Urz±d Miasta zwróci³ siê do Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie o u¿yczenie/ wynajêcie powierzchni w budynku ¶winoujskiej skarbówki dla potrzeb wydzia³u komunikacji. Nie dosz³o do porozumienia obu instytucji. Co nie wysz³o?- pytamy Urz±d Miasta.
Wed³ug Doroty Konkolewskiej, sekretarz miasta, Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie odpowiedzia³a, ¿e w ci±gu roku robi wiele razy szkolenia dla pracowników KAS i funkcjonariuszy S³u¿by Celno-Skarbowej.
- Co w przypadku powierzchni przekazanej bêdzie kolidowa³o z bie¿±cym funkcjonowaniem obiektu – wyja¶nia Dorota Konkolewska.
Drugi podany powód jest taki, ¿e planowane zmiany organizacyjne w ramach s³u¿b KAS w naszym województwie (centralizacja zadañ w ramach urzêdów skarbowych) powoduj±, i¿ trudne s± do oszacowania potrzeby lokalowe ¶winoujskiej skarbówki po ewentualnych zmianach.
- Wymienione przyczyny uniemo¿liwiaj± u¿yczenie powierzchni oczekiwanej przez UM w ¦winouj¶ciu - podsumowuje sekretarza miasta.
Wydawa³o siê, ¿e wszystko zostanie po staremu. Ale urzêdnicy pomy¶leli i… „w wyniku reorganizacji pozyskano dodatkowe pomieszczenia z przeznaczeniem na potrzeby ww. wydzia³u” – informuje na swojej stronie magistrat.
To jednak nie koniec.
Zwiêkszeniu wydajno¶ci pracy urzêdników pos³u¿y zatrudnienie kolejnego pracownika oraz wprowadzenie zautomatyzowanej obs³ugi – czytamy dalej na stronie Urzêdu Miasta. - Konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian nie spowoduje jednak jeszcze wiêkszych utrudnieñ dla petentów. Efektem wszystkich dzia³añ docelowo ma byæ dodatkowa powierzchnia, od¶wie¿one pomieszczenia, zautomatyzowanie obs³ugi kolejkowej i umo¿liwienie p³atno¶ci na miejscu a co najwa¿niejsze zwiêkszenie ogólnej liczba stanowisk w zakresie rejestracji. Realizacja pierwszego etapu planowana jest do koñca czerwca.
By³em wczoraj po odbiór sta³ego dowodu rejestracyjnego. ¯adna z Pañ, które tam pracuj± nie by³a niczym specjalnie zajêta (chyba, ¿e picie kawy i siedzenie w telefonie to wa¿ne zajêcie) nie chcia³a mi go wydaæ, gdy¿ nie mam numerka... Nie s±dzi³em, ¿e po tak b³ach± rzecz jak odbiór dokumentu trzeba staæ od godziny 6.00 w kolejce.. Pora¿ka. Drug± spraw± jest to, ¿e ka¿da z Pañ pracuje tam za kare
podziêkowanie dla pañ za mo¿liwo¶æ za³atwienia odbioru dokumentu po godzinach pracy
Do P³acz±cej 191 - samochodów w latach 90 tych mo¿e by³o mniej ale ka¿dy z tych samochodów mia³ papierow± teczkê pisan± rêcznie ew maszyn± do pisania dzisiaj te panie maj± programy komputowe w których trzeba tylko wprowadziæ dane samochodu resztê robi system. Tak wiec problem to ludzkie chêci i szkolenia a w tym wydziale chêci maj± tylko petenci.
Sk±d ludzie maj± kasê na te nowe fury? Kryzys a kolejki do rejestracji aut? To tylko w Polsce.
Kasa w URZÊDZIE to Bank I NAJLEPSZA JEST PRZERWA O 13 TEJ. Dziêki Bogu ¿e nie trzeba bêdzie i¶æ z kwitkiem do tego 1-osobowego Banku
Nikczemna sprzeda¿ przed laty budynku s±siedniego, siostrzanego do budynku g³ównego Urzêdu Miasta, uczyni³a z potencjalnego potentata ¿a³osnego petenta. Dokonujmy rozwa¿nych, m±drych wyborów.
