Debiut w nowym kanale społecznościowym jest kolejnym krokiem detalisty w kierunku wszechstronnej komunikacji. Do tej pory Kaufland był obecny w takich serwisach jak Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn. Pojawiając się na TikToku, sieć rozszerzyła grupę odbiorców treści przede wszystkim o nastolatków − głównych użytkowników tego kanału.
Na profilu detalisty poza spotami z udziałem „Królowej Okazji”, która promuje atrakcyjne ceny i szeroki asortyment sklepów Kaufland, dostępny jest również krótki filmik nagrany przez popularną parę influencerów @couplepower, zapraszający do śledzenia postów sieci i udziału w wyzwaniach. Marka opublikowała również pierwszy challange zaproponowany przez duet influencerów @przekosa oraz @duzychlopiec. Wyzwanie „Taniec Cheap Queen – Challenge” polega na wykonaniu w parze układu tanecznego, który w jak najlepszy sposób odwzoruje ten zaprezentowany w spocie marki „Królowa Okazji”. Konkursowy film powinien być również oznaczony za pomocą hashtagu #kauflandpolska. Zwycięzcy mogą liczyć na nagrody w postaci vouchera o wartości 400 złotych na zakupy w sklepach sieci Kaufland. W najbliższym czasie na profilu marki pojawią się kolejne wyzwania.
Jak pokazują badania, TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród młodzieży w kraju.
Już teraz z platformy korzysta ponad 3,8 mln internautów1, z czego aż 90 procent stanowią osoby w wieku 9-18 lat2. Aplikacja z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnym formom prezentowania treści daje możliwość wyrażania siebie nie tylko użytkownikom indywidualnym, ale również brandom. Jako nowoczesna marka nastawiona na otwartą i angażującą odbiorców komunikację wykorzystujemy potencjał drzemiący w mediach społecznościowych, dlatego zdecydowaliśmy się zaistnieć na TikToku. Mamy nadzieję, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy z naszymi komunikatami do młodszej grupy odbiorców – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Oprócz angażujących treści odnoszących się do zabawy i czerpania radości z życia tiktokowicze znajdą również nawiązania do tematów, które odgrywają w życiu nastolatków coraz większą rolę: troska o środowisko, zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia czy idea zero waste. Konto sieci Kaufland na TikToku dostępne jest pod adresem: www.tiktok.com/@kauflandpolska. Za obsługę marki na platformie odpowiada agencja Kamikaze.
Kaufland Polska Markety sp. z o.o. sp. j.
Beznadzieja!!
Najmniej lubiany przeze mnie sklep. Zawsze jest coś nie tak. Nawet ważenie warzyw i owoców, wygląd, jak z poprzedniej epoki. A tiktok powinien być zabroniony. Większości przypadków filmiki nic nie dający pozytywnego czy pożytecznego.
Ten sklep w pierwszej kolejności powinien zadbać o czystość po drugie zrobić porządek z molami spożywczymi które przynosimy z zakupionym towarem do domu a kosze zakupowe winny stać przy wejściu na sklep.Czesto trzeba samemu brnąć po kosz do kas.Mozna dużo napisać o tym sklepie co powinno być zrobione ale to jak grochem o ścianę bez skutku. Na samym wejściu masa papierów a do tego często jeden pas schodów nieczynny.
Umyjcie w końcu q...wa te koszyki plastikowe na sklepie! Inaczej zgłoszę do sanepidu i zamkną ten wasz przybytek.
TAM ICH MIEJSCE Z TĄ ŚMIERDZĄCĄ GNIJĄCĄ CEBULĄ NA STOISKACH. MIĘSO A W NIM TONY WODY. STACZAJĄ SIĘ NA DNO.
Te wszystkie tiktoki, fejsbuki i inne, a także influłenserzy (czyli wpychacze kitu) powodują zejście cywilizacji na psy. Szajs pogania szajsem a z mózgów robi się szajs.
Wyzwania !! Ludzie czym to się skończy, , czyM tu się cieszyć ?? Bonem na papier toaletowy ! A młodzież będzie zaraz po dachach skakać
TEN SKLEP JEST SUPER !! TAM NIE MA FASZYSTOWSKIEGO SKOWYDA MATOŁ USZA KRZYWOMORDEGO !! JESZCZE NIK TAM SKOWYDA NIE ZŁAPAŁ. MOŻNA ROBIĆ MSZE, WESELA I KONCERTY NIKT TAM NIE ZACHORUJE !!
Chciałbym zostać uwięziony w świecie, który nie nadaje się do zamieszkania
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin