POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [27.12.2020, 14:49:19] • Świnoujście

Agresywny pies rzucił się na drugiego czworonoga. A co, gdyby to było dziecko?

Agresywny pies rzucił się na drugiego czworonoga. A co, gdyby to było dziecko?

fot. Mieszkaniec

Za plebanią na ulicy Gdańskiej doszło do niebezpiecznej sytuacji - ogromny pies zaatakował suczkę przechadzającą się z właścicielami po lesie. Suczka zerwała się ze smyczą i uciekła. Jej opiekunka zauważyła, że właściciel psa zachowywał się jakby był pod wpływem środków odurzających lub alkoholu.

W dniu 25 grudnia 2020 roku około godziny 14:00, na suczkę idącą z właścicielami rzucił się ogromny pies najprawdopodobniej rasy pitbull. Właściciel agresywnego psa nie próbował go nawet odciągnąć, tylko patrzył jak jego podopieczny naciera na bezbronną suczkę. Zaatakowany pies zerwał się do ucieczki, “napastnik” ruszył za nią.

Agresywny pies rzucił się na drugiego czworonoga. A co, gdyby to było dziecko?

fot. Mieszkaniec

Po całym zajściu opiekun psa nie przejął się zaistniałą sytuacją, przypiął psa i poszedł na dalszy spacer. Całe szczęście psu nie stało się nic poważnego, wystraszony przybiegł prosto do domu.

Agresywny pies rzucił się na drugiego czworonoga. A co, gdyby to było dziecko?

fot. Mieszkaniec

Pies był bez smyczy i kagańca w miejscu gdzie często na spacer chodzą rodzice z dziećmi lub innymi mniejszymi psami. Co jeżeli pitbull rzuciłby się na dziecko? Właściciele zaatakowanego psa dwa razy zadzwonili w tej sprawie na policję, jednak na miejsce nie przyjechał żaden patrol.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 77, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-77 z 77

Gość • Niedziela [11.12.2022, 10:44:10] • [IP: 37.47.180.***]

Gdyby był to faktycznie Pitbull lub inny tego typu i by ruszył za psem to bardzo prawdopodobne ze suczka by do domu nie wróciła wiec wykluczyłbym jakakolwiek z ttb i trochę niejasna ta historia w dodatku właściciel zamiast szukac suczki cykał foteczki lasu, ,

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 17:16:14] • [IP: 176.221.122.**]

Tak, lasek na os. ZACHODNIM jest bardzo zaśmiecony przez bezmyślnych spacerowiczów, młodzież urządzającą swoje spotkania od wczesnej wiosny do pogodnej jesieni, osób pijących tam alkohol itp. Osoby spacerujące z psami zawsze biegają tam bez kagańców, często właściciele przywołują psy głośno wołając. Widzieliśmy parę razy uciekające wystraszone hałasem sarenki. Pewien pan widział, jak Amstaf nieodpowiedzialnej młodej kobiety napadł na starszego pana i rozszarpał mu spodnie[ wtedy był pod opieką przyjaciela tej właścicielki psa i zapobiegł większej tragedii].Ten amstaf zawsze, kiedy go widzę, jest bez kagańca.

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 11:02:18] • [IP: 77.88.191.**]

Polecam telefon 112! Przyjadą i dadzą mandat.

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 10:07:56] • [IP: 62.69.231.***]

Trudno mi zrozumieć właścicieli psów - zwłaszcza tych dużych i agresywnych ras - że idąc z psem na spacer, w miejsca, gdzie także inni spacerują z psami, puszczają je luzem i często nawet bez kagańca. Jakieś dwa miesiące temu sam miałem przygodę w lesier w okolicach strzelnicy. Ja mam pieska średniej wielkości, a ponieważ to adopciak po przejściach zawsze chodzi na smyczy. Pech chciał, że niespodziewanie naszły na nas panie z dwoma wilczurami luzem. Oczywiście z mety nastąpił atak i choć moja psinka się broniła przy mojej pomocy, to została dotkliwie pogryziona. Leczenie trwało ponad miesiąc i sporo kosztowało. Na nic przeprosiny i tłumaczenie, że przecież te psy są w domu takie łagodne. Każdy kto bierze psa - nie ważne dużego czy małego - musi rozumieć, że to zwierze, które kieruje się instynktem.

