Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu każdy klient sieci Biedronka kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szansę być magiczne.
Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka
To już druga edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania, przeznaczając część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów na rzecz Szlachetnej Paczki. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. W tym roku zwiększa się skala projektu – klienci będą mogli wybrać jeden z aż ponad 25 produktów linii Magnetic.
Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących. Razem możemy więcej.
Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Stowarzyszenia
Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę, Dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju
Więcej informacji i lista produktów znajduje się na www.szlachetnapaczka.pl/biedronka-pomaga-z-paczka
Sieć Biedronka od lat realizuje politykę wsparcia społeczności lokalnych, szczególnie osób zagrożonych niedożywieniem, ubóstwem czy wykluczeniem społecznym, a także opracowała kompleksowy system ograniczania marnotrawienia żywności. Od 2016 r. rozwija program przekazywania żywności na zasadzie darowizny, bezpośrednio ze sklepów do organizacji pożytku publicznego zajmujących się pomocą żywnościową. Wspierała również stworzony przez Polską Akcję Humanitarną program „Pajacyk”, którego celem jest zapewnienie każdemu dziecku codziennego, pełnowartościowego posiłku. Szacuje się, że w kraju takiego wsparcia potrzebuje ok. 300 tysięcy dzieci. W ubiegłym roku sieć przekazała na posiłki dla najmłodszych cały przychód ze sprzedaży książki „Zimowa przygoda”, dzięki czemu możliwe było przygotowanie ponad 325 tys. ciepłych posiłków.
Więcej o społecznym zaangażowaniu Biedronki można dowiedzieć się na stronie csr.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
Szkoda że Magnetic, Kiedyś była to linia " Wawel" był nawet w Świnoujściu ich sklep firmowy.
Omijać tą instytucję.