musi odbyć na własną rękę.

Podpisy można składać w kawiarni Sonata ul. Marynarzy 7 w piątek, sobotę i niedzielę w godz 12.00 – 16.00. O kolejnych terminach będziemy Państwa informować.

Karolina Romańska
Sekretarz Platformy Obywatelskiej RP w Świnoujściu


komentarzy: 78, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-78 z 78

Gość • Poniedziałek [28.11.2022, 19:55:48] • [IP: 176.221.123.***]

[10:26]Kobieta z Jaitpur w Indiach, zanim popełniła samobójstwo, napisała list pożegnalny, w którym wskazała, że mężczyzna, z którym żyła, zmusił ją do zażycia pigułek aborcyjnych aż 14 razy! Kobieta, nie mogąc znieść myśli, że przyczyniła się do zabicia tak wielkiej liczby własnych dzieci, odebrała sobie życie. Osierociła tym samym nastoletnie córki. Na całym świecie aborcja pozwala przykryć problem kazirodztwa, znęcania się nad kobietami, gwałtów, handlu “żywym towarem” oraz innych poważnych przestępstw, którymi ofiarami są kobiety i dzieci.

Gość • Niedziela [27.11.2022, 23:47:55] • [IP: 89.151.32.**]

Przeciwnicy in vitro doskonale zdają sobie sprawę z zagrożeń wynikających z przemysłowej produkcji zarodków, eliminacji eugenicznej, produkcji ludzi z dużą pulą uszkodzeń genetycznych, gdzie produkcja ta skazuje omamione pseudoleczeniem jak to nazywają platformersi często na wiele aborcji i widok rodzonych potworków jako błedów z produkcji człowieka. Nie uda się od razu, to się zabija do skutku.

Gość • Niedziela [27.11.2022, 10:47:42] • [IP: 46.205.140.*]

Przeciwnicy in vitro nawet nie wysilili się poznać o co chodzi. Powtarzają populę polityków i lans pseudo naukowców. Przypomnę tylko że pisać każdy może trochę lepiej trochę gorzej, nawet głupoty. Nie wyskakujcie też z prawdami głoszonymi przez tych co nie mają rodzin i ich jedyną rodziną jest radio Maryja.

Gość • Niedziela [27.11.2022, 10:46:50] • [IP: 37.8.230.***]

Gość • Piątek [25.11.2022, 23:50:39] • [IP: 176.221.122.***] A ja w sobotę jestem w Sonacie i się podpiszę za. Natomiast do was POKO pelikany, wielbiące POKOzłodziejską mafię, POKO łajdactwo i POKO ohydę, apeluję żeby w pierwszej kolejności uzupełnić swoją wiedzę. Takim degeneratom intelektualnym, jak wy, to się lepiej nie wypowiadać, bo tylko wstyd przynosicie waszym rodzicom.

Gość • Sobota [26.11.2022, 21:58:44] • [IP: 89.151.36.***]

Acha, to już wiemy skąd się biorą takie spórki, biedronie czy inne gdule...

Gość • Sobota [26.11.2022, 21:12:34] • [IP: 185.210.38.**]

No i spoko. Jak zdążę to jutro podjadę i podpiszę.

Gość • Sobota [26.11.2022, 19:55:08] • [IP: 46.205.140.**]

16:33:16] • [IP: 80.157.183.**] odpowiesz za to przed Bogiem, ze spłodzeniem tej córki wiazały się smierci jej siostr lub braci, zawsze z in vitro wiąże sie smierc innych embrionòw przy sztucznym plodzeniu dziecka (np.przy wprowadzaniu embrionu do macicy zdarza sie, ze embrion umiera). Co do sily i wysportowania, to... nie życze źle nikomu, nawet dzieciom, ktore rodzice powołali do zycia w tak niegodny sposób, ale wysportowanie i siła to nie jest gwarancja i symptom zdrowia, ze tak powiem, genetycznego. Statystyka pokazuje, że w tej grupie dzieci jest znacznie więcej chorób i fizjologicznych niedostatków, to mozna znaleźć w literaturze przedmiotu, ale juz w TVN o tym milczą.

Gość • Sobota [26.11.2022, 17:55:59] • [IP: 176.221.123.***]

A ja bede zbierac podpisy na refundacje leku XARELTO ktory kosztuje 150 zl. i co miesiac musze go kupowac + pozostale.

