Ciągłość pracy portu będzie w 100 proc. zapewniona
Zadanie inwestycyjne toczyć się będzie obok codziennych prac w porcie, stąd Korporacja Budowlana DORACO przygotowując się do tej realizacji zaplanowała prace w taki sposób, aby porty mogły nieprzerwanie funkcjonować podczas robót budowlanych.
Wielki proekologiczny projekt
Prowadzone prace uporządkują i uzupełnią infrastrukturę techniczną we wszystkich rejonach portu w Szczecinie i Świnoujściu. Zapewni to optymalizację zużycia nośników energii, poprawę sytuacji w zakresie ochrony środowiska i dostosowanie w tym do obowiązujących norm i przepisów. Stąd to zadanie inwestycyjne można nazwać wielkim proekologiczny projektem.
W jego ramach na Terminalu Promowym w Świnoujściu wykonano już jeden z odcinków przyłącza elektrycznego biegnącego po terenach będących we władaniu miasta. To działanie zapewnia zwiększenie niezawodności dostaw energii elektrycznej oraz ma ograniczyć ryzyko awarii i przestojów promów. W efekcie zwiększy się funkcjonalność Terminala Promowego w Świnoujściu.
Co niezwykle ważne, ta proekologiczna inwestycja umożliwi zasilanie promów w energię elektryczną z sieci lądowej (bez pomocy agregatów), czym zmniejszy oddziaływanie terminalu na środowisko, w szczególności w zakresie emisji szkodliwych związków siarki i azotu oraz uciążliwego hałasu.
Warto dodać, że DORACO po raz drugi zrealizuje możliwość zasilania promów prądem podczas ich postoju w porcie, bowiem jako pierwsza w Polsce wykonała taką instalację przy budowie Publicznego Terminala Promowego w Gdyni.
Monika Woźniak-Lewandowska
Oby to cwane małżestwo co zrabowalo i zniszczyło szczecińską i świnoujską MSR ceka na zagospodarowanie naszego Oddziału portowego ? A co dalej z dźwigami MSR ? Dziwne kariery od kiosku do MSR ? Pamiętacie może takie historyjki o tym jak wiele osób w USA swoją karierę milionera rozpoczynało od pucybuta ? Bywały i istnieją kraje w których do awansu materialnego wystarczyła właściwa przynależność partyjna. Jedną z wielu takich osób na terenie naszego województwa jest kobieta. dla Niej większego znaczenia nie ma kierunek polityczny.. Dla Niej ważniejsze jest" kto da więcej ?" Panie Prezydencie ! Czyżby Pan nie wiedział: kto sprzedaj i komu tereny którymi w naszym imieniu (mieszkańców) Pan zarządza ? Trzeba przyznać, ż ta Pani potrafi być skuteczna. Chce wejść do polskiego parlamentu. Jest cyniczna ale również skuteczna. Panie Redaktorze ! Te informacje są prawdziwe. Prawie żywcem ściągnięte z informacji z komputera. No a te dźwigi ? No cóż prawdopodobnie ich demontaż więcej kosztował jak ewentualna ich cena sprzedaży.
wszystko ok, tylko dlaczego promy na odstawce na Władka IV są zasilane ze swoich chałasliwych i śmierdzących agregatów a nie z lądu od niemieckiego fairplayera. kiedy to się skończy to jest przekręt pod oknami mieszkańców z osiedla Przy Parku
Co za głupki ciągle szczują jednych na drugich. POLSKA JEST JEDNA !!
ODERWAĆ PORT W Ś-CIU OD SZCZECINA!!
Lepiej niech Szczecin zajmie się Szczecinsem a Świnoujście zostawi w spokoju. Już nam dobrze prosperującą stocznie załatwili.
O, nad morzem w Szczecinie terminal promowy mają, stocznię zapieprzyli to i terminal podpieprzą.