POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [15.11.2020, 22:01:29] • Świnoujście

NFZ o szpitalu: Postępowanie wyjaśniające jest na wniosek pacjenta

NFZ o szpitalu: Postępowanie wyjaśniające jest na wniosek pacjenta

fot. Sławomir Ryfczyński

Dlaczego tak prosta czynność jak zakładanie lub wyjmowanie cewnika stwarza problem? – pytała niedawno na naszym portalu pani Ewa, której 87-letni ojciec korzystał z usług szpitala miejskiego w Świnoujściu. Sprawą z zainteresował się Narodowy Fundusz Zdrowia.

Na początek przypomnijmy list pani Ewy, której 87-letni ojciec był operowany w czerwcu w szpitalu Gryficach. Następnie zgłosił się do szpitala miejskiego w Świnoujściu.

16 września na wizycie kontrolnej w szpitalu u dr. Mickiewicza (Urolog) otrzymał Tato antybiotyk, gdyż wdało się zapalenie w okolicy pooperacyjnej – pisała nasza Czytelniczka. – Niestety 24 września nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia (zatrzymanie oddawania moczu).O godz. 15 udał się Tato do szpitala po pomoc. Niestety dwóch chirurgów nie było w stanie założyć cewnika (tłumaczyli się tym, że mają tylko gruby cewnik).

Po kilku próbach powiedzieli Tacie, że ma jechać do Gryfic, to mu tam założą cewnik – czytamy dalej w liście. – Lekarze nawet nie zauważyli, że blizna pooperacyjna pękła.

W związku z tą sytuacją pani Ewa miała pytania.

Po pierwsze, jak ma jechać zwijający się z bólu starszy pan do Gryfic? Rodzice nie mają samochodu, nie mają żadnej rodziny w Świnoujściu (ja mieszkam za granicą) a znajomi już poumierali – pisała nasza Czytelniczka. – Po drugie lekarze nie wystawili żadnego skierowania ani chociażby notatki dla lekarzy w Gryficach i nie opatrzyli rany. Moja Mama musiała natychmiast biec prywatnie do chirurga (dr Olek), aby ten wystawił skierowanie do Gryfic. Dr Olek wystawił skierowanie i udzielił porady, jak doraźnie pomóc Tacie, co przyniosło na krótko poprawę.

Niestety 28 września o 4 rano Mama musiała wezwać karetkę pogotowia do Taty – kontynuowała nasza Czytelniczka. - W szpitalu bardzo sympatyczny lekarz chirurg (inny niż przy pierwszej wizycie w szpitalu) bez problemu założył Tacie cewnik, zmienił opatrunek, ale poinformował jednocześnie, że na zdjęcie cewnika trzeba jechać do Szczecina albo do Gryfic.

Jak to jest możliwe, aby odsyłać do odległego miasta staruszka zwijającego się z bólu? - pytała pani Ewa. - Zatrzymanie oddawania moczu jest bardzo niebezpieczne. Jak można tak postępować? Dlaczego tak prosta czynność jak zakładanie lub wyjmowanie cewnika stwarza problem? Przecież na chirurgii robi się to niemal codziennie – dziwi się pani Ewa.

Świnoujski szpital odniósł się do dwóch wizyt ojca pani Ewy w placówce, które miały miejsce 24 i 28 września.

- Relacja przedstawiona przez córkę pacjenta (prawdopodobnie w drodze rozmowy telefonicznej samego pacjenta lub jego żony) jest wybiórcza i niepełna i nie oddaje przebiegu całego zdarzenia – uważa Dorota Konkolewska, prezes zarządu Szpitala Miejskiego. - Niestety dane z dokumentacji medycznej chorego nie mogą zostać przytoczone, bowiem objęte są tajemnicą. To co należy tutaj wskazać, to fakt, iż pacjent po zabiegu operacyjnym i wizycie u lekarza POZ nie zgłosił się z powikłaniami do Oddziału Urologii w Gryficach ani wcześniej do poradni specjalistycznej w tym szpitalu gdzie przeprowadzono zabieg. Brak stosowania się do zaleceń spowodował pogorszenie stanu chorego a konieczność opisanych działań przez żonę jest skutkiem wcześniejszych wyborów. Sprawa nieudanego cewnikowania w dniu 24.09.2020r. nie dotyczy lekarzy chirurgów. Udzielona pomoc niestety ma charakter tymczasowy i w przypadku braku dalszego ignorowania zaleceń przez pacjenta może mieć poważne konsekwencje zdrowotne – kończy prezes Konkolewska.

