POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [21.06.2020, 12:33:48] • Świnoujście

Czytelnik o proteście Niemców: Dlaczego nie zajmą się np. budową Nord Stream 2

Czytelnik o proteście Niemców: Dlaczego nie zajmą się np. budową Nord Stream 2

fot. facebook.com

Nie tylko mieszkańcy naszego miasta sprzeciwiają się budowie terminala kontenerowego. Terminal krytykują też Niemcy. Zdaniem naszego Czytelnika, ich pobudki mogą być jednak inne niż Polaków.

Niemcy próbują mieszać się w budowę terminalu kontenerowego na wyspie Wolin – pisze nasz Czytelnik - planują napisać petycję do Parlamentu Europejskiego, której celem będzie uniemożliwienie jego budowy. Czyżby mieli mało problemów po swojej stronie Wyspy? Dlaczego nie zajmą się np. budową Nord Stream 2, który wywrze nieodwracalny negatywny wpływ na naturę w obszarze jego budowy ? Czyżby mieli sponsorów w interesie których jest to, żeby nie powstała konkurencja, chociażby dla portu w Hamburgu? – zastanawia się nasz Czytelnik.

Informację o przeciwnikach budowy terminala nasz Czytelnik znalazł na Fb.

Inwestycji tej sprzeciwia się też część mieszkańców Świnoujścia, widząc w niej zagrożenie dla uzdrowiska. Także w ościennych polskich gminach słychać krytyczne głosy. Wielu mieszkańców nie chce, by na drogach pojawiło się jeszcze więcej tirów, a to będzie nieuchronna konsekwencja postania terminalu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 91, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-91 z 91

Qrczak • Środa [24.06.2020, 03:17:23] • [IP: 37.47.193.***]

Do komentatora Kazik - świetny komentarz 10/10, Do Nomalny masz rację" kupa" idzie do miasta ale nie kasy. Reszta jak były plany budowy 99% komentarzy beton! Nie! Stop budowie! Teraz jak coś po Niemiecku ktoś napisał to 99% Budujem! Nie bedą nam mówili co mamy robić! Jak was łatwo sterować... żal patrzeć na to

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 23:10:59] • [IP: 89.151.38.***]

nie patrzeć na niemiaszków oni tylko swój interes pilnują, budować idziemy na wybory poprzeć inwestycje i rozwój kraju głosujemy na PiS.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 13:32:55] • [IP: 31.11.130.**]

Port kontenerowy to przyszłość gospodarki światowej, kto tego nie zauważa jest poprostu niedoinformowany.

Normalny • Poniedziałek [22.06.2020, 13:05:56] • [IP: 94.254.235.**]

Komuś przeszkadza gazoport? Tyle było protestów i pomówień. I co ? Wybudowali i kupa kasy idzie do miasta z podatków. Brawo rząd i brawo Żmurkiewicz!

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 12:38:03] • [IP: 176.221.122.**]

Stary człowiek być może ma zaklepane dożywotnio miejsce w radzie nadzorczej tak jak Schroeder (były premier Rzeszy) w radzie nadzorczej nord strimu.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 12:09:07] • [IP: 31.0.177.**]

NAJPIERW MUSZĄ WYBUDOWAĆ NOWA FABRYKĘ PIENIĘDZY BO ANGIELSKIE JUŻ NIE CHCĄ DRUKOWAĆ. PAPIER NA BANKNOTY MAMY PO OSTATNICH WYBORACH W MIEŚCIE ŁODZI LEŻY ZDEPONOWANY. POMOŻECIE? URA!! URA!! URA!!

