POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [21.07.2021, 22:55:31] • Świnoujście

Felieton: Prywatny zysk, społeczna strata. Zobacz film!

Felieton: Prywatny zysk, społeczna strata. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Tylko tak można skomentować spotkanie w sprawie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla dzielnicy Posejdon w zeszły piątek. Tak naprawdę spotkanie służyło tylko trzem celom. Po pierwsze, urząd musiał z powodów proceduralnych je zorganizować, po drugie proponowany plan ma zlikwidować problem przygranicznego targowiska. Nie rozwiązać, bo to wymaga współpracy z zainteresowanym mieszkańcami, tylko zlikwidować tak jak na wojnie. I trzeci powód, najważniejszy, plan ma dać możliwość prywatnym choć znanym przecież inwestorom, wybudowania i sprzedania za duże pieniądze betonowego blokowiska w dzielnicy domków jednorodzinnych. Czyli podsumowując konsekwencję wprowadzenia takiego planu: prywatny zysk-społeczny dramat.



Cała dyskusja którą ten arogancki plan wywołał jest śmieszna i zbędna. Bo nikt poza bezradnymi mieszkańcami nie jest nią zainteresowany. Prowadząca spotkanie zastępczyni prezydenta Barbara Michalska została przez jednego z obecnych na spotkaniu wysłana do obsługi kasy w Biedronce, co jest o tyle niegrzeczne że tam wymagane są jednak jakieś umiejętności. Ale akurat to wydarzenie jest dobrym podsumowaniem rzetelności prezentowanego projektu planu. Trochę dziwi bezkompromisowość w pomyśle wprowadzającym betonowe blokowisko do jednorodzinnej dzielnicy Posejdon, ale jak widać pieniądze potrafią zmienić hierarchię wartości każdemu inwestorowi. Nawet jeśli w ulubionym przez niego piśmie napisane jest po pierwsze: „ Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną”.

Felieton: Prywatny zysk, społeczna strata. Zobacz film!

fot. Robert Ignaciuk

W ogóle można odnieść wrażenie że wiele z ostatnich pomysłów i posunięć aktualnej władzy i związanych z nią inwestorów oraz grup interesów, dyktuje strach przed samorządową porażką w nadchodzących wyborach samorządowych. I spodziewaną utrata wpływów, głównie finansowych. Przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie.

Felieton: Prywatny zysk, społeczna strata. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

A gdzie w tym wszystkim są tak zwani radni? Bo to oni z pewnością wiernie podniosą łapki do góry, uchwalając przedstawiony plan dla dzielnicy Posejdon, identycznie jak wprowadzili wymierzoną w mieszkańców Świnoujścia strefę płatnego parkowania. Niestety nie można na nich liczyć, ale na szczęście zawsze można ich wymienić na takich którzy będą stali po stronie mieszkańców Świnoujścia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 155, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-155 z 155

Gość • Środa [21.07.2021, 22:58:39] • [IP: 62.69.254.**]

Socjale tam budować a nie chołote na prawobrzeze przesiedlać

Gość • Środa [21.07.2021, 23:05:53] • [IP: 176.221.123.***]

a posejdon to co wybrańcy jacyś kiedyś wierchuszka

Gość • Środa [21.07.2021, 23:10:30] • [IP: 5.173.14.**]

Cholera, tutaj jestem za pomysłem U. MIASTA. KONIEC BANGLADESZU, TRUDNO ALE TAK MUSI BYĆ !

Gość • Środa [21.07.2021, 23:36:52] • [IP: 185.100.87.***]

Ta psychiczna baba powinna jak najszybciej wylecieć na kopach z tego miasta. Rozpieprzyła całe Świnoujście, teraz babsztyl się bierze za rozpieprzenie osiedla Posejdon i Parku Zdrojowego i dalszej reszty wydm od wschodniej strony. Łapówkara.

Gość • Środa [21.07.2021, 23:43:09] • [IP: 212.165.108.***]

Chcieliście Bangladesz to wam zrobią

Dawid . • Środa [21.07.2021, 23:49:25] • [IP: 77.88.191.**]

Małomiasteczkowość. Jacy mieszkańcy taka władza, efekt gdy chamstwo, które całe życie kręciło tzw lody konfrontuje się z wykształciuchami zamkniętymi sami w sobie - zarówno pani v-ce prezydent jaki pani architekt. Bardzo mnie bawią takie spotkania z których i tak nic nie wynika a po jakimiś czasie wpisywane są na check listę - konsultacje. . przeprowadzone. Ktoś pytał o radnych - popatrz na to z każdej strony. .poukładani od lawa do prawa... wszyscy. Nic tu się nie zmieni. Zapewniam, ze demokracja nie z tym nic wspólnego, słoma z butów nie znika.

Gość • Środa [21.07.2021, 23:54:00] • [IP: 185.210.37.**]

Pan Eugeniusz J. na pewno się odwdzięczy

Miejski menel • Czwartek [22.07.2021, 00:10:18] • [IP: 176.221.122.***]

Się porobiło. Złodziejowo zaczyna fikać preziowi.A jeszcze niedawno tak go kochali. W końcu tylko krowa nie zmienia poglądów.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:12:11] • [IP: 37.248.221.**]

Cała prawdo o nich i o tym co robią z miasta. Ile lat będzie potrzeba żeby po nich to miasto naprawić i posprzątać...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:17:44] • [IP: 78.47.222.***]

Odnosząc się do pani biznesmen- krzykaczki z mikrofonem: tak, zdecydowanie wolimy drzewo, dorodne, które rośnie tam już koło 100 lat od jej biznesu...Jest tylko" ja, ja, ja, moje zawsze na wierzchu). Miejsce pracy można zmienić, jak to ujął gość w czerwonej czapeczce- zawsze może ona iść na kasę do Biedronki (co on również może zrobić by nabrać pokory). Z tym że tam nie będzie można przepuszczać kasy na lewo i omijając kasę fiskalną wciskać ludziom- głównie Niemcom nieopodatkowany towar. Wymagać od urzędników uczciwości samemu okradając Państwo, nas jest co najmniej nie na miejscu. A drzewa zniszmy (już teraz w mieście jest gorąco), ba zlikwidujmy osiedle Posejdon, ażeby pańcia i jej dzieci mogły śmigać nowymi brykami...(za ukradzione zresztą pieniądze). Jestem jak najbardziej za standardowymi stoiskami, ale również nie przy wojska polskiego. Projekt jak najbardziej na tak. Gdyby ci czapeczkowi cwaniacy jak i biznesowe krzykaczki tak chętnie sprzątali po sobie kartony i syf jak dyskutowali byłoby pięknie!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:27:54] • [IP: 31.60.123.***]

Posejdon...już starczy. Wynajmowali od lat 70 tych. pokoje wczasowiczom, domy wybudowane po układach, sami gadziny mieszkali w podpiwniczonej kuchni, umywalki w pokojach, numerki na drzwiach.. ..Zaorać, rozliczyć...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:29:39] • [IP: 89.151.33.***]

Odnosząc się do pani biznesmen- krzykaczki z mikrofonem: tak, zdecydowanie wolimy drzewo, dorodne, które rośnie tam już koło 100 lat od jej biznesu...Jest tylko" ja, ja, ja, moje zawsze na wierzchu). Miejsce pracy można zmienić, jak to ujął gość w czerwonej czapeczce- zawsze może ona iść na kasę do Biedronki (co on również może zrobić by nabrać pokory). Z tym że tam nie będzie można przepuszczać kasy na lewo i omijając kasę fiskalną wciskać ludziom- głównie Niemcom nieopodatkowany towar. Wymagać od urzędników uczciwości samemu okradając Państwo, nas jest co najmniej nie na miejscu. A drzewa zniszmy (już teraz w mieście jest gorąco), ba zlikwidujmy osiedle Posejdon, ażeby pańcia i jej dzieci mogły śmigać nowymi brykami...(za ukradzione zresztą pieniądze). Jestem jak najbardziej za standardowymi stoiskami, ale również nie przy wojska polskiego. Projekt jak najbardziej na tak. Gdyby ci czapeczkowi cwaniacy jak i biznesowe krzykaczki tak chętnie sprzątali po sobie kartony i syf jak dyskutowali byłoby pięknie!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:32:30] • [IP: 176.221.123.**]