Po naszym artykule, głos w sprawie zabrał też Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Szczecinie.

Odnosząc się do publikacji na portalu iŚwinoujście.pl uprzejmie informuję, że co do zasady dalsza opieka nad pacjentem po operacji sprawowana jest w przyszpitalnej poradni specjalistycznej w tym szpitalu, w którym pacjent by operowany - pisze Małgorzata Koszur, rzecznik prasowy ZOW NFZ. - Dotyczy to okresu gojenia się rany pooperacyjnej, usunięcia szwów czy wystąpienia ewentualnych powikłań. Kartę informacyjną z zaleceniami pacjent otrzymuje przy wypisie ze szpitala i powinien się do tych zaleceń stosować.

Powyższe nie dotyczy sytuacji nagłych, do jakich należy zatrzymanie moczu – zastrzega rzecznik. – W takim przypadku pomoc doraźna powinna być udzielona w szpitalu, do którego pacjent się zgłosił. Jeśli z jakiegoś powodu założenie cewnika nie było możliwe, pacjent – z uwagi na stan zdrowia, powinien zostać przewieziony transportem sanitarnym do innego, najbliższego podmiotu leczniczego udzielającego świadczeń w danym zakresie. Wynika to z zapisów paragrafu 12 ust.10 Ogólnych Warunków Umów i zapisów ustawy art.41 ust.1 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Uprzejmie informuję, że postępowanie wyjaśniające, które pozwoli na szczegółową ocenę przebiegu zdarzeń, może być wdrożone przez Sekcję Skarg i Wniosków ZOW NFZ na wniosek pacjenta – dodaje Małgorzata Koszur.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 70, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-70 z 70

Gość • Wtorek [17.11.2020, 15:03:09] • [IP: 176.221.122.***]

W dalszym ciągu nie bardzo rozumiem, co działo się z pacjentem między czerwcem, kiedy był operowany w szpitalu w Gryficach, a wrześniem? Kiedy zgodnie z tym, co pisze NFZ (czytam to w artykule) opieka nad pacjentem po operacji sprawowana jest w przyszpitalnej poradni specjalistycznej, w tym szpitalu w którym pacjent był operowany? Dlaczego przy tak wiekowym pacjencie przez okres lipca i sierpnia nic się nie działo?

Gość • Wtorek [17.11.2020, 08:35:35] • [IP: 46.231.56.**]

jaki zarząd taki szpital

Gość • Wtorek [17.11.2020, 08:07:50] • [IP: 188.146.96.***]

Pani Konkolewska kilka lat temu uczestniczyła w marszach... których idee pasowały do służby zdrowia jak pięść do oka. Żeby zrozumieć, co się w mieście dzieje, trzeba poznać TŁO, jak ci włodarze widzą świat.

Gość • Wtorek [17.11.2020, 07:55:08] • [IP: 31.0.177.**]

SZPITAL DLA SZEŚCIU PACJENTÓW ZAMKNIĘTY.

Gość • Wtorek [17.11.2020, 04:58:21] • [IP: 5.173.8.***]

16.11.2020, 12:30:24] • [IP: 176.221.123 pacjent ma być wdzięczny 😂😂😂 jak przyjdzie elektryk do domu też masz być wdzięczny 🤔😂😂 stek bzdur, to praca płatna i ma wykonywać swoje obowiązki jak każdy a wdzięczność można okazać kopem w d..., wdzięczni lekarzowi lub pielęgniarce jak oni poza kawą i waleniem nic innego nie robią

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 23:53:07] • [IP: 188.146.163.***]

Czy przez ten ciągły hejt chcecie łapserdaki żeby szpital zlikwidowano tak jak w Kamieniu Pomorskim??Szpital kamieński istniał od zawsze a dziś kobiety w ciąży muszą jechać do innych miast bo nieudacznicy politycy miejscowi sprywatyzował i a teraz w likwidacji...chcecie tege??żebyśmy na wyspie byli bez szpitala??