Gość • Sobota [26.11.2022, 16:53:51] • [IP: 176.221.123.***]

Zabronić sprzedaży alkoholu kobietom do 25 lat. Od razu wzrośnie dzietność.

Gość • Sobota [26.11.2022, 16:33:16] • [IP: 80.157.183.**]

Ja tam mam dziecko z invitro, uwazam ze to byla bardzo dobra decyzja. Moja corka jest bardzo zdrowa silna i wysportowana, nie jak jej garbaci, otyli i leniwi smartfonowi rowiesnicy. Jak ktos sie zastanawia to invitro moge tylko polecic:)

Gość • Sobota [26.11.2022, 16:12:48] • [IP: 46.205.140.**]

15:12 - poprawka, oczywiscie powinienem był napisać" jesli masz WNUVCZKA".

Gość • Sobota [26.11.2022, 15:12:33] • [IP: 46.205.140.**]

13:12 - poczytaj profesora Cebrata, inne strony z wypowiedziami, podkreślam, NAUKOWCÓW. Jesli masz dziecko z in vitro, jego siostry lub bracia zostali zabici przy tej procedurze, inne embriony umierają w trakcie tej procedury. Sa tez statystyki dotyczace chorób dzieci z in vitro, jest wiecej tych chorób.

Gość • Sobota [26.11.2022, 14:36:20] • [IP: 176.221.122.***]

NIE dla In Viadro

Gość • Sobota [26.11.2022, 13:12:22] • [IP: 89.151.38.***]

Co za debile wypisują takie bzdury na temat In Vitro.ja doczekałam się wreszcie pięknego wnuka a córka po 10latach leczenia niepłodności synka.Wy maso ciemna dajcie szanse parom zostać rodzicami popieram całym sercem In Vitro życze powodzenia i dużo dzieci.

Gość • Sobota [26.11.2022, 13:02:11] • [IP: 176.221.123.***]

Pozostaje tylko w szyję, jak mawia jeden taki siaki.

Gość • Sobota [26.11.2022, 12:18:59] • [IP: 92.235.43.**]

In Vitro to przedewszystkiem pieniądze! A co do ludzi, to tak się zastanawiam ile to na całym świecie w tym i ten kraju jest zamrożonych zarodków właśnie ludzi którzy dzięki tej metodzie powstali (boć zapłodnienie już było) ale nie mogą się urodzić od 20-30 lat? Co z tymi ludźmi, kto za to płaci, rodzicie?

Gość • Sobota [26.11.2022, 12:15:40] • [IP: 31.11.130.***]

I co chcecie zwojować na świecie głosząc taką ciemnotę?? Ambicje są aby brylować, ale to za mało aby coś znaczyć!! Jeszcze trzeba mieć troszeczkę nowoczesnej mądrości!!

Gość • Sobota [26.11.2022, 12:09:15] • [IP: 176.221.123.**]

Nie. ..in vitro to nie ludzie. Jeszcze nikt z tego wynalazku starości nie dożył

Gość • Sobota [26.11.2022, 12:00:25] • [IP: 185.210.38.*]

Na świecie dwudziesty pierwszy wiek w Polsce średniowieczna CIEMNOTA.

Gość • Sobota [26.11.2022, 11:54:55] • [IP: 5.60.181.***]

Ja miałem być usunięty dzięki mojej matce żyje, dwiedziałm się jak byłem dorosły, nie wiecie co ja pszeżylem, nie życzczęe tego nikomu...

Gość • Sobota [26.11.2022, 11:44:38] • [IP: 37.248.166.*]

Aktywiści PO najpierw namawiają kobiety do skrobanek a efektem jest później bezpłodność tych kobiet i wyrzuty sumienia do końca życia. POtem będą im proponować in vitro. Jedno i drugie nie jest leczeniem! Skuteczność in vitro to kilka %. Reszta zarodków jest mrożona lub jako cenny surowiec dla przemysłu kosmetycznego. Tak się kręci lody, bo in vitro i skrobanki to duży biznes. Jak bardzo zepsute są kobiety, które namawiają do tego inne kobiety. Niech się pochwalą ile sobie zaliczyły skrobanek.

Gość • Sobota [26.11.2022, 11:27:36] • [IP: 62.69.252.***]

Ciekawe z jakiego wynalazku jest nasz mały idol

Gość • Sobota [26.11.2022, 11:09:11] • [IP: 46.205.140.***]

In Vitro to nie jest metoda leczenia niepłodności !!

