POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [28.11.2020, 18:30:27] • Świnoujście

Prezydent: Podwyżki śmieci są niewielkie i konieczne. Agatowska: Mieszkańcy to nie bankomat!

Prezydent: Podwyżki śmieci są niewielkie i konieczne. Agatowska: Mieszkańcy to nie bankomat!

fot. Sławomir Ryfczyński

Zaproponowana przez prezydenta miasta podwyżka cen o 26% za wywóz śmieci stałą się faktem. Na czwartkowej sesji rady Miasta radni 10 głosami „za” przy sześciu głosach „wstrzymujących się” i trzech głosach „przeciw” zatwierdzili uchwałę o wzroście cen. Średni wzrost cen wyniesie ponad 5 zł na osobę. Przy założeniu, że każdy mieszkaniec zużywa ok. 3m3 wody na osobę miesięcznie – samotna osoba zapłaci miesięcznie ok. 25 zł. zamiast ok. 20 zł. a czteroosobowa rodzina zapłaci zamiast ok. 79 zł. miesięcznie zapłaci ok. 100 zł.

Dyskusja na sesji była bardzo burzliwa. Podwyżki są niewielkie i konieczne, bo inaczej w połowie roku nie będziemy mogli zapłacić za wywożenie śmieci i będzie jak w Neapolu – przekonywał prezydent miasta. Mieszkańcy to nie bankomat, z którego pan sobie wyciągnie pieniądze kiedy ich zabraknie - odpowiadała radna Joanna Agatowska. Prezydent stosuje szantaż emocjonalny – uważał radny Jan Borowski.

Kłopot Świnoujścia z gospodarką odpadami narasta kolejny rok, w czasie których ceny podnoszone są po raz trzeci , bo w roku 2019 były dwie podwyżki. Podwyżka będzie obowiązywała od 1 stycznia 2021 r. Ma przynieść miastu dodatkowe 2 mln. zł, które miasto przeznaczy na opłacenie wywozu śmieci, ich segregację oraz składowanie w Słajsinie k/Nowogardu, gdzie jest członkiem Celowego związku Gmin R-XXI. Całkowite koszty odbioru śmieci rosną więc do 12 mln. zł. Pieniądze na ten cel mają pochodzić z opłat od mieszkańców. Miasto nie chce dopłacać do systemu, ale prezydent miasta obiecuje najbiedniejszym seniorom pomoc.
Zastępca prezydenta Barbara Michalska jeszcze we wrześniu na seminarium poświęconym śmieciom deklarowała (pisaliśmy o tym na portalu), że podwyżka wyniesie ok. 7,95 zł. Teraz stawka ta urosła do 8,40 za m3 zużytej wody. B. Michalska motywowała podwyżkę ceny przede wszystkim zwiększeniem ilości śmieci produkowanych przez mieszkańców. Pond 400 kg śmieci wytwarza statystyczny mieszkaniec. Niektórzy radni, w tym nowy Honorowy Obywatel Miasta radny Stanisław Bartkowiak, zwracali uwagę na nieracjonalność tych wyliczeń i brak nadzoru nad śmieciami nielegalnie wyrzucanymi. Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska Beata Tułodziecka – Terenda przedstawiła prezentację kosztów. Okazuje się, że dotychczas RXXI nie pobierał od nas opłat za śmieci segregowane, teraz jednak zmienił tą zasadę i wprowadził ceny wyższe niż za odpady zmieszane. Ma to zmusić mieszkańców do segregowania śmieci. Zmiany dotkną także systemu zdawania odpadów. Np. spalarnia w Szczecinie  przyjmowała do tej pory jedynie odpady z terenu województwa. To także ma się zmienić, bo wskutek zmian w prawie samorządy z całego kraju uzyskały swobodę wyboru zakładów. Jeśli zatem miasta z południa kraju będą chciały skorzystać z konkurencyjnej oferty Szczecina, to tu wyekspediują swoje odpady. Ceny staną się więc konkurencyjne i będą rosły. Segregacja śmieci jest w Świnoujściu na wysokim poziomie, ale nadal trzeba go egzekwować m.in. wyższymi opłatami. Stawki, które teraz miasto proponuje są jednymi z niższych w regionie.

Prezydent: Podwyżki śmieci są niewielkie i konieczne. Agatowska: Mieszkańcy to nie bankomat!

fot. Sławomir Ryfczyński

Dużą dyskusję wywołały koszty funkcjonowania CZG R-XXI. Radna Joanna Agatowska oceniła, że zastępca prezydenta miasta, która w Związku jest wiceprzewodniczącą, nie znała ich budżetu, co przyznała na sesji i akceptuje bardzo duży wzrost kosztów na podwyżki płac dla pracowników, ponad 3 mln. zł jak również na dodatkowe usługi obce, ponad 9 mln. co wpłynęło na wzrost stawki w Świnoujściu. Radna Agatowska przypomniała, że związek planuje dokonywanie bardzo kosztownych inwestycji. Radna uważa również, że wina za wyższe koszty leży po stronie Spalarni ze Szczecina. Zmiana przepisów spowodowała, że Spalarni bardziej opłaca się odbierać śmieci komercyjnie, a nie od Związku Gmin. Zaleganie śmieci dodatkowo kosztuje. W trudnym czasie epidemicznym koszty takie powinny być ograniczane do czasu odbicia się gospodarki, a nie jeszcze zwiększane – uważa radna. Sytuacja finansowa mieszkańców pogarsza się i nie powinni oni teraz musieć więcej płacić za śmieci. Gdyby też prezydent chciał pomoc mieszkańcom to ustawa daje możliwość zastosowania ulg w uchwale, a takich propozycji prezydent nie złożył. Uwaga ta wywołała tłumaczenia się z roli pełnionej w związku, ale i emocjonalny atak na radną ze strony zastępcy prezydenta i samego prezydenta, który stwierdził też, że pomocy udzieli najbiedniejszym przez system dodatków, bo znajdzie oszczędności w budżecie przyszłego roku.

Radny Wiesław Góreczny zwracał uwagę na problemy z obsługą wywozu śmieci w budynkach spółdzielczych w mieście, brak miejsca na posadowienie dodatkowych śmietników w związku z obowiązkową koniecznością segregowania przez wszystkich śmieci oraz wywozu gabarytów.

Radny Jan Borowski podniósł temat obniżenia stawek dla osób, które szczególnie w domkach jednorodzinnych kompostują niektóre rodzaje śmieci. Będą oni płacić niższe stawki. Zachęcał, aby promować kompostowniki i tworzyć je również przy innych budynkach. Radny J. Borowski złożył również propozycję powołania komisji doraźnej, która miałaby za zadnie przeanalizować dotychczasowy system odbioru śmieci i regulaminów utrzymania porządku oraz innych tematów związanych ze śmieciami. Radni innych klubów poparli ten pomysł. Radny Borowski poinformował, że to radni PO zobligowali prezydenta miasta do pomocy osobom biednym w dopłatach do śmieci.

Po około 3 godzinach dyskusji radni miasta przyjęli zaktualizowane regulaminy oraz przedstawioną przez prezydenta propozycję podwyżek stawki za śmieci.
Przeciw podwyżkom zagłosowali: radni SLD Joanna Agatowska, Agnieszka Kaczmarek oraz Krzysztof Szpytko.

Od głosu wstrzymali się: Andrzej Mrozek (PiS), Stanisław Bartkowiak (SLD), Ryszard Teterycz (SLD), Jarosław Włodarczyk (SLD) oraz Wiesław Góreczny (PO), Sylwia Marszałek (GM).

Za podwyżkami głosowali: Jan Borowski (PO), Elżbieta Jabłońska (PO), Leszek Waga (PO), Agnieszka Rachtan (PO), Leon R.Kowalski (WŚ), Magdalena Ilczuk (WŚ), Grzegorz Koss (WŚ), Aneta Zdybel (WŚ), Marek Niewiarowski (WŚ) oraz Sławomir Nowicki (GM).

Przypis redakcyjny: Radni w Wolinie i Goleniowie nie zgodzili się na podwyższenie opłat swoim mieszkańcom, będą szukać innych rozwiązań problemu śmieciowego.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 180, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-180 z 180

Gość • Czwartek [03.12.2020, 13:44:57] • [IP: 77.88.191.***]

Denerwują mnie radni którzy wstrzymują się od głosu. Takie ciepłe kluchy, lepiej nie podpaść nikomu

Gość • Wtorek [01.12.2020, 06:24:29] • [IP: 62.69.252.***]

daja podwyzki aoni zabiora i znow naczystotopolityka wladz swinoujscia

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 23:25:25] • [IP: 31.11.128.**]

Radni maja dużo kabzy.co to dla nich podwyzka ok.300 zl na rodzinę za odpady użytkowe które same powinny się zbilansowac.Czy radni to sa glupki ?.W Slajsinie z tych odpadów uzytkowych można mieć fortune.Szklo, drewno, szmaty, tworzywa sztuczne, metale, papier i kartony to sa cenne surowce wtórne.Na tym się bardzo dobrze zarabia sprzedajac powyższe w dużym mieście lub eksportujac za granice.Tych podwyżek nie powinno być!.

