POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [03.12.2020, 10:12:01] • Świnoujście

Mieszkaniec: Jaki „fachowiec” tak zaprojektował skrzyżowanie?!

Mieszkaniec: Jaki „fachowiec” tak zaprojektował skrzyżowanie?!

fot. Mieszkaniec

Skrzyżowanie ulic Wojska Polskiego z 11 Listopada i Moniuszki, które opisuje mieszkaniec, zostało niedawno oddane do użytku. Jest miejscem, gdzie dochodzi do kolizji i stłuczek- niedawno, jednego dnia, miały miejsce aż dwie. Można już nazwać to skrzyżowanie "kolizyjnym".

- Już od samego początku obserwuję to skrzyżowanie i zastanawiam się jaki „fachowiec” w dzisiejszych czasach projektuje i zatwierdza skrzyżowanie kolizyjne. Lewoskręt i jazda na wprost mają w tym samym czasie zielone światło. W załączniku foto. Nie pozdrawiam ludzi odpowiedzialnych za taką kolej rzeczy!!Wydaje mi się, że w lato będą tam cyrki tym bardziej jak ruszą nasi sąsiedzi zza zachodniej granicy- opisuje mieszkaniec.

Mieszkaniec: Jaki „fachowiec” tak zaprojektował skrzyżowanie?!

fot. Mieszkaniec

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 97, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-97 z 97

Gość • Niedziela [06.12.2020, 17:26:44] • [IP: 176.221.123.**]

Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami drogowymi regulującymi pierwszeństwo przejazdu."

Gość • Piątek [04.12.2020, 14:23:29] • [IP: 5.173.153.**]

Wielokrotnie byłam świadkiem jak auta stojące od strony granicy i skręcające w prawo w 11 listopada maja czerwone ale jadą bo wyskakuje zielone (które jest dla aut jadących prosto lub lewo). W momencie kiedy ja jadę na zielonym wielokrotnie zdarza się ze tamte auta tez ruszają i jest mega zdziwienie !! WTF

Gość • Piątek [04.12.2020, 10:47:46] • [IP: 149.156.152.**]

Wśród kierowców jest coraz więcej wyznawców zasady ZZZ - zakuć, zdać, zapomnieć. Nawet banalne skrzyżowania są problemem. Najprostsze rozwiązanie. Usunąć światła, zwęzić dojazdy (do pojedynczego pasa ruchu na każdym wlocie) i stosować wyłącznie przepisy ogólne. To powinno pomóc na kolizje i te wywody mędrków. Przyjezdni sobie poradzą bez problemów, a miejscowi wreszcie będą musieli nauczyć się jeździć.

Gość • Piątek [04.12.2020, 10:16:06] • [IP: 89.151.37.***]

Kto wam dał prawojazdy skoro nie potraficie jeździć po zwykłym skrzyżowaniu?

marinero • Piątek [04.12.2020, 09:43:03] • [IP: 178.238.245.***]

powinno byc rondo i to od dawna ale te" mundre" w magistracie wiedza lepiej, szkoda ale wartaloby prowadzic statystyke wypadkow na tym skrzyzowaniu moze cosik do nich dotrze ?

Gość • Piątek [04.12.2020, 08:28:50] • [IP: 46.19.85.**]

Czy ktoś może mnie poinformować, czy coś się zmieniło w przepisach ruchu drogowego? Nadjeżdżający z przeciwka ma pierwszeństwo przed skręcającym w lewo, tak mnie uczono kilkadziesiąt lat temu. Czy nastąpiła jakaś zmiana?