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 08:53:02] • [IP: 37.30.51.***]

22:48 -" strach chodzić do lasu za Makiem" (Mc'Donaldsem). Tak, ten las stał się wybiegiem dla psów, a w mieście służby się tym nie interesują - idziesz do lasu na własną odpowiedzialność, zwierzyna leśna też jest przyparta do muru, zwłaszcza że ogrodzono ten las płotem linii UBB i płotami na granicy, tymi przeciw dzikom.

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 07:06:12] • [IP: 80.245.176.***]

Aco by było gdyby to był słup a nie suczka czy nie dziecko. Co za idjotyzm.

Gość • Poniedziałek [28.12.2020, 02:53:10] • [IP: 94.254.225.**]

Wypuszcza psa poza posesję samego aby nie srał na swoim.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 23:51:32] • [IP: 83.185.89.***]

Na moich oczach patrol Policji(!?!) patrolujacy Przytor zwolnił, przepuscil przed maską psa rasy i wielkosci wilczura, ktory często wylazi za ogrodzenie i biega w samopas po Przytorze. Zagryzł juz 2 małe psy. Musi chyba zagrysc dziecko żeby te tempe ciecie zwróciły uwage na ten problem. W Przytorze to spory problem. Strach wyjsc z małym psem na spacer. Za co płacą tym cieciom w mundutkach? Są do wyższych celów? Szkoda spalać to paliwo na patrole. Zapomnieli jakie jest ich podstawowe zadanie. Żeby czlowiek czuł się bezpiecznie.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 23:47:01] • [IP: 88.218.253.***]

Jest na Gdańskiej/Chełmskiej gość z wilczurem i puszcza go wolno- bez smyczy... codziennie nie dochodząc do lasu jeszcze na Gdańskiej - czeka na wypadek ?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 22:48:47] • [IP: 176.221.123.**]

Pitbule wilczury strach chodzić do lasu za Makiem nawet właściciele sie ich boja bez kagańca Wystarczy stanąć radiowozem i mandaty dawac Te psy kiedys kogoś tam zagryza Znam osobę ktora wilczur tam pogryzł bo biegał sobie bez smyczy gdyby to bylo dziecko strach myslec Kto biega po lesie też musi uważać Ogolnie masakra

Gość • Niedziela [27.12.2020, 22:21:12] • [IP: 178.238.247.**]

Dokładnie. Jeżeli ktoś chce mieć psa i chce żeby jego pies biegał wolno to niech zamieszka w dużej odległości od innych, żeby nie zagrażać tak innym psiakom jak i ludziom! Należy przykładnie karać takich właścicieli psów groźnych, a wolno biegających. Dlaczego nie dojechała policja, chociaż byli zgłoszenie. Wyciągnąć konsekwencje od policji.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 22:19:30] • [IP: 178.238.247.**]

Dokładnie. Jeżeli ktoś chce mieć psa i chce żeby jego pies biegał wolno to niech zamieszka w dużej odległości od innych, żeby nie zagrażać tak innym psiakom jak i ludziom!

Gość • Niedziela [27.12.2020, 21:15:46] • [IP: 37.248.224.***]

DWA PSY Z PRZYGŁUPAMI.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 21:03:20] • [IP: 62.69.241.**]

Czy ten pan nie ma czasem długiej brody i nie jeździł kiedyś czarnym range Rover?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 21:00:30] • [IP: 178.235.146.***]

do Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:58:19] • [IP: 5.173.137.***] popieram. Właściciel czy opiekun jest winny niedopełnienia obowiązków. A w lesie mogą luzem biegać tylko psy tropiące - myśliwskie./tu jest pewna nieścisłość z zapisie czy podczas polowania, przyuczenia- to zawsze można powiedzieć.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:56:59] • [IP: 185.126.111.*]

