POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [12.03.2022, 14:40:33] • Świnoujście

Sprawdzajcie paragony - ostrzega klient jednego ze sklepów spożywczych

Sprawdzajcie paragony - ostrzega klient jednego ze sklepów spożywczych

fot. Mieszkaniec

Pan Jerzy robił zakupy w sklepie PSS Społem popularnie zwanym "Stodoła". Jakież było jego zdziwienie, gdy odkrył różnice między towarem, który miał w koszyku, a paragonem otrzymanym w kasie. Naliczone zostały podwójne ilości niepokrywające się z rzeczywistym stanem zakupów. Wprawdzie otrzymał zwrot nadpłaconych pieniędzy, jednak chce uczulić innych klientów, by sprawdzali paragony.

- Przesyłam paragon, który otrzymałem w sklepie Stodoła.Okazuje się, że zapłaciłem za pomidory malinowe a miałem zwykle czerwone. Dodatkowo zapłaciłem za dwa masła, a miałem w koszyku tylko jedno. Jednym słowem zostałem oszukany na 6,50 zł za masło i 1,53 zł za pomidory. Po rozmowie z kierowniczką, różnice pieniędzy otrzymałem. Chciałbym przestrzec innych ludzi,aby sprawdzali swoje paragony- ostrzega pan Jerzy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 90, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 90

Gość • Piątek [18.03.2022, 09:54:15] • [IP: 46.231.56.***]

gdzie te podwojne nabijanie tylko masło jak widze. Afera na cale miasto każdy sie może pomylic a czasami skanwaga pyknie 2 razy bez przesady tam nigdy nie ma problemow

Gość • Poniedziałek [14.03.2022, 08:58:36] • [IP: 37.8.230.***]

stary numer!! biedronka na grunwaldzkiej przoduje w tym niechlubnym procederze.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 18:58:05] • [IP: 176.221.122.***]

Może nawet nie pamięta ze wziol 2 kostki masła...a tu odrazu afera.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 18:05:46] • [IP: 89.151.36.**]

Ciekawe czy klient miał krawat, bo jak mówił klasyk = klient w krawacie jest mniej awanturujący się...

Gość • Niedziela [13.03.2022, 16:47:13] • [IP: 151.248.62.***]

W stodole nigdy, a często idę tam po pierdoły których mam dużo-zawsze się wszystko zgadza. Za to kaufland to jest trauma. Dosłownie, za kazdym razem trafiam do punktu obsługi z prosba o zwrot.Czasem to jeden produkt, czasem kilka na raz.Pracownicy też mają duuuuży problem żeby chociaz przepraszam powiedzieć oddajac pieniądze.Jesli mnie sytuacja nie zmusza-Kaufland omijam bardzo szeroko!

Gość • Niedziela [13.03.2022, 15:46:14] • [IP: 176.221.122.***]

Ma Pan tupet pani w sklepie przeprosiła oddala pieniądze i po co ta afera co innego jakby Pana odesłano z kwitkiem.to tylko ludzie każdy może się pomylić.zly dzień?No to trzeba zemscic się na kasjerce bo klient może wszystko. ..być niegrzeczny nawyzywac...a sprzedawca cichutko stać i nic odezwać bo klient ma zawsze racje

Mieszkaniec • Niedziela [13.03.2022, 15:22:12] • [IP: 46.205.146.**]

Są klienci, co się kłócą, bo nie umieją czytać cen ze zrozumieniem, np. cena produktu dotyczy 100 gram a nie sztuki, kalafior w Biedronce jest sprzedawany na wagę zamiast na sztuki, cena jakiegoś masła albo mięsa z kartą Moja Biedronka (w Biedronce) bądź z Polo Kartą (w sieci Polo Market), trzeba kupić kilka sztuk produktu by wskoczyła promocja. Bywają też limity na kartę lub na paragon, ale oczywiście jaśnie wielmożni klienci nie rozumieją że jak jest limit 3 kilogramów czy 3 sztuk produktu na paragon lub na kartę, to po przekroczeniu limitu dalej nabija się już normalna cena. Zdarza się też, że trzeba zrobić zakupy INNYCH produktów (bez produktu promocyjnego, bez alkoholu, bez papierosów, bez doładowań do telefonów), żeby promocyjny faktycznie został sprzedany po promocyjnej cenie i wtedy niejako do zakupów za określoną kwotę dopiero można dobić produkt w cenie promocyjnej.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 14:42:42] • [IP: 46.205.144.***]

13:31- ale przewrotność, kasjerka mimo ze towary byly wylożone na pulpit ŹLE policzyła, a ten przewrotny kłamca obwinia faceta Jerzego! Masz talent do bycia komunistą, tylko oni wymyslali, że ofiara jest winna.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 13:56:38] • [IP: 89.151.36.**]

[13.03.2022, 13:04:50] • [IP: 89.151.32.***] Zrobimy ? To zróbcie. Tyle tylko że musiał byś załatwić sobie audiencję u Putina i wysłuchanie w parlamencie europejskim. Może cię posłuchają...