Gość • Piątek [04.12.2020, 08:27:23] • [IP: 78.10.206.***]

Napisz lepiej o JEEPie który jedną w mur na skrzyżowaniu Markiewicza ze Szkolną. . To może być interesujące

Gość • Piątek [04.12.2020, 08:11:33] • [IP: 178.238.253.***]

To skrzyżowanie to jedna wielka pomylka. Po pierqsze to powinno byc tam rondo jak w kazdym cywilizowanym mieście, chociaz pewnie niemcy i tak by blokowali, a jak juz jest skrzyżowanie to musi byc porzadne

Gość • Piątek [04.12.2020, 07:45:47] • [IP: 31.0.70.***]

Co na tym skrzyżowaniu jest nie zrozumiale? Jak ktoś ma problemy to niech idzie do urzędu i odda prawo jazdy które pewnie kupil na bylym stadionie dzesieciolecia

Mistrzuniu • Piątek [04.12.2020, 07:39:35] • [IP: 185.210.39.***]

Do Gość  Czwartek [03.12.2020, 21:57:56]  [IP: 89.151.36.***] Przeczytaj najpierw artykuł a później napisz coś sensownego miernoto !!

Gość • Piątek [04.12.2020, 05:50:05] • [IP: 46.19.86.**]

Czy ktoś może mnie poinformować, czy coś się zmieniło w przepisach ruchu drogowego? Nadjeżdżający z przeciwka ma pierwszeństwo przed skręcającym w lewo, tak mnie uczono kilkadziesiąt lat temu. Czy nastąpiła jakaś zmiana?

Gość • Piątek [04.12.2020, 01:33:02] • [IP: 176.221.123.***]

IP 129 Nie pisz nic więcej bo ukazujesz swoją głupotę. Brak ci podstawowych wiadomości o ruchu drogowym. Nie masz prawka bo takich głupot byś nie pisał. Kim ty jesteś że obrażasz niewinnych ludzi, a jak czerpiesz z tego satysfakcje bo jesteś chory. Lecz się człowieku puki czas

Gość • Czwartek [03.12.2020, 23:46:17] • [IP: 31.11.129.**]

Racja, skoro widzę zielone światło na lewoskręcie to nie zastanawiam się jakie światło ma jadący na wprost z naprzeciwka. My mieszkańcy się już mamy tyle bubli pani od betonowania miasta, że jeden więcej nie dziwi.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 23:22:38] • [IP: 176.221.123.***]

Ludzie opanujcie się, czego chcecie od tego skrzyżowania. Takiego prostego skrzyżowania nie umiecie przeczytać. Po tych wypowiedziach - pytania czy macie prawo jazdy, albo jak je zdobyliście. Takie moje spostrzeżenie że bardzo dużo kierowców ma prawko tylko przepisów nie zna. Bardzo dużo kierowców ścina zakręty / niebezpieczny manewr/ Troszeczkę pokory za kierownicą i szacunku dla innych kierowców. A skrzyżowanie jest normalne tylko trzeba sobie przypomnieć przepisy.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 23:00:59] • [IP: 217.138.209.**]

do Kierowca • Czwartek [03.12.2020, 22:04:39] • [IP: 37.47.110.***] Bardzo dobrze wytłumaczone, popieram.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 22:55:58] • [IP: 217.138.209.**]

Z naprzeciwka prosto jedzie bo ma zielone i masz czekać skręcając w lewo. Takie przepisy ruchu drogowego. Czego tu inni nie ogarniają??

Gość • Czwartek [03.12.2020, 22:10:09] • [IP: 62.69.251.***]

Ja piernicze, a mówią, że to niemcy nie potrafią jeździć

Kierowca • Czwartek [03.12.2020, 22:04:39] • [IP: 37.47.110.***]

Jak czytam te komentarze to jestem przerażona, kto dał prawo jazdy ludziom, którzy nie wiedzą, że skręcając w lewo na sygnalizatorze ogólnym muszą ustąpić jadącym z naprzeciwka prosto lub w prawo. Tylko sygnalizator kierunkowy oznacza bezkolizyjną relację skrętną i każdy kierowca o tym powinien wiedzieć! Oczywiście jak kierowcy nie mają rozumu to można robić idioto-odporne bezkolizyjne relacje, ale liczcie się z jeszcze większymi stratami czasu w związku z tym.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 21:57:56] • [IP: 89.151.36.***]