Gość • Sobota [26.11.2022, 10:57:48] • [IP: 176.221.122.***]

Nie ma na refundację leków dla chorych i umierających Kolejki do lekarzy i na rehabilitację A oni dzieci chca refundować Ile w domach dziecka jest istot potrzebujących miłości Kpina

Gość • Sobota [26.11.2022, 10:56:19] • [IP: 176.221.123.***]

Wszyscy to macie zryte łby!

Gość • Sobota [26.11.2022, 10:26:18] • [IP: 46.205.140.*]

Lekarz ginekolog w Bielsku-Białej:" Moja pacjentka urodziła dziecko z letalnymi wadami, zmarło, a ona popełniła samobójstwo" PRAWA KOBIET 23.11.2022, 19:41

Gość • Sobota [26.11.2022, 10:21:05] • [IP: 176.221.123.***]

[23.38] Partenogeneza czyli dzieworództwo występuje np. u owadów, do niedawna uważane za niemożliwe u ssaków, bo zarodki zawierające jedynie matczyny materiał genetyczny żyją krótko, obumierają na wczesnym etapie. Jednak w 2004 roku udało się wyhodować mysz, pierwszego zdolnego do życia ssaka partenogenetycznego. „Na to Maryja rzekła do anioła: «Jakże się to stanie, skoro nie znam męża?» Anioł Jej odpowiedział: «Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc Najwyższego osłoni Cię. Dlatego też Święte, które się narodzi, będzie nazwane Synem Bożym.Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego” (Łk 1, 37)

Gość • Sobota [26.11.2022, 10:07:02] • [IP: 176.221.123.***]

Wszyscy swym podpisem popieramy interesy klinik wspomaganego rozrodu, w których jak. np. w Policach nie przestrzegano procedur i pomylono probówki ze spermą.Kilka lat temu pani artystka poprzez media prosiła o pomoc na wychowanie bliźniąt nieznanego ojca. Mamusia miałą lat 60, mieszkała ze swoją mamusią lat 85 w dwóch pokojach z kuchnią. ZUS odmówił jej zasiłku macierzyńskiego i urlopu wychowawczego, ponieważ pobierała emeryturę, świadczenia wykluczają się.Olgierd Łukaszewicz wystosował apel do premier Ewy Kopacz, o przyznanie kobiecie emerytury na specjalnych warunkach.

Gość • Sobota [26.11.2022, 09:29:12] • [IP: 88.156.234.**]

dokladnie wolnosc nam zabieraja i cisza...

Gość • Sobota [26.11.2022, 09:21:32] • [IP: 37.47.152.***]

Kościół nie popiera in vitro bo mniej kasy dla nich będzie. Za co biskupi złote pierścienie, samochody, rezydencje kupią...

Gość • Sobota [26.11.2022, 08:32:03] • [IP: 185.210.38.*]

Zazwyczaj czytając komentarze stwierdzam że mieszkańcy miasta są małostkowi, zaściankowi i zawistni. Jednak dzisiejsze komentarze pokazują, ze co niektórzy są jeszcze skończonymi debilami

Gość • Sobota [26.11.2022, 08:00:45] • [IP: 94.254.174.***]

Rozmnażajcie się jak chcecie, ale za własne pieniądze.Dlaczego znów próbujecie wydoić podatnika?

Gość • Sobota [26.11.2022, 07:40:19] • [IP: 176.221.122.**]

Jestem za In Vitro

Gość • Sobota [26.11.2022, 07:02:26] • [IP: 94.254.168.***]

Co krok to szok

Gość • Sobota [26.11.2022, 06:18:54] • [IP: 178.238.252.**]

Oczywiście, że TAK dla In Vitro.

Gość • Sobota [26.11.2022, 05:45:14] • [IP: 176.221.123.***]

Ośrodki te nie leczą swoich pacjentek, u których wystąpiły powikłania. Nie zajmują się opieką nad dzieckiem w okresie prenatalnym. Nie prowadzą również opieki nad pacjentkami, które zaszły w ciążę. Są one kierowane do publicznej służby zdrowia, finansowanej przez płatników NFZ. Jeżeli badania prenatalne wykażą, że dziecko poczęte in vitro jest chore, proponowana jest aborcja.

Gość • Sobota [26.11.2022, 05:43:37] • [IP: 176.221.123.***]

In vitro nie leczy niepłodności, rodzi się człowiek-niepłodność trwa dalej. O hodowli mówią ci, którzy sami usługi in vitro udzielają." Jeżeli dojdzie do zapłodnienia, po kilku dniach hodowli wybiera się (poddaje selekcji) embriony, które zostaną podane (transferowane) do jamy macicy" (koniec cytatu). Gdy pacjenci nie mają własnych komórek rozrodczych, mogą je kupić. Nie ma tzw. paragrafu Kk na okoliczność kradzieży gamet.Urodzenie Louizy Brown poprzedziło wiele poronień, a noblista Robert Edwards oskarżany był o niekaralną działalność -pierwsze próby zapłodnienia pozaustrojowego dokonywał na komórkach jajowych pobranych bez zgody kobiety z okazji operacji usunięcia przydatków.Metoda in-vitro jest mało skuteczna, na urodzenie się ma szansę najwyżej 7, 5% dzieci poczętych in vitro. Ok. 20 embrionów traci życie, aby mogło się urodzić jedno żywe dziecko. Jeżeli kobieta nie jest zdolna do donoszenia ciąży, nigdy nie urodzi dziecka, nawet poczętego in vitro. Przezyje jedno lub, gdy uparta, kilkanascie poronień.

Gość • Sobota [26.11.2022, 00:57:37] • [IP: 37.248.160.***]

Sztuczne dziecko z probówki to nie dziecko

Gość • Sobota [26.11.2022, 00:35:18] • [IP: 37.47.146.***]

A po co komu sztuczne dzieci jak cyborgi bez duszy? Jako zabawki ?Nie rozumiem. To jacyś zboczeńcy chyba chcą produkować dzieci seryjnie.

Gość • Sobota [26.11.2022, 00:01:20] • [IP: 178.238.247.***]

Smiszek korkuje się z biedronką i czarzastym

Gość • Piątek [25.11.2022, 23:59:33] • [IP: 178.238.247.***]

Precz z lewakami!

Gość • Piątek [25.11.2022, 23:57:04] • [IP: 178.238.247.***]

Precz z czerwoną zarazą!

Gość • Piątek [25.11.2022, 23:50:39] • [IP: 176.221.122.***]

A ja w sobotę jestem w Sonacie i się podpiszę za. Natomiast do was pisie pelikany, wielbiące pisozłodziejską mafię, pisie łajdactwo i pisią ohydę, apeluję żeby w pierwszej kolejności uzupełnić swoją wiedzę. Takim degeneratom intelektualnym, jak wy, to się lepiej nie wypowiadać, bo tylko wstyd przynosicie waszym rodzicom.

Gość • Piątek [25.11.2022, 23:38:30] • [IP: 212.30.37.**]

Kościół katolicki nie dopuszcza zwrotu „In Vitro” (a już na pewno metody), ponieważ ich święta Maria, jako pierwsza kobieta na świecie została zapłodniona, właśnie tą metodą. Józef stolarz wkur.wił się (miał prawo), ponieważ niby jego syn Jezus, a urodził się bez jego udziału. Złożę swój podpis, aby pomóc rodzicom, którzy pragną mieć swe dzieciątko. Koniec PiS’u jest bliski. Kościoła katolickiego również. Precz z kaczą dyktaturą.

Gość • Piątek [25.11.2022, 22:53:20] • [IP: 176.221.123.***]

Zanim podpiszesz zastanów się ta ustawa nie ma ograniczeń wiekowych, nawet 60 letnia kobieta może starac sie o dziecko poczete ta metoda. 100 000" bezpańskich" embrionów zamrożonych czeka na adopcje w Polsce.

Gość • Piątek [25.11.2022, 22:32:44] • [IP: 89.151.32.**]

Jeżeli rodzice mają defekt genetyczny i uniemożliwia im on naturalne poczęcie dziecka, to widocznie w naturze tak jest, że się takich defektów nie przenosi. Natomiast jeżeli robimy in vitro, musimy być przygotowani na to, że przeniesiemy je na kolejne pokolenia – mówił profesor Cebrat. In vitro to jest bardzo duży rynek. Chodzi o to, by znaleźć jak najwięcej chętnych, by można było ich poddać tej procedurze bo to ogromny biznes – dodał. Zaznaczył też, że kliniki zajmujące się zapłodnieniem pozaustrojowym, obserwują swoje pacjentki tylko do 10 tygodnia ciąży. Gdy uda się ją utrzymać przez ten czas, zabieg jest uznawany za zakończony sukcesem. Niestety do poronień, powikłań i ewentualnego ujawnienia chorób na tle genetycznym dochodzi w wielu przypadkach później. I rodzą potwornie zniekształconych kalekich ludzi. Albo chcą, by lekarz zamiast leczyć pacjentów, zamordował tak stworzone istoty za nich, uwalniając od wszelkiej odpowiedzialności. Potworne egoistki i hieny, czarne wdowy!

Gość • Piątek [25.11.2022, 22:22:47] • [IP: 176.221.123.***]

Co za bzdury piszecie poczytajcie o inv a potem piszcie bo straszny żal bierze czytając Wasze wypociny i cieszcie się ze problem Was nie dotyczy ….

Gość • Piątek [25.11.2022, 22:19:30] • [IP: 46.205.136.**]

Brawo dla wpisòw cytujacych prof Cebrata, są skonkretyzowaniem wątku mojego wpisu z 21:35. Hańba dla PO, partii juz dziś lewicowej, ktora, przypomnę, podtrzymala w sierpniu r.2011 legalność aborcji mimo jasnego zapisu w Konstytucji o prawie do życia kazdego człowieka. To prawo przypomniał w 2020 r.Trybunał Konstytucyjny, orzekajac nielegalnosc ustawy dopuszczającej zabijanie dzieci zapowiedzianych jako niepelnosprawne. Swoją drogą te zapowiedzi regularnie sie nie sprawdzały, rodzily sie dzieci zdrowe po zapowiedzi lekarskiej, iz będą chore i po zachętach, by rodzice je abortowali - gdy rodzice nie chcieli aborcji, wiele późniejszych narodzin nie potwierdzało zapowiedzi o niepełnosprawności. In vitro zaś to kryptoaborcja, tam gina embriony. Straszne jest tez zamrażanie embrionów w azocie, czekają one do Świetego Nigdy, by być implantowane do macic. Dochodzi też do ich uszkodzen i nawet pomyłek przy implantacji. W Policach doprowadzono do urodzin dziecka innych rodziców, matka urodziła nie swoje dziecko!

Gość • Piątek [25.11.2022, 22:04:54] • [IP: 46.205.136.**]

21:07• 5.173.200.***Na szczęscie niedawno Kk (biskupi) zebrali na jednej stronie internetowej mnóstwo faktów świadczących o ostrej walce JP2 ze zjawiskiem pedofilii w Kk i atak lewactwa na JP ma odpór (pedofilia jest obecna w każdym srodowisku, np.celebrytów i artystow, tylko że oni mają pod swoim wladaniem media, ktore milczą o pedofilii w tych sferach). JP np.podwyższył w prawie koscielnym wiek uznawany za wiek dziecka z 16 do 18 lat (tego nie ma w prawie polskim, tu wiek dziecka jest do 16 lat, znam przypadek z Pom.Zach., ktory pozwolil działac zapobiegawczo Kk w pewnej sytuacji, gdy policja nie moglaby nic zrobic). W Kod.Prawa Kanonicznego z 83 r.wprowadził sankcje za pedofilię. Ustanowił jurysdykcję Rzymu nad przypadkami pedofilii, wyłączając ją spod władzy tylko biskupów, by wyrwać te sytuacje z ukladów lokalnych. Zobowiazal episkopaty do ustanowienia szczególowych norm postepowania w razie wykrycia przypadkow pedofilii. Nie ma tu miejsca na opisanie wszystkich działan JP2, by ukrocić ten proceder

Gość • Piątek [25.11.2022, 21:35:34] • [IP: 46.205.136.**]

In vitro to morderstwo, bo jeśli rodzi się jedno dziecko, ginie wiele innych, czyli sióstr i braci tego, któremu uda sie urodzić, czyli procedura nie jest tylko wybraniem jednego plemnika i jednego jaja, by powstał jeden embrion - ginie kilka lub wiecej embrionow, czyli ludzi. Że to są ludzie, pisze się już w podręcznikach dla studentów medycyny, że" ludzkie życie zaczyna się od poczęcia", to fakt naukowy, nie ma innego momentu.In vitro to otwarte wielkie pole nadużyć i instrumentalnego traktowania dziecka - są znani homoseksualisci, ktorzy maja" swoje" dzieci donoszone przez surogatki. In vitro to wielka niepewność co do genetyki. Wybitni naukowcy, niezapraszani do mediów, bo zniszczyliby wielki biznes hodowli ludzi, twierdzą, że, cytuję znany tekst pod takim tytułem" za in vitro zapłacą potomkowie". Sztuczny dobór zarodków zycia zaowocowac może fatalnymi nastepstwami w genetyce - dotad to siły natury doprowadzały do zapłodnienia. Ci wybitni naukowcy to np.prof.Midro czy prof.med. z Poznania Gadzinowski.

Gość • Piątek [25.11.2022, 21:07:16] • [IP: 5.173.200.***]

Doskonałe miejsce, Sonata - ten z pomnika naprzeciwko, którego kumple gwałcili dzieci tysiącami o czym biedaczek" nie wiedział" będzie się miał z pyszna, dostanie czkawki przy mieszaniu w garze.

Gość • Piątek [25.11.2022, 21:02:25] • [IP: 2.106.93.**]

Ludzie, wolność wam zabierają, może o to byście zaczęli walczyć??

1392 • Piątek [25.11.2022, 20:59:04] • [IP: 5.173.171.***]

Czyli" TAK" dla mordowania zapłodnionych komórek. Moim zdaniem celowe zabijanie zapłodnionej komurki powinno być karalne. .. w procesie in vitro 80% zapłodnionych komurek jest wyżucane na śmietnik...

Gość • Piątek [25.11.2022, 20:16:52] • [IP: 37.8.215.*]

temat zastepczy i odwrocenie uwagi od planu zniewolenia!!

Gość • Piątek [25.11.2022, 20:08:04] • [IP: 83.23.164.***]

A czy śmiszek z mężem ma szansę na dofinansowanie? Jałmużna za ciężką tyrę w EU nie są zadowalające. Trochę lewej kasiorki by się przydało.

emeryt • Piątek [25.11.2022, 20:07:38] • [IP: 37.47.157.***]

Oj Cebrat największym błędem Twojej matki było to że się nie wyskrobała i urodziła takie coś jak TY..

Gość • Piątek [25.11.2022, 20:00:53] • [IP: 88.218.255.***]

Nie rozumiem, prof. Stanisław Cebr at zmarł we wrześniu 2020r. czyli ponad 2 lata temu.

Gość • Piątek [25.11.2022, 20:00:51] • [IP: 46.205.140.*]

Dlaczego przeciwnicy in vitro i aborcji nie mówią jak pomóc już urodzonym dzieciom z tragicznymi wadami. Ważne jak mówił wasz guru żeby zdążyć ochrzcić. Później rodzice a zwłaszcza matki tracą własne życie, plany na życie bo wszystko zaczyna być podporządkowane nieodwracalnie choremu dziecku. Nie macie serca tylko ulegacie propagandzie. Nie powinniśmy decydować za rodziców czy godzą się przyjmując takie dziecko na świat na utratę własnego życia i życie w wiecznej traumie. Wielu z nich pyta dlaczego nas to spotkało. Milczcie bo to bardziej godne niż ta paplanina.

Gość • Piątek [25.11.2022, 20:00:06] • [IP: 178.238.247.**]

NIE 

Gość • Piątek [25.11.2022, 19:50:23] • [IP: 37.248.223.***]

Jak działała Penelopa mieszkanki Świnoujście nie potrzebowały in vitro

Gość • Piątek [25.11.2022, 19:34:51] • [IP: 89.64.102.***]

Jestem za, pieniędzy starczy wystarczy mniej rozdawać na lewo i prawo.

Gość • Piątek [25.11.2022, 19:14:17] • [IP: 108.30.203.***]

Zbieramy podpisy dializy w miasteczku czerwonym

Gość • Piątek [25.11.2022, 18:31:39] • [IP: 176.221.123.***]

Tak

Gość • Piątek [25.11.2022, 18:29:49] • [IP: 213.155.174.***]

Najpierw się puszczać i skrobać, stosować tabletki antykoncepcyjne powodujące bezpłodność, a potem INVITRO.

Gość • Piątek [25.11.2022, 18:27:03] • [IP: 5.173.200.***]

232 Cerber, ceber czy jak ci tam , pisobolszewicki aktywisto, won od ludzi którzy chcą mieć dziecko mimo wszelkich przeciwności biologicznych, daj im żyć swoim życiem gnoju i szkoda że ciebie stara nie wyskrobała, biznes to są chrzciny i pogrzeby z dnia na dzień zboczeńców w kieckach.

Gość Janek • Piątek [25.11.2022, 18:22:37] • [IP: 83.23.132.***]

Jesteśmy na etapie wyeliminowania mężczyzn z zapładniania.

Gość • Piątek [25.11.2022, 18:11:45] • [IP: 176.221.123.***]

Ten prof. to specjalista od genetyki. Czyżby chciał poznać tajemnice zastrzeżone dla Najwyższego (i nie chodzi o wzrost).