Mój pies zostal raz zaatakowany , moja reakcja byla natychmiastowa. ..przes głupotę gościa jego pies dostal pare mocnych butów czego nie chciałem robic, potem byl płacz ze co Ja mu z psem zrobilem ale jak jego pies gryzł mojego to problemu nie widzial... szoda ze przez deb*** czasami ktoś musi skrzywdzić zwierzaka... Moj jest zawsze na smycz i jak ktos ma problem z prowadzaniem psa na smyczy to niech kupi ranczo i sobie robi co chce.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:48:59] • [IP: 178.235.146.***]

do [27.12.2020, 18:45:08] • [IP: 188.146.129.***] cyt. Duże psy powinny nosić kaganiec, a straz miejska powinna to egzekwować czy to się podoba właścicielom czy nie. Proszę trochę poczytać tylko psy ras agresywnych powinny być na smyczy i nosić kaganiec.Wszystkie psy będący w przestrzeni ogólnej powinny być na smyczy i to opiekun odpowiada za psa. Nawet mały pies może dotkliwie ugryźć a pieski biegające luzem bardzo źle wpływają na te idące na smyczy występuje u nich tzw. agresja smyczowa, leash rectivity, czyli reaktywność smyczowa.I do tego Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:00:16] • [IP: 62.69.251.***]zobacz chłopie jak wygląda ten lasek co zrobili nie nazwę tych jegomości b... pobite butelki puszki pojemniki po żywności, podrzucane odpady z domów odchody to ich bym zamknął w odosobnieniu niech siedzą we własnym syfie.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:47:41] • [IP: 176.221.123.***]

Dlaczego nikt nie pisze, że pies mógłby się rzucić na pielgrzymkę lub procesję ?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:44:44] • [IP: 62.69.252.*]

Ty debilu IP.176.221.122**stuknij się w ten bardzo głupi łeb.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:10:16] • [IP: 62.69.203.**]

Człowiek inteligentny ma psa normalnego czy nawet adoptuje kundelka. Młoty społeczne mają rasy agresywne

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:07:01] • [IP: 83.20.221.***]

Niedługo ludzie będą agresywni jak nigdy, jak zdejmą kagańce

Gość • Niedziela [27.12.2020, 20:00:16] • [IP: 62.69.251.***]

Nie widzę przeszkód, żeby właściciele srających bydlaków zrobili zrzutkę, kupili kawałek ziemi i zrobili wybieg dla swoich kundli. Co was powstrzymuje?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:58:17] • [IP: 176.221.122.***]

Na zachodnim również bardzo często biegają dwa wielkie psy, amstaff i taki szary, niewiem jaka to rasa. Psy wychodzą z przeważnie z panią bez smyczy i kagańca, ta kobieta nie ma wogóle kontroli nad nimi. Niewiem też chyba czeka jak stanie się tragedia, pogryzą innego psa albo dziecko. Strasznie nieodpowiedzialna osoba, ta kobieta nie ma chyba wyobraźni i w razie czego nic nie zrobi bo to są duże psy i jeszcze ją pogryzą. Mam nadzieję że w końcu dostanie porządny mandat za swoją bezmyślność 😠😡😠😡Może niech ktoś się zainteresuje tym.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:25:49] • [IP: 176.221.122.**]

a tak na marginesie to od dłuższego czasu mówi się żeby powstało w naszym mieście coś w rodzaju wybiegu dla psów żeby można było bez stresów puścić psa niech się wymęczy. Ale widać ważniejsza jest dziesiąta bubel promenada dla turystów w sezonie a poza nim dla amatorów malarstwa ściennego i ławkowego. dobrze że na tej promenadzie historycznej chociaż zegar działa :D

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:20:43] • [IP: 176.221.122.**]

do IP: 188.146.129.***] a co mały pies nie potrafi ugryżć ? jak wszystkie to wszystkie i te małe też smycz i kaganiec

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:18:14] • [IP: 37.8.230.**]