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 19:49:04] • [IP: 178.238.253.***]

Jedna prosba, nie pokazujcie tego człowieka w kręconych wlosach

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 18:16:24] • [IP: 178.238.246.**]

🥵😪 😭😢😱

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 17:07:39] • [IP: 37.47.179.**]

Radny Borowski nie mieszka w domku jednorodzinnym tylko w bloku 3 klatkowym

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 15:21:22] • [IP: 176.221.122.***]

Radny Borowski to owszem podnieść stawki ale nie dla mnie. Domki jednorodzinne ocalić od podwyżki dowalić reszcie bo sam mieszka w domku. Wstyd!!

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 12:51:45] • [IP: 178.238.249.***]

Żmurkiewicz odleciałeś już na maksa. Co dla ciebie jest niewielkie dla wielu to bardzo dużo. Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć... KOMUSZY PUPILU.

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 12:24:54] • [IP: 77.88.191.**]

A co radni PIS na likwidację stoczni?Gdzie te mądrale teraz są.Moze czas ich pogonić.

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 10:34:50] • [IP: 176.221.123.***]

brawo pani Agatowska, nie mozna ciągnąc jak z bankomatu od ludzi, coraz mniej pieniedzy a tu podwyżki by żyło sie lepiej, padła odra, pada stocznia, padnie żegluga padną ine firmy, a pozniej niemcy zajmą miasto

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 09:43:50] • [IP: 46.204.2.**]

Tak samo robi prezes R.O.D. Nad Zalewem, ustalił podwyżkę za śmieci o 50 zł, doliczył po 18 zł za ubytki prądu [kradzież ]za stosował odpowiedzialność zbiorową, jest to niezgodne z Konstytucjom Działkowiec wrzuca do kontynera płyty z starego domku i jest zadowolony a płacimy my działkowcy a prezes i gospodarz są zadowoleni. gospodarz powinien te płyty wyjąć z pojemnika i wezwać właścićiela do zabrania, rozebrany domek jest na działce po wyżej numeru 400.Są kamery, PREZESIE co pan zrobił w sprawie mostku, ten mostek był przez 40 lat.Dla czego brama jest otwarta a śmieci przy bywa z miasta. ile jest działek zamieszkałych i kto w nich mieszka czy są spełnione warunki sanitarne. Jak nie ogarniasz to zrób to co kobiety proponują Kaczyńskiemu.

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 09:40:46] • [IP: 77.252.46.**]

Mam dosc calej tej segregacji, podwyzek, cudowania z tymi smieciami. To wszystko jest bez sensu i glupie.

Gość • Poniedziałek [30.11.2020, 08:42:33] • [IP: 188.146.161.***]

Do 29.11.2020, 19:41:29]  [IP: 176.221.122.**] słuchaj analfabeto wystarczy przeczytać regulamin i dowiesz się ze wystarczy zgłosić o wyczyszczenie kubłów i po sprawie ja zgłaszam często i myją

Gość • Niedziela [29.11.2020, 21:57:27] • [IP: 89.151.32.***]

Do 178.238.250.*** z 18.35. Wiadomo że to kosztuje. Są na takie inwestycje dotacje. Nie ma sensu szukać winnych zaniechania. Trzeba się skupić na przyszłości. Za coś w końcu płacimy rządzącym.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 21:09:03] • [IP: 37.47.151.**]

Do Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:56:35 Panie Waga ci za bzdury Pan tu wypisuje skąd Pan wziął te 1700 za tonę. na stronie Celowego Związku Gmin jest cennik na 2021 rok niech się Pan zapozna, a proszę mi powiedzieć gminy które nie zgodziły się na podwyżkę to niby nie będą miały odbierane odpady ?.Bzdura

lolo • Niedziela [29.11.2020, 21:00:39] • [IP: 37.8.231.**]

Z dużą łatwoscią można sprawdzić ile i komu Pan szanowny Prezydent podarował w formie zwolnień z podatku i innych darowizn. (sudop.uokik.gov.pl).Wystarczy znaleźć w internecie nip firmy i mamy całą wiedzę co dzieje się z naszymi pieniędzmi.I nie chodzi tu tylko o pomoc państwa związaną z COVID 19.W zestawieniu zobaczymy również, , POMOC" naszego władcy z ubiegłych lat dla podmiotów i firm z naszego miasta.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 19:41:29] • [IP: 176.221.122.**]

JABLONSKIEJ NAPRAWDE NALEZY SIE DOTACJA OD PANSTWA??JAK MOZESZ KOBIETO CHODZIC I USMIECHAC SIE PO MIESCIE, TYLE SPRAW ZAWALONYCH, BYLA CHOCIAZ RAZ SPRAWDDZIC JAK SMIERDZA KUBLY NA SMIECI??ILE RAZY SA DEZYNFEKOWANE, WYMIENIANE ITD.ZA CO TE PODWYZKI??!!VON, JUZ MAMY WAS DOSC!!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 19:41:03] • [IP: 217.138.209.***]

A w Wolinie radni nie podnieśli opłaty za odpady.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 19:15:40] • [IP: 188.147.101.**]

13:01 jakie strajki, czy stoją jakieś zakłady pracy? Jakie majtki, czy dziecko to jest sprawa majtek kobiety?! Jaki Kaczyński? Zapytanie do TK skierowali posłowie dwóch partii, w tym jednej opozycyjnej a orzekali sędziowie, i to tak jak 23 lata temu orzekli przeciw aborcji sędziowie innego składu TK, którzy stwierdzili sprzeczność aborcji na życzenie z art.38 Konstytucji.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 19:11:16] • [IP: 37.47.138.***]

Taa niech podniosą hotela gdzie Helmut naprodukuje śmieci tak samo z wodą. Byleby sprzedać ziemię a później znowu mieszkaniec zapłaci bo trzeba modernizować siec.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 18:50:20] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedys nasz prezydent po miescie chodzil z podniesona glowa. Teraz nie patrzy pan na ludzi, unika wzroku. Czas jest tak szczegolny, tyle ludzi jest bez pracy, cala branza turystyczna lezy a pan ze swoja ekipa bezczelnie podnosi podatki. Jak na wieloletniego gospodarza miasta, kompletnie pan sie zagubil lub chyba juz nie bardzo kojarzy co sie dzieje na swiecie.Jak dla mnie to jest D.N.O !

Gość • Niedziela [29.11.2020, 18:37:33] • [IP: 178.238.250.**]

Nie chcę pisać co myślę o tym człowieku, ale był czas że go ceniłem.Tylko Zmurkiewicz nie każdy z nas emerytów posiada taką kasę jak Pan.Te osoby z PO są na starconej pozycji bo" handlarę" i tak stac na wysze podwyżki za śmiecigość

Gość • Niedziela [29.11.2020, 18:35:41] • [IP: 178.238.248.***]

89 151 32 Koszt tunelu ok.miliarda, koszt profesjonalnej spalarni smieci, najnowszej generacji to ok 2 mld zlotych.Tak wiec nie chodzi szanowny panie o tzw mozliwosci intelektualne.Gdy plywale po kanale Alberta w Belgi, taka spalarnia byla w centrum Liege.Nedlugo beda potrzebne odsalarnie wody, bo przeciez mamy jej bardzo malo--mniej niz Egipt.Ale to tak na marginesie.Spalarnie w Polsce mogly byc juz dawno, tylko niestety ogromne miliardy poszly nie tam gdzie trzeba(500 +)Fakt za bolszewii.Siedza i dumaja politycy, no bo nie przeciez facowcy.No jeden byl.Stawiamy na lokomotywy spalinowe, fachowiec na to, zelektryzujmy kolej.Polityk nie bo nie.Za pare lat --pierwszy kryzys na rynku ropy naftowej--poczatek lat 70 tych.Tak to u nas dziala

Gość • Niedziela [29.11.2020, 18:16:45] • [IP: 176.221.122.***]

OD 1 STYCZNIA IDĄ PENSJE I STAWKI GODZINOWE W GÓRĘ I TAKI ZAKŁAD SZUKA PIENIĘDZY NA PODWYŻKI A NAJLEPIEJ U LUDZI A GADANINA PREZYDENTA SAME BZDURY I JESZCZE JEDNO BRAK KONKURENCJI POWODUJE TAKI STAN RZECZY A TEMAT WODY TO JESZCZE JEDNA NASZA BOLĄCZKA

Gość • Niedziela [29.11.2020, 18:09:04] • [IP: 89.151.32.***]

Przecież składowiska, sortownie i spalarnie nie działają charytatywnie. To jest dochodowe. Dlaczego nasi rządzący i radni nie , , pomyślą, , o tym. Wiem że to trzeba, , rozkminić, , logistycznie ale śmieci przybywa i problem sam się nie rozwiąże. To było by najkorzystniejsze dla mieszkańców. Darmowa energia dla ogrzewania, surowce wtórne itd. Wiadomo że obecni rządzący ani rada tego nie dokona bo to przerasta ich możliwości intelektualne ale będą wybory i może ktoś wtedy pomyśli o nas.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 17:38:22] • [IP: 176.221.123.***]

na zdjęciu widzimy Pana Prezydenta Miasta Emeryta Pracujacego i Panią Radną Przewodniczącą Komunistycznej SLD