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 19:39:02] • [IP: 176.221.123.***]

Najcudowniejsze są położne i lekarze na oddziale ginekologii. Pobyt w szpitalu to istna przyjemność poznać tak wspaniałe kobiety i lekarzy :)

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 19:24:30] • [IP: 188.228.36.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 17:10:28] • [IP: 31.0.125.***]

Tragedia jak można pisać takie bzdury i napędzać innych! Jeśli był błąd to wyjaśnią go specjaliści. Dziwne, że operacja była w czerwcu, a dopiero we wrześniu Pan zauważył problem z raną. A jeśli nie byłoby problemów z oddaniem moczu to w ogóle nie udał się do lekarza?!Pozdrawiam personel z Izby przyjęć i szpitala. Robicie dobrą robotę i tak trzymać! Pozdrawiam serdecznie! DB

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 16:34:10] • [IP: 185.220.102.*]

Dlaczego jest tak mało mieszkańców Świnoujscia chwalących personel medyczny szpitala?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 14:49:24] • [IP: 5.173.144.***]

Kilka razy leżałam w szpitalu na ginekologicznych i słyszałam jak pielęgniarki śmiały się, że lekarze umieją operować, ale cewnika założyć niekoniecznie.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 14:22:17] • [IP: 37.47.166.***]

Szkoda starszego pana, że w taki sposób został potraktowany.Wstyd i znieczulica.Ciekawe czy Pana przeproszono?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 14:02:00] • [IP: 176.221.122.***]

Pozdrawiam Zespół Medyczny szpitala: kierownictwo. lekarzy, pielęgniarki i salowe. Życzę dużo sił i zdrowia, bo jesteście Naszą ostatnią deską ratunku. Wpisów toksycznych nie czytać, bo są tacy piszący, co niektórym, czy bliskim uratowaliście życie, czy zdrowie. Ale już nie pamiętają. Tacy jesteśmy, nieprawdaż?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:58:22] • [IP: 178.238.246.**]

Trzeba pomyśleć, zatrudnić, lekarzy różnych specjalizacji, aby nie jeździć na kontrole np do Szczecina, po operacjach ortopedycznych, neurologicznych hirurgicznych.Jak starsza osoba ma pojechać na kontrole do Szczecina pociągiem czy busem?Szpital jest od tego aby ludziom pomagać, leczyć ich a zdjęcie cewnika to naprawdę kompromituje nasz szpital.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:53:02] • [IP: 176.221.123.***]

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:37:28] • [IP: 188.147.102.**] przepisy prawa dopuszczają możliwość wykonania przez pielęgniarkę zabiegu cewnikowania każdemu pacjentowi (samodzielnie, bez zlecenia lekarza) Nie do końca jest to prawda.Proszę przeczytać do końca ów artykuł (proszę o czytanie ze zrozumieniem).Nie KAŻDA pielęgniarka i nie bez zlecenia lekarza. To tak samo jak o kierowaniu samochodem.Masz prawko kat.B, to nie znaczy, że pojedziesz autobusem czy tirem. Do cewnikowania zwłaszcza mężczyzn MUSI mieć (pielęgniarka) odpowiednie kwalifikacje (jest możliwość uszkodzenia cewki moczowej w trzech miejscach), natomiast do usuwania założonego cewnika nie musi mieć zlecenia lekarza.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:51:19] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 10:11:49] • [IP: 62.69.252.***]BABCIA...A może najpierw do okulisty się udać a potem jakieś komentarze dodawać?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:42:14] • [IP: 188.146.163.***]

Byłem w tym szpitalu i nigdy nie zapomnę troskliwości pielęgniarek. Jest nowocześnie i przesadnie czysto. Jedyny mankament to chroniczny brak LEKARZY.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:30:49] • [IP: 188.146.96.***]

MASAKRA

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:30:15] • [IP: 37.248.215.***]

Składki powinny byc zwrocone wtedy mozna byloby isc prywatnie gdzie jest sie mile przyjętym

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 13:01:54] • [IP: 167.114.102.***]

Ten zakład depopulacyjny, to ubojnia, a nie szpital, kierowana przez Dor. Mengele i Ja... Shirō Ishii. _________

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:31:44] • [IP: 31.0.176.***]