Kazik • Poniedziałek [22.06.2020, 10:07:53] • [IP: 80.245.190.***]

Wielkie wspaniałe inwestycje Wielkiej Rzeczpospolitej to strzał w sedno! Tylko my jesteśmy stanie zbudować największy port lotniczy w europie, przekopać mierzeję wiślaną by utrzeć nosa Rosji. Niedługo będziemy też liderem w produkcji samochodów elektrycznych, przemysł stoczniowy znów odżyje dzięki mądrym decyzjom władzy. Jak już nasz kraj się umocni, wtedy opuścimy tą śmiechu wartą unię i to my będziemy dyktować warunki. Trzeba będzie też wzmocnić nasze wojsko, na dzień dobry wybudujemy kilka korwet typu Gawron, potem się pomyśli.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 08:27:37] • [IP: 31.60.19.***]

przynajmniej jeden jedyny rzad prowadzi konkretne inwestycje przekop mierzeji port centralny gazoport czy port kontenerowy ktore zapewniaja dochod, miejsca pracy i niezależność ktos kto to krytykuje jest totalnym idiota jak sie komus nie podoba port kontenerowy to do ładzina niech sie wyprowadzi albo w pizdu do lasu przy wschodniej granicy !!

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 08:21:52] • [IP: 80.245.176.***]

PO CO NAM TERMINAL KONTENEROWY JAK MAMY W HAMBURGU NIECH NAM ZYJE R TRZASKOWSKI

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 07:30:07] • [IP: 31.0.177.**]

CIEMNY LUD WSZYSTKO KUPI A PIS PIENIĘDZY DODRUKUJE A POTEM WASZE WNUKI ZA NICH DŁUGI BĘDĄ PŁACIĆ. DO PLEBSU DOTRZE JAK PAŁĄ POD SEJMEM DOSTANIE. MICHA RYŻU NA DŁUGO NIE STARCZY.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 07:21:13] • [IP: 37.128.4.***]

będzie super

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 06:48:48] • [IP: 93.205.234.**]

Polacy !! zróbmy wszystko, aby nasza piękna ojczyzna się rozwijała. Idźmy na wybory i wybierzmy człowieka, który tak jak my kochamy Polskę. Inwestycje, to jedyna droga na silne państwo. Zagłosuję na pana Dudę.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 06:29:53] • [IP: 77.252.46.***]

Żmurkiewicz obiecał referendum wśród mieszkańców w sprawie terminalu kontenerowego. Najpierw twierdził, że jeszcze na to za wcześnie bo jeszcze nic o nim nie wiadomo, a teraz mówi, że już za późno na referendum gdyż decyzja już zapadła. Tak właśnie interesuje go głos mieszkańców. Robi was w konia obiecując nowe miejsca pracy i zyski z portu. Zobaczycie je, jak świnia niebo.

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 06:02:11] • [IP: 5.173.48.*]

Nie budowac gazoportu nie budowac tunelu nie budowac portu.Zostawic domy opieki dla starych niemcow i tanie apteki zeby nie przeplacali.A polaki jak chca zarobic to do szparagow.Zachcialo sie inweatycji plebsowi.Od inwestowania i zarabiania sa Niemcy a wy jestescie sila robocza.Jeszcze nie dotarlo? Tusku wroc!!

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 04:44:05] • [IP: 31.0.177.**]

W TYM TERMINALU NIE ZATRUDNIĄ ŻADNEGO PRACOWNIKA MIEJSCOWEGO ZAPOMNIJCIE O TYM CO NAJWYŻEJ JAKIEGOŚ AZJATĘ. CO ZA NAIWNI LUDZIE. W GAZOPORCIE ILU MIESZKAŃCÓW PRACUJE?

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 04:13:46] • [IP: 176.221.123.***]

Ciemnota w tym miescie mieszka. Miasto nic z tego nie bedzie mialo a nawet status uzdrowiska straci. Najlepiej oblowia sie ci z rzadu a nas zaleja tiry i chinszczyzna. Jeszcze Dudek do ameryki jedzie zeby bron atomowa byla w Polsce. Do jakich czasow dozylem

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 01:33:49] • [IP: 176.221.122.***]

I to mnie ostatecznie przekonuje do terminala :D

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 00:15:23] • [IP: 188.146.134.***]

budować, budować i jeszcze raz budować. TAK dla rozwoju portu w Świnoujściu

Gość • Poniedziałek [22.06.2020, 00:09:56] • [IP: 79.186.204.*]

niemcy sie boja bo straca obroty i dochody we wlasnych portach rostocku hamburgu ten rzad odbuduje polske !!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 23:46:29] • [IP: 77.114.44.***]