Ludzie co z wami?Trochę świateł a już się gubicie?Może trzeba zacząć chodzić.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 21:55:25] • [IP: 62.69.254.***]

jak to jaki, PO Gimnazjum

Gość • Czwartek [03.12.2020, 21:46:07] • [IP: 5.173.137.***]

Wielokrotnie byłam świadkiem jak auta stojące od strony granicy i skręcające w prawo w 11 listopada maja czerwone ale jadą bo wyskakuje zielone (które jest dla aut jadących prosto lub lewo). W momencie kiedy ja jadę na zielonym wielokrotnie zdarza się ze tamte auta tez ruszają i jest mega zdziwienie !! WTF

JFK • Czwartek [03.12.2020, 21:30:34] • [IP: 77.88.191.**]

Nauczcie się przepisów ruchu drogowego to nie będziecie mieć problemów, tu panuje taka sama zasada jakby świateł nie było więc skręcający w lewo ma ustąpić i tyle.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 21:16:32] • [IP: 109.241.63.**]

Zgadzam się z autorem tego artykułu. Często jeżdżę od granicy i skręcam w prawo w 11 listopada. Dość często widzę jak z tego pasa kierowcy będący akurat przede mną ruszają choć mają czerwone światło bo myli ich światło usytuowane ukośnie i trochę niżej które przynależy do pasa środkowego czyli jazdy na wprost choć naprzeciwko pasa" na wprost" jest też drugie stosownie usytuowane światło. Zielone akurat zapala się na środkowym pasie wcześniej jak na pasie do skrętu w prawo. Widziałem chyba ze dwa, trzy razy jak jeden z pasa skrętu w prawo pojechał na wprost. To ukośnie ustawione światło powinno być moim zdaniem zdemontowane. Ludzi to myli zwłaszcza zamiejscowych.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 21:16:23] • [IP: 176.221.122.***]

mogli chociaz ratowac ten glupi pomysl i namalowac sensowne pasy na skrzyzowaniu zeby kazdy wiedzial o co chodzi... ale nie! jak byc glupim to do konca i pokazowo.

D1 • Czwartek [03.12.2020, 21:00:08] • [IP: 89.151.33.***]

Rondo, rondo i jeszcze raz rondo...samo się prosi :)

Gość • Czwartek [03.12.2020, 20:40:45] • [IP: 31.11.128.***]

Na środku tego skrzyżowania brakuje dużych zniczy cmentarnych, jak postawia będzie wtedy wiadomo jak jechać (albo uciekać stad).

Gość • Czwartek [03.12.2020, 20:22:24] • [IP: 188.146.163.***]

Skrzyżowanie Barbary Michalskiej

Gość • Czwartek [03.12.2020, 20:10:12] • [IP: 176.221.123.***]

tam jest źle i niebezpiecznie skręcasz nach links a tam zielone traffic light dla pieszych.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 19:31:39] • [IP: 37.248.211.**]

Też zdzikłem, mam zielone, chcę skręcić w lewo, ale nie mogę, bo z naprzeciwka jadą prosto.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 19:01:45] • [IP: 31.11.130.***]

Trzeba poprostu pozmieniać światła i po krzyku.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:49:36] • [IP: 164.127.223.**]

15:39:32] • [IP: 89.79.128.**] Nie znam tego 39.** i nawet nie czytałem, co napisał, ale forma" z naprzeciwka" jest poprawna w języku polskim. Zanim więc będziesz szydzić, naucz się języka, a można to zrobić też przez klikanie, wejscie na strony o języku polskim. Wstyd!