Gość • Piątek [25.11.2022, 18:05:04] • [IP: 46.76.187.**]

Czy jednocześnie będzie można złożyć podpis pod apelem o prawo do aborcji?

Gość • Piątek [25.11.2022, 17:49:39] • [IP: 37.8.230.***]

Sory są ważniejsze refundacje.A inicjatorka kopacz to rzeczywiście akurat odpowiednia osoba do takich inicjacji he he.Pytanie co zrobiła dla tych i innych jak była premeirem.Odp. NIC!!

Gość • Piątek [25.11.2022, 17:47:06] • [IP: 176.221.123.***]

iIn vitro to nie jest leczenie ale duży biznes weterynarzy, mała skuteczność i brak odpowiedziainości. Kilka lat temu lokalna poseł EŻT z PO rozpaczała, a z nią lewackie media, nad kobietą która dała się nabrać na ten eksperyment 5-6 razy i potem szukała chętnego który jej te dzieci wyskrobie bo wszystkie były z dużymi defektami. in vitro to jest droga ludzi do ścieku. PO jest też za skrobankami, które już Hitler dla nas zaplanował aby zlikwidować polski naród. Domagają się prawa do zabijania dzieci w tzw. czarnych marszach.

prof Cebrat • Piątek [25.11.2022, 17:18:26] • [IP: 88.156.232.***]

Egoizm takich zwolenników in vitro poraża. Raz, że jest to metoda eugeniczna, gdzie sortuje się produkcję człowieka, a dwa, że ludzie tacy którzy egoistycznie myślą o posiadaniu przedłużenia własnej puli genów, nie zdają sobie sprawy z zagrożenia na jakie skazują swój produkt. Jakie defekty obserwuje się u dzieci po in vitro? Zacytuję badania dużego amerykańskiego instytutu: ciężkie wrodzone wady serca stwierdza się 2, 1 razy częściej niż u poczętych naturalnie, rozszczepienie wargi 2, 4 razy częściej. Cztery i pół razy częściej dzieci te chorują na zrośnięcie przełyku. To dane z ciąż pojedynczych. Defekty w ciążach mnogich są o wiele częstsze, a takich jest po in vitro 20 razy więcej. Wady te niekoniecznie są warunkowane genetycznie. Ale już w 2003 r. Brytyjczycy wykazali, że po zapłodnieniu w szkle zespół Beckwitha i Wiedemanna, związany z piętnowaniem rodzicielskim, występuje aż dziesięciokrotnie częściej. Do tego zespół Russela i Silvera. Dzieci po in vitro dużo częściej chorują też na nowotwory. To egoizm!

prof Stanisław Cebrat • Piątek [25.11.2022, 17:10:05] • [IP: 88.156.232.***]

To nie jest leczenie, to programowe wprowadzenie depopulacji Polski. Metody zwiększające częstość mutacji, takie jak in vitro, mogą zabić całą populację, nawet jeśli stosuje się je u jednego czy dwóch procent osobników. Załóżmy, że z in vitro rodzi się kobieta z wieloma defektami recesywnymi, których nie widać. W życiu spotyka mężczyznę poczętego co prawda naturalnie, ale też nie bez wadliwych genów, bo każdy z nas ma ich kilka. W jej przypadku jednak prawdopodobieństwo, że któryś z nich zetknie się z innym z pary również uszkodzonym i ujawni się defekt, jest większe. Bo ich więcej ma. Zwiększanie częstości mutacji prowadzi w końcu do osiągnięcia wartości krytycznej. A wówczas populacja ginie. Tak jest u myszy. Produkcja ludzi? Stymulacja hormonalna i pobieranie komórek bardzo obciąża zdrowie kobiety. Wolno ją temu poddać tylko kilka razy w życiu. Najtańszym źródłem komórek są dla firm in vitro jajniki żeńskich płodów po aborcji. Dzisiaj komórka jajowa to 5 tys dolarów. I my wszyscy mamy im za to płacić?!

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:50:32] • [IP: 213.155.174.***]

INVITRO to jest produkcja ludzi. Taki człowiek być może nie ma duszy, bo przecież Bóg powinien tworzyć człowieka, a nie człowiek człowieka. Wszelkie klonowanie ludzi, invitro i inne szarlataństwa powinny być zabronione i surowo karane. Tak samo aborcja.

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:43:12] • [IP: 81.111.123.***]

NIE!