Budować terminal kontenerowy jak najszybciej. Na to czeka od lat aytoetrada Skandynawia - Adriatyk. Halmudzkie oszołomy korzenkowe niech żywią się runem leśnym w swojej ojczyznie.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 23:22:28] • [IP: 31.11.129.***]

Każdy kto popiera budowę portu kontenerowego popiera chińskie inwestycje. Miasto prawie nic z tego nie będzie miało więc za darmo chcecie ludzie te setki hektarów terenów i plaży na warszowie? ocknijcie się.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 22:53:51] • [IP: 94.254.235.**]

Niemcy sobie mogą u siebie. My tu rządzimy!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 22:03:42] • [IP: 176.221.122.**]

Jak Niemcy przeciw tzn. jest dobrze.

Jasio • Niedziela [21.06.2020, 22:01:26] • [IP: 212.106.28.***]

Jeszcze kilka.razy takich pandemii a pozdychacie z głodu w tym uzdrowisku. Granice kiedyś wrócą i co wtedy z czego będziecie żyć?

Gość • Niedziela [21.06.2020, 21:36:30] • [IP: 178.238.248.***]

Ale ekspert sie odezwal.Konkurencja dla Hamburga.Jak bys pochodzil caly dzien po porcie w Hamburgu, to na maxa dostal bys zylaki.Dla ulatwienia, ze Swinoujscia do szczecina, tyle mniej wiecej liczy sobie port, jak sie wyraziles u Niemiaszkow.O euro porcie w Holandii nie wspomne.To teraz wez gleboki oddech i zajmi sie tym na czym sie znasz.Amen

Gość • Niedziela [21.06.2020, 21:16:57] • [IP: 62.69.203.***]

Trzeba bronić swoich interesów, a nie przejmować się interesem Niemców... my robimy swoje

Gość • Niedziela [21.06.2020, 20:57:34] • [IP: 37.248.215.***]

A co na to zwolennicy powrotu ludzi Lenina? Będzie protest?

Gość • Niedziela [21.06.2020, 20:34:17] • [IP: 77.111.247.***]

a na ch.. na ten terminal??

Gość • Niedziela [21.06.2020, 20:25:23] • [IP: 188.146.98.***]

Zabierajcie ten syf do Szczecina i zostawcie naszą plażę w spokoju.

Czeslaw • Niedziela [21.06.2020, 20:22:59] • [IP: 5.60.48.*]

Widać zasługi pisowskiego rządu gazoport trasa s3 co za ciemnota pewnie Duda dał na to pieniądze z własnej kieszeni tunelu jakoś nie widać od 5 lat

Gość • Niedziela [21.06.2020, 20:07:38] • [IP: 37.47.179.***]

Ojej Trzaskowskiego szlag trafi że robimy Niemcom konkurencję

Gość • Niedziela [21.06.2020, 20:05:45] • [IP: 31.0.177.**]

CIEMNY LUD TO KUPI A RZĄDZĄCY SIĘ OBŁOWIĄ NA STOŁKACH PSEUDO INWESTYCJI. ONI SAMI NIE WIERZĄ W TO CO ROBIĄ A MY PONIESIEMY TEGO SKUTKI.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 19:31:54] • [IP: 178.238.248.***]

Jak ktos zaczyna, nie lubie Niemca, czy innego Hiszpana, to smiech mnie ogarnia A kogo to obchodzi dzwolongi.W interesach liczy sie tylko kasa.W przyjaznie miedzynarodowe, to tylko glupcy wierza.A czy bedzie port kontenerowy, o tym zadecyduje interes narodowy, i to niewazne kto rzadzi.Jeszcze raz prosze podac nazwiska zlodziei z poprzedniego ukladu i ile dostali do odsiadki.Przypomne, ze jest sprawa z maseczkami i respiratorami i to za grube pieniadze.Zegarek za 10 tys to pikus.Jako plywajacy, chce powiedziec, ze bylem w kilkunastu portag gazowych usytuowanych, jak nasz.Siejesz facet dezinformacje.Napisz smalo w jaki celu

Gość • Niedziela [21.06.2020, 19:17:26] • [IP: 79.140.194.**]