Gość • Niedziela [13.03.2022, 13:36:11] • [IP: 89.151.36.**]

Paragony zawsze trzeba sprawdzać. Za kasą siedzą ludzie. W każdym sklepie.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 13:31:33] • [IP: 5.173.133.**]

Bezsensowny artykuł. Każdy powinien śledzić swoje wydatki, a skoro Pan był taki nie okrzesany. .. Jesteśmy ludźmi, myli się każdy człowiek. Otrzymał Pan zwrot, wiec po to ta skarga i ferment. Proszę wybaczyć, ale to nie świadczy zle o sklepie, lecz o tobie, okazałeś się nieogarnięty i na dodatek zlosliwy

Gość • Niedziela [13.03.2022, 13:04:50] • [IP: 89.151.32.***]

Jeszcze z tymi od prądu i gazu zróbmy porządek, dostałem takie paragony, że to dopiero muszą być złodzieje.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 12:48:01] • [IP: 5.173.224.***]

Bezsensowny artykuł. Każdy powinien śledzić swoje wydatki, a skoro Pan był taki nie okrzesany. .. Jesteśmy ludźmi, myli się każdy człowiek. Otrzymał Pan zwrot, wiec po to ta skarga i ferment. Proszę wybaczyć, ale to nie świadczy zle o sklepie, lecz o tobie, okazałeś się nieogarnięty i na dodatek zlosliwy

Gość • Niedziela [13.03.2022, 12:38:43] • [IP: 83.20.32.**]

Gość • Niedziela [13.03.2022, 12:21:41] • [IP: 89.76.200.***]

Zawsze w każdym sklepie sprawdzam paragon bo co któreś zakupy coś się nie zgadza i mam jakiś zwrot pieniędzy nie dość że wszystko drogie to jeszcze cena inna niż na półce albo podwójnie naliczone przy kasie.Ps.Stodoła zawsze była droga i doliczali do paragonu.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 11:40:11] • [IP: 31.60.116.***]

Pan Jerzy ma 100% racji, nalezy tepic zlodziejstwo w sklepach. Teraz będę bardziej uważała w Stodole i sprawdzała paragony.

Mieszkaniec • Niedziela [13.03.2022, 11:28:35] • [IP: 46.205.146.**]

Niedziela [13.03.2022, 09:04:02] • [IP: 5.173.9.***] Słowo" staż" pisze się przez Ż, nie RZ. Jak piszecie te swoje komentarze, to chociaż piszcie poprawnie pod względem ortograficznym i gramatycznym.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 11:06:28] • [IP: 185.210.39.*]

a ja Stodołę bardzo lubię, spokojne zakupy, miłę Panie Ekspedientki. Polecam. Żaden pan jurek mnie ne zniechęci do zakupów w tym sklepie.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 10:57:34] • [IP: 46.205.144.***]

21:03. .Nie w każdym sklepie! Tyle lat robiłem zakupy w Polo na Roosevelta, dziś już nieistniejącym (budują tam coś handlowo-mieszkalnego). Tam nieustannie, prawie zawsze gdy robiłem zakupy, były przekręty, głównie w kwestii niezgodności cen z półki i przy kasie, dlatego odczuwam z radością każdą zmianę, w ocenie sklepu pod tym wzgledem nie mylę się. Dobrze jest w Lidlu na 11 List. Nie pamiętam, kiedy tam zwróciłem uwagę na złe naliczenie na paragonie. Bardzo rzadko tam jest niezgodnośc ceny przy kasie, w tej kwestii wytknąlbym tylko drobny druk informacji o warunkach promocji, że np.trzeba kupić 3 szt. masła przy zakupach za min.49 zł, tego czesto seniorzy nie widzą. Ale ludzie, jak ja wreszcie odpoczywam w tym Lidlu, nie musząc ciągle walczyć, co było na porządku dziennym w Polo na Roosevelta, ale, ciekawe, w Polo przy kościele (w Hermesie) juz cenówki były poprawne, tamten posejdonowy sklep odstawał, tam wściekle na mnie patrzono, np.kierowniczka zmiany, jakbym to ja był winien ich niedbalstwu

Gość • Niedziela [13.03.2022, 10:51:02] • [IP: 89.151.34.***]

Bardzo drogi sklep, nie robię w nim za kupów

Gość • Niedziela [13.03.2022, 10:44:22] • [IP: 188.212.135.***]

Można skorzystać z kas samoobsługowych i problem rozwiązuje się sam.

Gość • Niedziela [13.03.2022, 10:23:43] • [IP: 178.235.147.*]

Tak tak doliczyli w sklepie na kasie więcej i później sobie wzięli z półki Ha... dziwić się, że nawet rząd ma ten naród za ciemnogród

Mieszkaniec • Niedziela [13.03.2022, 09:45:37] • [IP: 83.20.216.***]

W Kaufie tez tak jest

Gość • Niedziela [13.03.2022, 09:32:59] • [IP: 77.3.68.**]

Proszę spojrzeć na paragon jak w bardzo inteligentny sposób złodzieje zachęcają , , Zachęcamy ponownie to jeszcze raz okantujemy"

Gość • Niedziela [13.03.2022, 09:11:26] • [IP: 94.254.239.**]

Kobity w bylych sklepach spolem musza miec z czego zyc

Oglądasz 1-25 z 90
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ "Komunikacja Autobusowa" Sp. z o.o. informuje, że w dniu 
1 listopada 2024 r. linia nr 10 będzie kursować za darmo pomiędzy gminami Świnoujście i Międzyzdroje. Dzięki współpracy samorządów 1 listopada (Wszystkich Świętych) autobus linii nr 10 będzie kursował bezpłatnie ■ Ze względu na wejście dzikich zwierząt do środka tunelu, obiekt był chwilowo zamknięty. Do czasu wypłoszenia zwierząt ze środka. Od godziny 7:46 tunel został otwarty! ■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■