No rych³o w czas. Bêdzie z 15 lat jak ludzie w tym mie¶cie domagaj± siê takich rozwi±zañ. ¯eby nie trzeba by³o 3 x w kolejce staæ za³atwiaj±c jedn± sprawê, O siebie prezesura zadba³a. Macie szczê¶cie ¿e te panie przez tyle lat dokonywa³y cudów w tych warunkach, znosz±c cierpliwie wkurw...ch do bia³o¶ci petentów. Nastêpnym razem jak siê takie kolejki ustawi± to poci±gnê ca³e to wkurw.. towarzystwo prosto do gabinetu prezia
Pozytywne wpisy to chyba wykupione s±..Nie pomog± dodatkowe pomieszczenia jak nie ma chêci..
z wygl±du to chyba najobskurniejszy budynek urzêdu, jak pradziadowie pobudowali tak do dzi¶
Dzisiajj za³atwi³em w pó³ godziny rejestracjê samochodu. Panie pracuj± trzy. Idzie bardzo sprawnie.
Klakierek z godz.16:46:16 zadzia³a³, a prawda jest taka, ¿e te pracownice s± wyj±tkowo niemi³e.
I znów bêd± zatrudniaæ po znajomo¶ci jak ostatnim razem ? Czy w koñcu odbêdzie siê konkurs ?
Do 252. Pan komendant sam siê pouczy³ i tyle w temacie hehe...
128 we¿ nie ¿artuj. Za Pani Zosi by³o parê samochodów na krzy¿. Teraz widzia³em zsw 27xxx. A o Niemczech tyle wiesz ¿e siê pop³aka³am ze ¶miechu :-)
Ja nie widzê problemu z pomieszczeniami czy te¿ wyposa¿eniu tu jest problem ludzki czyli Pañ które tam pracuj±. Zastanawia³em siê kiedy¶ czy panie sa zatrudniane przypadkowo czy tez organizowany jest casting na umiejêtno¶æ utrudnienia ¿ycia petentowi. Oczywi¶cie nigdy nie zast±pione p.Zosia czy p. Elly (które to bardzo pozdrawiam) te¿ czasami dawa³y nam w ko¶æ ale sz³o to zdecydowanie szybciej i sprawniej. Polacy w wiekszo¶ci przerejestrowuj± samochody podczas kupna lub sprzeda¿y samochodu Niemcy dla przyk³adu wyrejestrowuj± i ponownie rejestruj± samochody wed³ug swoich potrzeb kiedy i jak chc± w Polsce nie ma takiej mo¿liwo¶ci tak wiec tam maj± jeszcze wiêcej pracy z tym zwi±zanej mnóstwo obcokrajowców rejestruj±cych samochody którzy czêsto nie mówi± w tym jêzyku Uwa¿am ¿e trochê dobrych chêci za³atwi³o by sprawê a nie sprzêt czy pomieszczenia.
Mo¿na zamkn±æ wydzia³ komunikacji. Ludzie przecie¿ p³akali, ¿e nie maj± pieniêdzy. Za rok otworzyæ jak uzbieraj±.
Do Pana Komendanta Stra¿y Miejskiej: Zwracam siê z pro¶b± aby Szanowny Pan na³o¿y³ na siebie mandat karny za u¿ywanie telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem. Mia³o to miejsce w dniu dzisiejszym na skrzy¿owaniu ulic Matejki i Wyspiañskiego, prowadzi³ pan s³u¿bowe auto. Mam nagranie z kamerki. Z wyrazami szacunku.
Pomog³o wywieszenie psalmu z bibli, , los z³ych i chorych, ,
Serdecznie pozdrawiam sympatyczne i uczynne Panie pracuj±ce w Wydziale Komunikacji.