Niemiaszki boja sie konkurencji Port w Hamburgu dostanie w" d**e". Budowac Terminal Kontenerowy, Niemcy nich sie zjma Nord Stream II I nowo wybudowana elektrownia weglowa !!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:44:43] • [IP: 176.221.123.**]

Żaden prawdziwy Polak nie akceptuje Niemca ale są kundelki na promenadzie

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:25:48] • [IP: 188.118.177.***]

Do [21.06.2020, 16:04:46]  [IP: 88.218.255.**] tak wyjaśnili. Nie obserwujesz wiadomości? Jeżeli nie, to podpowiem. Datteln IV jest ekologiczniejsza od czterech innych elektrowni węglowych, które zostaną zamknięte.

Rudy_Tapir • Niedziela [21.06.2020, 18:22:14] • [IP: 94.254.232.***]

Zaraz czerwoni z dojcze kraju wystawią wraz z czerwonymi z ten kraju zielonych do obrony ptaszków i drzew...

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:19:15] • [IP: 58.3.130.***]

Nie dla terminalu, Juz gazoport w tym miescju, to porazka. Takie osrodki powinny byc z daleka od ladu, na sztucznych wyspach. Ktos wspomnial Singapur. Tam nie ma czystych wod. Setki statkow zrzucaja scieki w wiekszosci nie dokladnie przerobione blisko brzegu. Wystarczy popatrzec na wode na plazach Sentosy. Zniknie nastepny odcinek jednej z najladniejszych, najspokojniejszych plaz wybrzeza.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:19:04] • [IP: 176.221.123.***]

precz z tym terminalem

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:18:37] • [IP: 178.238.251.***]

Powinni się cieszyć, jak zabiorą spowrotem te ziemie to już z infrastrukturą.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 18:15:26] • [IP: 37.47.161.***]

No to na Trzaskowskiego mogą liczyć POdpisze się własną krwią

• Niedziela [21.06.2020, 18:09:02] • [IP: 31.11.129.**]

NIEMCY BEZ SZKOŁY I INTELIGENCJI DYSKRYMINUJĄ POLSKICH PRACOWNIKÓW. TWARZ LUB DANE PUBLIKUJ PUBLICZNIE ZAKOŃCZ DYSKRYMINACJE DEUTSCHLAND OHNE SCHULE UND INTELLIGENZ DISKRIMINIERT POLNISCHE MITARBEITER. GESICHT ODER DATEN VERÖFFENTLICHEN DAS ENDE DER DISKRIMINIERUNG

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:59:48] • [IP: 178.238.253.**]

Popieram wszystkie inwestycje, to dobro dla naszego kraju, wolność Tomku w swoim domku, Trzaskowski to zło i kłamca, cała opozycja totalna to złodzieje i kłamcy, donoszą do Unii na naszą kochaną Polskę, obiecanki cacanki, a głupi naród to kupi.Niemcy nam zazdroszczą, że tak się pięknie rozwijamy.Pamiętacje jak PO, rozsprzedawało nasz majątek za bezcen i gdzie są te pieniądze?rozkradli, jaka była waloryzacja?obniżyli pogrzebowe bo jeszcze im było mało, jeżeli TRZASKOWSKI wygra to zobaczycie jaka bieda nam zajrzy w oczy, tylko elity będą się miały super.PO jeszcze raz to kłamcy i oszuści do potęgi głosuję na p.DUDĘ.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:51:59] • [IP: 78.10.206.**]

Dlaczego mnie to NIE DZIWI.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:50:36] • [IP: 78.10.206.**]

Unii nie ma. Szykowano nam IV Rzeszę. Wszystkie zmiany na lepsze w Polsce to. ...konkurencja dla Niemców. Nie bójmy sie otwarcie mówić o trzaśnięciu drzwiami do UE!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:48:27] • [IP: 176.221.122.**]

Walić szkopów i kacapów

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:44:52] • [IP: 31.0.177.**]

JEDYNA NADZIEJA ŻE SKOŃCZY SIĘ JAK BUDOWA PROMU W SZCZECINIE.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:35:51] • [IP: 31.0.177.**]

KACZOR SIĘ OGRODZIŁ POLICJĄ I SRA NA TO CO TU BĘDZIE JEGO INTERESUJE TYLKO KOPERTA DLA KSIĘDZA. JEGO ODETNĄ OD KORYTA A MIASTO ZOSTANIE Z PROBLEMEM. KOLEJNY PORT LOTNICZY JAK POD RADOMIEM.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:31:45] • [IP: 31.0.177.**]

PORT KONTENEROWY ŚWINOUJŚCIU POTRZEBNY JAK ŚWINI SIODŁO.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:08:43] • [IP: 5.173.152.***]

Niemcy mogą liczyć na wsparcie Rosjan w Polsce.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:06:28] • [IP: 77.181.215.**]

Niemcy nie maja racji, u siebie wszystko wybudowali i teraz troszcza sie o konkurencje dla swojej gospodarki i tylko o to im chodzi. Budowac port kontenerowy i to jak najszybciej. A dla glupkow ktorzy bredza o srodowisku proponuje z tymi haslami wystapic w Hamburgu, Roterdamie, Bremen, Lubece itd. I apelowac o zamkniecie tych portow. Powodzenia. A jeszcze Rostock! Tez zamknac bo zabki i natura lepiej sie poczuje 🧐

Gość • Niedziela [21.06.2020, 17:04:54] • [IP: 31.0.177.**]

PROBLEM W TYM ZE IM RUROCIĄG SIĘ PRZYDA A NAM TEN GAZOPORT BOKIEM WYJDZIE. JAK W GAZOPORCIE NIKT TAM Z NAS NIE OTRZYMA ZATRUDNIENIA TYLKO SYF I DEWASTACJA ŚRODOWISKA. Z GAZOPORTU MIASTO NIC NIE DOSTAJE BO KASĘ ZABRALI NA BUDOWĘ TUNELU Z GAZOPORTU BĘDZIE TO SAMO.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:58:38] • [IP: 77.88.191.**]

Dlatego też nasz kraj, żeby się rozwijał musi stawiać na inwestycje w Polsce, tak jak robi to i chce Rząd Mateusza Morawieckiego i Prezydent Duda. Gazoport, tunel, Port kontenerowy, drogi szybkiego ruchu, przekop Mierzei, Centralny Port Komunikacyjny, Via Carpatia, Baltic Pipe.Tusk z Kosiniakiem likwidował nasze zakłady, szpitale, posterunki, szpitale laboratoria, szkoły. Polacy!, nie może tak być aby Niemcy czy Rosjanie mówili nam co mamy robić w naszym kraju a właśnie Trzaskowski (PO), Bosak (Konfederacja) i Lewica działają na rzecz obcych mocarstw i są przeciw naszym inwestycjom, to zdrajcy Narodu.Ludzie otrząśnijcie się, wiecie przecież jak było i nie pozwólmy zwijać POLSKI, głosujcie na człowieka, któremu zależy na Społeczeństwie i rozwoju naszego kraju.Bo jaki Polak głosuje za rezolucją aby ukarać Polskę i Polaków, TYLKO ZDRAJCY!, a to zrobiła opozycja, a autorem tego był Trzaskowski!! w PE

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:36:33] • [IP: 31.11.128.***]

to tak jak bym mial pretensje do sasiada, ze pomalowal kuchnie na zielono, a mnie ten kolor sie nie podoba.tyle lat granica byla zamknieta i nikt z glodu nie umarl. wywalic hotelarzy i niemcow wcholere. wtedyzaczniemy normalnie zyc.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:31:05] • [IP: 46.77.136.***]

Terminal kontenerowy to interes Chińczyków a wy ciemniaki wszystko łykacie jak młode pelikany

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:29:20] • [IP: 89.151.38.***]

A czy przeciwnicy terminalu protyestuja przeciw budowie S-3 ??I jua martwae o korkowanie dróg.Powiedziałbym, że to raczej przeciwnicy rządu. Każdy sukces rzadu boli Totalną OPOZYCJE. A niemcy widza konkurencje dla Hamburga.A jak wiemy Niemcy wraz z OPOZYCJĄ zawsze popieraja Rząd. Tam nie istnieje TARGOWICA.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:25:03] • [IP: 83.20.219.***]

Mieszkam w Świnoujściu i jestem za terminalem kontenerowym. Nie dlatego że polityka. Ale żeby NASZ KRAJ był bogaty. Chcę aby garstka przeciwników budowy poduczyła się, zobaczyła terminal np w Rotterdamie, Singapurze. Ja byłem wielokrotnie i zaręczam: wybudowany starannie solidnie zgodnie ze sztuką to wspaniały interes. Sugeruję popatrzeć na mapę Europy.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:04:46] • [IP: 88.218.255.**]

Czy wyjaśnili już dlaczego uruchomili teraz WĘGLOWĄ ELEKTROWNIĘ u siebie? Datteln IV w Zagłębiu Ruhry

Gość • Niedziela [21.06.2020, 16:04:24] • [IP: 31.11.128.***]

guzik ich obchodzi cosie u nas dzieje.granica zamknieta, ale port przeszkadza.tak na wszelki wypadek. won znimi.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:54:46] • [IP: 185.210.38.***]

Od początku było wiadomo o co chodzi. Wszelkie protesty inspirowane były i są przez sąsiadów. Biznes nie ma granic pieniądze nie śmierdzą. Przeciwnicy budowy nowego portu ze Świnoujścia znależli sojuszników w Niemczech.Ekologia jest tylko tematem zastępczym liczy się biznes.

jfk • Niedziela [21.06.2020, 15:47:49] • [IP: 178.238.250.***]

Sram na protesty niemców! Wara im od Naszej ziemi, lepiej niech zaczną protesty przeciwko swoim beżowym nierobom.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:43:13] • [IP: 5.173.136.**]

O budować portu nie wolno, budować lotniska nie wolno Budować kanału na mierzi nie wolno Budować elektrowni nie wolno W piecu palić nie wolno Papirosów mentolowych palić nie wolno I tak dalej

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:41:37] • [IP: 176.221.123.**]

Łapy precz od Polski.!!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:36:18] • [IP: 185.210.38.**]

Niemcy mają rację. Port kontenerowy w tej lokalizacji to katastrofa ekologiczna na wielką skalę. Ale jak to wytłumaczyć niektórym polaczkom?

Gośćgal • Niedziela [21.06.2020, 15:31:53] • [IP: 37.47.129.***]

uprzejmie proszę o nie niszczenie plaży na Warszowie oraz lasów i całej otuliny nadmorskiej poniewąż żle wybrana lokalizacja terminalu nietylko zniszczy osatntią plażę Chorzelin poneważ zaytkowe budynki i port na CHożelinie już bezpowrotnie zniszczczyliście zostały tylko nieliczne zdjęcia po nadmorskiej dzielnicy chyba że chcecie aby Polacy, wczasowicze oglądali plażę tylko na zdjęciach bez możliwości korzystania z niej pozdrawiam

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:26:02] • [IP: 176.221.122.**]

Budować ale za dzierżawę dla miasta kasa i miejsca pracy dla Świnoujścian następnie zakaz pracy dla banderowców a szkopów dumać razem z ruskimi

Gość • Niedziela [21.06.2020, 15:23:56] • [IP: 178.238.253.***]

Niemcy grożą paluszkiem teraz. Pozniej sypna ojro i tunelu nie bedzie. Po za tym z tego co mi wiadomo, jak Niemieccy spece już w 1943 roku mieli tunel budować, bylo wszystko dobrze. Z drugiej strony znając zycie i wladze, niedaleko wjazdu do tunelu, gdzie teraz jest las wyciety, beda hotele dla nich.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 14:47:00] • [IP: 176.221.123.***]

Budka i całe PO pogrążone w smutku bo GAZPROM musi oddać dla PGNiG 1, 5 miliarda dolców. Więc teraz razem z niemcami, w odwecie działają na szkodę Polski bo o u nich to normalność. A POwskie gebelsy mają tu nam kit wciskać, co widać PO wpisach.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 14:32:03] • [IP: 176.221.123.**]

Trzaskowski aż podskakuje z radości, że być może nie powstanie ta inwestycja, by nie zaszkodzić interesom Niemiec lub Ruskim. Podobnie jest z przekopem Mierzei Wiślanej, z CPK, z gazociągiem z Danii itp. Tak temu kandydatowi chodzi o interesy Polski. Boże chroń !!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 14:16:22] • [IP: 188.148.71.**]

No i czytelnik sam sobie odpowiedział!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 14:05:17] • [IP: 31.11.129.***]

A dlaczego nie mieliby sie interesować tym co się buduje za ich płotem? jak Niemcy chcieli wybudować elektrownię atomową czy Nord Streem to Polacy też protestowali.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:54:50] • [IP: 185.28.178.*]

Ostanie czasy pokazały że utrzymywanie miasta z 1 gałęzi gospodarki jest prostą do długów. Nie tylko korona wirus zagraża miastu przyjmijmy że po stronie Niemieckiej odnajdzie się jakieś stare składowisko śmieci po-chemicznych. Turyści od razu zmienią kierunki na inne miasta a miasto zostanie z długami. Należy miasto rozwijać w różnych kierunkach. Dlatego uważam że port kontenerowy to dobry pomysł można zabrać trochę pracy z Gdańska. Ciężarówki i tak będą bo mamy terminal na Skandynawie a jeżeli będzie ich dużo to ta droga stanie się strategiczna dla Państwa i doczeka się szybszych modernizacji.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:54:43] • [IP: 5.173.120.***]

Jest dobrze. W 1939 roku Niemcy wysłali nam pancernik do Gdańska a za nim armię bombowców. Teraz TYLKO pyszczą z transparentami. Jest dobrze.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:38:13] • [IP: 176.221.123.***]

Niemcom i ich lokalnym przydupasom każda polska inwestycja przeszkadza. Ich argument jest zawsze ten sam, PO co budować w Polsce skoro to już w Niemczech jest gotowe?

Mieszkaniec • Niedziela [21.06.2020, 13:37:40] • [IP: 37.47.145.**]

Poszli won do siebie!! PiS budować to szybko!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:35:17] • [IP: 176.221.123.***]

wiecej osob jest przeciw budowie tunelu niz portu kontenerowego, ale czy kogos to w ogole obchodzi? to miasto ma w dupie swoich mieszkancow

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:22:09] • [IP: 178.238.249.***]

Dla Niemców każda próba konkurencji będzie zła. I Z TEGO TRZEBA SOBIE ZDAWAĆ SPRAWĘ.A NIE UDAWAĆ PIERWSZYCH NAIWNYCH.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:19:05] • [IP: 31.11.131.**]

Sprzeciwiająca się część mieszkańców to zawsze ta sama grupa kilkunastu lub kilkudziesięciu osób. Miasto zaś liczy około 40 tys więc ta grupa to nawet nie 1 promil mieszkańców.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:16:06] • [IP: 5.173.153.*]

Niech walą się na ryj!!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:06:01] • [IP: 31.0.177.**]

RZĄD MA TO W DUPIE I ROBI CO CHCE TO SAMO NIEMCY.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 13:04:39] • [IP: 83.11.80.**]

Nie chcemy jeździć na" saksy" do zrywania szparagów do Niemiec za 2, 5 Euro/godz.Koniec z POniżaniem przacowników polskich. Chcemy portu kontenerowego, chcemy inne zakłady pracy u siebie, niezależne od pracodawców zagranicznych.A co im do naszego programu NATURA 2000 ? - który zresztą jest programem na papierze. A może napiszą parę słów o Lubminie (ok 45 km od Świnoujścia, gdzie zrobili składowisko odpadów z materiałów radioaktywnych dla całej europy zachodniej. Niech zdradzą tajemnicę SARKOFAGU na bloku nr 1 nieczynnej elektrowni atomowej typu Czarnobyl.Od lat 70 tych ubiegłego wieku jest do dziś zabetonowany, ponieważ polskie firmy w latach 70 i 80 ubiegłego wieku odmówili rozbiórki tej śmiertelnie niebezpiecznej budowy. Co na to ZIELONI I EKOLODZY niemieccy? Ta cała historia z wierceniem i poszukiwaniem gazu na wyspie Wolin oraz budowie portu kontenerowego napędzana jest przez szmalcowników z naszego kraju. Gaz - nie, port kontenerowy - nie, CPK - nie przekop Mierzei Wislanej - nie.Zostaja szparagi!!

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:59:25] • [IP: 176.221.123.**]

Oczywiscie, ze Niemcy dbaja o swoja gospodarke.

Sabotaż • Niedziela [21.06.2020, 12:58:53] • [IP: 176.221.122.**]

Czytelnik nie jest w temacie na bieżąco.Rury już Niemcy z ruskimi położyli juzy dawno, a my to możemy tylko tupać i tyle. I swojej przyrody nie poniszczyli.Port kontenerowy w Świnoujściu to porażka, będą musieli wyciąć cały las do Międzyzdrojów, to nie przejdzie. Turystyka ma pierwszeństwo.trzeba by. Kretyn żeby budować port kontenerowy w Świnoujściu, to nie przejdzie na tym bajorze. przecież jest Gdynia.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:58:12] • [IP: 176.221.123.**]

A trzaszkowski na to :po co nam taki port kontenerowy jak w Hamburg już taki jest, albo po co nam gazoport jak Niemcy mają już Nord stream 2.itd itp. Ech wyborcy wyborcy.

Dębiec • Niedziela [21.06.2020, 12:56:04] • [IP: 77.115.225.**]

No to już wiadomo z jakich pieniędzy ci użyteczni mieszkańcy naszego miasta są przeciwni. Teraz ten koronaświrus pokazał czym jest miasto bez przemysłu oparte tylko na turystyce. A niemcy graj w te samy nuty od 1000 lat tylko polaczki dalej nie oganiają że im jest na rękę abyśmy byli montownią.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:53:48] • [IP: 176.221.113.**]

Trzeba wszystko robić odwrotnie do tego co chcą Niemcy i Rosja. Trzeba przekopać Mierzeję Wiślaną, wybudować port kontenerowy, a potem dla chemikaliowców. Pociągnąć rurociąg gazowy przez Danię itp.

gizmo • Niedziela [21.06.2020, 12:52:45] • [IP: 178.235.147.**]

Czy już zielone ludziki (niemieckie grinpis i polskie zielone wyspy) dostały polecenie od makreli na blokowanie inwestycji?

odyseusz • Niedziela [21.06.2020, 12:52:38] • [IP: 88.156.206.**]

konkurencja dla Roztocza, więc boli ich odpływ ładunków a co za tym idzie kasy.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:51:33] • [IP: 31.60.23.**]

..."Czyżby mieli sponsorów w interesie których jest to, żeby nie powstała konkurencja, chociażby dla portu w Hamburgu?" Radze cos poczytac na temat portu w Hamburgu zanim sie takie bzdury napisze. No coz czytelnik jedynie co potrafi to klawisze swego komputera pukac

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:49:00] • [IP: 178.238.246.**]

Niemcy protestują ponieważ nasz terminal kontenerowy byłby zagrożeniem dla interesów niemieckich. Byłby konkurencją dla portu w Hamburgu.

Gość • Niedziela [21.06.2020, 12:42:20] • [IP: 176.221.122.***]

Warszów to część" przemysłowa miasta" i nie ma ona wpływu na większego wpływu na Uzdrowisko. . Każdy rozwój czyjegoś biznsesu budzi strach u konkurencji, na pewno Niemcy mają sie czego bać! Port w Gdańsku np stał się juz portem głownym docelowym czy też HUBem. Wpływają tam największe kontenerowce świata. Pieniądze z takiego statku są olbrzymie również dla Budżetu Państwa chociażby z opłaty tonażowej !

Oglądasz 1-91 z 91
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Już 19 maja hala sportowa SP nr 1 przy ul. Witosa w Świnoujściu zamieni się w arenę pełną tańca i emocji. Ponad 200 tancerzy z sześciu szkół tanecznych z różnych miast, w tym ze Szczecina, Kołobrzegu i Rzeszowa, stanie do rywalizacji w Turnieju Tańca Nowoczesnego „Roztańczone Wyspy”. ■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■