Nazwa pitbull w newsie lepiej podkręca atmosfere:D czemu akurat zawsze jest to pitbull? A jaki dowód na to?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:16:23] • [IP: 37.248.214.**]

Do Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:16:54] • [IP: 37.47.158.*** W tej komentarzu zawarłeś całe odbicie siebie samego. Człowieku co to ma być, widać że miałeś emocjonalne problemy w dzieciństwie, a rodzice się nie sprawdzili. Wstyd takie pierdoły pisać. 👎👎👎

Gość • Niedziela [27.12.2020, 19:13:20] • [IP: 176.221.122.**]

tak na marginesie to od kilku lat mówi się o stworzeniu w naszym uroczym mieście czegoś w rodzaju wybiegu dla psów tak żeby można było bez stresu puścić psa żeby sobie pobiegał ale nie ważniejsza jest dziesiąta promenada bubel dla turystów w sezonie a poza nim dla malarzy ściennych i ławkowych. ...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:58:19] • [IP: 5.173.137.***]

Nagonka na właścicieli wszystkich ras z genem bulowatych, ast i ttb czas start 🤣🤣Wielcy znawcy rasy się znaleźli, zacznijmy od tego że sytuacja tutaj opisywana jest serio niejasna gdyby to był pitbull to tak jak Pan niżej piszę nie było by suczki i takie są fakty. Kolejna spawa jest taka że jest obowiązek albo smycz albo kaganiec (jeżeli pies lata Luzem MUSI MIEĆ KAGANIEC) póki co nic się w tej kwestii nie zmieniło więc obaj właściciele są winni całej sytuacji. Poza tym pies po jakim kolwiek obszarze zalesionym musi być na smyczy przez zwierzyne leśna która tam mieszka barany. Każdy pies może być agresywny i nie ważne jaka rasa czy York czy Mastiff wszystko zależy od ułożenia. Wszystkiego winny jest człowiek nie zwierzę 🙂

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:45:08] • [IP: 188.146.129.***]

Duże psy powinny nosić kaganiec, a straz miejska powinna to egzekwować czy to się podoba właścicielom czy nie. Każdy wlasciciel ciągle tłumaczy się że jego pies jest lagodny i tylko chce się bawić. Ja nie chce się bać, ani odganiać się od nie mojego psa i tyle. Mam do tego prawo.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:40:02] • [IP: 37.47.145.**]

Do lasu chodzi bo nie trza kup zbierać...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:32:50] • [IP: 45.88.96.**]

"A gdyby tu było przedszkole w przyszłości... i wasz synek mały przechodził...". .. Miś: No, to już z samych filmów autor artykułu wie jak było.. ..

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:32:08] • [IP: 176.221.122.**]

naczytałem się tutaj wypocin ludzi którzy własnego cienia się boją. Chodzę na spacery z bullterrierem na ulicach zawsze jest na smyczy w lesie wiadomo że czasami spuści się psa żeby się wybiegał on też potrzebuje ruchu. jednak nie o tym chciałem napisać. wszyscy się czepiają pitbulów amstafów i bulterrierów a nikt nie powie słowa o psach wielkości (lub mniejszych nawet ) kota które popindalają bez smyczy jak im się tylko podoba i szczekają na wszystkich i wszystko w zasięgu wzroku a potrafią podbiegać do np mojego i szczekać na niego z odległości 20 centymetrów przy czym właściciele niewiele sobie z tego robią bo to przecież malutki piesek, ale takie działanie to prowokacja dla dużego psa który w takiej sytuacji broni siebie i właściciela więc zanim coś napiszecie to zastanówcie się nad równym traktowaniem zwierząt pies to pies nie ważne czy mały czy duży każdy powinien być na smyczy w przestrzeni publicznej bo potem duży pogryzie małego ujadającego karalucha i jest płacz że pies morderca tyle w temacie

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:27:44] • [IP: 37.47.105.***]

Większość komentujących jest głupszych i o wiele groźniejszych niż ten niby pitbull