Gość • Niedziela [29.11.2020, 17:25:34] • [IP: 178.238.248.***]

Dlaczego od wody.Otoz jest to jedyny sposob, aby wszyscy placili.Nikt sie nie ukryje.Gdyby bylo od glowy, to juz widze, jak by sie ludnosc w Swi zmniejszyla.Przeciez to nie jest tajemnica, jak ze smieciami kombinuja wlasciciele domkow.Lasek na Nowokarsiborskiej jest tego swiatkiem.Ktos napisal, kubel co tydzien, ktos z posesji, ale tyko wtedy jak jest uczciwy.Idac tokiem tego rozumowania, prosze dac pomysl jak rozliczc z wiezowcow itd.Jeszcze niedawno paniusia podrzucala nam smieci, szykowna samochd super, nie tam jakis, w ktorego sidzenie nie jeden z zachodu baka puszczal.Dopiero gdy sie zwrocilo uwage, niezwykle inteligentnym jezykiem super patriotow boiskwych, wtedy poskutkowalo.A tak wogole, to sa to dyskusje akademickie.Jest ustawa rzadowa, skirowali to na samorzady i zadna p, Agatowska nie pomogla by.Wlasnie gdyby powiedzmy Remondis byl Polski, to wiem, ze by bylo to za darmo

Gość • Niedziela [29.11.2020, 17:03:23] • [IP: 31.11.130.**]

Radni, którzy wstrzymują się od głosu to chyba bezradni, boją się stanąć po niewłaściwej stronie. ...wstyd

Gość • Niedziela [29.11.2020, 16:46:59] • [IP: 45.141.1.***]

gdzie nasz radny staszynski ?? bierze kase a nigdzie ni widu ni slychu...

Jarząbek 😂😂😂 • Niedziela [29.11.2020, 16:46:12] • [IP: 31.178.58.**]

😂😂😂 jestem prorokiem 😂😂😂 przewidziałem to dwa lata temu 😂😂😂 woda też zdrożała teraz tylko podwyżka podatku od nieruchomości i możemy podziękować wyborcom Pana Janusza 😂😂😂

Gość • Niedziela [29.11.2020, 16:29:36] • [IP: 5.173.216.**]

Aneta, , młoda. sama masz dom wiesz jakie to wydatki i mimo wszystko głosujesz, , ZA, , Jyz Ci raz podziękowaliśmy i Dziekuje Ci ponownie

Gość • Niedziela [29.11.2020, 15:32:32] • [IP: 77.88.191.**]

JA BARDZO DENERWUJE SIE JAK MIJAM PARKING POLOZONY PRZY UL. MALCZEWSKIEGO W SWINOUJSCIU KTORY PRZYLEGA DO ULICY WOJSKA POLSKIEGO DEFAKTO NA PRZECIW URZEDU MIASTA. OBRAZ ROZPACZY TEN KAWALEK MIASTA. ZROBIONO ULICE GLOWNA A TO TO BOG O TYM ZAPOMNIAL. STRAZ MIEJSKA PRACUJE TYLKO CO ONA ROBI BO JEJ DZIALAN NIE WIDAC. WYGLADA NA ZE TO DZIECKO SPECJALNEJ TROSKI. POLAMANE DRZEWA LEZA SPOKOJNIE PRZY ULICACH NIE WSPOMNE O KONARACH DRZEW. DUZA BRZOZA LEZY PRAWIE NA TORACH PO KTORYCH KURUJE POCIAG POMIEDZY SWINOUJSCIEM A NIEMCAMI. BALAGAN I BRUD TU I OWDZIE TO NAWET W MINIONEJ EPOCE MNIEJ SIE ZDARZALO. DUZO ROBI SIE DLA POZORNEGO EFEKTU.KIEPSKO TEN URZAD PRACUJE BARDZO WIELE POZOSTAWIA DO ZYCZENIA. A SPRZETU DO PORZADKOW RACZEJ POD DOSTATKIEM. DO ROBOTY.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 15:30:21] • [IP: 178.238.250.**]

Ludzie wybierają takiego pajaca na Radnego a ten napycha kabzę niemieckim śmieciarzom. Brawo frajerzy.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 15:18:57] • [IP: 199.244.86.***]

Jeżeli radna / radny nie ma zdania w pewnych kwestiach to jest pytanie; co ONA / ON tam robią?? Za co biorą dietę ?? Sprawa jest prosta - jesteś ZA lub PRZECIW !!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 15:06:59] • [IP: 176.221.123.**]

No super juz na tego Harcerza nigdy nie zaglosuje, ale sie pomylilem cholera.

Leszek Waga • Niedziela [29.11.2020, 14:59:59] • [IP: 176.221.123.**]

głosowałem za podwyżką bo wiem co się ze śmieciami dalej dzieje, a 90 % mieszkańców nie, otóż nie wystarczy wyrzucić śmieci do pojemników najczęściej niesegregowane i po sprawie, miasto nie ma swojego wysypiska, śmieci wiezione są do miejscowości Słajsino tam są ważone i segregowane, za 1700 zł. nikt tam nie chciał pracować, były podwyżki, energia poszła w górę, śmieci do spalenia trzeba jeszcze zawieżć do spalarni w Szczecinie następny koszt, mam wątpliwości co do ilości śmieci na jednego mieszkańca -410 kg. !!? tyle policzyło nam Słajsino i to trzeba sprawdzić, PODWYŻKĘ USTALIŁ ZARZĄD R-21 a nie radni czy prezydent, nie zapłacimy- śmieci nie zostaną odebrane !

Gość • Niedziela [29.11.2020, 14:27:01] • [IP: 88.218.255.**]

Pani Aneta wraz ze swoimi zawsze głosuje na niekorzyść mieszkańców. Czy naprawdę nie lubi mieszkańców Świnoujścia?Może zmienić miasto a nawet kraj.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 14:23:12] • [IP: 88.218.255.**]

Faktycznie jak by w hotelach płacono za śmieci od ilości zużytej wody to by szybko zbankrutowali. Woda w Świnoujściu jest chyba najbardziej zanieczyszczona mam założony filtr a remonta łazienki robiłem 1, 5 roku temu kabina nadaje się do wymiany bateria przy umywalce do wyrzucenia zżarta przez rdzę a tu jeszcze podwyżka za wodę. Kpiny!!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 13:45:35] • [IP: 176.221.122.***]

Sam fakt liczenia kosztu wywozu smieci na podstawie zuzycia wody to jakis chory absurd, a teraz jeszcze banda bezradnych darmozjadow podnosi stawki. 6 osob wstrzymalo sie od glosu, po co oni w ogole sa w tej radzie? zeby diete kasowac? WSTYD. Mam nadzieje, ze ten portal regularnie zbiera wszystkie dane o glosowaniach ktore wala mieszkancow po kieszeni. Przed wyborami warto by bylo opublikowac taka informacje.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 13:45:23] • [IP: 176.221.122.**]

A ja mam hotel i płace od kubła parę groszy, nie od wody bo bym zbankrutował.Wasz prezydent zwolnił mnie z podatków i innych na pół roku. Ktoś te straty musi wyrównać, więc mieszkańcy musicie się dorzucić do mojego hotelu. hahahaha

Gość • Niedziela [29.11.2020, 13:24:35] • [IP: 5.173.216.**]

Dziękujemy Anetko

Gość • Niedziela [29.11.2020, 13:23:08] • [IP: 37.47.142.***]

Radni co cię wstrzymali trochę godności i honoru aby brać diety za to, że się nie potrafi powiedzieć nie tylko wstrzymać głos.Nakręcone maskotki, którymi steruje cyrkowiec.Wstyd i obciach.

🅱🅰🅱🅰 • Niedziela [29.11.2020, 13:01:54] • [IP: 77.114.68.***]

DO Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:46:25] • [IP: 88.218.253.***]NO a czyja to jest wina jak nie Kaczyńskiego że są strajki? Po jaką cholerę włożył swoje łapska w majtki kobietom, niechaj lepiej zagląda pod ogony kotom...

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:48:48] • [IP: 31.11.131.**]

Lepiej niech p. Agatowska wypowiada się w swoim imieniu a nie w imieniu mieszkańców. Jest nas kilkadziesiąt tysięcy i są różne zdania.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:40:20] • [IP: 185.210.36.***]

Borowski" podniósł temat obniżenia stawek dla osób, które szczególnie w domkach 1-rodzinnych kompostują niektóre rodzaje śmieci, zachęcał, aby promować kompostowniki i tworzyć je również przy innych budynkach". Kiedyś się temu przyjrzałem. Sprawa nie jest tak oczywista, bo jest pewna uchwała Rady Miasta sprzed może 10-15 lat, zakazująca robienia kompostów w lewobrzeżnej części miasta, chyba chodziło o to, by zwalczyć plagę szczurów (mojego kompostu żaden szczur nie jadł, nie miałem wyjedzonego kompostu...). Jednak pamiętam, że przy zwykłej lekturze tej uchwały dostrzegłem sformułowanie dające furtkę ominięcia tego zakazu, już nie pamiętam szczegółów, ale jasne, że tak odleciany zakaz ma swoje prawne dziury. Pewnie stoi za tym wszechwładny Sanepid, państwo w państwie, a jak kiedyś teologowie mieli wiele do powiedzenia w europejskich państwach, to dziś mamy" nieomylność" urzędu ds śmieci i zarazków, czyli i Sanepidu, w takich czasach żyjemy.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:31:51] • [IP: 188.146.162.*]

Dobrze wiedzieć na kogo zagłosuje w najbliższych wyborach. Teraz wiemy jak radni głosowali. ..

