POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [15.10.2021, 14:06:40] • Świnoujście

Elektroniczna ewidencja czasu pracy w Urzędzie Miasta stała się faktem

Elektroniczna ewidencja czasu pracy w Urzędzie Miasta stała się faktem

fot. Sławomir Ryfczyński

Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że świnoujski magistrat planuje wprowadzenie elektronicznego systemu kontroli czasu pracy urzędników. Zapowiedzi się spełniły. Po okresie testowym, który odbył się w czasie pandemii przyszedł moment na realne wprowadzenie elektronicznej ewidencji czasu pracy w życie.

Kto nie musi odbijać kart na rejestratorach?

To wyjaśnił nam rzecznik prezydenta miasta,

Elektroniczny system kontroli czasu pracy testowany był w UM w Świnoujście w czasie pandemii. Po okresie testowania, system został wprowadzony zarządzeniem Prezydenta Miasta z dniem 28 września 2021 roku. Obejmuje wszystkich pracowników urzędu z wyłączeniem kadry kierowniczej - informuje Jarosław Jaz.

UM został wyposażony w czytniki rejestracji czasu. Rejestratory składają się m.in. z kilku przycisków funkcyjnych, które będą rejestrowały wejście, wyjście, wejście służbowe, a także wyjście służbowe urzędników.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 40, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 40

Gość • Sobota [16.10.2021, 23:43:21] • [IP: 178.238.250.**]

Wychodząc na dymka powinno się odliczać te minuty i kontrolować ich w wiadomych miejscach czy palą w ramach minut bycia w pracy.

Gość • Sobota [16.10.2021, 21:55:22] • [IP: 176.221.125.**]

Niestety problem z palącymi pracownikami jest wszędzie.Wychodzą sobie kilka razy w ciągu dnia na dymka a niepalacy to niby dlaczego nie mają takich przerw.?Palą panie z przedszkola i żłobka. Zgroza. Palący pracownik powinien dłużej pracować. Takie 3-5przerw po 10 min to w skali roku wychodzi kilkanascie dni wolnego.Zakaz palenia w pracy.W dużych sklepach jest taka sama sytuacja. Niepalący pracownicy muszą wykonywać więcej obowiązków bo przecież palący muszą wychodzić na dymka.Pora z tym skończyć

Gość • Sobota [16.10.2021, 19:31:03] • [IP: 80.149.82.***]

kadra kierownicza załatwiająca prywatne sprawy jak zakupy czy fryzjer to jeszcze w nienormowanym czasie pracy czy już płatne nadgodziny ? a może wyrównanie w premiach ??

Gość • Sobota [16.10.2021, 18:02:44] • [IP: 178.238.250.**]

Taa biuro obsługi klienta przy wejściu porażka. Zero kompetencji. Osoby chyba z łapanki. Wizytówka jak wygląda urząd cały.

Gość • Sobota [16.10.2021, 17:51:40] • [IP: 37.47.174.**]

A może lepiej kilkukilowe kule na nogę od razu by było widać że ktoś zpracy się urwał

Gość • Sobota [16.10.2021, 15:35:31] • [IP: 178.238.253.***]

A z biurem obsługi klienta na parterze kiedy zrobi się porządek ?? Po co tam 3 panie ?? Na godzinę obsługują z 4 petentów i to jeszcze z pretensja. Reszta czasu pracy na płoty i jedzenie.

Gość • Sobota [16.10.2021, 11:07:32] • [IP: 89.151.39.**]

Tak trzymać.Trzeba mieć tylko nadzieję że poprawi to obsługę klienta.

Gość • Sobota [16.10.2021, 08:53:09] • [IP: 31.0.52.**]

A kto to bedzie kontrolowal

Gość • Sobota [16.10.2021, 08:50:58] • [IP: 31.0.52.**]

Przeciesx oni sie smieja z nas

Gość • Sobota [16.10.2021, 08:16:44] • [IP: 176.221.124.**]

W UMorskim wprowadzono to kilka lat temu, dzięki temu zatrudniono dodatkowych urzędników.

Gość • Sobota [16.10.2021, 06:46:56] • [IP: 37.248.224.**]

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA ŻEBY CIĘ ZGNĘBIĆ FINANSOWO -KROWOM OBSŁUGUJĄCYM W URZĘDZIE SIĘ NIE SPIESZY.