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:43:09] • [IP: 37.47.147.***]

Dziś się buduje ronda w cywilizowanych krajach a u nas jak zawsze no cóż taki mamy klimat.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:17:54] • [IP: 176.221.123.***]

Mieszkańca mogą dwa znaki nad światłem mylić że może sobie pojechać w prawo. Trzeba te znaki rozsunąć tak aby każdy był dla swego pasa. Bo fachowcy poszli na łatwiznę i przykręcili je do sygnalizatora. Widocznie zrobili tak jak Basia im kazała. Co do ronda, to niech ona lepiej się do tego nie zabiera. Bo rondo przy kościele jest ciasne jak pi**ka panny młodej. Skąd ona bierze te pomysły? Po ogłoszeniu wyroku TK stanęło tam parę aut i zablokowali cały ruch. Straż na sygnale nie mogła tam przejechać. Piękne ronda to są w Szczecinie, jak je robili to Basi na szczęście jeszcze nie było.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:15:55] • [IP: 89.151.39.***]

Jednak było zrobić rondo !, miejsca było dosyć !, ale ktoś musiał popisać się inteligencją ameby...

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:10:47] • [IP: 176.221.123.***]

Rondo było by lepsze to fakt, ale skrzyżowanie jest dobrze oznaczone, tylko kierowcy barany nie znają przepisów.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 18:02:25] • [IP: 212.14.52.**]

Skrzyżowanie imienia ignorancji władz miasta...

Gość • Czwartek [03.12.2020, 17:59:25] • [IP: 164.127.223.**]

Przyczyny chyba są dwie - jakieś błędy w ustawieniu świateł drogowych, ale bardziej coś, co tkwi w kierowcach: głupota wypróbowana na innych skrzyżowaniach, gdzie można było zdążyć, gdy po kozacku się ruszało na ostatnią chwilę.Tu najwyraźniej to nie działa, bo jest za mało czasu na kozaczenie. Przed 2 h widziałem jak na skrzyżowaniu nieco dalej, niby lepszym, kierowca w aucie osobowym, wyjeżdżający w ostatniej chwili z Matejki na ulicę Konstytucji 3 Maja, został otrąbiony przez w ostatniej chwili zwalniającą furgonetkę jadącą zgodnie z światłami z Wojska Polskiego na Konstytucji 3 Maja. Tamten szarżujący to był idiota, jemu każde światła zaszkodzą. WNIOSEK: zrobić rondo, bo ono nie uczyni z głupich mądrych, ale czysto technicznie uniemożliwi im szkodzenie.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 17:40:49] • [IP: 176.221.123.***]

15:39:32] • [IP: 89.79.128.** A le ob ciach!

Gość • Czwartek [03.12.2020, 17:22:35] • [IP: 176.221.123.***]

inne skrzyżowania są takie same ale sygnalizacja swietlna jest inna od tej fatalnej

Gość • Czwartek [03.12.2020, 17:04:39] • [IP: 188.146.163.***]

Basia wie lepiej

Gość • Czwartek [03.12.2020, 17:01:14] • [IP: 176.221.122.***]

Dobrze, ze wszyscy nie maja zielonego na raz. Przeciez jak widac po komentarzach to tu sa tacy specjalisci co im nawet swiatla nie potrzebne, bo przeciez zasada prawej reki i jechac w swiat. Gdzie tam plynnosc ruchu. Ciekawe co beda pisac jak im jakis baran wymusi pierwszenstwo i straca sporo nerwow.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 16:50:58] • [IP: 88.218.253.***]

To skrzyżowanie nie jest zwykłym miejskim skrzyżowaniem lecz natury drogi szybkiego ruchu czy obwodnicy. Na takich ulicach ich ranga a przez to i bezpieczeństwo zazwyczaj jest wyraźnie widoczna. Tutaj tego nie widać. A dzisiaj jest w okolicy dużo miejsca, by takie skrzyżowanie powiększyć, lub zrobić rondo. Przy dużym ruchu jadący od granicy do promenady często nie mają możliwości opuszczenia skrzyżowania przed pieszymi mającymi już zielone światło. Jestem pewien, że dojdzie do najechania pieszych prawidłowo wchodzących na przejście a poszkodowanym nie będzie do śmiechu, że to wina kierowcy czy urzędnika, który powinien przewidzieć... Oszczędzanie na jakości, byle więcej.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 16:47:53] • [IP: 31.11.130.***]

Oczywistym jest że powinno być tam rondo podobnie jak na większości skrzyżowań. Może chodzi o to że wtedy kasa by nie wypływała z naszych podatków na ich obsługę?

Gość • Czwartek [03.12.2020, 16:46:36] • [IP: 176.221.122.***]

Miejsca jest tak duzo. że można było zrobić nawet 4 pasy aby ruch nie musiał się krzyżować. Zrobiono gorzej niż było !

Go$ć • Czwartek [03.12.2020, 16:05:00] • [IP: 5.173.136.***]

Kolejny bubel! Jak większość inwestycji w tym mieście. Cieszę się, że miasto się rozwija, rozbudowuje, ale trzeba to robić z głową, a nie d.pą. ile trzeba dostać w łapę, żeby takie G odebrać.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 16:04:48] • [IP: 37.8.230.***]

Teraz jak te imbecyle za 500+ pokupowali sobie jakieś gruchoty to nie ma co się dziwić, że wypadki będą zdarzać się wszędzie. Jak takiemu nieszczęśnikowi można dać prawo jazdy i dopuścić do ruchu?

Gość • Czwartek [03.12.2020, 15:39:32] • [IP: 89.79.128.**]

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:25:00] • [IP: 185.210.39.**] - też się nie kompromituj. Co to jest za zwrot" ... z naprzeciwka. .."?? To jakoś tak po polskiemu ?

Gość • Czwartek [03.12.2020, 15:36:53] • [IP: 188.193.246.**]

Jak Wasz sąsiad będzie wjeżdżał z zachodu w lato przez to skrzyżowanie, to ma nadzieję na premię za złomowanie.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 15:30:18] • [IP: 176.221.123.***]

Zaprojektował bym inaczej, ale jestem zaskoczony jak dobrze realizowało nieco wzmożony ruch przed zamknięciem granicy. Stojąc na Moniuszki przed czerwonym światłem i przy zielonym dla skręcających z 11 Listopada w kierunku granicy brak zielonego dla pieszych idących chodnikiem Wojska Polskiego do granicy.

3 • Czwartek [03.12.2020, 15:19:55] • [IP: 176.221.123.***]

To chyba normalne, ze skrecajac w lewo trzeba przepuscic jadacych na wprost. Nie ma tam zielonej strzalki.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 15:06:44] • [IP: 109.40.65.***]

Skrzyżowanie jest dobrze zrobione tylko dzbany za kierownicą

Gość • Czwartek [03.12.2020, 14:26:04] • [IP: 62.69.251.***]

Wygląda na to, że debile skręcający w lewo uważają, że zielone światło daje im prawo przypierdolenia w jadącego prosto z przeciwka. Ciekawe która to szkółka nauki jazdy wypuszcza takich dzbanów

Gość • Czwartek [03.12.2020, 14:03:34] • [IP: 178.238.252.**]

JEST PRAWIDLOWE SKRZYZOWANIE JEDZ POWOLI IPRZEPUSZCZAJTYCH JADACYCH PROSTO GDY SKRECASZ WLEWO

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:57:52] • [IP: 178.238.249.***]

Przecież to auto w sezonie NIGDY nie skręci w lewo bo będzie tyle aut że nie zdąży przejechać nawet jedno auto.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:55:18] • [IP: 176.221.123.***]

jest KLOPS

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:50:52] • [IP: 5.173.184.***]

Jakim trzeba być kretynem, aby negować zasadność tych świateł ii funkcjonalność skrzyżowania teraz widać ilu mieszkańców naszej wioski ma prawko za masło wiem ze dobrowolnie nie oddacie prawa jazdy, ale chociaż zadajcie sobie odrobinę trudu i poczytajcie kodeks drogowy, ale czytajcie ze zrozumieniem wiem ze niektórzy sadza ze myślenie boli, ale to nieprawda wiec odsyłam wszystkich, dla których to skrzyżowanie jest tak skomplikowana sytuacja do poczytania kodeks drogowy

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:49:18] • [IP: 5.173.128.**]

Zdecydowanie to jest skrzyżowanie kolizyjne z tymi światłami, tylko czekałem kiedy będą pierwsze stłuczki, jedni skręcają a drudzy jadą prosto w tym samym czasie

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:38:47] • [IP: 176.221.123.***]

11:21:39 Mylisz się, skręcając w lewo na zielonym, obowiązuje właśnie zasada prawej dłoni, co sam udowadniasz na przykładzie który podałeś. Skręcając z Moniuszki w lewo, ustępujesz pierwszeństwa jadącemu prosto z 11 Listopada, czemu ? Bo masz go po prawej stronie.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:28:09] • [IP: 176.221.123.***]

Zielone bez strzałki to nie zielone ze strzałką, tu trzeba ustąpić pierwszeństwa. Kto wam dał prawo jazdy.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:25:00] • [IP: 185.210.39.**]

"Mieszkaniec" niech się lepiej nie kompromituje. Osoba skręcająca w lewo ma obowiązek przepuścić pojazdy jadące z naprzeciwka i nie ma znaczenia, że osoba skręcająca też ma zielone światło - wjeżdżasz powoli na środek skrzyżowania i czekasz, przepuszczasz, potem skręcasz, kierowcy za tobą wjeżdżają na skrzyżowanie gdy mają pewność, że z niego zjadą przed zmianą świateł, proste. Na bardzo wielu skrzyżowaniach nie ma osobnych świateł do skrętu w lewo bo daje to większą płynność ruchu niż blokowanie czasu na osobny skręt w lewo. To nie skrzyżowanie jest kolizyjne, tylko kierowcy. ;)

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:14:28] • [IP: 185.135.2.**]

Patrz na znaki fachowcu od przyglądania, weź się do roboty a nie głupoty głowie

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:14:24] • [IP: 88.218.253.***]

DEBIL to projektował a DUREŃ zatwierdził - no i odbioru dokonał ktoś na Ich poziomie :-))

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:13:34] • [IP: 80.55.186.***]

ludzie zielone światło to nie to samo co światło kierunkowe... prawo jazdy do oddania :)

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:07:41] • [IP: 95.90.245.**]

Świnoujścianie nie ośmieszajcie się tylko jeszcze raz zróbcie prawo jazdy to się opłaci. Pozdrawiam

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:44:58] • [IP: 79.140.194.**]

RONDO i jeszcze raz budowac RONAD I TYLKO RONDA @@@@@

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:41:42] • [IP: 62.69.252.***]

Wszyscy oburzeni że idiota zaprojektował, nikt nie wspomni o idiocie widocznym na zdjęciu w wiśniowym aucie jak przejeżdża skrzyżowanie na czerwonym świetle. To tacy imbecyle powodują wypadki.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:36:38] • [IP: 37.47.64.***]

Czytelnikowi radzę oddać prawo jazdy skoro wymyślił bzdurną teorię swoją i widzi problem w tym skrzyżowaniu !! A i dla wiadomości czytelnika to jest normalne skrzyżowanie jakich jest tysiące w Polsce

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:33:29] • [IP: 185.210.38.***]

Mieszkańcy proponowali rondo - no ale Pani Basia wie lepiej

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:30:25] • [IP: 62.69.241.***]

światła do jazdy na wprost i skrętu w lewo powinny być rozdzielone w czasie tak jak jest na krzyżówce matejki/wojska, bo w tym momencie kierowca skręcający myśli że nic mu nie stanie na drodze, ale jedzie z przeciwka

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:17:39] • [IP: 37.47.146.*]

Potwierdzam, głupio to rozegrane jest, bez mózgu wogole

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:06:26] • [IP: 94.254.184.***]

jakim trzeba byc kretynem zeby nie zrobic ronda na 11listpada-szkolna 11 listopada-matejki 11listopada - wojsksa polskiego? nie bo chodzi o u3manie sygnalizacji swietlnej obslugiwanej prze ta sama firme od poczatku rzadow zmura jeszcze w wydziale komunikacji a ludzie gina na przejsciach niemcy rozbijaja auta i kreca sie bezradni ?

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:59:33] • [IP: 89.151.33.**]

Czy my naprawdę mamy takich beznadziejnych Inżynierów w tym Urzędzie Miasta- to trzeba ich zwolnić -przyjąć luzdzi, którzy się tam znają na drogach -na projektowaniu skrzyżowań- tak dalej nie może być-ciągle co nowa droga - to jakieś buble, każda remontowana jest zwężona : Wojska Polskiego, Gdańska, Markiewicza i inne.Czy Prezydent i P. Michalska tego nie widzą?.Trzeba z tym skończyć ?.Tyle pieniędzy NASZYCH się marnuje.Czas się zastanowić i podjąc decyzje.Mamy tyle zdolnych młodych ludzi -a nie emerytów, ktorzy zajmują tylko posadyi biorą pieniądze

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:47:11] • [IP: 77.18.62.*]

Pewno. Swiatla. Migania mu. Sie wlaczyly. Hi hi hi. Fachowiec 😜🍅

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:36:41] • [IP: 31.0.1.**]

Podwójne, górne oświetlenie gubi ludzi, ponieważ najczęściej jest teraz stosowane jako oświetlenie kierunkowe czyli bezkolizyjne. Tutaj strzałki na lampie nie ma więc należy jeździć z głową, a nie odruchowo uważać, że się ma pierwszeństwo.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:32:46] • [IP: 188.146.163.***]

Egzaminy końcowe na prawo jazdy w Szczecinie i będzie po kłopocie z bardzo " trudnym skrzyżowaniem " po prostu ktoś musi nauczyć durni poruszać się po drogach, a nie tylko do parkingu Outlet Parku w Szczecine { za komuny do Węglokoksu a dalej taxi}

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:24:22] • [IP: 89.151.37.*]

W bład wprowadzają tablice umieszczone obok sygnalizatora trzeba je zdemontować.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:22:40] • [IP: 46.231.56.**]

trzeba być nie normalnym żeby takie skrzyżowanie zaprojektować, trzeba było pomyśleć o rondzie to było by najlepsze rozwiązanie...

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:21:39] • [IP: 176.221.123.**]

Do Goscia [IP: 62.69.241.**]. Szanowny Panie ma Pan chyba problem z interpretacja przepisow o ruchu drogowym poniewaz na tym skrzyżowaniu zasada prawej reki nie obowiazuje (chyba ze wylączą swiatla po 22-e). Tutaj obowiązuje zasada jazdy na wprost w ktorej to skrecajacy od Moniuszki w lewo powinien ustapic pierszenstwa przejazdu dla jadacego prosto z 11 listopada.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:21:04] • [IP: 176.221.122.***]

10:24:01 nasza caryca co w cipsach wygrała dyplom.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:15:49] • [IP: 37.47.160.***]

Ja pierniczę skąd wy ludzie jesteście jak wam skrzyżowanie ze światłami to kłopot.Nie dziwi mnie to że ci tydzień jest jakaś stłuczka na skrzyżowaniu/a to na konstytucji/ a to na Matejki/a to na Grunwaldzkiej.Same młotki za kierownicą

Gość • Czwartek [03.12.2020, 11:14:57] • [IP: 89.151.32.**]

jak czyta sie te komentarze to zastanawiam sie gdzie wy robicie te prawa jazdy czy jestescie tak pusci jak nasi sasiedzi? ze albo jak slimaki albo cala droga ich jakby wylaczyc co poniektorym swiatla to wgl nie wiedzieli by co zrobic policja powinna tam postac jeden dzien i popatrzec jacy kierowcy jezdza co drugi to bez prawka a sie madruja

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:59:45] • [IP: 149.156.152.**]

Może jedna informacja - każde skrzyżowanie jest kolizyjne, a przepisy są po to aby określić sposób korzystania z niego. Warto się ich nauczyć, zrozumieć i korzystać z nich. Będzie bezpieczniej.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:56:29] • [IP: 5.173.129.***]

zgłosić do absurdów drogowych niech zobaczy cała polska

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:55:05] • [IP: 176.221.123.***]

Dokładnie idiota to zrobil beda korki jak kiedys z grunwalfzkiej w konstytucji bo przy skrecie w lewo przejedzie moze jedno auto

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:52:56] • [IP: 5.173.129.***]

debilizm postępujący niestety

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:49:12] • [IP: 80.55.205.***]

Trzeba być debilem, żeby nie radzić sobie na tym skrzyżowaniu

EVENT 201 • Czwartek [03.12.2020, 10:48:34] • [IP: 176.221.122.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:46:38] • [IP: 193.218.118.**]

Zupełnie nie rozumiem w czym jest problem - może ktoś wyjaśnić ?

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:35:55] • [IP: 176.221.123.***]

Te światła to wgl jest parodia. Niby" inteligenta"sygnalizacja, są czujki, ale gdy do jazdy na wprost z 11 listopada stoją 3 samochody, a w lewo żadnego, to i tak najpierw zapalą się zielone do jazdy w lewo. Zero sensu.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:34:04] • [IP: 37.248.215.**]

Gdy jedzie sznur aut w kierunku od granicy to od drugiej strony w lewo są w stanie skręcić tylko 2 auta, gdyż muszą wszystkich przepuścić.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:32:09] • [IP: 185.210.37.*]

TO JA SIĘ ZASTANAWIAM JAK TAKI FACHOWIEC DOSTAŁ PRAWO JAZDY? EDYCJA SPECJALNA W LEYSACH BYŁA Z PRAWKIEM CO 10 PACZCE?

Buahahaha • Czwartek [03.12.2020, 10:31:58] • [IP: 185.210.38.***]

"...jak ruszą nasi sąsiedzi zza zachodniej granicy" - NIE RUSZĄ, BO BĘDZIE WTEDY 4-5-6 FALA PLANDEMII I RUCH GRANICZNY BĘDZIE OGRANICZONY LUB ZAMKNIĘTY :D

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:31:21] • [IP: 176.221.122.**]

chyba chodzi o skrzyżowanie 11 Listopada, WOJSKA POLSKIEGO, Moniuszki

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:31:13] • [IP: 176.221.123.***]

Należy dodać, że pieszy stoi jak debil i czeka czeka i czeka na zmianę świateł a samochody jadą i jadą i jadą albo i nie.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:24:01] • [IP: 176.221.123.***]

pytanie powinno być, jaki fachowiec odebrał tego gniota.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:17:11] • [IP: 37.47.160.***]

A co wam nie pasuje. przecież normalne super skrzyżowanie.Na dodatek zauważyłem że światła włączają się tam gdzie stoją samochody. Przyciski dla pieszych i rowerow też świetnie działają.O co wam chodzi? Gdzie kończyliście kursy chyba w Łunowie.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:15:35] • [IP: 62.69.241.**]

Cyrkiem to są osoby jeżdżące nie znając ruchu drogowego. Zasada „prawej ręki” może coś mówi ? Niektórym trzeba by zabrac prawo jazdy - strach jeździć jak TAKIE skrzyżowanie sprawia wam problem (o placu Rodla w Szczecinie nie wspomne ale wiem już jakie blachy mnie tam uderza :>) .

Oglądasz 1-97 z 97
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■