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:31:21] • [IP: 176.221.122.***]

W Goleniowie Radni głosowali przeciw podwyżkom za śmieci !!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:17:22] • [IP: 37.47.158.**]

Żeby was radni posrało.Na szafot z wami.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:15:00] • [IP: 37.47.64.***]

Ach ta agatowska hipokrytka

Gość • Niedziela [29.11.2020, 12:12:30] • [IP: 62.69.252.***]

rareszcie ktos napisal dorze nie idzie na promenadeiniechmu zaplaca za smieci ci co podatkow nie placili a nie do tych biednych ludzi nie dosc choroba to jeszcze on sam siedzi w chotelu ico mu tam a oni chca rzad obalac wy durnie smieja sie z was CIEMNOTO

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:56:25] • [IP: 176.221.122.**]

mój śmietnik moja sprawa :D

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:49:52] • [IP: 37.248.212.***]

Kogo reprezentują ci radni, którzy byli za? Bo nie mnie...większości mieszkańców też nie...Remondis?

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:47:40] • [IP: 37.47.167.***]

Opłata za śmieci od zużytej wody.Nie uzywajcie wody rachunek wyjdzie zerowy hi wtedy przejdą na meldunek od osoby. I będzie można kąpać się do woli.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:38:07] • [IP: 178.238.247.**]

wszyscy pełowcy byli za podwyżką, bo jak powiedział ich spec od finansów, , , pinindzy ni ma i nie bedzie, , , a człnkowie Parti Oszustów swoje lody muszą kręcic

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:27:51] • [IP: 31.60.109.**]

Przydałaby się miastu działka szwagra, warta obecnie kilkadziesiąt milionów złotych. Mieszkańcy mogliby wogole nie płacić za śmieci! Ale kierownik nie skorzystał z prawa pierwokupu za ok. tylko 1 mln zł. godząc się na zakup przez szwagra. 4 ha to dla miasta skarb. Dlaczego radni nie podejmują inicjatywy odzyskania przez miasto, tych 4 ha terenów inwestycyjnych?

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:24:50] • [IP: 176.221.122.**]

Na pewno zapamiętam te nazwiska przy następnych wyborach

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:18:59] • [IP: 176.221.122.**]

ZREZYGNUJCIE ZE SWOICH DIET BĘDZIE WIĘCEJ KASY W BUDŻECIE MIASTA ORAZ Z UPOSAŻEŃ PEWNIE NA KONIEC ROKU SE JESZCZE PREMIE DACIE A MY BYLI STOCZNIOWCY KIT Z OKIEN WPIERDALAĆ BĘDZIEMY WYNOCHA DOSDYĆ TEGO MIESZKAŃCY TO NIE BANKOMAT JAK SŁUSZNIE ZAUWARZYŁA PANI AGATOWSKA CZY WAS JUŻ CAŁKIEM POJEBAŁO TRZEBA BYŁO BYĆ TAKIM BŁYSKOTLIWYM JAK STOCZNIE LIKWIDOWANO CWANIACTWO, BUTA, AROGANCJA DOSYĆ TEGO SKURWESYŃSTWA

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:16:29] • [IP: 88.218.254.***]

do Gość • Sobota [28.11.2020, 22:19:55] • [IP: 188.164.147.***] ci radni których wymieniłeś to zwykli populiści i mówią nie prawdę ludziom Agatowska będąc teraz prezydentem? też musiała by podwyższyć opłatę za śmieci ponieważ obliguje to ustawa która narzuca podwyżki wprowadzona przez rząd jeśli gmina tego nie zrobi zapłaci wysokie kary itp jak już to trzeba mówić prawdę a nie ogrywać kapitał polityczny na nieświadomości społecznej.

Karal • Niedziela [29.11.2020, 11:13:43] • [IP: 89.46.102.***]

Platforma obywatelska znowu za podwyzką??

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:13:15] • [IP: 89.46.102.***]

PO jak mogliście! Jak mogliście!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:13:01] • [IP: 84.17.43.***]

PO jak mogliście! Jak mogliście!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:12:29] • [IP: 88.218.253.***]

I co? znowu PiS??:) PO jak byk zagłosowało ZA PODWYŻKĄ OPŁAT DLA MIESZKAŃCÓW.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 11:01:56] • [IP: 5.173.145.***]

Masakra człowiek teraz ledwo co daje rade. Kombinuje żeby to wszystko ogarnąć bo praca wstrzymana (wynagrodzenie tez) a tu pyk ! Podwyżka. Dziękuję :] przed świętami dobra nowina. Bardzo jestem z siebie dumna ze na Pana nie glosowałam.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:55:47] • [IP: 37.248.209.***]

Pan prezydent i państwo radni myślą że wszyscy zarabiamy tyle co oni albo jeszcze więcej czy co??

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:53:04] • [IP: 79.163.218.***]

Czekam tylko na moment aż ruda pogoni całe towarzystwo od sujki po borowskiego. I nie tylko ja...

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:46:25] • [IP: 88.218.253.***]

PO było ZA:) Strajk Kobiet! Wszystko wina PiS:) Wina Kaczyńskiego:) PO było ZA, PO BYŁO ZA:)))))

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:44:22] • [IP: 46.215.1.***]

W tym mieście panuje dalej komuna, wszyscy za jednego jak za komuny jeden za wszystkich, niedługo wydrążą tunel będziemy skladać tam śmieci i sprawa się sama rozwiąże..

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:43:46] • [IP: 176.221.123.***]

Jak się rozdaje na prawo i lewo, to taki efekt a jak się szuka płatnika, to mieszkańcy są pod ręką można doić ile wlezie.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:29:13] • [IP: 176.221.122.***]

Optymistyczne dla miasta zestawienie tych fotografii : młodość i powiew świeżości, ze starością i przygnębieniem.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:13:04] • [IP: 176.221.122.**]

niech przestaną dzierżawić tereny za symboliczną złotówkę i zwalniać wielkie bogate hotele z podatków to i pieniądze się znajdą. nikt nie widzi ile śmieci produkują turyści za co później mieszkańcy muszą płacić podwyższoną opłatę bo ciągle nie starczy. ... a na całych ulicach nie ma nawet jednego kosza na śmieci

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:12:16] • [IP: 89.151.34.***]

Podobno naliczana opłata za śmieci od zużycia wody jest najbardziej wiarygodna.W takim razie jak się ma do tego zużycie wody ogrodowej ?Turyści kąpią się w ogródku?Jak rozliczane są hotele i apartamentowce za wodę i śmieci?Jeśli od zuzycia wody to w przyszłym roku za śmieci będą płacić grosze bo teraz stoją puste.Ktoś musi pokryć te straty a najlepiej udupić zwykłych mieszkańców, Przykro, że większość radnych zapomniała kto i po co wybrał ich do Rady Miasta.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:08:10] • [IP: 31.60.109.**]

W PZPR nauczali swoich członków :" Nie przyznawaj się nawet jak cię złapią na gorącym uczynku" wstaje członek i pyta :" a jak mnie złapią za rękę?" lektor odpowiada : " to powiedz, że to nie twoja ręka". I widzimy jak to się sprawdza w tym miasteczku, zgodnie z przysłowiem " czym skorupka za młodu nasiąknie, na zaawansowana starość traci". Tych zebrań nie da się już słuchać. Konieczne są przedterminowe wybory. Nie do pomyślenia, że kierownik nie zna statutu, że to on musi reprezentować miasto w Związku Śmieciowym! Inna sprawa, to dlaczego skazał miasto na wożenie smieci 100 kilometrów, zamiast utylizowac na miejscu. Teraz dopiero zaczynaja myśleć. Te ośmieszania, pogardy, łajanie, można stosować we własnym gronie, a nie na sesji RM która ma służyć interesom mieszkańców. Szok, że nawet przestało iskrzec pomiędzy dwojga, przez lata oddanych sobie przedstawicieli. Czy zaczyna być wdrażana teoria " Po mnie choćby potop?". Musimy mniej się myć, bo wody nie będzie i zapłacimy mniej za śmieci. Brawo!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 10:06:01] • [IP: 176.221.122.***]

Czym się różni Żmur od Tuska - niczym Sprzedał się Niemcom za Judaszowe pieniądze

Gość • Niedziela [29.11.2020, 09:45:25] • [IP: 5.173.144.***]

Dlaczego nasz prezydent szukając pieniędzy szuka ich zawsze u mieszkańców. Latem zrobil strefę bezpłatnego parkowania dla przyjezdnych w całym mieście a zwłaszcza w dzielnicy nadmorskiej

nawigator • Niedziela [29.11.2020, 09:33:29] • [IP: 178.238.245.***]

no to dziekujemy naszym radnym, a w szczegolnosci tym co sie prze dwie kadencje dobijali do koryta po to zeby tak zaglosowac, poniewaz mam kilui znajomych w tej smetnej radzie od dzisiaj nie wymieniam z nimi gestow pozdrowienia sorry czasami mozna byc przyzwoitym co o was trudno tak powiedziec. Mendy i juz !!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 09:29:50] • [IP: 37.8.215.***]

