POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [04.01.2022, 18:23:06] • Świnoujście

Mieszkaniec: Co z tą Vectrą?

Mieszkaniec: Co z tą Vectrą?

fot. Mieszkaniec

Punkt Vectry od jakiegoś czasu jest zamknięty, żaluzje na oknach i drzwiach spuszczone są na całej długości i wisi na nich postrzępiona kartka, że ww punkt jest nieczynny do 22.12.2021 roku. Tymczasem jest już 04.01.2022 r., a nic się nie zmieniło. Sprawę poruszył jeden z Mieszkańców.

- Są podane numery telefonu do serwisu, tylko może komuś się udało do nich dodzwonić? Na pewno będzie miał pobrana opłatę wg stawek operatora i raczej nic więcej. Dzisiaj mamy nowy rok 2022, styczeń a punkt jest dalej nieczynny bez jakiejkolwiek informacji co dalej z usługami Vectry.

Kiedyś przez wiele lat ich placówka mieściła się w kompleksie przy ulicy Kościuszki obok Penelopy i zawsze można było zastać personel w godzinach pracy i załatwić potrzebę związaną z ich usługą. Teraz ich punkt jest przy ulicy Monte Cassino obok sklepu Stodoła i z tego co widziałem zawsze było w nim sporo klientów Vectry, którzy mieli jakiekolwiek sprawy do załatwienia. Czy teraz już nie mają żadnej potrzeby i punkt może być nieczynny do odwołania? Wydawałoby się, że Vectra to poważna firma z usługami TV i internetem na cały kraj, a tu całkowity brak kontaktu z podstawową placówką w naszym mieście. Ciekawe jak szybko będą docierały różne faktury do ich użytkowników do zapłacenia za ich usługi, bo nawet kontakt z ich centralą nie jest tak szybki jak się reklamują z prędkościami internetowymi i z biurem obsługi klienta - pisze Mieszkaniec.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 50, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 50

Gość • Piątek [07.01.2022, 10:12:42] • [IP: 46.231.59.**]

Według mnie nie jest postrzępiona :) Na spacer a nie siedzieć przed TV.

Gość • Środa [05.01.2022, 17:44:04] • [IP: 37.8.230.***]

CI CO TAK NARZEKAJĄ, SPRAWDZIĆ SWOJE KĄTY I PRZEWODY, ZŁĄCZKZI, GNIAZDA ITP.TYLKO TRZEBA SIE NA TYM ZNAĆ BO Z WASZYCH WPISÓW WYNIKA ŻE NAJLEPIEJ ZNACIE SIE NA CHEJCIE I ROSZCZENIACH!

Gość • Środa [05.01.2022, 17:40:21] • [IP: 37.8.230.***]

Gość • Wtorek [04.01.2022, 22:20:32] • [IP: 37.248.225.**]BARDZO MI MIŁO ŻE W KÓNCU SIĘ DOWIEDZIAŁEM ŻE JESTES DEBIL, DEBIL, DEBIL.***** CIEBIE PO PROSTU!!

Gość • Środa [05.01.2022, 13:46:30] • [IP: 185.210.39.**]

do klienta [IP: 89.151.38.***] Dlaczego ac systemy łączysz z t-mobile ??

Gość • Środa [05.01.2022, 13:20:03] • [IP: 81.111.123.***]

Nikt nie chce u nich pracować! Bo to oszuści nie płacą za wykonaną prace i mają pracowników w D…. Wiec nie dziwcie się ze nie ma z kim załatwić spraw

Gość • Środa [05.01.2022, 12:01:21] • [IP: 89.151.38.***]

Do 89.151.34. .. człowieku !wypisujesz totalne bzdury i to jeszcze klikasz jako abono Vectry, na temat braku mux tv w Swino masz zerowe pojecie ! Szczegolnie muxu rezimowego (to w tym roku sie zmieni, ) przy odpaleni DVB - t 2 (zwiekszy sie ilosc napromieniowanych pisiorskim przekazem) Zadne blokowanie przez np. VECTRe. Swino jest wiocha w ktorej biznes telekom sie nie oplaca! A chwalone Acsystemy i tak to przejmie T mobile, a na dzis mozecie cieszyć sie Internetem od T mobile rozprowadzanym przez Acki. Oczywiscie Acki to bardzo fajna firma, ale w tym biznesie dynamiki zmian jest bardzo duza.

Mieszkaniec • Środa [05.01.2022, 11:39:54] • [IP: 46.205.145.***]

W końcu otworzą.

Gość • Środa [05.01.2022, 10:34:16] • [IP: 46.205.150.***]

Do 89.151.34. .. człowieku !wypisujesz totalne bzdury i to jeszcze klikasz jako abono Vectry, na temat braku mux tv w Swino masz zerowe pojecie ! Szczegolnie muxu rezimowego (to w tym roku sie zmieni, ) przy odpaleni DVB - t 2 (zwiekszy sie ilosc napromieniowanych pisiorskim przekazem) Zadne blokowanie przez np. VECTRe. Swino jest wiocha w ktorej biznes telekom sie nie oplaca! A chwalone Acsystemy i tak to przejmie T mobile, a na dzis mozecie cieszyć sie Internetem od T mobile rozprowadzanym przez Acki. Oczywiscie Acki to bardzo fajna firma, ale w tym biznesie dynamiki zmian jest bardzo duza.