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:29:58] • [IP: 94.254.238.***]

Obecność obowiązkowa!

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:25:38] • [IP: 37.47.104.***]

Ludzie w tym dzieci chorują i umierają i na ich leczenie potrzebne pieniądze w pierwszej kolejności

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:25:20] • [IP: 5.173.178.**]

Musztarda po kolacji

Gość • Piątek [25.11.2022, 16:19:03] • [IP: 83.23.164.***]

Za młodu chodzą z piorunem. PO refleksji zbierają POdpisy na odwrotność z czasów wcześniejszych. Coś nie tak z głową?

Oglądasz 1-78 z 78
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Budżet 2025 Świnoujścia uchwalony! Po długiej i gorącej debacie 15 radnych poparło projekt przychodów i wydatków miasta w przyszłym roku. Tylko dwóch radnych wstrzymało się od głosu ■ Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu informuje, że w związku z przerwą w dostawie wody w dniu 19.12/godz.22 do 20.12/godz.04 dodatkowe zbiorniki wody zdatnej do picia po przegotowaniu zostaną ustawione : Łunowo-zatoka autobusowa przy ul.Zalewowej 65 Karsibór – zatoka autobusowa ul.1-go Maja 9 Karsibór-zatoka autobusowa ul.1-go Maja 5c ■ Joanna Agatowska: władze Szczecina chcą skorzystać z doświadczeń Świnoujścia przy realizacji planowanego tunelu pod Odrą w przebiegu realizowanej obwodnicy Szczecina ■ Betlejemskie Światełko Pokoju dotarło do Świnoujścia. Tuż po godzinie 10.00 Harcerze Hufca Ziemi Wolińskiej przekazali symbol nadchodzących Świąt radnym Rady Miasta zgromadzonym na dzisiejszej sesji ■ W dniu 11 grudnia Świnoujscy jubilaci odebrali medale za długoletnie pożycie małżeńskie, przyznawane przez Prezydenta RP. Uroczystość była momentem, pełnym wzruszeń, ciepła i wspomnień. Odznaczone zostały trzy pary, które obchodzą jubileusz Złotych Godów: Państwo Bożena i Jerzy Górscy, Państwo Alina i Wiesław Król oraz Państwo Bronisława i Marian Włodarscy ■ Od 01 grudnia do 15 grudnia Wydarzenie "Udekorujmy wspólnie choinkę w Muzeum". Zapraszamy wszystkie chętne dzieci do wykonania ozdób choinkowych w kształcie zwierząt morskich, które zawieszone zostaną na choince znajdującej się w holu Muzeum Rybołówstwa Morskiego. Prace prosimy dostarczyć do siedziby Muzeum, przy Placu Rybaka 1 Miejsce: Muzeum Rybołówstwa Morskiego, Plac Rybaka 1 ■ Już 7 grudnia 2024 roku Świnoujście stanie się miejscem niezwykłej, zimowej atrakcji – jubileuszowej X Inwazji Morsujących Mikołajów, rozpocznie się paradą o godzinie 11:15 paradą, która wyruszy ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu. Uczestnicy, przebrani w charakterystyczne mikołajowe stroje, ruszą w kierunku plaży, gdzie odbędzie się najważniejsza część wydarzenia. Szczegółowy harmonogram imprezy przedstawia się następująco: - 11:15 – Parada Morsów ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 - 11:45 – Powitanie uczestników na plaży - 11:50 – Wybór Miss i Mistera Morsujących Mikołajów oraz wręczenie nagród - 11:55 – Rozgrzewka, przygotowanie do kąpieli - 12:00 – 12:20 – Kąpiel morsów w zimnej wodzie - 12:30 – Blok integracyjny (ognisko, ciepłe posiłki) - 14:00 – Zakończenie ■ Już 7 grudnia, o godz. 13.00 zapraszamy na koncert pt. "Będzie Kolęda" oraz wystawę prac plastycznych Koła Plastycznego UTW (Instruktor Agnieszka Chrostowska). Sala Teatralna MDK, ul. Matejki 11, wstęp wolny. W Koncercie udział wezmą: Jerzy Piórski – gitara klasyczna - uczeń Studium Instrumentalnego MDK soliści studium wokalnego UTW: Halina Nowak, Leonarda Paczkowska, Maria Romanowska, Jan Adamski, Marian Łyskawa, chór mieszany Kantylena, zespól męski Chwaty, pod kierunkiem Barbary Okoń ■