STATYSTKA DOROTKA RZĄDZI TO CO SIĘ DZIWICIE.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:31:13] • [IP: 176.221.122.**]

Jak pacjent zejdzie, to gdzie ma złożyć wniosek o postępowanie wyjaśniające.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:30:24] • [IP: 176.221.123.**]

Bardzo często jest ograniczony dostęp do świadczeń lekarskich. Proponuję aby składki zdrowotne były podatnikom zwrócone za czas nie wykonywanie takich usług

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:25:09] • [IP: 188.147.101.***]

Szpital w Świnoujściu pomógł moim Bliskim w bardzo ciężkich schorzeniach. Z autopsji wiem, że te osoby, które powinny być wdzięczne, nie pamiętają już o udzielonej im, czy Bliskim pomocy. Tak to w życiu jest. Dziękuję Lekarzom, pielęgniarkom, salowym za pomoc, fachowość i opiekę. Proszę się dzielnie trzymać i nie ulegać tej internetowej toksynie. Zdrowia życzę i wytrwałości.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:19:01] • [IP: 31.11.131.***]

To czy szpital dobrze funkcjonuje najmniej zależy od prezydenta, dyrektor szpitala. Najwięcej zależy od personelu, dostępu do przydziału środków które przydziela NFZ. Pacjent może zawsze powiedzieć że go to nie obchodzi ale nie zmieni sytuacji w jakiej się znajdzie.Podobnie zresztą jak nasze pensje. Uważamy że powinniśmy zarabiać ale i tak nie dostaniemy. Możemy ponarzekać w komentarzach.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 12:09:46] • [IP: 176.221.122.***]

Oddział Wojewódzki NFZ w Szczecinie uprzejmie informuję, że cyt" co do zasady dalsza opieka nad pacjentem po operacji sprawowana jest w przyszpitalnej poradni specjalistycznej w tym szpitalu". Z treści artykułu rozumiem, że tak w przypadku opisanej sytuacji tak się nie stało? Pytanie? Taka była decyzja pacjenta? opiekunów?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:51:12] • [IP: 188.146.162.***]

Niezadowolenie mieszkańców i pacjentów jest dowodem złego zarządzania szpitalem. Dlaczego prezydent nie zmieni Konkolewskiej na dobrego i prężnego menedżera, który spowoduje, że pacjenci nie będą przez chirurgów odsyłani do innych szpitali. A może prezydentowi nie zależy na dobru i leczeniu mieszkańców Swinoujscia w naszym szpitalu. wszyscy chcemy by był to dobry szpital powiatowy, który leczy pacjentów na odpowiednim poziomie.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:37:28] • [IP: 188.147.102.**]

przepisy prawa dopuszczają możliwość wykonania przez pielęgniarkę zabiegu cewnikowania każdemu pacjentowi (samodzielnie, bez zlecenia lekarza) i nie ograniczają uprawnień pielęgniarki wyłącznie do pacjenta w osobie kobiety. Zgodnie bowiem z § 1 ust. 1 pkt 3 lit. e rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 listopada 2007 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarskiego (Dz. U. Nr 210, poz. 1540) pielęgniarka jest uprawniona do wykonywania samodzielnie bez zlecenia lekarskiego m.in. świadczeń leczniczych obejmujących" zakładanie cewnika do pęcherza moczowego i usuwanie założonego cewnika".Czy to az taki problem czy my nie mamy pielegniarek??

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:16:44] • [IP: 178.238.247.**]

Szkoda kasy na taki szpital, żywi wychodzą z niego tylko Ci, którzy i tak by sobie sami poradzili w domu.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:05:05] • [IP: 89.151.38.**]

Brak zainteresowana pacjentem. . Nie wiem w jakim celu jest lekarz i pielęgniarka w jednym gabinecie ? Co jedno czytac nie umie czy pisac ? Wypisuja tylko to co nim sie powie i nic wiecej !! zero leczenia zaintereswania mam wrażenie ze tylko lekarz wypisuje zwolnienie lekarskie za pensje lekarze specjalisty. SKANDAL TO MAŁO POWIEDZIANE. PRZEZ OSTATNIE 4 MIESIACE BYŁEM TAM 6 RAZY ZA KADZYM RAZEM INNY LEKARZ I ON NIC NIE WIE. L4 DALEJ I PALEC DALEJ CHORY DALEJ BOLI.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 11:04:18] • [IP: 167.114.102.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 10:32:49] • [IP: 93.94.190.***]

Do Gość • Poniedziałek 16.11.2020, 09:26:24 Jeżeli to do mnie to nie nie byłem i proszę nie wylewać swoich frustracji na moją osobę wyzwiskami bo zachowuje się Pan/Pani na tym samym poziomie co Ci kibole...

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 10:11:49] • [IP: 62.69.252.***]

zlikwidowac ten szpital bo tam iak sie dostanie czlowiek to sie znajdziena Kasiborskiej hcecie zycto udawajcie sie do szczecina dobrze Wam radze tak mialam juz bym dawno na cmentarzu lezala nie pisze tego zlosliwie bardzo sie ciesze ze zyjeibardzo sie martwie o rodzine zeby tylko w ostatecznosci ktos nie dostal sie do niego szkoda ladowania pieniedzy naniegozreszta ludzie wiedza i kto madrzejszy to do szczecina ucieka zreszta tez prezydent tez tak zrobil kto chce zuc to tylko pomoze szczecinpozdrawiam i zycze duzo zdrowia

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 10:08:06] • [IP: 89.151.38.***]

Chcieliście obostrzenia? To macie ich efekty. Tylko nie mówcie, że nie widzicie związku przyczynowo-skutkowego ignoranci.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 10:07:33] • [IP: 88.218.253.***]

Ale żenada. Prezydencie jest pan tam?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:58:42] • [IP: 176.221.122.**]

A czy ci lekarze umieją choć dobrze zawinąć skaleczony palec?.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:57:22] • [IP: 178.238.249.**]

Co za debi..tu piszą. Każdy ma szansę trafić do szpitala i wtedy oczy się otwierają. Personel robi co może a ponieważ jest przepracowany i jest ich za mało może zdarzyć się jak wszędzie decyzja nie trafiona. I tak jak na szpital powiatowy o mocno ograniczonych możliwościach dają radę. Ten co nazywa szpital umieralnią jest dla mnie grubo ciosanym kołkiem. Należy im podziękować za trud w szczególnych warunkach nie zapominając przy tym o ratownikach medycznych i Pani dyrektor dzięki której ten trudny czas szpital ogarnia. DZIĘKI ZA WASZ TRUD.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:49:34] • [IP: 188.146.161.***]

Miałam operację w Szczecinie, na Jagiellońskiej, miałam założone szwy, nie pojechałam tam na ich zdjęcie tylko do mojej przychodni na Gródek, tam pielęgniarka u chirurga usunęła te szwy i jest dobrze...

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:29:59] • [IP: 37.47.166.***]

Miasto deweloperów, hotelarzy i słomianych inwestycji

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:29:06] • [IP: 176.221.123.**]

Grunt że szpital ma na etacie klechę za pensję lekarza.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:28:42] • [IP: 176.221.113.**]

Na ten szpital mówią" umieralnia".

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:27:47] • [IP: 176.221.123.**]

Ci co tu pier. . ...dolą głupio mądrzy to nigdy nie byli w szpitalu nie chorowali ale będą i na pewno zachorują i dopiero wtedy przestaną pie...dolić farmazony.Pani co to opisuje to zamiast rodzicami się zająć pisze że za granicą była pewnie pracowała i nie mogła.Trzeba było zabrać rodziców i leczyć w wspaniałych zagranicznych szpitalach zadbać dać coś od siebie a nie pretensje bo coś ktoś nie tak zrobił.Wstyd i tyle.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:26:24] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 07:55:29] • [IP: 176.221.122.**]A co byłeś w centrum z tą bandą kiboli co podpalała mieszkania racami?Warchole tępy.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 09:18:08] • [IP: 176.221.123.***]

Zdjęcie cewnika to nie to samo co założenie. U kobiety założenie cewnika to tzw pryszcz u mężczyzny założenie cewnika (niestety) to sztuka. Nie każdy lekarz może to zrobić.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 08:48:52] • [IP: 185.210.38.**]

Skoro w tym szpitalu założenie cewnika to taki problem to o co tutaj chodzi?