Gość • Niedziela [27.12.2020, 18:18:06] • [IP: 79.186.51.***]

Na pewno suka sprowokowała psa.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:58:07] • [IP: 185.135.2.***]

Jaki właściciel taki pies niestety

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:57:40] • [IP: 164.127.0.***]

15:54:39] • [IP: 188.146.96.**] Demonstranci, wykarmieńcu tefałenowski, są niebezpieczniejsi od amstaffów, bo roznoszą śmiertelną chorobę covid i żądają prawa do niezgodnego z Konstytucją prawa do zadawania śmierci dzieciom w łonach matek. A stare prawidło z okresu walki z przestępczością w N.Jorku mówi:" ścigaj mniejsze przestępstwa, a wtedy nie będzie największych".

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:54:30] • [IP: 85.221.133.***]

Dlatego od pewnego czasu, przez takich kretynów co nie potrafią psa trzymać na smyczy, chodzę z gazem pieprzowym. Inaczej się nie da wyjść na spokojny spacer. Szkoda tylko takiego zwierzaka, ale to właściciel de..il więc co zrobić...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:53:08] • [IP: 89.151.32.**]

Ip158 z 17:16 tacy ludzie jak ty którzy nie mają pojęcia co za bzdury wypisują mają poziom buraka z tak niskim poziomem inteligencji że nie sięga on nawet poziomu pudełka od zapałek.😂

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:51:11] • [IP: 94.254.226.***]

W zakład idę, że bardziej agresywni byli oboje właściciele tych psów do siebie niż same te zwierzęta... jakiś baran powie, że bo Pit bull to agresywny, największa głupota !! Owszem jak każdy czy człowiek czy pies bywa różny, ale te małe pieski niby takie słodkie to one bywają najczęściej powodem większych lub mniejszych konfliktów. ponieważ owi niby Ci mądrzejsi właściciele tych ras zapominają o tym, że to akurat też psy i reakcja takiego czy każdego innego może być nieprzewidywalna. ... i tak najlepiej gdyby każdy zaczynał od oceniania siebie i pilnował swoich ewentualność. .. następnie by rozglądał się w kierunku innych... bo każdy tylko potrafi tu oceniać, nie biorąc pod uwagę swoich poczynań...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:40:48] • [IP: 188.146.160.***]

Pisałam o tym agresywnym pitt bulu do redakcji przecież. Sama mam suczke PB ale wychowana z dziećmi bez agresji, nie atakuje, za to tego Pana pies atakuje

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:34:14] • [IP: 37.248.224.***]

DWA GŁUPKI Z KUNDLAMI. NIECH IDĄ DO SĄDU TEN KTÓRY MA OCHRZCZONEGO BURKA WYGRA -CHYBA ŻE MA TEŚCIA BISKUPA.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:25:01] • [IP: 37.8.215.**]

CO STAŁO SIĘ Z SUCZKĄ CZY JEST POGRYZIONA WŁASIĆC[ELE SPUSZCZAJĄ PSY ZE SMYCZY I TAK SIĘ KONICZY

Gość • Niedziela [27.12.2020, 17:16:54] • [IP: 37.47.158.***]

Pittbule, amstafy i inne bulteriery w 90 procentach mają ludzie z niskim ilorazem inteligencji.Do tej głupoty dochodzi jeszcze alkohol i narkotyki i powstaje mieszanka wybuchowa. Jeden z drugim (przeważnie szczur cienki i mały) myśli, że będzie wielki kozak jak takiego prowadzi. A tak na prawdę nie ma później chęci ani czasu na spacery nie mówiąc już o odpowiednim żywieniu i wychowaniu.Bo tego typu szczurki imają się jedynie prac dorywczych lub są bezrobotni.

