Co teraz mają zatem zrobić mieszkańcy, którzy są klientami Vectry?
- W zaistniałej sytuacji, pragnę poinformować o dostępnych kanałach kontaktu z Vectrą. Na naszych Klientów czekamy:
w Centrum Obsługi Klienta, dostępnym pod numerem 801 080 180 (opłaty według stawek operatorów) lub 58 742 65 00 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów) w godzinach:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 8.00–20.00, sob. 10.00–18.00
Infolinia techniczna: pon.–pt. 7.00 –22.00, sob.–nd. 8.00 -22.00
Infolinia Sprzedażowa dostępna pod numerem: 601 601 601 (opłaty według stawek operatorów) lub 58 736 50 01 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów), w godzinach:
Dział Sprzedaży: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00-17.00 - informuje Grzelak.
Biuro PR Vectry zachęca także klientów do wybierania kanałów elektronicznych:
aplikacja „Strefa Klienta" – wiele spraw, w tym tych dotyczących: faktury, wpłaty, saldo konta, statusu aktywnych usług, połączeń telefonicznych, płatności online, a także zakupu nowych usług Klient może zrealizować poprzez naszą aplikację https://ebok.vectra.pl/#/login
zakup usług bezpośrednio na naszej stronie www.vectra.pl lub poprzez dekoder
czat z konsultantem dostępny na stronie www.vectra.pl
przypominamy o alternatywnych sposobach dostarczenia zwracanego sprzętu – Paczkomaty InPost oraz Kurier DHL. Szczegóły dostępne na www.vectra.pl w zakładce „Obsługa Klienta" -> „Umowy i płatności" -> „W jaki sposób bezpłatnie zwrócić sprzęt?": https://www.vectra.pl/pomoc/umowy-i-platnosci#faq-198
Justyna Grzelak przypomina także, że najbliższe biuro obsługi Vectry znajduje się w Gryficach, przy ul. Jana Dąbskiego 1A.
Bezpieczeństwo i wygoda - to cechy, które oferuje infolinia. Na portalu infolinia vectra dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby skorzystać z usług Vectra w sposób efektywny i bezproblemowy.
Jeśli chodzi o osoby chętne na spotkania oraz randki to wystarczy poprzeglądać anonse towarzyskie.
Zanim podzwonisz na infolinię Vectra, sprawdź przydatne informacje na portalu infolinia vectra. Dowiesz się, jak szybko i sprawnie uzyskać potrzebną pomoc oraz rozwiązać wszelkie kwestie dotyczące energii.
mój kolega starszy jest z zawodu Ślusarzem a naprawia Telewizory itd
jak Kablówka Vektry sie zeps€ła to 2 albo 4 godziny i została naprawiona
Te kablówki to nic tajemniczego I każdy może to sobie naprawić. Bo w S.M. 'Słowiain" kablowkę konserwuje kierowca po ZDZ. Przecież on nie ma żadnego pojęcia o elektronice, informatyce czy nawet elektryce.
Wszyscy pracujmy zdalnie! Murarze Malarze huraaa!!
Prawdziwym skarbem Vectry w Świnoujściu jest pan technik, którego jak na razie zaraza nie powaliła. Ten Człowiek w pojedynkę rozwiązuje problemy w miarę możliwości... i robi to fantastycznie. W grudniu uratował kablówkę, w styczniu internet. Ja bym takiemu pracownikowi dał dwa razy więcej za ten czas gdy reszta chorowała...
A dlaczego jest nieczynne, w czym problem, zadzwonić do nich też jest problem!! Operator wirtualny nic nie załatwia Wielka porażka:(
Nie widzę problemu dla komentujących zatrudnijcie się to będzie otwarte ogłoszenia są.
Do pracy nieroby non stop ci sami komentują
Jeżeli jedna pani zachorowała to dlaczego nie zatrudniono następnej.Czy Vectra zwraca koszty biletów do Gryfic?
Mam 40 i za darmo
Pewnie niedługo podadzą nowy adres w Berdyczowie
za Vektrę trzeba rachunek płacic do 15 kazdego Miesiąca nie wszystki domy maja podłączony Kabel z innych Kablówek
Gość • Czwartek [13.01.2022, 09:37:48] • [IP: 88.218.254.***] Nie wszyscy mieszkańcy miasta mają możliwość podłączenia internetu w AC. A szkoda.
taaa, tylko czy ktoś się dodzwonił na infolinię? dzwoniłem kilkanaście razy, nic z tego, sekretarka, po czym się rozłącza i tyle. i tak w kółko.
Za Wasze pieniądze Was ogłupiają.
Osoby Starsze obowiązkowo powinny miec przy sobie Opiekuna Syna czy Córkę
Najpierw pokonaj elektro-robocicę na infolinii i jak będziesz miał szczęście to porozmawiasz z człowiekiem , który mało może.
Vektra powinna z Gdyni przysła Rachunki
Nikomu nie polecam Vectry. Trzy lata temu walczyłam z nimi ponad rok chociaż miałam rację. Oni uważali że nie i kazali mi płacić dalej. Nie płaciłam mimo tego, że wciąż wydzwaniał do mnie dział windykacyjny. Wygrałam i zrezygnowałam z ich usług także w drugim mieszkaniu.Stracili można powiedzieć dwóch klientów a ja dzięki nim nie mam od tamtej pory telewizorów i jestem mega zadowolona bo gdyby nie oni dalej słuchałabym mediów publicznych a to nie wychodzi na dobre jak widzę po znajomych. Mam prawie sześćdziesiąt lat i wystarczy mi internet a w kieszeni sporo zaoszczędzonych pieniędzy. AC sprawdza się dobrze w roli dostawcy internetu a nie tak jak kiedyś Vectra.
Jedź emerycie do Gryfic, to przecież najbliżej. Vectra to masakra!
Vectra- cały czas pracują nad zepsuciem wizerunku!
""najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu" :)