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 08:46:01] • [IP: 31.0.176.***]

W UMIERALNI TO MOŻNA LECZYĆ OKRES I SRACZKĘ BIERZCIE PRZYKŁAD Z DOROTKI.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 08:34:45] • [IP: 78.10.206.**]

Pielęgniarki świetnie to robią Nowa Med - Rodzinna

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 08:24:33] • [IP: 37.249.163.***]

Muj teść tydzień czekał na urologa bo gamonie w tym szpitalu nie potrafią cewnika założyć, teściu przez to niestety zmarł w mękach mając 86 lat, tu jest umieralnia a nie szpital.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 07:58:58] • [IP: 83.23.189.**]

Lata temu w Międzyzdrojach przyszedł z przychodni do domu lekarz i zdjął mojemu Tacie cewnik. Chciał i potrafił. Nie było problemu. Są Lekarze i lekarze. Starszemu Panu życzę zdrowia.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 07:55:29] • [IP: 176.221.122.**]

A Zmurkiewicz dalej radosnie leje beton. Mieszkańcy Świnoujścia głosujący na to betonowe towarzystwo sami sobie są winni. Miasto dla developerów i hotelarzy, a nie dla mieszkańców. Zdajcie sobie w końcu z tego sprawę. Normalny prezydent przede wszystkim dba o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a u nas szpital to jakaś groteska, a w centrum miasta stada agresywnych meneli...

Anonymous • Poniedziałek [16.11.2020, 07:48:03] • [IP: 78.10.206.**]

Słowa Edyty : " w szpitalach leżą statysci " a ja dopisuję " w Świnoujskim szpitalu pracują STATYŚCI-SADYŚCI

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 07:34:25] • [IP: 188.146.162.**]

Dajcie im więcej kasy to nawet prywatnie nie będzie im się chciało wypisać recepte

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 07:32:53] • [IP: 176.221.123.**]

Mamy szpital i niewielu lekarzy, przeciętna wieku pielęgniarek to 50 plus.Starsi mieszkańcy pamiętają liceum medyczne hotel pielęgniarek, obecnie wymaga się wyższe wykształcenie po jaką cholerę?czynności wykonują takie same zarówno te dyplomowe jak i z tytułem magistra. Zbieramy owoce kilkudziesięciu lat zaniedbań w służbie zdrowia.A co do naszego szpitala to ludzie nie pier...dolcie głupot ten kto skorzystał z pomocy jest wdzięczny. Wyrazy uznania i Szacunku dla Chirurgów i Pielęgniarek i Całego Personelu.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 06:55:38] • [IP: 178.238.252.**]

Oczywiście, że pacjent powinien być przetransportowany karetką.Pamiętam, że kiedyś wypisali starszego pacjenta ze szpitala, po urazie głowy...mieszkał na Warszowie.Nie dotarł do domu, rodzina się martwiła...znaleziony został chyba w parku, zziębnięty, wystraszony.Szpital, nawet nie poinformował rodziny, żeby odebrali staruszka ze szpitala.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 06:42:37] • [IP: 62.69.253.**]

To już normalność, lekarze i pielęgniarki z" pierwszej linii frontu" mają już na pacjenta wyjebane. Nie dotyczy to" prywatnych wizyt u lekarzy, tam liczy się forsa. Co nie? doktorku Posobkiewiocz? Już wiesz jak jest w warszawce?!

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 06:14:35] • [IP: 37.248.161.***]

Wstydu nie ma prezes.Powinna przeprosić pacjenta, a nie się wymądrzać. Dla poszkodowanej rodziny mam radę. Proszę wezwać telewizję i walczyć o swoje.

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 06:10:50] • [IP: 37.248.161.***]

Pani Prezes wstyd. Czy Pani raz przyznała się do błędu? Mam nadzieję, że ktoś Panią pogoni

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 04:37:21] • [IP: 5.173.144.***]

Taka sytuacja jedną na milion. Codziennie jest ich więcej. Tylko ludzie nie moja siły walczyć. Bo tu powinny by nałożone kary na lekarzy. Lekarze W naszym szpitalu mają w dupie pracę!! Ważne żeby kasą była do 10 na koncie !! WSTYD. Od wizyty do wizyty z głupim tekstami np. Zmień pracę stanowisko. Tacy ludzie nie powinni być lekarzami !! Pielęgniarki jak za karę !!

Gość • Poniedziałek [16.11.2020, 01:14:24] • [IP: 185.210.37.***]

Biedny starszy pan, w szpitalu nie udało się założyć cewnika... ręce opadają :(.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:42:41] • [IP: 5.173.136.***]

Co tu się dzieje w tym szpitalu to głowa mała... Nie wstyd wam? Żeby z cewnikiem do Gryfic szok

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:42:10] • [IP: 176.221.123.***]

A wszystko to że lekarze tak mało zarabiają i są tacy biedni , takie biedulki, pokrzywdzeni przez los. A tu ludzie jakimiś cewnikami zawracają głowę panom doktorom. Z cewnikiem do Szczecina a jak nie umiał założyć to co miał zrobić. Inny umiał i szybko założył, ale kazał jechać do Szczecina bo wiedział że zmiennik tego nie zrobi bo nie umie lub nie zechce tego robić bo kasa mała. tylko co to za chirurg -- lekarz co cewnika nie umie założyć. Gdyby został doceniony odpowiednio to by sobie przypomniał jak to się robi. Ale jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:34:56] • [IP: 31.0.176.***]

NIC NOWEGO A NA CO LICZYLI W UMIERALNI. DOROTKA CHORA MA OKRES I SRACZKĘ.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:15:45] • [IP: 31.0.176.***]

DO TEJ PORY ZBIERALI DATKI OD PODDANYCH A TU TRZEBA PRACOWAĆ.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:07:58] • [IP: 176.221.123.***]

LEKARZE SIĘ SPRZEDALI za covidową kase i bezkarność(za popełnione błedy medyczne) To proste, trzeba się tylko wyzbyć genu człowieczeństwa

Gość • Niedziela [15.11.2020, 23:01:54] • [IP: 176.221.122.***]

Taka plama, przecież to oczywiste, że w takim przypadku chory powinien być przewieziony tam, gdzie mógłby otrzymać konieczną pomoc. Ale widać wita rozumita nie tutaj.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 22:55:57] • [IP: 176.221.123.***]

TO NIE LEKARZE =PROCEDURALIŚCI= MOŻESZ UMRZEĆ, ABY TYLKO PROCEDURY SIĘ ZGADZAŁY.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 22:39:32] • [IP: 185.220.101.***]

Zawsze twierdziłem, że lekarz podobny jest mechanika samochodowego. Może być naprawdę dobrym fachowcem. W Świnoujściu jest brak dobrych lekarzy. Zdjecie szwów pooperacyjnych? Rzeczywiście znam problem z własnego doświadczenia. Nawet tego zabiegu niektórzy boją się wykonać! Paragrafy, paragrafy a nawyki zawodowe medykow sobie. W" szczególnych" przypadkach są sędziami we własnych sprawach.

Gość • Niedziela [15.11.2020, 22:23:43] • [IP: 37.8.215.***]

mi kiedys tam jakas idiotka robila usztywnienie palca, zamiast dac nakladke to kilo bandarzu zawienela.Jak z tym pozniej funkcjonowac, nie mowila...No i te porady telefoniczne.Ktos tez ma wrazenie ze to naciaganie kasy panstwowej?

Gość • Niedziela [15.11.2020, 22:22:12] • [IP: 176.221.123.***]

ZA COVIDOWYCH LEPIEJ PŁACĄ

Gość • Niedziela [15.11.2020, 22:14:00] • [IP: 5.173.129.***]

Bzdura. Po mastektomi i innych zabiegach dostaje się informacje jak postępować ale pacjent ma prawo do korzystania z podstawowych usług medycznych zwalając na stan zdrowia w szpitalu ktory jest najbliżej. Daja skierowanie np do chirurga i z tym skierowaniem po operacji mozna zgłosić się na usuwanie chlonki czy oglad rany w swinoujsciu. Jednocześnie wizyty oglądówe oczywiście pooperacyjne takze sie ma w szpitalu docelowym. Pozabiegowa opiekę pavjent ma prawo wybrać gdzie.ma sile dotrzeć. Skąd takie olinie jak ta w artykule wszystkie inne szpitale sie myla tak a nasz nie ?

Oglądasz 1-70 z 70
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■