Kość • Niedziela [27.12.2020, 17:01:19] • [IP: 176.221.122.**]

A co gdyby to był zaskroniec domowy?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:45:55] • [IP: 5.184.239.***]

Gdyby był to faktycznie Pitbull lub inny tego typu i by ruszył za psem to bardzo prawdopodobne ze suczka by do domu nie wróciła wiec wykluczyłbym jakakolwiek z ttb i trochę niejasna ta historia w dodatku właściciel zamiast szukac suczki cykał foteczki lasu, ,

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:29:11] • [IP: 83.11.41.***]

Z bachorem wont na płac zabaw z psami nie ma zamkniętych miejsc wiec niech zostawia już las dla wlaciecieli z psami

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:28:27] • [IP: 31.11.128.**]

Z takimi psami chodzą bezmózgi to co się kobieto dziwisz, pewnie też jeździ stara beemka wiejską z nereczka u boku i w dresach

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:19:56] • [IP: 83.20.223.**]

na plazy lata luem pelno kundli...gdzie straz miejska..dlatego nosze przy sobie gaz a teraz pistolet na sruty i bedzie po kundlu jak zlizy sie do mnie i do mojego psa. a jak wlasciciel podejdzie czeka go to samo

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:18:09] • [IP: 5.173.129.**]

Pies ma mieć kaganiec w miejscu publicznym!! Lub na smyczy oczywiście. Każdy cymbał którego pies kogoś ugryzł zawsze gada" ojej nigdy nikogo wcześniej nie ugryzł" jak by to miało znaczenie. Karać mandatami takich zwyrodnialców, bo dziecko by w tej sytuacji już nie żyło...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:17:05] • [IP: 83.20.228.**]

Te psy to nie psy tylko jakas mutacja... ani wygladu ani normalnego zachowania...to kolejny przypadek. Nie pierwszy i nie ostatni...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:10:10] • [IP: 94.254.224.***]

Dlatego na taki spacerek chodzi sie z nożem i w razie co wbija sie agresywnemu psu uw nóż w brzuch a wlascicielowi mowi sie przepraszam. Nastepnym razem juz nie pusci luzem niebezpiecznego psa

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:06:22] • [IP: 178.238.243.***]

Z Żoliborza jest kawałek drogi. Trzeba trochę czasu na dojazd.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:03:30] • [IP: 62.69.252.***]

tak to jest jak ktoś ma małego ptaszka to kupuje dużego agresywnego psa i w ten sposób leczy swoje kompleksy

Mieszkaniec • Niedziela [27.12.2020, 16:01:01] • [IP: 188.146.165.***]

Na te pitbulle powinien obowiązywać przymus posiadania zezwolenia jak na broń palną. Może wtedy takimi psami opiekowali się rzeczywiście rozważni ludzie... oczywiście są jeszcze bardziej agresywne rasy psów ale pitbull jest wystarczająco agresywny, by go traktować na równi z bronią palną. To nie bokser czy nawet owczarek niemiecki...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 16:00:58] • [IP: 149.202.98.***]

Pies chciał się pobawić, a jakieś wydygańce pobiegli na portal się wypłakać.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:59:41] • [IP: 149.202.98.***]

Ch. z dzieckiem. Zawsze można zrobić nowe.

Spbt • Niedziela [27.12.2020, 15:59:01] • [IP: 178.238.245.***]

Od kiedy pitbull jest ogromnym psem? American pitbull terrier jest psem średniej wielkości o wadze ok 20 do 25 kg

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:58:23] • [IP: 37.47.160.**]

To jest nieformalna miejska toaleta niestety. I nie ma co zwalać na Urząd Morski tylko podziękować za to, że mieszkaniec zzglozglo głosił problem

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:56:58] • [IP: 188.146.99.***]

Dziecko na 4 nogach? Nie widziałem jeszcze takiego.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:56:11] • [IP: 62.69.251.***]

Zamiast pstrykać krajobrazy trzeba było zrobić zdjęcie właścicielowi agresywnego kundla

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:54:54] • [IP: 164.127.0.***]

