iswinoujscie.pl • Sobota [09.05.2020, 09:03:42] • Świnoujście
Dlaczego tak późno? Jak uratować miasto?

fot. Sławomir Ryfczyński
Od wielu lat nie ma dobrej promocji Świnoujścia, tak stwierdzono na „tajnym” spotkaniu w hotelu Radisson, zorganizowanym przez świnoujski samorząd i Świnoujską Organizację Turystyczną. Na wtorkowe spotkanie zaproszono wrocławską firmę zajmującą się promocją, którą reprezentował jej prezes. Można przypuszczać że miasto zamierza zapłacić wrocławskiej firmie 400 tysięcy złotych w pierwszym etapie, za sporządzenie oferty promocji miasta. Nie przesądzając o samej ofercie, której szczegółów i tak na spotkaniu nie usłyszeliśmy, zadaliśmy sobie pytanie o to w jakim trybie administracyjnym zlecono lub zamierza się zlecić firmie zewnętrznej, opracowanie promocji miasta za 400 tysięcy? Pytamy również jaka jest gwarancja że zastępca prezydenta Paweł Sujka który od lat nie potrafił zadbać choćby o porządną stronę internetową miasta, będzie umiał zając się promocją Świnoujścia? Zwłaszcza że środowisko związane z turystyką już od siedmiu tygodni domaga się aby Urząd Miasta zajął się kryzysową sytuacją w branży. Jak do tej pory bez efektu. Dobrze jednak że w końcu udało się zmusić urzędników do jakiejś reakcji.
400 tysięcy to bardzo duża suma. Jako dziennikarze nie wiemy kto należy do „tajnego” zespołu złożonego z pracowników urzędu i ŚOT-u, już pracującego, który będzie decydował o sposobie wydawania pieniędzy. I dlaczego ta informacja nie jest jawna? Czy możemy przypuszczać że są to najbliżsi, niekoniecznie kompetentni, współpracownicy zastępcy prezydenta Pawła Sujki? Niestety nie wszystkie media są informowane o pracach nad promocją, stąd więc takie być może naiwne, pytania. Niestety trzeba też przyznać że Świnoujska Organizacja Turystyczna nie jest niestety reprezentatywna dla funkcjonujących podmiotów gospodarczych, aby móc w pełni reprezentować interesy miejskiego środowiska turystycznego. Świadczyła o tym niewielka liczba osób uczestniczących w tym spotkaniu. Kto do tego doprowadził i dlaczego, to osobne pytanie.

fot. Sławomir Ryfczyński
Nie ulega wątpliwości że w dzisiejszej sytuacji, właściwa promocja jest bardzo potrzebna ale musi wynikać z autentycznych potrzeb rynku turystycznego i uwzględniać specyfikę Świnoujścia. I cały czas ciśnie się na usta pytanie co przez ostatnie lata robił, oprócz krzykliwej autoprezentacji, zastępca prezydenta Paweł Sujka, że zaproszony przedstawiciel wrocławskiej firmy mówił o konieczności zbudowania marki Świnoujścia? Dlaczego dopiero teraz w sytuacji mocno kryzysowej, mocno nieprzygotowani, wracamy pilnie do tego tematu? Czy to nie był zmarnowany czas?
Przykro nam że organizatorzy nie zaprosili na to spotkanie, ani na poprzednie spotkania, najpoczytniejszych świnoujskich mediów. Na spotkanie wprosiliśmy się sami. Ale ze względu na wagę tematu, będziemy przyglądać się bardzo uważnie temu pomysłowi i zapraszamy mieszkańców do dyskusji na temat: Jak powinna wyglądać promocja miasta w Polsce? Ze swojej strony zapowiadamy kolejne artykuły dotyczące stopniowo przedstawianej przez wrocławską firmę, oferty promowania Świnoujścia.
źródło: www.iswinoujscie.pl
Szanowni Pańśtwo, którzy tak narzekacie na skutki turystyki. Czy zadaliście sobie pytanie ilu z was dzięki tej turystyce ma pracę lub prowadzi DG ? Nnikt na siłę tu nikogo nie trzyma. Za mieszknie w Świnoujsciu kupicie domek w innym miejscu Polski i pozbędziecie się frustracji.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Spotkanie faktycznie trafne...trafne inaczej. Jeżeli trzeba wydać 400 000 PLN dlatego, że nie rozumie się zależności pomiędzy ceną oferowanych usług, np.: gastronomicznych a popytem na nie to polecam jakieś szybkie podyplomówki dla magistratu. Piwo za 14 PLN i danie za 70 PLN to nie jest poziom dla polskiego turysty. Nawet jeżeli go stać wybierze kierunek oferujący głębsze doznania kulturalne, architekturę, spójną infrastrukturę i mniej pazerny lokalny biznes. Obserwujmy, jeżeli nowy promotor wpadnie na genialny pomysł poszukiwania niemieckiego turysty to tak jakby wynalazł koło po raz wtóry.
Nie ratować. Hotele niech przejmie ZGM. Można by wtedy zapewnić mieszkania tym, którzy je naprawdę potrzebują. Przenieść ludzi z Modrzejewskiej i bezdomnym dać mieszkania. Nie chcemy Świnoujścia dla Niemca zarządzanego przez deweloperów! Lepiej aby całkiem zbankrutowało.
I DO TEGO MUSIMY TO UTRZYMYWAĆ ZE SWOICH PODATKÓW POWIEM TAK * PROMOWALIŚCIE JUŻ AUTOBUSY MIEJSKIE JEDNE BABSKO TWIERDZIŁO CO TAM MYĆ NIE TRZEBA DEZYNFEKOWAĆ A TEN MĄŻ STANU POTWIERDZAŁ ŻE TYLKO 3 OSOBY NIMI JEŻDŻĄ WIĘC PO CO, BYŁ TO POCZĄTEK NIEBYWAŁEJ ZJADLIWEJ PANDEMII NASZEGO MIASTA NIE TRZEBA PROMOWAĆ LUDZIE WIEDZĄ GDZIE MAJĄ SIĘ NA WAKACJE UDAĆ SZKODA WYWALAĆ KASY LEPIEJ WYDAĆ TE PIENIĄŻKI NA DZIECI SZKOŁY , CZY PRZEDSZKOLA A Z WAMI PRZY WYBORACH POJEDZIEMY JAK Z BARANAMI
Jablonska z Borowskim Tetryczem niech ulotki roznosza to taniej bedzie.
Panie Sujka. Uratuj Pan miasto przed deweloperami. Mieszkania już po 10 tys, a warte 3. Jak tylko ktoś zachoruje, to będziemy wiedzieli komu sprawę wytoczyć za to podjudzanie.
Żadnej promocji miasto nie potrzebuje bo się samo wypromowało a branża hotelarsko-turystyczna dalej buduje więc chyba dobrze im się powodzi. ...stonki mamy dość wraz z coronavirusem
BYLA FLOTA Swinoujscie ?? TO byla najlepsza promocja miasta ale gumis ja wyautowal!!
Wydział Promocji zleci firmie z Wrocławia. To będzie szał ich pracy. I teraz kluczowa wyliczanka i obgryzanie paznokci z nerwów. KTO W WYDZIALE BĘDZIE MUSIAŁ SIĘ TYM ZAJĄĆ ??
Przecież w Urzędzie jest Wydział Promocji Miasta to po cholerę firma z Wrocławia za 400 tys.zł ?!
Świnoujście marką... plaża i hotele. Tutaj wypoczniesz za cenę wakacji w prawdziwym kurorcie... no sory ale na Świecie jest dużo lepszych miast do wypoczynku niż to, niestety.
A co z tego zrozumie ta blondyna z WPT ? Robiła sztuczny tlłok swoim ciałem ??
Niech hotelarze co przez tyle lat zarabiali kosy zapłacą za promocję. a tak na marginesie to co przez tyle lat robił wydział promocji miasta?Chyba
To jest tak samo jak z Wrocławia ludzie badali ruch autobusów i jaki powinien być rozkład jazdy. Czy w naszym mieście nie ma ludzi którzy zajęli by się promocja miasta, czy to takie trudne?, może ktoś z naszych urzędników, w ramach pracy w Urzędzie powinien opracować promocje, to nie jest takie trudne, nawet dzieci w szkole uczą się histori a z geografi mogą napisać jak zmieniło się nasze miasto!!Szkoda pieniędzy, lepiej pomoc przedsiębiorcom aby rozruszać nasza gospodarkę. Panie prezydencie proszę pomyśleć czy nie lepiej oszczędzać.
22:34:30 - Zaświadczenie nie jest wymagane, więc niech się pierdolą, bo sędzina będzie miała pocięty komuszy ryj.
Kiedy zawita firma z ulicznymi mikrofonami do monitorowania hałasu w mieście? Czy poprzednie wizyty coś zmieniły w naszym mieście? Może też jest to sponsorowane zlecenie? kiedy w Swinoujsciu znak o predkosci 20km/h zostanie wykopany albo respektowany przez wszystkich
Tyle mamy pieniędzy, aby wydać 400 tysięcy na promocje. Polacy wiedzą jakie nasze miasto jest piękne a za razem zniszczone. Przyjeznych będzie mniej ze starszych bo oni nie przyjadą więcej po tym jak zrobił ten urząd zniszczył miasto i wypowiadają się o tym, wolą jechać tam gdzie prezydent czy burmistrz szanuję swoje miasto.
Tyle mamy pieniędzy, aby wydać 400 tysięcy ba promocje. Polacy wiedzą jakie nasze miasto jest piękne a za razem zniszczone. Przyjeznych będzie mniej ze starszych bo oni nie przyjadą więcej poctym vi zrobił ten urząd zniszczył miasto i wypowiadają się o tym, wolą jechać tam gdzie prezydent czy burmistrz szanuję swoje miasto.
PZPR PRZEWODNIĄ SIŁĄ NARODU! . ..i macie skutki!
Wyrzut pieniędzy!
Totalny szok, gdzie oszczędność?Kryzys idzie dużymi krokami
Co z obiecanymi bonami dla emerytów?? pewnie wyparowały w hotelu Radisson...
W UM nie ma odpowiednich pracowników do promowania miasta?. Jak nie ma to zatrudnić kompetentnych a niektórym podziękować za pracę.
Pawełek zajebisty jest 🙂