Przypomnijmy że 28 sierpnia br. podpisano dwie umowy na zaprojektowanie i budowę odcinków Świnoujście - Dargobądz i Dargobądz – Troszyn.
fot. twitter.com/GDDKiA_Szczecin
Jechaliście ostatnio S3 koło Troszyna i zastanawialiście się co robią tam osoby ubrane w odblaskowe kamizelki? My już wiemy. Byli to geodeci wykonujący pomiary. Są potrzebne do opracowania projektów dla nowej S3. Jak poinformowała GDDKiA następne miesiące to projektowanie, aby około połowy przyszłego roku złożyć wniosek o ZRID.
Przypomnijmy że 28 sierpnia br. podpisano dwie umowy na zaprojektowanie i budowę odcinków Świnoujście - Dargobądz i Dargobądz – Troszyn.
fot. twitter.com/GDDKiA_Szczecin
Wtedy wykonawcy zobowiązali się, że na projektowania i uzyskanie decyzji administracyjnych będą mieli 17 miesięcy od daty podpisania umowy. W połowie 2021 roku mają złożyć wniosek o ZRID (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej)
fot. twitter.com/GDDKiA_Szczecin
Początek prac budowlanych nastąpić ma wiosną 2022 r. Zakończenie inwestycji planowane jest w II kwartale 2024 r.
źródło: www.iswinoujscie.pl
od kilku tygodni trawają, obudziliscie sie. ...
• Piątek [16.10.2020, 16:37:28] • [IP: 176.221.122.**] szukałeś ale swojego mózgu nie znalazłeś
I znów Unia Europejska pokrywa 😞
a co z wyjazdem z tunelu po stronie Uznam? wiadomo, że będa tam, , waliły'' lawety z wschodniej Polski przez Gatrz. zakorkująul Grunwaldzką i Nowokarsiborską.już nalezy wybudpwać odcinek drogi od granicy prosto przez las i działki do geranicy. ( sic..działki są to tereny miejskie).
Rozpoczęły sie faktycznie ponad miesiąc temu hehe
S3 miała być gotowa w całości przed wybudowaniem tunelu. Tunel budują, ma być oddany jesienią 2022, a potem...dwa lata (zwłaszcza w sezonie) korków na dojeździe do miasta!
Wszystko ładnie i pięknie ale ten czas realizacji to masakra człowiek czyta i nie wierzy w dobie takich technologii i sprzętu ponad 3 lata na dwa tak krótkie odcinki ech
Jakiś czas temu mozolnie szukałem jakiegokolwiek opisu, jak będzie przebiegać S3 od rejonu M-jów do Ścia, ktoś kiedyś wspomniał o wycinaniu nowej drogi przez las. Znalazłem na bodaj stronie Wiki w artykule o S3, że pokrywać się będzie S3 z dzisiejszą krajową. Z tego jednak wniosek, że poszerzą tą dzisiejszą krajową, ale też że pewnie wytną w lesie inną drogę, już wojewódzką lub gminną, bo wiadomo, że np.rowery czy skutery nie mogą jechać ekspresówką, a połączenie z resztą wyspy dla innych pojazdów niż samochody musi być. Znów popłynie zielona krew.
To jak już wiertło będzie wiercić dziurę, to niech może z rozpędu pofedruje do Karsiboru.
w Wolinie będą budowac Most a my Przedszkolaki wybudujemy Tunel i Tunel w Dziwnowie pracy nie zabraknie
A nie może iść tak jak pierwotnie zakładano od Parlowka za torami całkiem nową trasą?
Pomiary geodezyjne są potrzebne. Wręcz nieodzowne, ale nie geodetom. Raczej projektantom. Pomiary geodezyjne są potrzebne również w trakcie realizacji inwestycji.