Dziś pod tematem spacerów na plaży zamieszczono porady(nick" smakosz turystyczny"), jak uprawiać turystykę mimo obostrzeń, starszym ludziom polecił ów smakosz skierowanie się: -" ...do Parku Zdrojowego ale ostrożnie z lasami - tam nie ma policji i puszcza się psy bez kagańców." I to jest codzienność. Temat PSÓW stał się w Świnoujściu święty, równoznaczny z tematem świętych krów w Indiach. Wczoraj rozpisywano się na temat społecznej składki na rzecz. ..psa, a to ludzie wciąż sa niedoleczeni, a bywa że umierają wskutek braku dostępu do szybkiej diagnostyki. Szefowa do spraw inżynieryjnych w mieście (ta, co spowolniony odcinek na Słowackiego zawaliła dokumentnie) niespodziewanie staje się królową miasta i nakazuje utworzenie cmentarza dla zwierząt zaraz obok tego dla ludzi, w perspektywie jest tam możliwość nawet radosnej poetyckiej twórczości na płytach nagrobnych na cześć swietych suk i psów. Nie widać konsekwentnego wyłapywania przez służby przypadków samowoli w sprawie psów, ludzie często już omijają lasy.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:54:39] • [IP: 188.146.96.**]

Policja nie od tego pilnują kaczora w tysiącach... I spisują demonstrantów! To dziś ich zadanie!

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:35:42] • [IP: 185.210.38.***]

Znowu właściciele chodzą z psami bez kagańca. Może organa porządkowe by tym się zainteresowały?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:28:42] • [IP: 188.146.162.**]

Pociągnąć debila do odpowiedzialności i uśpić tego kundla!

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:23:39] • [IP: 31.11.130.**]

Kup sobie koło i pier# dolni się w czoło !

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:22:04] • [IP: 46.134.73.***]

Po osiedlu zachodnim chodzi pan lub pani z dwoma takimi" bydlakami" też bez smyczy i kagańca. Czekać tylko jak coś się stanie.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:17:07] • [IP: 5.173.129.**]

🤣🤣🤣

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:13:28] • [IP: 178.238.250.***]

Ale brednie, " pies zaatakował suczke" 😉 Trzeba było mocno trzymać zeby jej nie zjadl a nie dawać jej zerwać się.Ludzie, czego to nie wymyślą...

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:10:59] • [IP: 94.12.40.**]

Skąd od razu pomysł, że rzuci się na dziecko? Pitbulle zostały wyhodowane do walk z bykami czy psami a nie dziećmi. To naturalna cecha tej rasy, że nie przepada za innymi zwierzętami.

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:02:23] • [IP: 31.11.131.**]

A gdyby to była wasza matka? A gdyby akurat szła procesja?

Gość • Niedziela [27.12.2020, 15:01:58] • [IP: 31.11.130.***]

Pitbul... To już bezpieczniej trzymać w domu krokodyla, ale jak ktoś lubi. Mam nadzieję że moda na temu podobne rasy minie, tak jak kiedyś na dobermany Samo ułożenie psa to nie wszystko, nie bez przyczyny rasa ta jest zakfalifikowana do niebezpievznycj

Gość • Niedziela [27.12.2020, 14:56:45] • [IP: 188.146.160.***]

Powinny być kontrole w parku Psy biegają luzem na zwrócona uwagę właścicielowi Odp on nic nie zrobi Brak wyobraźni

Gość • Niedziela [27.12.2020, 14:56:11] • [IP: 188.146.129.**]

no bo poco mieli by przyjechac oni przyjerzdrzaja wtedy jak cos sie stanie a nie zeby zapobiec tragedi. To jest Polska policja jak za komuny

Gość • Niedziela [27.12.2020, 14:56:02] • [IP: 176.221.123.***]

Na plaży i promenadzie to samo, pełno biegających luzem psów, oczywiście żaden nie gryzie i nie rzuca się na inne psy !

Gość • Niedziela [27.12.2020, 14:52:11] • [IP: 176.221.122.***]

A co by było gdyby ??

Gość • Niedziela [27.12.2020, 14:51:26] • [IP: 37.8.215.***]

dobrze ze juz tych groźnych ras sie mało widzi.Kiedys na ranem jeden skoczył mi do szyi

Oglądasz 1-77 z 77
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■