W odpowiedzi COW ID : w domkach jednorodzinnych płacimy dużo, bo liczy się zużycie wody w ogóle. A mamy dodatkowo ogródki. Najpierw trzeba sprawdzić a potem pisać.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 09:29:26] • [IP: 89.151.38.***]

Chciałbym zobaczyć te kompostowniki ha ha.Większość nie wie co to jest.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 09:13:41] • [IP: 78.10.206.**]

Remondis to prywaciarz. Żurek to dobry biznesmen jak widać . Wszędzie ON !! Kto ma we władaniu śmieci ten kontroluje całe miasto

Gość • Niedziela [29.11.2020, 09:11:36] • [IP: 37.47.142.***]

Znajomy ta cała sprawę nagłośni do uwagi co jest codziennie po faktach w TVN. Będzie chryja.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 08:50:36] • [IP: 176.221.122.***]

Po za podwyżkami!! Dalej ich wybierajcie

Gość • Niedziela [29.11.2020, 08:45:17] • [IP: 31.0.176.***]

NO I MIESZKAŃCY KOLEJNY RAZ DOSTALI CIUNKA.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 08:10:50] • [IP: 185.210.36.***]

22:26:04] • [IP: 62.69.231.***]"..podwyżka za śmieci nie jest dobrym pomysłem, w lesie będą zalegać hałdy śmieci większe niż do tej pory".. ... ...Nie powinno tak być, bo reforma śmieciowa i przywiazanie nas, takie pańszczyźniane, do Remondisu, bez możliwości wyboru konkurencyjnej firmy oraz związanie sumy opłat za śmieci z zużyciem wody nie mobilizuje ludzi do nielegalnego pozbywania się śmieci. Po co to robić, skoro i tak decyduje ilość zużytej wody? Raczej widziałbym taką możliwość w dziedzinie śmieci wielkogabarytowych. Zdaje się, że tam jest taryfa za jakiś kontener, za gruz, itd. O, to zmobilizuje debili do wyrzucania takiego asortymentu do lasu.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 08:06:58] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Niedziela [29.11.2020, 02:38:30] • [IP: 62.69.252.***] CO TY BIEDAKU PIJESZ??BORYGO?

Gość • Niedziela [29.11.2020, 07:55:07] • [IP: 178.238.252.**]

Dobrze, że jest pokazane, kto za podwyżkami...

Gość • Niedziela [29.11.2020, 07:30:24] • [IP: 62.69.252.***]

schowajcie te piekne twarzyczki jedno rude drugie pozal sie Boze normalnie smiech ogarnia czlowieka

Gość • Niedziela [29.11.2020, 07:29:19] • [IP: 31.0.43.***]

W dobie pandemii podwyżsżać śmieci.Wstyd

Gość • Niedziela [29.11.2020, 06:54:52] • [IP: 31.0.176.***]

26-TU SIĘ ZEŚWINIŁO.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 06:44:37] • [IP: 89.151.34.***]

Wstyd za tych co się wstrzymali!!

Gość • Niedziela [29.11.2020, 06:05:04] • [IP: 188.147.101.**]

COV ID 00:02 Chyba masz daleko posunięte i nieznane jeszcze nauce stadium covidu, jeśli myślisz, że ci z jednorodzinnych nie płacą wg zużytej wody. Ja mam taki dom i płacę wg wody.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 03:56:58] • [IP: 199.244.86.***]

Od nowego roku DURNA ZMIANA wprowadza nowe zasady w gospodarowaniu odpadami...czyli przerzucić to na samorządy i kasy na to nie dać...Czyli tak jak zawsze!! Nic nowego! W Ś-ciu trzeba zacząć pobierać opłaty od hoteli, ale stawka dla nich powinna być większa bo to jest działalność komercyjna!!Zwiększyć kary za wywóz nielegalny śmieci! SEGREGACJA to konieczność.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 02:38:30] • [IP: 62.69.252.***]

jakich wybrales takich masz teraz wsiadaj w samocod i protesuj o podwyzke itrab jak robiliscie przedtemnic zadarmo nie ma za bony seniora trzeba zwrocic teraz szykujapomocstarszym jaki dory prezydent apozniej podwojnie trzeba oddacjeszce za co inne wam dowala ibardzo dobrze madrze robia jak sie ma glupich ludzi to co i ich wybieraja macie PO i SlD na czele z dobrym PREZYDENTEM teraz idzcie na promenade niech wam palmy daja na oplaty ici hotelarze ktorzy nie placili za nieruchomosc tak rzadzi dobrze jeszczenieraz wspomnisz PIS malo sie sie interesujes jeden z drugim apozniej jak bida zajrzy do dupy toplacz masz lepetyne to musltroche nim za pozno bedzie i dostali kwiaty na balkony trzeba zaplacic i na cmentarz smiechu warte dobre no coz nic sie nie zrobi placz i plac

Gość • Niedziela [29.11.2020, 02:25:01] • [IP: 31.0.43.**]

Pierwszy sekretarz KC PZPR Zmurkowskij. Podwyżki dowala autochtonom czytaj mieszkańcom, a a obniżą opłaty i podatki hotelarzom którzy nie są rezydentami tego miasta tylko piorai swoje pieniądze inwestując w hotele.Prezydenvje jesteś umoczony po szyję w tym łajnie, , Cesarskie, też na słupa?? Czas zapłacić za te wszystkie, , koperty w naturze..

Gość • Niedziela [29.11.2020, 01:20:49] • [IP: 62.69.252.***]

a nie mowilem zaczyna sie zaplaciciepodwjnie zawszysko wycchodza bony senioraitewszystkie dodakiktore dostaniecie dalej wybierajciesld i mowcie jaki to dobry naszpan ibardzo dobrzeteraz mozesz sobie pisac nic za darmo nie ma za wszystkotrzebazaplacic tylko jak jest zczego ipodwojnie ludzie wszystkie braki wyrownaja a to bardzo dobrze na kefirek wam starczyirazowca

Gość • Niedziela [29.11.2020, 01:10:14] • [IP: 5.173.137.**]

Nie. Martwcie. Się. Na. Następne. Wybory. I. Tak. Wygrają i. Znowu. Będzie. Bla. Bla. Bla. Bla. I. Konto ich. Wybrał. No. I. Dobrze. Powinni. Podnieś. 50% ktoś. Chcce. Dorównać. Trzaskowskiemu. Brawo. A. Co. Z. Miłością. Do. Wyborców. Czy teraz. To. Mogą. Pocałować. W. Niszszą. Część. Ciała.

Gość • Niedziela [29.11.2020, 00:30:22] • [IP: 31.0.47.**]

Ciapatym z po to pasuje, bo myją się raz w tygodniu kundle bezpanstwowe, Borowski ci inne mówi, inaczej głosuje. Co to ma być ?? Taki siusiu majtek nie ma pojęcia o życiu.Wbijvie sobie do głowy bezradni statyści że macie dbać o dobro mieszkańców!! Przewodniczącej apetyt rośnie!! Ale nie tędy droga. To się skończ y to ku, , , , , , , o!! Jakim trzeba być paskudnym człowiekiem, mamy najwyższe opłaty w Polsce. Taka Warszawa ma o połowę niższe pomimo podwyżek.Nie ujdzie warto na sucho!! Adamowicz też był bezczelny !! Do czasu!?!!

troll • Niedziela [29.11.2020, 00:07:10] • [IP: 178.238.252.***]

To są karmiciele, , Niemieckiej, , firmy która zarabia miliony na śmieciach jak mafia w Ameryce.

COW ID • Niedziela [29.11.2020, 00:02:20] • [IP: 176.221.122.***]

A W DOMKACH JEDNO RODZINNYCH I ŚWINOUJSKICH FIRMACH ŚMIECI NIE PRODUKUJĄ ? ? ROBIĄ TO TYLKO MIESZKAŃCY BLOKÓW ? DLACZEGO ONI ZA ŚMIECI NIE PŁACĄ OD ZUŻYTEJ WODY TYLKO WOŻĄ ŚMIECI DO LASU, PARKU, ALBO DO ŚMIETNIKÓW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ? A OSTATNIO PRAWIE WSZYSTKIE ODPADY PUSZCZAJĄ PRZEZ KOMIN. CZY TO NIE ZAKRAWA NA TOTALNY ODPADOWY BURDEL ?

Gość • Sobota [28.11.2020, 23:49:40] • [IP: 167.114.102.***]

Za segregowane śmieci, to wy nam gumolepy powinniście płacić. Świnoujściem powinni rządzić rodowici Świnoujścianie, a nie te przybłędy nie wiadomo skąd!

Gość • Sobota [28.11.2020, 23:41:29] • [IP: 167.114.102.***]

Plujcie im wszystkim w ryj.

Gość • Sobota [28.11.2020, 23:08:24] • [IP: 37.248.213.***]

Niech on jak ten Pis idzie w p i s. ... ciemnogrod u nas nie chcieliscie Aski w polsce wybraliscie Pis. ... teraz macie stocznia śmieci śmiech zalamana jestem postawa wielu z was gdzie ta Polska zmierza co ja powiem swoim dziecia ze zyja gdzie w obozie otwartym pis

Gość • Sobota [28.11.2020, 23:07:11] • [IP: 89.151.32.***]

Komuchy i POsrańcy c.d. (czego się spodziewaliście)

Gość • Sobota [28.11.2020, 23:04:14] • [IP: 176.221.122.***]

Mogliby sobie podarować w dobie pandemii gdzie ludzie nie mają pracy. Dziadostwo bo oni pracują i mają to w dupie

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:54:49] • [IP: 31.0.39.**]

Po co nam tacy radni którzy bezkrytycznie popierają wszystkie decyzje prezydenta? Coś mi się wydaje, że po kompromitacji ze śmieciami dla wielu z nich to ostatnia kadencja.

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:39:38] • [IP: 37.47.142.***]

Wstyd dla radnych co się wstrzymali powinni oddać diety.No ale cóż wpłacali na komitet pana to teraz grają jak dyrygent karze.Nuech prezydent zobaczy co zrobili w Goleniowie, podwyżkę odrzucono.Prawdziwy gospodarz miasta dba o dobro swoich mieszkańców tym bardziej w pandemii.W radzie siedzą ludziki, którzy nie mają odwagi się sprzeciwić podwyżce ale do brania diety to nie mają skrupułów.Trochę empatii trzeba mieć w sobie niezaradni radni.

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:26:04] • [IP: 62.69.231.***]

podwyżka za śmieci nie jest dobrym pomysłem, w lesie będą zalegać hałdy śmieci większe niż do tej pory radni będą musieli porządkować częściej powód brak pieniędzy

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:19:55] • [IP: 188.164.147.***]

A oto lista radnych którzy głosowali przeciwko podwyżce za śmieci: Joanna Agatowska, Agnieszka Kaczmarek, Krzysztof Szpytko - wszyscy Sld.Brawa dla nich za odwagę przeciwstawienia się Zmurkiewiczowi w obciążeniu mieszkańców podwyżkami.Smutne że tylko oni wiedzą po co zostali radnymi.

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:15:10] • [IP: 188.164.147.***]

Tę listę popierajacych 26% podwyżkę za śmieci lub radnych bez zdania w tej sprawie trzeba przypominać wszystkim wyborcom :Jan Borowski (PO), Elżbieta Jabłońska (PO), Leszek Waga (PO), Agnieszka Rachtan (PO), Leon R.Kowalski (WŚ), Magdalena Ilczuk (WŚ), Grzegorz Koss (WŚ), Aneta Zdybel (WŚ), Marek Niewiarowski (WŚ) oraz Sławomir Nowicki (GM) Andrzej Mrozek (PiS), Stanisław Bartkowiak (SLD), Ryszard Teterycz (SLD), Jarosław Włodarczyk (SLD) oraz Wiesław Góreczny (PO), Sylwia Marszałek (GM).

Gość • Sobota [28.11.2020, 22:06:00] • [IP: 37.47.38.**]

do [IP: 178.238.248.*** nie koniecznie muszę być facetem! Jeśli z posesji oddaję 1 śmietnik 80 litrowy śmieci tygodniowo, to za taki odbiór powinienem płacić a nie w zależności od zużytej wody. Co ma piernik do wiatraka!

Stefan dendrofil • Sobota [28.11.2020, 22:01:50] • [IP: 178.235.147.**]

jeb.ijcie się w głowę. Jak jasio zagra tak tańczą. Czas na duże zmiany mam nadzieję już blisko.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:59:26] • [IP: 95.40.32.***]

Żenada kpina dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:50:13] • [IP: 178.238.248.***]

Z woda to jest tak.Od masy, zastanow sie facet.Znowu smieci ladowaly by w roznych miejscach, zreszta teraz tez(lasy podrznie itd, czyli witaj Polsko).Nagle okazalo by sie, ze tylko jedna osoba jest zameldowana, w sezonie kombinacja alpejska z turystami.Przeciez inwencja rodakow jest na najwyzszym poziomie.Kto inaczej kombinuje, to juz zaczyna sie inwencja.Jasne, ze niepodoma mi sie podwyzszka.Ale cos mi sie wydaje, ze od Nowego Roku dobra zmiana (smieci to samorzad) poczestuje nas niezlymi podwyzszkami, mysle, ze zaplacimy za drukowanie pieniedzy, ze sie posikamy z radosci.Reasumujac--smieci to pikus

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:50:06] • [IP: 176.221.123.**]

Mieszkańcy to debile...Tunel to kto sfinansuje??pis??kler??A może mieszkańcy??To dopiero początek, dojdą nowe podatki np.od deszczu.Zapie...za miskę ryżu.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:48:56] • [IP: 37.47.164.**]

Na ikamien odwrotnie, nie bedzie podwyzki za smieci!! Mozemy tylko pozazdroscic im rzadzacych

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:41:06] • [IP: 62.69.252.*]

Borowski kompostnik to zrób sobie w głowie, ręce opadają za takich beznadziejnych radnych, co swojego zdania nie mają, po cholerę was wybrali, co chory szef powie to matoły przytakują.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:38:13] • [IP: 89.151.36.***]

Zwolnili hotelarzy z podatków a teraz dokładają opłat mieszkańcom. Zapamiętajcie te nazwiska ! I następnym razem pamiętajcie przy wyborach.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:37:02] • [IP: 176.221.123.***]

Brawo dla tych co byli przeciw, rozumiem tych co byli za, ale zerem są dla mnie ci co się wstrzymali. Dwulicowe dno, fałszywcy.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:35:00] • [IP: 89.151.34.***]

Nasze portfele się nie rozrastają, zarabiamy tyle ile rok temu, dwa lata temu.Weźcie radni to pod uwagę, wy macie zawsze jakies nagrody, trzynastki i Bóg wie co jeszcze.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:21:28] • [IP: 176.221.122.***]

Pamiętacie jak" przewodnicząca" zawsze atakowała kierownika UM w poprzednich kadencjach, aż czasami było szkoda kierownika, bo zdarzały się nadinerpretacje, lub nie rozumienie podstaw. Co się stało, że teraz wchodzi i podnosi zgodnie z życzeniem kierownika ? Czyżby nastąpiła jakaś gwałtowna i niekontrolowana przemiana materii w fizyce kwantowej ?

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:18:23] • [IP: 37.47.228.***]

Płacimy za wodę, za gaz, prąd na podstawie licznika zużycia, OK. Dlaczego nie płacić za śmieci od ich masy lub objętości. Byłoby to sprawiedliwe. Nijak nie mogę pojąć perfidii w rozliczaniu za śmieci od ilości zużytej wody. Nie pojmuję tego chamstwa w ustawie o rozliczaniu za odbiór śmieci ni hu hu. Uzależnienie ceny za wywóz powinno też być, od częstotliwości odbioru tych śmieci z posesji.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:16:51] • [IP: 89.151.39.**]

Co to wogole za pomysl zeby za smieci placic od zuzycia wody?To brudasy placa mniej?Nawoluja do dezynfekcji i mycia a podnosza oplaty.Ci z tej listy za powinni sami zaplacic z wlasnej kieszeni jak maja ludzi w dupie.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:11:00] • [IP: 31.60.109.**]

O większego trudno" Zucha" jak ten " Jasio Burczy Mucha"! On nikogo się nie boi, choć niewiasta to dostoi! Macha, kręci i ośmiesza, tak niewiastę z błotem miesza. Ruda, nawet całą ich zgraję powyszydza i pokraje! Mądrzejszych z innym zdaniem, całą zgraję poobsmiewa i polaje. Dalsza część wierszyka, można przeczytać w dziecięcych elementarzach i świerszczykach.

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:06:15] • [IP: 188.146.162.***]

Glosujcie na platforme obywatelska to bedziecie mieli same podwyzki zadne 500plus I emerytura nie do 65lat do 80 bieda z nedza to sa rzady platform obywatelskiej ruina dla polski jeszcze zatesknicie za pisem

Gość • Sobota [28.11.2020, 21:04:20] • [IP: 176.221.122.***]

Panie Żmurkiewicz, tak Pan rządzi od 30 lat, że jest tylko Remondis i żadnej konkurencji na rynku śmieci i to Pana zasługa! Ulica przed UM odwalona, że pożal się...To my już Panu dziękujemy!

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:59:27] • [IP: 88.156.206.**]

w nst wyborach nie dajcie sie juz nabrać na, , wychodzimy do ludzi '' z PO...gnać ich z ze Swinoujscia.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:57:29] • [IP: 88.156.206.**]

dziady z PO ?oni tylko nabijają kasę niemieckiemu Remondisowi...a dlaczego i kto zlikwidował firmę MPO?która przez 50 lat sprżtała Swinoujscie ?czy nie aby PO/ZSL?

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:56:03] • [IP: 31.0.37.***]

To głosowanie przejdzie do historii I będzie podstawą dla rozliczenia radnych wspierających tak duże podwyżki, które uderzają wprost w ich wyborców. Jak kiedyś taki Radny B lub też inny z tej grupy przyjdzie po wyborcze wsparcie otrzyma proporcjonalną odpowiedź - NIE! Wspierać trzeba Agatowską i niektórych radnych z jej klubu co to wiedzą w czyim interesie sprawują mandat.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:54:38] • [IP: 176.221.123.***]

Wielkie hotele zwolnione z podatków itp a plebs podwyżki. ..

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:53:38] • [IP: 178.238.249.**]

Skoro radni podnieśli opłaty to niech dopilnują, by Remondis wywoził solidnie odpady. Co wypadnie z pojemnika podczas jego przeciagania do samochodu zostaje na chodniku. Żaden pracownik firmy Remondis nie schyli się, by by zgubę wrzucić ponownie do kubła.Ponad to brak jest pojemników odpowiednio oznaczonch, o różnych kaształtoch, kolorach co ułatwia odpowiednią segregację smieci.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:51:48] • [IP: 176.221.123.**]

W miastach, które nie mają spalarni opłata za wywóz śmieci jest wysoka i nie ma nic wspólnego ze zużyciem wody. Zmurkiewicz przez 20 lat rządów nie doprowadził ani do wybudowania mola, ani do wybudowania spalarni śmieci.Za to w nieruchomości zaopatrzony on i rodzina do piątego pokolenia w przód.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:48:20] • [IP: 37.47.144.**]

A może strajk pod urzędem, czy boicie się?

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:48:20] • [IP: 176.221.123.***]

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:47:22] • [IP: 164.127.37.**]. Do lekarza debilu!

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:47:18] • [IP: 176.221.123.***]

Niektórzy radni to słupy w radzie, jeszcze przed głosowaniem wiadomo na co zagłosują!

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:46:06] • [IP: 89.174.73.**]

To po co ra Pani jest wice skoro nie zapoznała się z budżetem? Przecież to podstawa. W Międzyzdrojach też podwyższono i też niejednogłośnie.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:44:18] • [IP: 37.7.39.***]

właśnie oglądam jak marszałkowa mówi, że trzeba podnieść- w slowianinie ceny- i patrzę na wynik głosowania... WSTRZYMAŁA SIE. o co chodzi?

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:40:24] • [IP: 83.23.188.***]

To nie ci są niedobrzy co głosowali za za TYLKO CI KTÓRZY SIĘ WSTRZYMALI !! TCHÓRZE najlepiej durny łeb wsadzić w piach i udawać że mnie nikt nie widzi. Wstyd WSTYD WSTYD, zapamiętamy👹😈🥶😱

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:38:02] • [IP: 108.29.78.**]

Znowu Jarek winny

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:37:06] • [IP: 176.221.123.***]

No i wiadomo na kogo nie głosować. Na radnych którzy są za podwyżkami i na tych co wstrzymali się od głosu. Ciekawe kogo oni reprezentują, chyba tylko samego Żmurkiewicza.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:34:15] • [IP: 31.11.130.**]

Pewnie, stawiajcie na panią A, to nie będzie podwyżek i wszystko będzie taniało! Rzygać się chce na populistyczne brednie.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:32:53] • [IP: 176.221.122.**]

ZREZYGNUJCIE ZE SWOICH DIET BĘDZIE WIĘCEJ KASY W BUDŻECIE MIASTA ORAZ Z UPOSAŻEŃ PEWNIE NA KONIEC ROKU SE JESZCZE PREMIE DACIE A MY BYLI STOCZNIOWCY KIT Z OKIEN WPIERDALAĆ BĘDZIEMY WYNOCHA DOSDYĆ TEGO MIESZKAŃCY TO NIE BANKOMAT JAK SŁUSZNIE ZAUWARZYŁA PANI AGATOWSKA CZY WAS JUŻ CAŁKIEM POJEBAŁO TRZEBA BYŁO BYĆ TAKIM BŁYSKOTLIWYM JAK STOCZNIE LIKWIDOWANO CWANIACTWO, BUTA, AROGANCJA DOSYĆ TEGO SKURWESYŃSTWA

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:31:18] • [IP: 176.221.122.**]

ZREZYGNUJCIE ZE SWOICH DIET BĘDZIE WIĘCEJ KASY W BUDŻECIE MIASTA ORAZ Z UPOSAŻEŃ PEWNIE NA KONIEC ROKU SE JESZCZE PREMIE DACIE A MY BYLI STOCZNIOWCY KIT Z OKIEN WPIERDALAĆ BĘDZIEMY WYNOCHA DOSDYĆ TEGO MIESZKAŃCY TO NIE BANKOMAT JAK SŁUSZNIE ZAUWARZYŁA PANI AGATOWSKA CZY WAD JUŻ CAŁKIEM POJEBAŁO TRZEBA BYŁO BYĆ TAKIM BŁYSKOTLIWYM JAK STOCZNIE LIKWIDOWANO CWANIACTWO, BUTA, AROGANCJA DOSYĆ TEGO SKURWESYŃSTWA

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:30:27] • [IP: 188.164.147.***]

Warto zauważyć że większość z nich to ci sami co głosowali za płatną strefą parkowania. Wstyd I hańba.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:29:00] • [IP: 178.238.247.**]

Dokładnie, na każdym banerze, w każdej reklamie rady aby myć ręce częściej. Podwyżka za wodę w obecnym czasie to cios poniżej pasa. Nie teraz. To jest nonsens. Wstyd dla Was urzędników. A swoją drogą ciekawe czy premie świąteczne będą dla urzędasów.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:28:09] • [IP: 37.47.179.***]

Zmurkiewicz co obiecuje wszystkim gruszki na wierzbie sienie lansuje a Agatowska co walczy o pieniądze mieszkańców i ma odwagę zagłosować przeciw to się lansuje? Jakim trzeba być trolem i idiota żeby tak pisać urzędasie pusty. Agatowska ma jaja a wy trociny zamiast mózgu.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:23:51] • [IP: 31.11.129.**]

Radni z WOLINA i GOLENIOWA mają więcej rozumu i jaja jak te cieniasy ze Świnoujścia co boją się Zmurkiewiczowi podskoczyć. Gdzie zgubiliście własne rozumy? Kto was wybierał mieszkańcy czy Żmurkiewicz? dla kogo pracujecie wy co wstydu nie macie radni beznadziejni.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:17:46] • [IP: 176.221.123.**]

od kiedy Pan Prezydent uważa że 3, - m3 na osobę !! Norma budowlana wynosi 7, - i w rzeczywistości wynosi 7, 6 /patrz wykaz realizacji wody w wodociągach w Świnoujściu

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:08:29] • [IP: 37.47.155.***]

Oni pracują zdalnie to im się należy, jak długo to będzie trwało, kraj doprowadzą do biedy, zobaczysz narodzie.

Gość • Sobota [28.11.2020, 20:07:43] • [IP: 89.151.39.**]

Skoro Pan prezydent Żurkiewicz uważa, że podwyżki opłat są tak niewielkie, to może niech z własnej kieszeni za to zapłaci? Obciążanie mieszkańców dodatkowymi opłatami w tak trudnym czasie jest bardzo paskudne. Pan prezydent chyba nie rozumie jak wygląda obecnie rzeczywistość w naszym mieście... A do radnych brak słów jedyne pocieszenie, że jest tam głos rozsądku w osobie Pani Agatowskiej i wielka szkoda, że to ona nie kieruje teraz naszym miastem...

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:58:50] • [IP: 176.221.113.**]

Mendy z PO. Już na nich nie zagłosuję za ciągłe głosowanie za podwyżkami.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:58:04] • [IP: 31.0.85.***]

Proponuję zlikwidować liczniki i będziemy płacić za 3 metry na osobę wtedy będę płacił 70 zl a nie 140zl

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:53:30] • [IP: 79.186.186.**]

Kiedy w dobie pandemii mamy częściej myć ręce oraz zachować czystość piorąc częściej ciuchy radni Pana Prezydenta fundują nam podwyżkę.To jest kpina i brak dystansu do mieszkańców.Jaki macie cel aby zmuszać nas bez konsultacji społecznych do podnoszenia rączki Panie radny Nowicki.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:52:57] • [IP: 104.244.74.**]

Objawiło się sześciu radnych-bezradnych. W jakim celu startowaliście do wyborow na te stanowiska?

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:47:22] • [IP: 164.127.37.**]

Agatowska formatowana jako Lady Marion, żona Robin Hooda. A pamiętamy ją podobną do Róży Luxemburg - 24X szła w haniebnym marszu proaborcyjnym, łamiacym prawo epidemiczne. Podwójnie więc ten marsz był skierowany przeciw życiu - jako łamanie prawa antycovidowego i jako żądający przywrócenia prawa do aborcji eugenicznej.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:41:45] • [IP: 5.172.255.**]

Ludzie tracą pracę przez epidemię! Inni otrzymują 80, 60 a nawet mniej % pensji!! Z czego mają płacić??!! Z czego żyć??!! To nie czas na podwyżki!!" Podziękujcie" KO, bo to w większości oni głosowali za podwyżką...