Gość • Środa [05.01.2022, 10:25:49] • [IP: 37.8.230.***]

Jestem klientem Vectry od samego poczatku TV i internet koszty mc to około 100 zł problemów nie ma suygnal internetowy dobry

Gość • Środa [05.01.2022, 10:14:44] • [IP: 176.221.125.**]

programy telewizyjne lecą z Zabrza Punkt w Swinoujsciu a Dyrekcja w Gdyni racunki płacimy do Centrali w Gdyni

Gość • Środa [05.01.2022, 10:06:50] • [IP: 176.221.125.**]

żeby miec tv ś cie trzeba kabel podłączyc do Bloku

Gość • Środa [05.01.2022, 10:03:34] • [IP: 176.221.125.**]

czekamy z Gdyni na Rachunki Połroczne za Vektrę ale dzisiaj jest 5 stycznia jeszcze nie przysłali

Gość • Środa [05.01.2022, 09:56:47] • [IP: 178.238.245.***]

Bardzo dobry internet ma Słowianin

Gość • Środa [05.01.2022, 09:36:42] • [IP: 88.218.255.**]

Ja mam 59 lat i korzystam tylko z internetu.Po wygranej sprawie z Vectrą i oddaniu mi przez nich pieniędzy zrezygnowałam trzy lata temu z telewizji. Polecam to innym bo wreszcie nie słucham tej propagandy płynącej z mediów publicznych. Oglądam i czytam tylko to co sama chcę a nie to co mi narzucają. Mam nadzieję, że w internecie będzie trochę wolności chociaż też nie wiadomo jak długo.

Gość • Środa [05.01.2022, 08:51:03] • [IP: 2.106.93.**]

Widać gdzie mają swoich klientów

Gość • Środa [05.01.2022, 08:06:16] • [IP: 88.156.234.***]

Ja akurat muszę pochwalić Vectrę, awarie zdarzają się bardzo rzadko. Jeśli się zdarzy to zgłaszam przez Facebooka - w tym przypadku się sprawdza, bardzo szybko odpisują.

Gość • Środa [05.01.2022, 07:24:48] • [IP: 185.210.39.***]

Chetnie zewę umowe z Vektrą ale brak operatorow do ktorych mozna sie zapisac

Gość • Środa [05.01.2022, 07:21:04] • [IP: 185.210.39.***]

Info linia tez nieczynna i przerwa nastepuje - Lącze z konsultantem, Mysle, ze za pomoca Waszej strony cos się zmieni

Gość • Środa [05.01.2022, 07:15:44] • [IP: 89.151.34.***]

Zlikwidowali Multimedia i teraz brak konkurencji. Jak masz jakiś problem techniczny to teraz w Vectrze prawdy się nie dowiesz. Zwalą winę na twój sprzęt. Raz przekaz jest normalny a kiedy indziej wolniejszy. Ale dlaczego nadal nie mamy w Świnoujściu normalnej telewizji naziemnej. Widać, że telewizje kablowe blokują rozwój telewizji naziemnej w naszym mieście.

Gość • Środa [05.01.2022, 05:36:48] • [IP: 176.221.125.***]

Poszukują pracownika to polecam mieszkańcowi się zgłosić poprawi jakość.

Gość • Środa [05.01.2022, 02:23:04] • [IP: 178.238.249.**]

Nie do pomyślenia za czasów śp.Bora

Gość • Środa [05.01.2022, 02:09:37] • [IP: 46.205.144.***]

Z kolei personel T-mobile uległ wymianie, to zdumiewające jak pracownicy podobnych firm pojawiają się i znikają. W T-mobile było przesłodko, ale czasem dziwnie chaotycznie, może to spowodowało zniknięcie pracowników, co najmniej dwojga, łącznie z pewną panią. Co siè potem z tymi ludźmi dzieje? To normalne tak pracować rok w jednej pracy, potem w innej, itd.?

Gość • Środa [05.01.2022, 01:55:45] • [IP: 46.205.144.***]

Nie korzystam z kablówki, bo TV kradnie czas. Mam tylko tv naziemną, oglądam ją wybiórczo, życie jest za krótkie.

Gość • Wtorek [04.01.2022, 22:47:54] • [IP: 88.218.253.***]

VECTRA... ODJECHAŁA :-)))

Gość • Wtorek [04.01.2022, 22:43:22] • [IP: 37.248.225.**]

JAKIE USŁUGI TAKA OPINIA. AMEN.

Oglądasz 1-25 z 50
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zmiana rozkładów jazdy od 04 listopada 2024 r. Uprzejmie informujemy, że od 04 listopada 2024 r. nastąpi zmiana rozkładów jazdy linii autobusowych: 1) linii 5, 5T, A i B; 2) rozkłady jazdy dostępne są na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce ROZKŁADY JAZDY; 3) szczegółowych informacji udziela całodobowo dyspozytor Spółki pod numerami telefonów: 91 321 45 40 lub 797 403 504. Zachęcamy pasażerów o dokonywanie zakupu biletów: 1) z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay; 2) poprzez kasowniki do płatności bezgotówkowych umieszczone w autobusach; 3) poprzez parkomaty/biletomaty 4) w wyznaczonych punktach sprzedaży biletów (kioskach). Wykaz punktów sprzedaży biletów dostępny jest na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW ■