POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [26.03.2021, 22:18:59] • Świnoujście

Mieszkanka: Poinformowano mnie, że wywóz nieczystości z szamba może nastąpić dopiero po 5 albo 6 dniach

Mieszkanka: Poinformowano mnie, że wywóz nieczystości z szamba może nastąpić dopiero po 5 albo 6 dniach

fot. Mieszkaniec

Jedna z Czytelniczek postanowiła podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat tego co ostatnio ją spotkało. Mieszkanka w czwartek, 25 marca zwróciła się do firmy Remondis z prośbą o wywóz nieczystości z szamba. Jaką informacje otrzymała? Dowiedziała się, że wywóz owszem może nastąpić, ale dopiero w poniedziałek lub wtorek, czyli za 5 lub 6 dni.

Dlaczego tak późno?

- Z powodu ogromnej ilości zgłoszeń, a w soboty nie odbierają, mimo iż w poprzednich miesiącach z sobotami problemu nie było. Po czym Pani z Remondisa mnie informuje, że gdyby było duże zapotrzebowanie na wywóz nieczystości, to w sobotę też przyjeżdżają, ale teraz takiej potrzeby nie ma. Do poniedziałku szambo niech się wylewa, więc o co chodzi - pisze mieszkanka.

Czytelniczka nie miała jednak zamiaru się poddawać i zadzwoniła z tą sprawą do Wydziału Ochrony Środowiska. Zapytała, co zrobić, jeżeli nieczystości wypłyną poza obszar szamba? Otrzymała informacje, że to nie jest problem Wydziału Ochrony Środowiska,

- Ponieważ podpisałam umowę z Remondisem, więc mam sobie sprawę załatwiać sama, to nie ich interes. Czyli znowu jestem w punkcie wyjścia ,ale do podnoszenia opłat i kar pewnie będą wszystkie instytucje - podsumowuje Czytelniczka.

Co na to Remondis?

- Odbiór nieczystości płynnych o których pisze Czytelnik został zrealizowany dziś tj. 26.03.2021 w godzinach porannych. W dniu wczorajszym informacja o terminie realizacji została przekazana telefonicznie bezpośrednio właścicielowi posesji. Lokalizacja ta posiada umowę z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu, natomiast Remondis jest wykonawcą usługi. Zgodnie z umową ze ZWIK mieszkańcy, którzy nie są podłączeni do kanalizacji miejskiej mają obowiązek monitorowania swojego zużycia wody oraz zgłaszania zlecenia wykonawcy (tj. Remondis) gdy zapełnienie ich zbiornika bezodpływowego osiągnie ok. 75%. Czas reakcji Remondis to kolejne 2 dni. Tak więc zlecenie zostało przyjęte do realizacji, a interwencja o przelewającym się zbiorniku bezodpływowym została uwzględniona. Na chwilę obecną realizujemy zlecenia od poniedziałku do piątku, a zgłoszenia mieszkańców o zapełnieniu przez nich zbiornika bezodpływowego w 100% są incydentalne. Przy zwiększonym zużyciu wody w okresie letnim uruchamiany jest dodatkowy dzień odbioru i jest to sobota - wyjaśnia Marta Wojtkiewicz, Kierownik Działu Administracyjno-Handlowego.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 22, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-22 z 22

Gość • Niedziela [28.03.2021, 11:04:40] • [IP: 176.221.123.***]

raz na miesiąc oprózniamy Szambo

Gość • Niedziela [28.03.2021, 10:04:05] • [IP: 77.115.105.**]

Prawie trzydzieści lat korzystałem z szamba zanim doprowadzili kanalizację, nawet jak wywaliło to był mój błąd a nie szamba i nie latałem po urzędach że mi wylało, trzeba się nauczyć pilnowania w swoim obejściu

Gość • Sobota [27.03.2021, 13:03:57] • [IP: 79.186.185.***]

Dziwny ten świat a jeszcze dziwniejsi są ludzie.

Gość • Sobota [27.03.2021, 11:20:55] • [IP: 87.78.246.***]

Do 153... Mlotek z instrukcja obslogi, przydal by sie wielu burakom w tym ciemnogrodzie.

Gość • Sobota [27.03.2021, 11:07:10] • [IP: 176.221.122.***]

sama sobie winna, bo czekasz aż się przelewa

Gość • Sobota [27.03.2021, 10:57:25] • [IP: 37.47.153.***]

IP: 5.173.128.**]. Kup sobie młotek i puknij się w łeb. Nie mogla się podłączyć do sieci kanalizacyjnej, bo takiej w Karsiborze nie ma. Jak będziesz kupował młotek, to nie zapomnij o słowniku ortograficznym

Gość • Sobota [27.03.2021, 10:42:39] • [IP: 37.47.128.***]

pierwszy raz słysze ja korzystam już ponad 3lata i nigdy nie czekałam zawsze wywożą na drugi dzień po zgłoszeniu telefonicznym

Gość • Sobota [27.03.2021, 10:31:08] • [IP: 5.173.140.**]

Zamontować „MOMBREY”w zbiorniku, a ten w odpowiednim czasie poinformuje, że szambo należy odpompować.