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:40:19] • [IP: 31.0.176.***]

LISTA HAŃBY 16-TU CI MIESZKAŃCÓW MAJA W DUPIE PŁAĆ I PŁACZ: Jan Borowski (PO), Elżbieta Jabłońska (PO), Leszek Waga (PO), Agnieszka Rachtan (PO), Leon R.Kowalski (WŚ), Magdalena Ilczuk (WŚ), Grzegorz Koss (WŚ), Aneta Zdybel (WŚ), Marek Niewiarowski (WŚ) oraz Sławomir Nowicki (GM) Andrzej Mrozek (PiS), Stanisław Bartkowiak (SLD), Ryszard Teterycz (SLD), Jarosław Włodarczyk (SLD) oraz Wiesław Góreczny (PO), Sylwia Marszałek (GM).

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:37:06] • [IP: 31.0.176.***]

CIEMNY LUD TO KUPI. W KOŃCU ICH PLEBS WYBRAŁ.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:36:09] • [IP: 188.146.161.**]

Przypominać kto zawsze, za podwyżką kto w tych ciężkich czasach utrudnia mieszkańcom życie Pis PO dwa bratanki

Zdegustowany • Sobota [28.11.2020, 19:35:46] • [IP: 73.123.207.**]

Drodzy Mieszkańcy! Cierpliwie poczekajcie do wyborów, znów na Placu będą Was mamić obietnicami, znów będą wychodzić" do ludzi", znów nieobce będą im bolączki przeciętnego Kowalskiego. Póki co dietka wpada, im niegroźne covidy, niegroźne zakazy... z każdym dniem aureola świętości coraz jaśniej lśni się nad pustym łbem jednego czy drugiego... w przekonaniu o swej świetności zasiadają do stołu a Wy, którym dane jest żyć w blasku ich chwały macie płacić!! Pytanie: kto głosował na takiego darmozjada jak Borowski, na takiego dwulicowca jak Teterycz, na takiego ignoranta jak Nowicki? Ktoś ich wybrał, prawda? Może czas umyć oczy i uszy bo inaczej to zawsze będzie dzień świstaka. Niestety, pochmurny dzień świstaka. Kłaniam się.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:35:42] • [IP: 88.156.206.**]

właśnie...dlaczego niemcy nam wywożą śmieci? czy my nie potrafimy powołać swojej firmy?dlatego radni chyba siedzą w kieszeni niemiaszków i im nabijaja kabzę?

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:34:30] • [IP: 31.0.176.***]

BYŁO 14-TU TERAZ JUŻ 16-TU JAK ŁATWO MOŻNA SIĘ ZEŚWINIĆ.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:32:47] • [IP: 37.47.142.***]

Radni niezaradni może z uwagi na pandemię zrezygnujecie ze swoich diet ? Nie potrafiliście powiedzieć nie albo tak tylko wstrzymalliście swój głos 10 radnych to teraz zrezygnujcie z diet.Nie po to tam zasiadacie w radzie żeby milczeć.Wstyd i totalny brak kompetencji.

jat • Sobota [28.11.2020, 19:32:23] • [IP: 78.10.206.**]

Agatowska stara się lansować nie licząc z się ekonomią. Ale to i tak lepsze niż wstrzymywanie się od głosu.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:29:32] • [IP: 5.173.137.***]

Podwyżki dla dobra mieszkańców żebyśmy w śmieciach nie utonęli. A wystarczyło być przeciw ale po co jesteśmy bogaci.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:21:59] • [IP: 167.114.102.***]

I ci radni wysrani z dupy, co byli za, też będziecie nasze śmieci usuwać z przed waszych zasyfiałych drzwi.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:19:25] • [IP: 167.114.102.***]

Będziesz żmurze nasze śmieci sprzątał z pod swoich drzwi. Zasypiemy Ciebie nimi" Śmieciowy Dziadku".

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:14:55] • [IP: 176.221.123.***]

Skoro" niewielkie" to po vhuj je wprowadzasz? Czy on uważa, że my mieszkańcy to krowy dojne, wywalił 60 baniek na nikomu niepotrzebne, zarośnięte, zdemolowane promenady wyglądające jak jarmark w zapadłej dziurze a teraz szuka kasy. WONT!

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:14:44] • [IP: 79.140.194.**]

J.Agatowska kto by pomyslal, ze tak bardzo dba o ludzi !! stara komunistka PZPR @@@@@@

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:09:35] • [IP: 176.221.122.***]

Jak by była konkurencja na rynku śmieci, to ceny byłyby niższe! Przed laty doprowadzono inne firmy do upadłości, a teraz Remondis jako monopolista dyktuje ceny! Niektórzy radni tracą poczucie rzeczywistości, że bieda jest coraz większa.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:09:24] • [IP: 176.221.123.**]

Trzaskowski wzorem !!Lewactwo za uciskiem ludzi.

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:02:47] • [IP: 176.221.123.***]

Jak to jest że mieszkańcy domów i budynków do 7 lokali płacą tyle samo co mieszkańcy dużych bloków. Intensywność odbioru śmieci z dużych budynków wynosi 3 razy w tygodniu a w mniejszych 1 raz w tygodniu czyli 24 do 4 w miesiącu. To jest sprawiedliwość

Gość • Sobota [28.11.2020, 19:01:11] • [IP: 185.210.38.**]

A co z przyjezdnym hotelami itp. Jak oni są rozliczani dlaczego mamy za to wszystko płacić a hotelarze kasę trzepać z czego jeszcze są zwolnieni

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:55:32] • [IP: 176.221.122.**]

Te cwaniaku jak masz tyle kasy to se płać bo ja jako były stoczniowiec a w mieście jest nas wielu nie mamy z czego tylko to potraficie gnębić ludzi na tym chcecie bazować w dobie covid19 inne gminy obniżają a wy bezczelnie po trupach do celu oby was ch*j strzelił co za chamstwo

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:52:53] • [IP: 37.47.142.***]

Radni zostali wybrani po to aby podejmować decyzje.Jak jest podwyżka śmierci to człowiek myślący wie czy się zgadza czy nie.Po co radni się wstrzymują od głosu nie powinni pobierać w takim przypadku diety.Wstyd brak odwagi. I decyzyjności.Przykre kto tam zasiada. A kpiną jest wogóle to, że w dobie pandemii władza funduje taką podwyżkę mieszkańcom.Tyle lat zwalniali pewnych hotelarzy z podatku od nieruchomości to mieszkańcom nie mogli pozostawić śmieci na tym samym poziomie.W TVN 24 o tym mówili.

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:51:39] • [IP: 46.231.56.***]

Każdy głupek potrafi podnieść podatki. Od radnych wymagam więcej inteligencji. Bo jeśli tak ma wyglądać wasze rządzenie to taniej będzie wynająć żula pod biedronką

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:51:16] • [IP: 89.151.36.***]

Do IP:89.152.32. Tak masz rację polityczno - partyjny trollu !! Musimy pamiętać o następnych wyborach oraz kto tworzy Ustawy i kto je zatwierdza. Ceny wywozu śmieci wcale nie zależą od Prezydenta tak jak wiele innych obciążeń. Nie wymieniam, bo dla partyjniaka żadna racja nie ma znaczenia!! Przykładowo od stycznia któryś raz drożeje dla firm prąd, t.z.w." mocowe" !! Oczywiście dla wszystkich !! Pewnie będziesz dalej pisał prymitywny trollu, że to wina Samorządu ??!!

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:50:14] • [IP: 178.238.251.**]

Opłaty opłatami ale kubły to by mogły być umyte i zdezorientowane od czasu do czasu bo smród niesamowity zwłaszcza z tym mieszanych, zresztą inne też strach dotknąć

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:49:02] • [IP: 176.221.123.**]

Naruszenie Konstytucji W połowie listopada np. warszawskie spółdzielnie mieszkaniowe we wnioskach skierowanych do wojewody i RIO w Warszawie wniosły o stwierdzenie nieważności zaskarżonych uchwał, zarzucając im m.in. naruszenie konstytucji. Ich zdaniem uzależnienie wysokości opłaty za odbiór odpadów jedynie od zużycia wody jest nieadekwatne do ilości faktycznie wytworzonych odpadów. Zarzut niezgodności z Konstytucją wysuwa też rzecznik praw obywatelskich, który zwrócił się do ministra środowiska i klimatu Michała Kurtyki z pytaniem, jak przeciwdziała podwyżkom opłat za wywóz śmieci. Po zbadaniu uchwał rad gmin RPO uznał, że są przyjęte z naruszeniem konstytucyjnej zasady równości podatkowej i prawa unijnego."

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:48:58] • [IP: 37.47.179.**]

Gmina Wolin też wozi śmierci do Słasina ale tam rada nie zgodziła sie na podwyżki

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:38:19] • [IP: 37.47.179.**]

Wszystko idzie w górę a ludzie przez covid nie maja pracy ale UM ma to gdzies bo maja ciepłe posady

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:36:23] • [IP: 89.151.32.***]

Pamiętajmy kto nam drenuje kieszenie. Niedługo wybory.

Gość • Sobota [28.11.2020, 18:35:03] • [IP: 185.210.38.***]

Wogole jak to sie stało ze niemiecka firma zajmuje się u nas tym intratnym interesem?

Oglądasz 1-180 z 180
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■