A czego się spodziewaliście po wywiezieniu na taczkach jedynej władzy dbającej o mieszkańców ? Teraz rządzą tu deweloperzy i układy a zwłaszcza prywaciarze po zlikwidowaniu ostatniego zakładu pracy

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:53:10] • [IP: 163.172.174.***]

Te mośki- handlarze muszą spojrzeć prawdzie w oczy, że dorobili się domów, samochodów itd. tylko dlatego, że dzierżawią praktycznie za darmo miejsca do handlu. I to dziesiątki lat. Także miasto marne ma z nich pieniądze. To już w centrum za dzierżawę sklepu itd. płaci się krocie w porównaniu do ich marnej daniny. I teraz się dziwią, że miasto chce zakończyć ten proceder (niestety muszą robić to dyplomatycznie) okradania ich i wyciąga rękę po swoje. Przypominam, ten teren należy do miasta, a stanowiska są tylko i wyłącznie dzierżawione! Nie jest to własność mośków! I jeżeli większość miasta nie chce tego przybytku i jest to dzierżawa- WŁASNOŚĆ MIASTA to powinny być MASOWE wypowiedzenia dzierżaw- bez dyskusji i tłumaczenia plebsowi! I wtedy zupełnie inne, proekologiczne zagospodarowanie przestrzenne. To miasto ma prawo zrobić ze swoim co zechce. I słusznie. A tak walczycie z dzikimi lokatorami-> analogiczna sytuacja.Wjazd do kraju jest naszą wizytówką. My waszej wizytówki nie chcemy!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:57:43] • [IP: 176.221.113.**]

Zastanówcie się dlaczego Niemcy mając większą część wyspy Uznam nie zalewają jej tak betonem jak u nas. Bo zrobili sobie chlewnie u nas, a u siebie nie chcą zabijać uroku swoich miasteczek. Mają pięknie odrestaurowane kamieniczki i tam jest faktycznie urokliwie. Jak powstanie tunel, to Niemcy ruszą do lepszych miejscowości bardziej atrakcyjnych takich jak Kołobrzeg, a tu zostaną te pożal się Boże betonowe klocki. Nasi turyści też narzekają, że nie mogą wypocząć, bo z blokowiska przyjeżdżają do blokowiska. Bez senu! To nie jest kurort ani tym bardziej uzdrowisko.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:59:27] • [IP: 163.172.174.***]

IP: 77.88.191.** zgadzam się z w 100% ! Polać mu!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 01:36:48] • [IP: 212.165.108.***]

Tu nie będzie parkingu wzdłuż ulicy i tyle Bo ja tak mówię. Samochody są be hahahah ja nie będę zapierdzielal z buta jak pada bo ktoś tak chce. Wała

Gość • Czwartek [22.07.2021, 05:37:37] • [IP: 178.235.147.**]

To osiedle od dawna nie jest osiedlem domków jednorodzinnych, na palcach jednej ręki można policzyć pojedyncze rodziny, i to wcale nie mówię o sezonie.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 06:11:29] • [IP: 79.187.106.***]

A gdzie maseczki?? Jaki przykład daje p. Michalska jako reprezentant władz miejskich? To, że ona kowid przeżyła nie znaczy, że przeżyją wszyscy. A rynek niemiecki powinien być zlikwidowany bo jak się wjeżdża do miasta od strony Niemiec to faktycznie wygląda jak slumsy w Bangladeszu. Można też ich gdzieś przenieść i normalne budy zainstalować jak na targowisku miejskim.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 06:21:58] • [IP: 212.165.108.***]

Czapeczkowi cfaniacy. Tam jeden drugiemu podnajmuje żeby tylko nic nie robić. Tak więc parę osób czerpie zyski, dlatego tak się prują.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 06:41:05] • [IP: 37.248.213.**]

A prosiłem pisałem umówić się na forach i odrazu podjechać z taczkami. Ten dziad zmurkiewicz po ostatniej wizycie w karsiborzu teraz wysłał na spotkanie to coś zwane Baśka. Ci ludzie nie mają mózgu. To banda cwaniaków i ludzi którzy nie przejmują się mieszkańcami. Ludzie otwórzmy oczy wkoncu. Tu nawet już nie ma co ratować w tym mieście

Gość • Czwartek [22.07.2021, 06:47:34] • [IP: 176.221.122.***]

W Niemczech choduje się 24, 6 mln świń ! W Polsce zaś tylko... 10, 2 mln świń! Zanim ktoś/ ? / napisze że ', Niemcy zrobili sobie chlewnie u nas niech poszuka informacji ! Za dużo nieuków produkuje swoją niewiedzę, nienawiść i głupotę na tej stronie. Czas najwyższy by Świnoujście przypominało zadbane urokliwe miasteczka po drugiej stronie granicy. Czas zlikwidować pseudo targowisko przypominające slumsy ! Tylko że, kazdy z nas ma dbać o wygląd, porządek i chigienę miejsc w których żyjemy. Niech każdy zacznie od siebie. ... A kiedy będziecie w Kościele to wsłuchajcie się w treści przekazywane przez kapłana w czasie mszy !?Czyńcie dobro. ..

Gość • Czwartek [22.07.2021, 06:48:10] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Czwartek [22.07.2021, 00:53:10] • [IP: 163.172.174.***]Dlaczego taki MOSIEK jak ty wypowiada się w imieniu większości??Kto dał ci do tego prawo??Teren jest miasta i może zrobić co chce?Co za debilna logika teren jest nasz jak i miasto i michalska u siebie na wsi może robić co chce a tu jest tylko urzędnikiem który powinien pracować dla dobra mieszkańców a nie wąskiej grupy interesów aby jej mażenia o kolejnych blokach stały się rzeczywistością.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 07:01:30] • [IP: 62.69.254.***]

Chyba celowym bylo ogloszenie" konsultacji" z godziny na godzine, zeby przyklepac prywatna wersje zagospodarowania.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 07:06:54] • [IP: 176.221.123.**]

Rynek uporządkować i tylko tyle, zrobić legalne według projektu bezpieczne stragany i to wszystko.Obecnie to sklecone budy brudne postawione bez pozwolenia bez dokumentów samowola.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 07:14:30] • [IP: 62.69.252.***]

Będzie pasować takie blokowisko tak samo jak na Warszowie port kontenerowy. budować i nie pytać o zgodę jak dzielnica turystyczna ma być to trzeba gdzieś turystów pomieścić bardzo dobrze

dno • Czwartek [22.07.2021, 07:21:17] • [IP: 80.54.236.***]

Świnoujście deweloperami stoi, a władzę sami sobie wybieracie, ciągle taką samą...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 07:26:28] • [IP: 37.47.145.**]

Bogate miasto biednych mieszkańców. Goleniów już nas dawno wyprzedził.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 07:35:29] • [IP: 31.11.129.***]

A mnie ciekawi jedna sprawa w tym planie, mianowicie dlaczego część lasu jest wyłączona z obszaru chronionego - chodzi o las na przeciwko tężni - czy w następnym planie powstaną tam hotele?

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:04:30] • [IP: 176.221.123.***]

Odbiegająć od tematu, realnych kształów nabiera, , obwodnica" wciśnięta pomiędzy stary i nowy cmentarz. Jej szerokość aż poraża, droga dla rowerów lub chodnik po obu stronach i pozostawiony około 1, 5 metrowy pas przy płocie, który mógłby być parkingiem po rezygnacji z jednej strony z drogi dla rowerów lub chodnika. Ale po co, przecież parking t jest porostu zbyteczną fanaberią.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:19:14] • [IP: 46.231.59.**]

Z krótkiego filmiku można wywnioskować parę rzeczy: - trzeba NIEZWŁOCZNIE uporządkować ten burdel jakim w tej chwili jest targowisko - miasto decyduje o kształcie tego przybytku, a komu się nie podoba zawsze może przejść do budowlanki - pyskatych gogusi biegających po sali i próbujących krzykiem demonstrować swoje racje powinna pacyfikować straż miejska - pani architekt powinna zatrudnić kogoś od public relations bo sama jest słaba i jak widać pięć lat szkoły, którą się pochwaliła nic jej nie dało (obawiam się, że i piętnaście nie starczy) - przydałoby się jednak dowiedzieć według jakiego kryterium cięte są w tym mieście drzewa, obawiam się, że jest tak, jak krzyczał ktoś z sali... KASA KASA KASA

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:20:25] • [IP: 31.11.128.***]

Czapeczkowe cwaniaczkj. O w koncu zlikwidują ten bangladesz.

Marian Kaczyński • Czwartek [22.07.2021, 08:25:18] • [IP: 88.218.252.**]

Moim zdaniem wieżowce są za niskie i może być za słaby widok na morze, powinny być znacznie wyższe tak żeby widok był fajny

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:27:02] • [IP: 185.220.101.*]

piękna kobieta, ale uciekam z krzykiem

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:39:17] • [IP: 89.200.14.***]

UM pomaga bogatym deweloperom i rodzinom zaprzyjaznionych ze Zmurem biznesmenow. Przyklad pierwszy to Neptun. Co do konsultacji spolecznych to jest jakas farsa. I tak zrobia co chca. Szczerze mowiac to budy na rynku sa wstretne. Wyglada to strasznie. Jednak rozumiem ludzi ktorzy zyja z handlu od lat. Mozna wypracowac kompromisy ale bez narzucania juz podjetych decyzji przez miasto. Co do zarzadzania przez miasto to uwazam ze robi to nieudolnie. Betonuja wszystko i wycinaja co sie da. Centrum bez drzew. Brak parkingow. Brak rond kiedy budowany jest tunel i ruch w miescie latem bedzie strasznie duzy. Pewnie nowe ulice beda przerabiac za kolejne miliony. Wciskanie wierzowcow w kazdym mozliwym miejscu. Dramat jakis. Ludzie z pseudo drapachy chmur beda zagladac i juz zagladaja w ogrodki innych mieszkancow. Jak zabraknie miejsca to UM zacznie budowac bloki w Karsiborze, Przytorze i Lunowie. Mieszkancy sie pewnie nie zgadza.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:46:48] • [IP: 78.10.206.*]

Tutaj już nie ma czasu spokojnie rozmawiać z tymi lizodupami z urzędu! Widły i taczki, to minimum.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:47:51] • [IP: 89.200.14.***]

Jednak grupa morska podniesie reke za kazdym razem kiedy prezio da im jakis placyk zabaw badz dolozy grosz na kielbase wyborcza. Tak wiec mieszkancy szkoda pradu bo i tak zrobia co zechca. Co do poziomu dyskusji to Pani Michalska jeszcze trzymala fason choc pewnie jak zawsze uwaza ze tylko ona ma racje. Co do Pani architekt to udowodnila jaka jest prostaczka. Moze czas zmienic miejsce pracy? Bedzie czas na fryzjera, wybor lepszej garderoby i zadbania o siebie. Jednak nie zmienia faktu to ze zostali wlodarze wybrani przez nas a oni zatrudnili kogo chcieli. Pozdrawiam serdecznie wszystkich mieszkancow.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:52:30] • [IP: 5.173.150.**]

Chamstwo i krzywoprzysiestwo

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:56:57] • [IP: 107.189.11.***]

Jestem po stronie handlarzy. Michalska ze żmurkiewiczem, to przybłędy. Nie pozwólcie, żeby te przybłędy miały wpływ na nasze życie. Dobrze usłyszałem, że michalska ten głąb p1erdoli, że posiadanie samochodu nie jest trendy? Wsiowa debilka z krwi i kości...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 08:59:01] • [IP: 79.187.106.***]

Jak chcą sprzedawać Niemcom towary z psich bud, to wypad na Warszów. To" targowisko" zatrzymało się w czasie na początku lat 90. Nie może tak być! Powyłazili przodkowie tych" przedsiębiorców" z kurnych chat z klepiskiem zza Buga i we krwi zostało zamiłowanie do syfu i bylejakości. Targowisko można zrobić ładne i schludne, a przede wszystkim bezpieczne i bardziej funkcjonalne. Nie pasi- wynocha!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:06:05] • [IP: 37.8.230.***]

Władze lewackie są dla bogatych, handel w mieście już dawno zlikwidowały, same npustostany.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:11:24] • [IP: 37.47.176.***]

Skoro miasto było stać na zakup bezsensownej jednej czerwonej kanapy za prawie 50 tyś to tym bardziej mogą zakupić nowe budki handlowe przy rynku przygranicznym. W tym mieście mieszkańcy się nie liczą.Miasto to niech wpierw zatrudni nowego inżyniera z prawdziwego zdarzenia, który ma wiedzę na temat inżynierii.Bo miejscowa pseudo ekspertka od rozkazów to porażka miasta!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:16:33] • [IP: 46.231.59.***]

Biznesmeni z targowiska zaczną płacić podatki, nabijać na kasę...wtedy można ich bronić i tylko wtedy

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:32:23] • [IP: 188.146.166.***]

Prawda jest taka, że gdy zostanie zrobiony tzw. porządek z tymi blaszakami - Niemcy tam juz nie przyjadą, musicie to zrozumieć bo ten Niemiec który tam.dociera to specyficzna odmiana, oni kochają tak syf, takie budy itd. Bardzo dobrze, ze Michalska chce to zmienic, i tak jest delikatna w tym co robi.Jezeli miasto dzis wprowadzilo uchwale krajobrazowa, strefe parkingowa - ktora juz musi powiekszyc to nie cofnie sie przed zmianami na Posejdonie i absolutnie nie powinno liczyc sie z tym co zaraz pewnie " klepnie " Agatowska, ktora tez tam mieszka, jej jest to nawet na reke bo za 2 lata bedzie miala temat posprzatany a skupi sie tylko na krytyce jak to wladza zrobila żle tu czy tu, to ze władza gdzieś zrobi zle jest absolutnie pewne- to tylko ludzie. Jezeli ktos sie zastanawia z krytykujacych czy Agatowska, jezeli zostanie Naczelnikiem miasta i skasuje SPP to jest w wielkim błędzie, podobnie z poliyką w stosunku do developerów itd...itd Zmienia sie tylko nazwiska naczelników w UM a z resztą sie poukłada.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:33:07] • [IP: 62.69.254.***]

Nowy Ład?

Gość bez domu • Czwartek [22.07.2021, 09:38:40] • [IP: 178.238.249.***]

LOS WASZYCH BUD jest juz przesądzony, już po WAS, wielcy gracze już o to zadbają, po temacie.Zamiast inwestować w kolejnego merola trzeba było pomyśleć jak ucywilizować ten handel, ale to tego głowy wam zabrakło, bo dobrze żarło...i tak miało być do końca świata i dzień po.

Posejdonowicz • Czwartek [22.07.2021, 09:49:14] • [IP: 176.221.123.***]

Mieszkańcy os.Posejdon musimy WALCZYĆ! NIE dla zagęszczania naszego osiedla! Piszcie uwagi do planu zagospodarowania! Rozmawiajcie z radnymi! Wkrótce więcej informacji! Ten WAŁ z wieżowcem nie może sie udać na naszym osiedlu!

Gosia • Czwartek [22.07.2021, 09:49:49] • [IP: 80.211.250.***]

Dlaczego teraz byla dyskusja z mieszkancami, a przed budowa blokowisk na Wyspianskiego nie bylo? Nie popieram dzialan zalewania betonem miasta i rowniez w tym przypadku jestem przeciw. Z drugiej jednak strony trzeba stwierdzic ze" karma wraca". Zlodziejowo bylo budowane z w duzej mierze z materialow budowlanych ukradzionych z budow blokow PRL. Teraz bloki przyjda do nich i beda im przypominac o tym. Z wiezowcow beda lecialy smieci na ich domki i halasy. Dobry moment na sprzedaz domu zamim jego wartosc spadnie.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:52:14] • [IP: 37.47.207.***]

Ta stara to w najczystszej postaci komunistyczna patola, uczyła się 5 lat i co? To już wystarczy? A gdzie wykształcenie uzupełniające? Dodatkowo te 5 lat to było chyba ze 100 lat temu! DRAMAT! Michalska to niezła cwaniara, mózgu nie ma ale coś jej tam pokazali, jakieś szkolonko z zarządzania emocjami opłacili i gra gitara! Ludzie to wszystko to jest kpina!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:54:33] • [IP: 176.221.123.***]

my jak wytyczalismy Granicę od Zalewu do Morza to Rosjanie się tylko patrzeli a potem Śłupy przesuwali aż kolega powiedział tak byc nie może i wkopaliśmy Betonowe i już nastał spokój na Granicy

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:59:57] • [IP: 176.221.123.***]

ta Pani Pierwsza Zastepczyni Prezydenta Miasta w Warszawie prowadziła negocjacje w sprawie Budowy Tunelu w Świnoujsciu które zakończyły sie sukcesem bo Rzadząca Katolicka PIS dała zgode na tą budowę

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:16:48] • [IP: 192.95.4.***]

jak patrzę na poziom reprezentowany przez niektórych dyskutantów to dochodzę do wniosku, ze te budy powinny być zutylizowane razem z ich właścicielami

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:18:34] • [IP: 37.47.128.***]

O fajnie, że będą nowe mieszkania pod turystów, bo już nie mam miejsc w domu, a jest sporo chętnych. Dokupię kilka apartamentów i będę miał blisko. Nie wiem o co płacz. Szybko się zwróci, a Posejdon nabierze prestiżu.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:19:42] • [IP: 83.23.227.***]

Poziom tej dyskusji odzwierciedla obecną sytuację w naszym kraju. Pani Architekt normalnie jak Pawłowicz, Pani V-ce jak do przedszkolaków mówi.

COMES PALATINUS • Czwartek [22.07.2021, 10:20:55] • [IP: 176.221.122.**]

LUDZIE KOCHANI TYLKO NIE BETON!! NIECH SOBIE BĘDZIE TAM NAWET I BANGLADESZ, ALE NIE BETONOWY SYF!! BETONOWE MELINY I BURDELE BUDOWANE SĄ GŁÓWNIE DLA PRZYBŁĘDÓW. NADMIERNA ILOŚĆ BETONOWEGO SYFU DOPROWADZI DO DESTRUKCJI CAŁEGO MIASTA. ZMIENIANA JEST DEMOGRAFIA MIASTA, UBYWA POLAKÓW CORAZ WIĘCEJ NIEMCÓW. SYSTEMATYCZNIE BUDUJĄC MELINY TO ZA PARĘ LAT ŚWINOUJŚCIE PRZESTANIE BYĆ POLSKIE.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:21:00] • [IP: 109.241.63.**]

Neomarksistowska lewicowa patologia rządzi od lat co oznacza, że obowiązuje preferowanie korporacjonizmu, a drobny handel i indywidualny mieszkaniec ma być w pogardzie. Ta pogarda dla mieszkańców objawiła się już w wybetonowaniu Pl. Wolności, kreacji durnych deptaków, by te pijalnie piwa miały gdzie powstać i przerobienia centralnego węzła komunikacyjnego na ogródki piwne dla Niemców, likwidacji Słowackiego jako głównej arterii komunikacyjnej dzielnicy nadmorskiej i tzw tłumienie ruchu by było więcej spalin, marginalizacji Rynku przez niedostosowanie parkingu do potrzeb, zawężanie ulic do roli osiedlowych z niebezpiecznymi kontrpasami, likwidacją miejsc parkingowych by osłabić lub zlikwidować drobny handel, tak samo: wprowadzenie SPP w centrum niby dla wygody niemieckich turystów, co silnie uderza w sklepy w centrum, które bez swobodnego dojazdu i możliwości darmowego parkowania przez klientów, tracą klienta, likwidacji wszelkich darmowych parkingów, by wyprzeć mieszkańców poza strefy dla Niemców. Lewactwo!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:29:28] • [IP: 37.47.181.***]

Mieszkam w Swinoujsciu od lat i co rozmawiam z Niemcami oni uwielbiaja ten rynek chociaz wyglada jak Bangladesz. To mnie strasznie dziwi ale czasem przyjezdzaja z dalekich rejonow tylko po to by pojsc na zakupy wlasnie na ten rynek. Wiec jezeli prywatny biznes ma.z tego zyski i jest klient to niech Wlodarze robia sobie nowe zagospodarowanie w soim ogrodku

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:30:52] • [IP: 176.221.123.**]

moze jednak bardziej potrzebny parking samochodowy na 20 pięter. .zaraz bedzie tunel i trzeba pomiescic naszych turystów i nas. ..nie za darmo...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:41:33] • [IP: 77.88.191.***]

Do" gościa z 08:59 IP79, 187, 106-od WARSZOWA to ty się od...r!! kumasz?? i Pisowskiej mordy Warszowem nie wycieraj.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:46:05] • [IP: 185.210.39.**]

Mieszkańcy oś.Posejdon...a gdzie byliście, jak nam, mieszkańcom centrum wprowadzono strefę płatnego parkowania?Wy tylko do Lidla i Biedronki, więc nasze parkowanie macie w nosie!?Gdzie byliście, jak mieszkańcom ul.Wyspiańskiego wciśnięto pod oknami wieżowce-apartamentowce?Gdzie byliście, jak zapadła decyzja o wycince platanów i postawieniu pod oknami mieszkańców wieżowca Platan Tower?Jak budowy wspomnianych bloków nie dawały spać i żyć ludziom nawet w niedziele(Ukraińcy pracują nawet w niedziele).Jak wycinali tysiące drzew w mieściemm.in.pod Waszą Castoramę.No, to gdzie wtedy byliście??Zastanawialiście się na kogo zagłosować w wyborach?!Zagłosowaliście na ten układ cwaniaków, którzy Was sprzedali.I wiecie co? Nie żal mi Was!Macie czego chcieliście i teraz, to Wy mocujcie się z nimi.Idźcie do sądu w obronie którego nie chcieliście stanąć!INie wykazaliście się zrozumieniem i wsparciem dla tych, którzy doświadczyli działań tej bandy, to teraz na własnej skórze sami to odczujecie!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:47:41] • [IP: 176.221.122.***]

Rada miasta do wymiany, nie wiem komu oni sluza, ale na pewno nie mieszkancom!! Jesli chca ucywilizowac handel to moze niech zaczna od czestych kontroli skarbowki, 3/4 sama zamknie swoje biznesy.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:50:34] • [IP: 141.135.183.***]

właśnie w Świnoujściu jest dziwna rzecz od lat. miejscowy plan powinien być jak konstytucja czyli czymś czego się nie zmienia chyba że naprawdę coś po długim długim czasie wymaga zmiany bo realia się zmieniły. po to jest plan czy konstytucja żeby wyznaczał kierunek na 10- lecia czyli 50 - 100 żeby nie budowano np bloków w dzielnicy domów jednorodzinnych. natomiast w Świnoujściu ktoś zechce bogaty zrobić coś na co plan nie pozwala no to zmienimy plan. to jak PiS teraz coś nam się nie podoba w konstytucji to ją szybko zmienimy ja zwykłą ustawę.

stalin • Czwartek [22.07.2021, 10:51:28] • [IP: 62.69.254.***]

wywłaszczyć cały Posejdon i budować bloki gomułkowkie (ciemna kuchnia itd.). Za mało bolszewii w zsw

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:52:40] • [IP: 80.149.82.***]

szczytem zadufania jest stwierdzenie iż" jesteśmy dla siebie wzajemnie " bo sugeruje to wzajemne korzyści mieszkańców i pani wice ale co jeśli mieszkańcy nie widzą w tym układzie swoich korzyści ? Czy wyobrażacie sobie kandydata na prezydenta który w swoim programie wyborczym zamiast " będę dla Was" i" Będę dla Polski" wystartuje z" jesteśmy dla siebie !!" i to w świetle kamer. Wersja nieoficjalna poza kamerami brzmi pewnie" JESTEŚCIE DLA MNIE" i właśnie z takim hasłem proponuję pani wystartować na urząd prezydenta Świnoujścia" JESTEŚCIE DLA MNIE"

Gość • Czwartek [22.07.2021, 10:55:28] • [IP: 46.114.173.***]

Niech lepiej pomysla o mieszkanicach na L. Morza

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:09:35] • [IP: 37.47.163.***]

Schrupalbym ta michalska jest urocza

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:11:01] • [IP: 89.151.33.***]

Gdyby nie 150 mln złotych z budżetu miasta to do dziś by nie ruszyły prace przy tunelu. Rządzący dali zgodę natomiast ani złotówki nie dołożyli do tunelu. Nie swoimi pieniędzmi to się dobrze rządzi bo żadnej odpowiedzialności się nie ponosi.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:18:33] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedy Michalska mówi" zostawcie to tak, jak jest, a później będziemy się zastanawiali" to naprawdę oznacza" zostawcie to tak, jak jest, a później - po przyklepaniu planu przez radnych - będziecie mieli G do powiedzenia"... Targowisko w ciągu dwóch-trzech lat zostanie zaorane, a handlowcy zostaną na lodzie. Po przyjęciu uchwały przez radnych, ta sama Michalska powie" chciałabym wam pomóc, ale nie mogę, bo musimy wykonać uchwałę rady miasta"... a w uchwale jest wyraźnie" zakaz prowadzenia targowisk"!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:19:39] • [IP: 89.151.33.***]

Jak się ma mieszkanie to dobrze jest krzyczeć aby poprzez nową zabudowę nie zagęszczali terenu.

Gość X • Czwartek [22.07.2021, 11:20:51] • [IP: 176.221.123.*]

Gość • Czwartek [22.07.2021, 09:11:24] • [IP: 37.47.176.***] Chyba żartujesz ?! Podatnicy mają dokładać do czyjegoś prywatnego biznesu?!! Z jakiej racji? To może od razu pobudować garaże dla wszystkich za free, potem tylko za symboliczną opłatę miesięcznie?! No i chętnym wyremontować mieszkania, też z podatków! Przypomnę: Komuna już dawno upadłą, nic nie dostaje się za darmo, bo się należy!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:30:10] • [IP: 176.221.123.***]

a co oni sa inni z tego posejdonu dawna komuna

Gość bez domu • Czwartek [22.07.2021, 11:46:43] • [IP: 178.238.249.***]

Do stalin • Czwartek [22.07.2021, 10:51:28] • [IP: 62.69.254.***] Te mieszkania są budowane już od kilku lat, tyle ze dziśaj te nory nazywa śię SALONEM Z ANEKSEM.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:58:51] • [IP: 89.151.36.**]

Ok, niech likwidują targowisko, i stawiają betonowe klocki bo przecież rozumiemy że potrzebna jest kasa na czerwone kanapy za 40 tyś. sztuka. ..

Gość • Czwartek [22.07.2021, 11:59:38] • [IP: 62.69.254.***]

Zastanawiam się komu zależało, żeby wzruszać plan zagospodarowania osiedla Posejdon. Osiedle jest od dziesiątków lat zagospodarowane i co tu jeszcze zmieniać. Każda zmiana powoduje zagęszczenia zabudowy a z uwagi na bardzo małe działki i tak jeden drugiemu zagląda przez okno.Propozycje i ustalenia zawarte w projekcie są niedopuszczalne. Mieszkańcy osiedla nie chcą zmian. chcą żeby Prezydent wyremontował wszystkie ulice na osiedlu bo od czasu położenia na jezdniach jakiejś kostki będacej odpadem pohutniczym (a było to prawie 50 lat temu) nic się nie zmieniło. Najważniejsi dla władzy świnoujskiej są deweloperzy. Te projektowane budynki betonowe wysokościowce u zbiegu Wojska Polskiego i Bałtyckiej są tego jednym z przykładów. One m.innymi zabiorą słońce wielu budynkom jednorodzinnym.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:20:05] • [IP: 37.47.176.***]

A gdzie nasi miejscy radni zaradni?Dlaczego na to pozwalają czyżby głosu nie umieli zabrać jak ich sportowa koleżanka wybrana z przypadku? Wstyd !! Pora się odezwać i pokazać swoje zdanie!! Na imprezę miasto kobiet ok 400 000 tys zl miasto wydało to chyba można porządne kontenery - sklepiki postawić.A znawczyni od wszystkiego na całym świecie niech zacznie porządek od swojej osobistej kultury!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:20:44] • [IP: 37.8.230.***]

Radni z lewicy, PO działają na szkodę mieszkańców niszcząc mały handel przygraniczny oraz handel w mieście.

Jarząbek 😂😂😂 • Czwartek [22.07.2021, 12:27:42] • [IP: 37.47.183.***]

😂😂😂 deweloperzy w tym mieście rządzą i nikt im nie podskoczy wybudują co chcą i gdzie chcą 😂😂😂 pisałem o tym wcześniej ale redaktorek nie podjął tematu. Wystarczy policzyć ilość miejsc parkingowych wymaganych prawem budowlanym pod wieżowcem na Wojska Polskiego. Na czas odbioru był parking pod wieżowcem i potem go zamknęli. Mogę się założyć że w miejscu parkingu powstanie następny wieżowiec 😂😂😂

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:27:57] • [IP: 88.218.255.**]

Żmurkiewicz, Michalska i Sujka są do wymiany. Są obcy w mieście i nie wiadomo czyje interesy reprezentują a w zasadzie po przeczytaniu artykułu to wiadomo. Na pewno nie mieszkańców.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:28:06] • [IP: 149.202.98.***]

Jedna i druga kukła z urzędu miasta chce chodzić z ogolonym łbem.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:44:18] • [IP: 109.241.63.**]

Jak sie czyta niektóre komentarze naszych miejscowych komentatorów to żal d**ę ściska. Wychodzi na to, że nic nie należy zmieniać, nic nie budować, nie dla betonów nie dla nowych domów! czyli najlepiej, żeby była stodółka, obórka, szopka, blaszak i psie gówna na ulicy. Aż trudno uwierzyć, że ci ludzie mieszkają w mieście! Nie podoba się taki plan ? To co w zamian ? Zostawić tak jak jest i jak było? Ktoś tu napisała o patologii lewicy - choć z dalszej części jego wpisu wynika, że we łbie bolszewizm u niego na dobre zamieszkał. Darmowe parkowanie ? Rusz jeden z drugim cztery litery i zobacz czy gdziekolwiek w centrum miasta jest parking za friko!. osobiście podziwiam Panią Michalską, że na tym spotkaniu zachowała umiar, spokój i klasę pomimo wyzwisk, buractwa i pospolitego chamstwa w wykonaniu niektórych. Władze miasta podjęły sie uporządkować tę dzielnicę i mają wolę do porozumienia się handlowcami. Niech trafi do niektórych i moja opinia, że akurat Pani Michalska wychodzi z kompromisowymi propozycjami.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:51:52] • [IP: 37.47.163.***]

Panienka od betonazy 🤡

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:57:19] • [IP: 178.238.249.***]

W tym miejscu taki wieżowiec to ŻENADA!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 12:59:13] • [IP: 37.30.20.**]

Michalska nienawidzi handlu przy granicy i zrobi wszystko by się go pozbyć. Trzeba więc pozbyć się jej z urzędu miasta i odsunąć.od dewastacji miasta.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 13:00:11] • [IP: 176.221.123.***]

rozgonić to towarzystwo które żyje na koszt mieszkańców miasta, przy następnych wyborach wybrać ludzi nowych, którzy nie będą szkodzić mieszkańcom naszego miasta.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 13:17:55] • [IP: 176.221.123.**]

Miasto eliminuje rynek, powoli systematycznie i cały czas. Najpierw likwidacja parkingów przy ul. Wojska Polskiego teraz drugi etap niby uzgodnienia, gadka szmatka i wypad z Warty. Będzie super ekologicznie i maksymalnie zielono ale z małym 14 piętrowym budyneczkiem.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 13:59:48] • [IP: 37.7.238.***]

ubocze «spokojne miejsce oddalone od osiedli ludzkich, od szlaków komunikacyjnych lub od miejsc, w których jest dużo ludzi» Warto byłoby wiedzieć co się wypisuje.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:03:08] • [IP: 37.47.146.***]

Prawda jest taka że gdyby radni Lewicy nie roznieśli ulotek o tym spotkaniu to nikt by nic nie wiedział! I za naszymi plecami by nas zaorali i zlikwidowali nasze miejsca pracy. Bezczelność urzędników w tych odpowiedziach jest okropna. Co za ludzie bez serca. Sami żyją z naszych podatków a nam nóż w plecy?

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:11:35] • [IP: 178.238.245.**]

gdzie można zobaczyć ten plan?

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:19:14] • [IP: 149.202.98.***]

Won wieśniaro do siebie przybłędo michalska!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:23:59] • [IP: 88.218.255.**]

Widać, że mieszkańcy nie są potrzebni wladzy samorządowej ani deweloperom. Zostajemy sprowadzeni do roli obsługi skansenu/wesołego miasteczka. Dla mieszkańców nie robi się niemal nic, natomiast dla turystów- wszystko! A władza, jeśli przegra wybory, po prostu sobie stąd wyjedzie.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:32:29] • [IP: 37.47.158.**]

Jasio - prywaciarz miejski. Zobaczcie co buduje po byłym sklepie Społem. Blok prywatnego inwestora, znajomego prywaciarza miejskiego!! A sklepu na tym osiedlu już nie ma! Jak wybraliście tak macie, bo wystarczyło tylko 23 % głosów uprawnionych do głosowania mieszkańców i ta postpezeperowska postać następne pięć lat folwarkuje.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:38:29] • [IP: 176.221.122.**]

Mieszkańcy mają prawo pisemnie odwołać się, zaprotestować i nie dopuścić do uchwalenia MPZP, który spowoduje straty i niedogodności dla mieszkańców osiedla. Najlepiej powierzyć napisanie odwołania dobremu prawnikowi, w imieniu wszystkich mieszkańców osiedla, którzy podpiszą się pod takim odwołaniem.

Gośćgośc • Czwartek [22.07.2021, 14:48:43] • [IP: 178.238.250.**]

O co tyle krzyku, przecież jest tyle pięknego terenu dl betoniarzy i cwaniaczów -wystarczy tylko zrobić wycinkę wzdłuż ul Nowokarsiborskiej do samego wjazdu do tunelu i hektarów dla kolesi deweloperów jest od cholery i trochę a po cholerę nam lasy gdzie drzewa się przewracają.A tak można pobudować wysokie wieżowce np.159 piętrowe z ostatniego piętra widok na Kreml.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 14:52:51] • [IP: 188.146.167.**]

Pogonić tych handlarzy fajkami tylko się panoszą i myślą że są niewiadomo kim do roboty normalnej niech wezma

Gość • Czwartek [22.07.2021, 15:06:42] • [IP: 37.248.170.***]

Oo na filmiku widać Ankę z wydziału w spódniczce.oddawaj pieniądze ludziom które jestes winna !! Manipulantka i kretaczka

Gość • Czwartek [22.07.2021, 15:26:17] • [IP: 62.69.252.***]

Budować drapacza i nie pytać mikro chandlarzy gdzieś trza Niemca spać położyć

Gość Patrycja • Czwartek [22.07.2021, 16:01:15] • [IP: 5.173.144.**]

Mam plan na inną dyskusję z tego co tam słychać jest ciepło w świnoujściu na inną dyskusję z tego co tam słychać jest okazja do domu i koniec kadencji

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:04:36] • [IP: 31.11.129.***]

Plan przeniesienia handlu na Bałtycką miał MOŻEJKO. Tak samo jak budowy Tunelu. Żmurkiewicz z Michalską teraz realizują więc jego pomysły. Tyle że za likwidację handlu 25 lat temu to handlowcy wywlekli Możejke i kilku innych z urzędu i chcieli wywieźć na taczkach. Oby teraz handlowcy nie okazali sie baranami co się dadzą wydymać urzędowym cwaniakom od betonowania wszystkiego dla deweloperskich interesików.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:05:55] • [IP: 176.221.123.***]

Ten wieżowiec na Warcie to naprawdę chory pomysł.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:26:09] • [IP: 37.248.215.***]

Niech miasto zbuduje mieszkania komunalne to ok, nic dla prywat ych deweloperów!! Zróbcie w końcu coś coś cossss dla mieszkańców!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:45:08] • [IP: 176.221.123.***]

trzeba pisac prawdę i tylko prawdę Ludzie z Bazaru przyszli z Taczką po Prezydenta Miasta broniła go dzielnie Straz Miejska bo Policja się schowała aby nie doszło do Walki Wręcz Urzędnik sam ochotniczo wsiadł do tej Taczki i go wywiezli na ulicę z Budynku Miasta Potem Ludzie na tego Bohatera zagłosowali i został Prezydentem Miasta widzieliśmy to wszystko w Telewizji Państwowej a Miasta Pilnowała Straż Graniczna czyli Policja Graniczna

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:51:01] • [IP: 37.248.225.***]

WYBUDUJĄ KOŚCIÓŁ A MIASTO PRZEKAŻE GRUNTY NIEODPŁATNIE I GITARA.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 16:54:59] • [IP: 188.146.160.***]

Rzygać się chce od takiej władzy. A Agatowska nie byłaby lepsza.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 17:03:29] • [IP: 37.248.225.***]

NIECH OPOWIE JAK MIAŁA OKRES I SRACZKĘ COVID. CZY KTOŚ ODPOWIEDZIAŁ ZA ZALANIE SERWEROWNI CZY SPRAWA POD DYWAN ZAMIECIONA?

Gość • Czwartek [22.07.2021, 17:15:33] • [IP: 83.23.231.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [22.07.2021, 17:16:10] • [IP: 120.158.192.*]

Bardzo dobry pomyslo[IP: 176.221.122.**], dobry papuga, odpowiednia motywacja, plan zabudowy w tym rejonie napewno zabrania wysokich konstrukcji, rozpisac zbiorke pieniedzy i dzialac, a targowisko ma swoj urok, ci co sa przeciwni przeciez nie musza tam chodzic ale zato maja duza gule, nie dawac sie! Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 18:28:26] • [IP: 37.8.215.***]

nie lubie straganiarzy, Zawsze byli chamscy, aroganccy i nic nie wnosili dla miasta z tymi swoimi 20takami euro po kieszeniach

Gość • Czwartek [22.07.2021, 18:44:25] • [IP: 188.147.66.*]

dlaczego czepiacie sie strefy pp.w kazdym miescie jest i gitara tu chodzi o budowanie w dzielnicy posejdon jestem przeciny ale za zrobieniem porzadku z tym ba ngladeszem podpisuje sie obiema rekoma

Gość • Czwartek [22.07.2021, 19:25:54] • [IP: 5.173.150.**]

Chamstwo i krzywoprzysiestwo

Gość • Czwartek [22.07.2021, 20:21:05] • [IP: 82.169.151.**]

Zlikwidowanie tego haniebnego , brudnego miejsca, hucznie nazwane targowiskiem to sprawa priorytetowa.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 20:24:36] • [IP: 104.244.79.***]

Z Michalskiej, to taki" inżynier" jak z koziej dupy trąbka. Wątpię, żeby ten głąb skończył jakąkolwiek szkołę...

Gość • Czwartek [22.07.2021, 20:48:39] • [IP: 80.51.89.***]

Pani Vice nie potrafi słuchać argumentów drugiej strony, " chciałaby dobrze a wychodzi jak zawsze", nie ma pomysłu jak rozwiązac konflikt. Pani Architekt nie umie rozmawiać z ludźmi, konfrontując się z oczekiwaniem handlowców które dalekie jest od jej planów zagospodarowanaia tego terenu-" To ja jestem kierownikiem tej szatni - nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi. Jednym słowem" Cyrk " a drugim " Żenada".

Gość • Czwartek [22.07.2021, 20:53:35] • [IP: 5.173.148.**]

Dyspozycje Baśce wydaje lobbysta Joja z Przytoru, Jojo wkrótce spadnie na pysk a za nim jego drużyna z wysp.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 21:48:07] • [IP: 37.248.168.**]

Basia zadowolona, czyli znów bez wysiłku wydymała mieszkańcow. Czy ma już więcej mieszkań niż Adamowicz? A przyjechała do nas goła i wesoła.

Gość • Czwartek [22.07.2021, 21:59:49] • [IP: 176.221.123.***]

ja jestem Młody mam 7 klase ukończona na Wieczorówce i wzrost 195 cm i wiem swoje musimy głosowac aby rzadzic Miastem które jest Oknem na Swiat

Gość • Czwartek [22.07.2021, 22:11:14] • [IP: 31.11.130.***]

Gwoli wyjaśnienia to nikt nie realizuje planów pana Możejki. Już 1962 roku Japończycy przedstawiali makietę tunelu czteropasmowego, łączącego wyspę Uznam z wyspą Wolin. Trzeba znać trochę historii lub 60 lat żyć w ŚWINOUJSCIU panie IP: 31.11.129

Gość • Czwartek [22.07.2021, 22:12:53] • [IP: 37.47.182.***]

A ten z lodziarni z placu to jak się podlizuje, wstyd ! Teraz najlepszy przyjaciel rządzących. Pewnie podstawiony aby bronić omnibusowej światowej z nagrodą nobla pseudo damy.Ale hipokryzja jaro!!Tak się poniżyć!!

Gość • Czwartek [22.07.2021, 22:17:22] • [IP: 37.248.224.*]

BRAKUJE WPISÓW POCHLEBCÓW ZABRAKŁO CZY CO?