Gość • Sobota [16.10.2021, 06:44:36] • [IP: 37.248.224.**]

CO Z TEGO ZE KROWA BĘDZIE W URZĘDZIE JAK TY BĘDZIESZ CZEKAŁ GODZINAMI NA ZAŁATWIENIE SPRAWY I SZYBKĄ OBSŁUGĘ. LICZNIK ZAPIER... NA PARKINGU A TY CZEKASZ NA KROWĘ NIM CIE OBSŁUŻY -JEJ SIĘ NIE ŚPIESZY.

Gość • Sobota [16.10.2021, 02:43:34] • [IP: 31.0.56.***]

Przeciesx oni sie smieja z nas

Gość • Piątek [15.10.2021, 22:49:36] • [IP: 178.238.250.**]

Tam jedni zapierdzielają ponad siły i nie wyrabiają a inni nie wiedzą co z czasem robić.

Gość • Piątek [15.10.2021, 22:17:24] • [IP: 37.47.155.***]

Tak palą cały czas obok biura geodety miasta.Jeszvze maja niektórzy dobre posadki oj mają.

Gość • Piątek [15.10.2021, 22:14:11] • [IP: 37.47.155.***]

Jak poradzą sobie panie z biura mieszczącego się w tym budynku co Urząd Pracy? Zawsze stoją od strony podworka i palą, zawsze a przechodzę tamtędy dwa razy dziennie. Już są szare od tych papierosów.

Gość • Piątek [15.10.2021, 22:09:30] • [IP: 62.69.254.***]

Glupota do kwadratu

Gość • Piątek [15.10.2021, 21:52:12] • [IP: 185.126.111.***]

Hehe są osoby i to nie na najwyższym stanowisku które lubia sobie często do domu wychodzic w trakcie pracy :)

Gość • Piątek [15.10.2021, 21:44:39] • [IP: 178.238.250.**]

No właśnie nie noszą masek. To prawda.

Gość • Piątek [15.10.2021, 19:57:09] • [IP: 176.221.125.**]

Nikt nie nosi masek w UM.

Gość • Piątek [15.10.2021, 19:10:21] • [IP: 89.151.38.***]

"I jeszcze zlikwidować palarnię papierosów z tyłu poczty." Nie tylko poczty, takich palarni jest więcej.

Gość • Piątek [15.10.2021, 18:07:17] • [IP: 178.238.250.**]

W UM pełno wakatów. Czas załatwiania spraw raczej się wydłuży.

Gość • Piątek [15.10.2021, 17:54:19] • [IP: 88.156.235.***]

I jeszcze zlikwidować palarnię papierosów z tyłu poczty.

Gość • Piątek [15.10.2021, 17:41:27] • [IP: 89.151.39.**]

Bardzo dobry pomysł.

Gość • Piątek [15.10.2021, 17:17:06] • [IP: 37.47.166.***]

A dlaczego tzw." kadra kierownicza" jest zwolniona z tego obowiązku?? To przecież też urzędnicy i mogą to odczytać jako poniżenie. A Pan rzecznik prasowy też będzie" elektronicznie" kontrolowany?

Oglądasz 1-25 z 40
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Awaria sieci wodociągowej usunięta. Ciśnienie w sieci wraca do normy. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu poinformował o zakończeniu prac związanych z usuwaniem awarii sieci wodociągowej. Prace naprawcze zostały zakończone dziś o godzinie 11:40. Jednocześnie przeprowadzono płukanie sieci wodociągowej przy ujęciu wody SUW „Granica” ■🚔 Zachodniopomorskie: 9 wypadków, 3 ofiary śmiertelne, 48 pijanych kierowców w długi weekend – wzrost tragicznych statystyk! W porównaniu do roku poprzedniego (2024) nastąpił znaczący wzrost wypadków ( 80%), ofiar śmiertelnych ( 200%), rannych (50%), nietrzeźwych kierujących (15%) ■ ⚠️ Uwaga! Dziś (23.06) od godz. 16:00 do 23:00 w całym woj. zachodniopomorskim możliwe burze z gradem, intensywny deszcz (do 30 mm), silny wiatr (do 90 km/h). Zachowaj ostrożność! ■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■