Gość • Sobota [27.03.2021, 10:24:08] • [IP: 78.10.206.**]

Tak by nie było, gdyby Remondis nie miał monopolu.

Gość • Sobota [27.03.2021, 09:31:32] • [IP: 185.53.147.***]

Niestety prawda jest taka, że normalnie człowiek nie pilnuje tak dokładnie zużycia wody. Przeprowadzając się na Karsibór nawet nie miałam pojęcia jak szybko zużyje 10 metrów. Po kilku latach wiem i umawiam więcej niż jeden termin odbioru naprzód. Można jeszcze zgłaszać np w weekend mailowo, to podobno tez zapisują.

Gość • Sobota [27.03.2021, 09:08:33] • [IP: 188.146.166.**]

Właściciel poseji nie wie z kim podpisywał umowę?

Gość • Sobota [27.03.2021, 09:06:02] • [IP: 5.173.128.**]

to co wlascicielka sie obudzila ze gowna trza wywiesc??teraz niech beczke wkopie cwaniara z wiochy przyjechala i mysli ze kazdy na kiwniecie palcem bedzie przyjezdzal szkoda pieniedzy na podlaczenie do sieci kanalizacyjnej to niech teraz pod siebie robi

Gość • Sobota [27.03.2021, 09:05:28] • [IP: 176.221.122.***]

szach i mat pani czytelniczko, skoro nie potrafi się obsługiwac własnego szamba to co dopiero w chacie musi mieć... bleh

Gość • Sobota [27.03.2021, 09:01:51] • [IP: 176.221.113.**]

A co to za zadupie, że nie ma kanalizacji?

Gość • Sobota [27.03.2021, 08:50:04] • [IP: 62.69.241.**]

To niech mieszkanka przeczyta podpisaną umowę. Ma obowiązek dzwonić do Remondisu jak ma 75% zbiornika a nie jak Paniusia ma 100%. Remondis jeszcze nie ma w swojej ofercie maszyny do teleportacji i liczy się kolejność zgłoszeń więc następnym razem niech mieszkanka lepiej pilnuje szamba a Firmie Remondis podziękuję za szybkie i sprawne załatwienie sprawy.

Gość • Sobota [27.03.2021, 08:07:07] • [IP: 176.221.122.***]

Jak ma pani umowe z remondisem to prosze sie powolac na terminy w tej umowie i ewentualne pokrycie kosztow za nie wywiazanie sie z umowy. proste. A jak pani czeka do momentu gdy zbiornik sie wylewa a potem ma pretensje do innych to prosze zachowac je dla siebie bo to zalosne.

Gość • Sobota [27.03.2021, 07:51:59] • [IP: 176.221.123.***]

Noooi ale urzędnicy zabłysnęli, a od czego jest wydział środowiska?

Gość • Sobota [27.03.2021, 07:36:08] • [IP: 188.146.160.***]

Pisze głupoty dzisiaj zamawiam jutro przyjadą oprócz soboty i niedzieli

Gość • Sobota [27.03.2021, 07:30:42] • [IP: 5.173.128.***]

Czytelniczko. Nie czeka się do końca trzeba przewidywać. I dostosować do ich harmonogramu. Ja. Granica. Mam. W piątki.

Gość • Sobota [27.03.2021, 06:27:17] • [IP: 89.151.32.*]

to właściciel powinien monitorować stan szamba tak żeby mu się nie przelało a nie robić aferę i zganiać winę na wszystkich tylko nie siebie.Oby następnym razem gówno do domu wybiło

Gość • Sobota [27.03.2021, 06:14:28] • [IP: 5.173.72.**]

Lekcewazenie wlasciciela posesji? A gdyby nastapila w domu awaria zwiazana z wodą i zbiornik napelnil by sie bardzo szybko to czyja byla by wina.Jak mozna na auto czekac 6 dni? Skad ono jedzie ze Lwowa 40 na godzine? Jaja sobie z ludzi robia i tyle.Szef powie ze wina Kaczynskiego bo podwyzki albo ze sprawa polityczna.Kase wzieli ale uslugi wykonac nie chcą...caly samorzad podobnie jak spoldzielnie i inne komunalne zaklady to relokt PRL i Bareja wiecznie zywy

Gość • Piątek [26.03.2021, 23:11:15] • [IP: 83.20.220.**]

Co prawda nie mam szamba, ale nie wyobrażam sobie że można czekać do całkowitego wypełnienia zbiornika. Ewidentne lekceważenie sprawy przez właściciela posesji, aż dziwne że do wszystkich ma pretensje, tylko nie do siebie.

Oglądasz 1-22 z 22
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■