Gość • Czwartek [22.07.2021, 22:45:49] • [IP: 109.241.63.**]

do 22.07.2021, 16:26:09] • [IP: 37.248.215.*** - czy ty wiesz na co miasto wydaje pieniądze ? To coś już miasto dawno zrobiło!. chodzi o to, żeby mogło zrobić więcej, a na to potrzeba pieniędzy. Czy w tej twojej łepetynie świta skąd miasto ma pieniądze i skąd może ich mieć więcej?. Zastanów się ile ma z ciebie w postaci podatków. Strzelam w ciemno - nic nie ma bo z twojego tekstu wynika, że nie masz o niczym pojęcia i myślisz pewnie, że forsa powstaje w banku. Jest kilka możliwości, żeby i na deweloperze miasto zarobiło, tylko trzeba to dobrze zaplanować. Własnie tak, żeby na komunalne mieszkania też starczyło. To co widać w twoim i innych podobnym twojemu komentarzach to czysta zawiść, kołtuństwo, nieuctwo i typowe polskie piekiełko.

Gość • Piątek [23.07.2021, 00:01:33] • [IP: 5.173.147.**]

Kto na nich głosuje? Kto nie chodzi na wybory? Ruszyć się bo nie wiem czy to dobre.

Pingu • Piątek [23.07.2021, 01:04:35] • [IP: 176.221.122.**]

"czy ty wiesz na co miasto wydaje pieniądze"- tak wiem. Na projekty typu urządzanie placu zabaw na plaży na Warszowie za kilkadziesiąt tysięcy złotych.No po prostu dzięki temu to mamy w Świnoujściu rewelacje.Jak widać w twojej łepetynie jest pomysł skąd miasto może mieć więcej pieniędzy.Może je wyciągnąć z mojej kieszeni nic mi w zamian nie oferując/ vide strefa płatnego parkowania w całym mieście/" jest kilka sposobów żeby miasto zarobiło na deweloperze"- to pokaż mi CO MIASTO ZROBIŁO DLA MNIE JAKO DLA MIESZKAŃCA mimo że pół 90 % miasta sprzedano deweloperom!! Użyczanie apartamentów jakoś tylko dla niektórych jest dostępne !! Być może ty na tym zarobisz, że deweloper postawi nowy apartamentowiec, ale dla mieszkańca to jakoś nie widzę tego" zysku".Tak mieszkania komunalne są potrzebne.Nie jestem za tym żeby powstawały wszędzie i tylko one były ale jest to jedna z form zaspokajania potrzeb mieszkaniowych ludzi z małymi dochodami.

Gość • Piątek [23.07.2021, 05:19:59] • [IP: 88.218.252.**]

ci radni co oni maja do gadania maja glosowac na tak i cicho siedziec

Gość • Piątek [23.07.2021, 05:33:55] • [IP: 88.218.252.**]

pogonicten bagladeeszjak to wygladaniech wynajmujalokaleanie takie szopywstyd czas skonczyc doyc zarobili madrale stac ich nic z Polakow nie robili dobrze im tak glupie cwaniaczki a sprzatac do hoteli barany centusie

Gość • Piątek [23.07.2021, 07:36:49] • [IP: 193.69.22.**]

DO:Gość • Czwartek [22.07.2021, 18:44:25] • [IP: 188.147.66.*] Ale nie w każdym mieście stoimy godzinami na promach, nie mamy okolicznych wsi, gdzie można mieszkać kupując ziemię taniej niż w mieście, za to mamy wszędzie dużo droższe ceny za usługi, restauracje, czy prostego fast fuda, . .. ceny mieszkań. .., za to mamy tabuny turystów, że jazda rowerem lub samochodem jest udręką, - co jeszcze mamy. .. tłumy w sklepach spożywczych... rozpiepszone ulice. .. każdą!! chodniki również. .. bo wszystko idzie dla turystów... a mieszkaniec. ..

Gość • Piątek [23.07.2021, 08:19:05] • [IP: 149.202.98.***]

Po co jej ta maska na brodzie?

Gość • Piątek [23.07.2021, 08:24:07] • [IP: 5.173.41.**]

Obecna władza jest wrogo nastawiona do mieszkańców Świnoujścia.

Gość • Piątek [23.07.2021, 08:28:25] • [IP: 5.173.41.**]

To jest skandal żeby ludzie którzy tam mieszkają nie mogli decydować jak ma wyglądać ich teren. Władze miasta mają pokornie wykonywać wolę mieszkańców.

Gość • Piątek [23.07.2021, 08:45:41] • [IP: 109.241.63.**]

>[23.07.2021, 01:04:35] • [IP: 176.221.122.**] - Może zapytam. A co byś chciał, żeby miasto zrobiło dla ciebie? Przeszkadza ci, że do naszego miasta, które jest kurortem turystycznym nie przyjeżdżali turyści , żeby nie było tutaj turystów z Niemiec - czy tak? Według twoich wypocin miasto ma usunąć turystów Niemców, żeby ich nie było na ulicach żebyś ty mógł zaparkować swoim samochodzikiem w centrum miasta za darmo. Czy tego chcesz żeby miasto zrobiło dla ciebie?. Jak stać cię na samochód to powinno cię stać, żeby mieć kilka złotych na jego zaparkowanie. Jeżeli mieszkasz tu na Prawobrzeżu i dojeżdżasz do pracy w centrum miasta to właśnie chodzi o to żebyś wybrał rower jak ja, albo autobus, a nie zastawiał to małe centrum swoim samochodem. Samochodów jest coraz więcej bo w wielu rodzinach - jak wiem pieniądze z 500+ idą na raty za stare samochodowe graty!. Pokaż mi miasto które mając taki nawał samochodów w sezonie i nawet poza nim ma parkowanie na ulicach za darmo?.

Gość • Piątek [23.07.2021, 09:06:22] • [IP: 37.248.224.*]

TAK URABIAJĄ LUD CIEMNY CO WSZYSTKO KUPI.

Gość • Piątek [23.07.2021, 09:10:36] • [IP: 94.254.228.**]

Gość • Piątek [23.07.2021, 09:36:17] • [IP: 176.221.122.**]

ta pani architekt to bliźniaczka Krysi Pawłowicz? Lady beton jak zwykle nie potrafi dyskutować, tylko jej musi być na wierzchu. Kiedy oni rozmawiali z ludźmi z Posejdonu?

Pasikonik • Piątek [23.07.2021, 09:38:31] • [IP: 89.151.34.***]

Poburzyc kurna pulowe tych hoteli lokali gastronpomicznych bo śmierdzi szambem niemieckim.Ile jeszcze ile jeszcze swinoujscia sprzedacie w prywatne rece szwaba co?Jakim kurna znanym inwestorom komu tak klamac nam?Oni maja kase od niemca lub dopiero wezma i kto to zatrzyma jak paruwy rzadza w miescie.Volksdeutsche tak sie nazywacie.Pozdrawiam

Gość Świnoujścia • Piątek [23.07.2021, 09:47:13] • [IP: 89.151.34.***]

Apropo rynek niemiecki jest wpisany w serca i tradycje swinoujscia i odczepcie sie lepiej bo jak widze jak pani prezydent zarzadza swoim ogrudkie to mam chec sprzedac chate i pojechac w bieszczady..

Gość • Piątek [23.07.2021, 11:36:10] • [IP: 149.202.98.***]

𝘽 𝙀 𝙏 𝙊 𝙉 𝙄 𝘼 𝙍 𝙆 𝘼. . . ​

Gość • Piątek [23.07.2021, 11:57:18] • [IP: 109.241.63.**]

Jeśli dla wielu argument w stylu: /'miliony much nie mogą się mylić - WIELKIE G jest najlepsze'/, to i dla nich SPP jest jedynym fajnym rozwiązaniem, szczególnie gdy wypowiadają się tu ci, którzy aut nie mają i mieć nie będą, to jest to argument od czapy wymyślany przez neomarksistowskich cwaniaków i dla lepszych cwaniaków. Budowa wieżowca na Posejdonie może być jedyną formą rekompensaty dla właściciela - za likwidację stoisk na Warcie i pozbawienie drobnych handlowców pracy czasem w deszczu - marksizm musi dbać o ludzi pracy. Jeśli chcemy takie porównania z SPP, to podatek katastralny w wysokości np. 10.000 zł rocznie i więcej za mieszkanie w Świnoujściu też jest masowo stosowany w zachodnim świecie, więc z taką samą argumentacją, że gdzieś tam okradają z forsy - i mieszkańcy Świnoujścia powinni tyle samo płacić co w bogatszej Europie, wszak do niej dążymy. Jeśli więc zwycięża lewactwo unijne, to potem słyszymy takie durne pomysły jak SPP w centr. i podatek katastralny. Gonić to dziadostwo na cztery wiatry!!

Gość • Piątek [23.07.2021, 13:06:40] • [IP: 178.238.246.**]

ten rynek to wstyd dla naszego miasta WSTYD ABY COS TAKIEGO ISTNIALO I STRASZYLO, TYLE LAT ISTNIEJE I NIKT NIE ZADBAL ABY TE WSTRETNE BUDY ZMIENILY SWUJ WYGLAD WLASCICIELE TYCH BUD CHCA TYLKO ZARABIAC, GDY ZARABIALI DUZE PIUENIADZE NIKT NIE DBAL JAK TE BUDY WYGLADAJA WAZNY BYL JEDYNIE PIENIADZ, A MIASTO POWINNO WYMAGAC ABY, RYNEK NIE STRASZYL !

• Piątek [23.07.2021, 13:35:07] • [IP: 178.238.253.***]

Najwyższy czas żeby zostały zlikwidowane tak ohydne, szpecące miasto" budy" szumnie nazwane targowiskiem. To jest pierwsza ulica po przekroczeniu granicy i tak oszpecona przez ten" bangladesz" - nie przynosi dobrej opinii włodarzom miasta.

Gość • Piątek [23.07.2021, 13:43:33] • [IP: 178.238.253.***]

Najwyzszy czas zlikwidować bangladesz

Gość • Piątek [23.07.2021, 13:47:36] • [IP: 176.221.122.**]

maseczka na buzie nie na brode

Gość • Piątek [23.07.2021, 14:08:22] • [IP: 5.173.144.**]

To jest smutny pokaz tego jak miastem de fakto rządzi cwaniaczkowate prywaciarstwo hotelowo gastronomiczne stosujące horror cenowy by nabijać kabzę geldem od Herenvolku. Prywaciarstwo stosuje strategię powolnego usuwania mieszkańców by przechwycić wiecej lokali i gruntów z których by można było trzepać geld. Sytuację w mieście może uzdrowić jedynie znaczne ograniczenie prywaciarstwa i tworzenie mieszkań komunalnych oraz sklepow z niższymi cenami dla mieszkańców.

Gość • Piątek [23.07.2021, 14:17:45] • [IP: 62.69.252.*]

Wywieżć tych mądrali chamskich na taczce, dlaczego, tak się ich boicie, Michalska na pierwszwszej taczce i reszta za nimi. wszystko chamy zniszczą niech zaczną od siebie i swój majątek odda a nie wiecznie im mało.

Gość • Piątek [23.07.2021, 14:36:11] • [IP: 62.69.252.*]

Teraz chodzi Wam urzędasy o wyciecie kilku drzew a ile tysięcy bez skropułów żescie wycinali duże zdrowe piękne , drzewa i szkoda wam nie było ?, za mało zysków macie i trzeba ten biedny naród zgnębić podwyżkami, drożyzną chyba największą w całej Polsce, i jeszcze zabrać im pracę bo żal im drzew, życze żebyscie doświadczyli tyle zła co my otrzymaliśmy od was, władzo kochana.

Gość • Piątek [23.07.2021, 14:44:35] • [IP: 188.146.167.***]

Wielka mi profesjonalistka, Michalska, to przez nią rzekomo spowolniony odcinek ul.Słowackiego kieruje ruch na dotad ciche i wąskie ulice np.przy Rybniczance, ale też skłania samochody nieupoważnione do jazdy tym odcinkiem w liczbie setek w ciągu dnia. Jedna wielka utopia, skandal każdego dnia.

Gość • Piątek [23.07.2021, 17:57:39] • [IP: 89.151.33.*]

Pojęcie lichwy tradycyjnie oznacza zawarcie umowy, której istotą jest osiągnięcie nadmiernego zysku, nie opartego na żadnej słusznej zasadzie, lecz wynikającego z wykorzystywania przymusowego położenia pokrzywdzonego1 . Potocznie lichwa utożsamiana jest z „pożyczaniem pieniędzy na bardzo wysoki procent i osiąganiem z tego tytułu dużych korzyści”2 . Zachowania noszące znamiona lichwy są przedmiotem zainteresowania zarówno prawa cywilnego (skoro występują w stosunkach umownych), jak i – z powodu ich społecznej szkodliwości – prawa karnego.

Gość • Piątek [23.07.2021, 18:23:25] • [IP: 176.221.123.***]

J.B hehe ladnie wchodzisz w dupp... haha kiedy się ktoś wezmie za lewe płyty na rynku ?

Gość • Sobota [24.07.2021, 07:28:06] • [IP: 94.254.226.**]

Zlikwidować ten śmietnik zwany Bangladesz, tylko choroby roznosi. Brudne stoły i kelnerka z 2metrowymi pazurami z milionem bakterii. A na ziemi zakrwawione kości po tzw. pieczonych kurczakach. Smród!

Gość • Sobota [24.07.2021, 17:20:23] • [IP: 88.218.253.***]

Ta kobieta na poczatku filmiku mądrze gada;) brawo. To jest przywódca.

Gość • Sobota [24.07.2021, 23:29:16] • [IP: 31.0.3.***]

Zlikwidujecie, zlikwidujcie jak wszystko w tym mieście do tej pory. Tyle, ze trzeba będzie dać utrzymanie 10 tys osobom. Bo tyle utrzymuje się handlowców z rodzinami z tego, jak mówią zawistni" bangladeszu".

Gość • Niedziela [25.07.2021, 14:35:46] • [IP: 62.69.254.**]

Ale babsko jak drzew niemozna wyciac jak droge by budowali to drzew juz by niebylo w tych czasach drzewa sie przesadza

Gość • Poniedziałek [26.07.2021, 18:05:45] • [IP: 62.69.254.***]

Te wszystkie wpisy stanowią konsultację społeczna. Wara od wszelkiej przebudowy. Budować kanalizacje deszczowe nie wycinać drzew. Nie budować wysokościowców My mieszkańcy chcemy spokojnie żyć.

Gość • Wtorek [27.07.2021, 22:10:04] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Piątek [23.07.2021, 13:47:36] • [IP: 176.221.122.**] to zakladaj nawet 5 i chodz po domu jak lubisz covigupku

Gość • Niedziela [01.08.2021, 20:50:49] • [IP: 178.238.253.***]

Grubo. Ludziki na stolkach mysla, ze sa lepsi od innych... masakra co sie tu dzieje, cos mi.sie wydaje, ze to i tal chyna ktos z wyzszych stolkow ma chrapkę na te ziemie u nas :)

Gość • Wtorek [03.08.2021, 11:30:11] • [IP: 109.241.63.**]

Neomarksistowscy urzędnicy nie szanują już tych, dzięki którym mają swoje pensje i pracę-oni tu ja pokazano myślą że wiedzą lepiej od ludzi którzy na nich muszą łożyć to co zarobią. Poziom arogancji urzędników zamiast postawy pokornie słuchającego naszego pracownika-urzędnika mającego nam robić dobrze, był postawą" ja tu rządzę i mam taką a nie inną wizję, więc spadajcie na drzewo". Za taką postawę projektanta czy urzędnika w USA, ktoś by wyciągnął gnata i rozliczył kulką taką bezczelność, a w komunie to oni czują się naszymi bogami. Skala arogancji i urzędniczej bezczelności tych świnoujskich projektantów już dawno przekroczyła wszelkie miary, ich się powinno dla przykładu po Grunwaldzkiej na holu przeciągnąć kilka razy po tych dziurach, by dotarło do tych pustych głów, dla kogo oni pracują. Teraz oni myślą, że dla siebie, ale ktoś powinien im uświadomić różnicę, że to oni są dla nas, a nie my dla nich! Za taką arogancję, wszyscy powinni błyskawicznie wylecieć z pracy! I za wizję norweską miasta bez aut!!

Gość • Środa [04.08.2021, 09:01:45] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Piątek [20.08.2021, 08:44:48] • [IP: 5.173.148.**]

Oglądasz 1-155 z 155
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■