POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [25.11.2019, 17:47:52] • Świnoujście

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

fot. Sławomir Ryfczyński

Prezydent Janusz Żmurkiewicz przygotował niespodziankę dla Mieszkańców, którzy mieszkają w centrum Świnoujścia i dzielnicy nadmorskiej. Jeśli macie samochód i parkujecie na ulicy już niedługo obejmie Was Strefa Płatnego Parkowania. Ale nie byłoby to może takie straszne, gdyby nie fakt, że Prezydent Miasta chce, żebyście płacili za prawo do zaparkowania przy swojej ulicy 50 zł. miesięcznie. Czyli 600 zł. rocznie! Prawo do wykupienia takiego abonamentu będzie dotyczyło tyko jednego samochodu.

Jeśli rodzina ma więcej samochodów niż jeden, za każdy dodatkowy samochód będzie musiała zapłacić zgodnie z cennikiem - karta abonamentowa parkingowa miesięczna dla mieszkańca rozliczającego podatek dochodowy od osób fizycznych w Świnoujściu - 200 zł./miesiąc

Tak, tak.... to nie żart. A to tylko niektóre z propozycji Prezydenta i jego współpracowników.
Taki projekt uchwały otrzymali radni i już w czwartek będą się nim zajmowali.

Co konkretnie proponuje Prezydent Janusz Żmurkiewicz?

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

fot. Urząd Miasta Świnoujście

1. utworzenie Strefy Płatnego Parkowania w Centrum Miasta, które będzie obejmowało ulice:
- ul. B. Chrobrego od Armii Krajowej do ul. Piastowskiej

- ul. Piastowską od ul. B. Chrobrego do ul. Konstytucji 3 Maja
- ul. Boh. Września od ul. B. Chrobrego do ul. Monte Cassino
- ul. Monte Cassino od ul. Armii Krajowej do ul. Piastowskiej
- ul. Armii Krajowej
- ul. Plac Rybaka
- ul. Plac Słowiański
- ul. Pl. Wolności
- ul. Jarosława Dąbrowskiego
- ul. Józefa Bema
- ul. Zaułek Kościelny
- ul. S. Staszica od ul. Konstytucji 3 Maja do ul. Rybaki
- ul. Marynarzy
- ul. Grunwaldzka od ul. Rybaki do ul. Marynarzy
- ul. Wybrzeże Władysława IV od ul. Rybaki do ul. S.Rogozińskiego
- ul. Mieszka I od ul. Jana z Kolna do ul. B. Chrobrego
- ul. Jana z Kolna od ul. Mieszka I do ul. Wybrzeże Władysława IV
- ul. Konstytucji 3 Maja od ul Piastowskiej do ul. Dąbrowskiego

2. Druga Strefa Płatnego Parkowania ma obejmować ulice Dzielnicy Nadmorskiej.

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

fot. Urząd Miasta Świnoujście

3. Nowość! Strefy Płatnego Parkowania mają obowiązywać CAŁY ROK.

4. Ceny proponowane przez Prezydenta Janusza Żmurkiewicza będą obowiązywały w dwóch okresach:
w okresie (sezon) - V, VI, VII, VIII, IX
W okresie (przed i po sezon) - I, II, III, IV - X, XI, XII

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

fot. Urząd Miasta Świnoujście

5. Dla właścicieli samochodów z napędem elektrycznym i hybrydowym, którego emisja CO2 nie przekracza 100g/km - roczną kartę abonamentową będzie można kupić za 5 zł

6. Opłaty za parkowanie w dzielnicy nadmorskiej i w centrum miasta pobierane będą w miesiącach: I, II, III, IV - X, XI, XII w godz. 9:00 - 18:00 oraz w miesiącach V, VI, VII, VIII, X w godz. 8:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych.

7. Za nieopłacone parkowanie będzie pobierana opłata dodatkowa w wysokości 250 zł.

8. Szczegółowe zasady funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania, organizacji i eksploatacji miejsc parkingowych oraz sposób pobierania opłat zawarte są w Regulaminie Strefy Płatnego Parkowania.

Mieszkasz w centrum Świnoujścia? Masz samochód? Zapłacisz za to słono!

fot. Urząd Miasta Świnoujście

9. Wpływy z opłat za parkowanie pojazdów w SPP przeznaczone będą na remont, utrzymanie, przebudowę i budowę dróg, w tym budowę nowych miejsc postojowych na terenie miasta.

Decyzję o tym czy pomysły Prezydenta zaczną w Świnoujściu obowiązywać, podejmą świnoujscy radni w najbliższy czwartek. Znacie jakiegoś radnego? Możecie im bezpośrednio powiedzieć co myślicie o takich pomysłach.

A czy te pomysły się Państwu podobają? Czekamy na Wasze opinie.

Uchwała Rady Miasta Świnoujście

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 325, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-325 z 325

Pingu • Niedziela [01.12.2019, 18:35:47] • [IP: 176.221.122.***]

Rzadko kiedy zgadzam się z działaniami Prezydenta ale akurat ten ruch uważam, za słuszny.Handlarze przestana stawiać auta pod blokiem i czekać na klienta," możni" mający po kilka samochodów może przestaną stawiać auta na około budynków, bo to za darmo / po co wykupować garaże czy miejsca parkingowe/.50 zł miesięcznie to nie jest kwota której nie da się" przełknąć"a przynajmniej niemieckie auta zobaczą wezwania do zapłaty, a nie jak teraz przyjadą na wczasy, wynajmą mieszkanie, bo taniej i 20 samochodów zajmują ciągle te same miejsca.Ja popieram!!

Gość • Niedziela [01.12.2019, 09:51:09] • [IP: 176.221.123.**]

no i macie wyborcy to co chcieliście

Gość • Piątek [29.11.2019, 21:10:09] • [IP: 37.47.134.***]

Niby jedna z najbogatszych gmin w kraju...może CBŚ czy CBA powinno przyjżeć się bliżej...

Gość • Piątek [29.11.2019, 15:52:51] • [IP: 5.173.136.**]

Na konstytucji nie ma gdzie parkować już teraz! Przesada, kto głosował za tą ustawą? Po nazwisku ich!

Gość • Piątek [29.11.2019, 10:56:19] • [IP: 109.241.63.**]

Kręcenie lodów dla firmy obsługującej tę strefę. Patrząc na tę mapę, to w tym rejonie centrum nie ma prawie zupełnie miejsc postojowych, lub są jako prywatne. Pozostałe można policzyć, ile ich raptem jest, 30 miejsc, 40-ci - i dla tylu miejsc wszyscy pozostali mieszkańcy centrum mieliby płacić haracz dla miasta, 600 zł rocznie, za przywilej zatrzymania się autem pod blokiem, by dziecko przywieźć z przedszkola?! Przecież to jest skandal, to jest kpina, dla kilkunastu miejsc postojowych, karać de facto podatkiem 600 zł mieszkańców tego centrum. Za to powinien być prokurator i kara, dla pomysłodawców tego przekrętu-bo to jest przekręt w interesie tych, którzy dostaną pieniądze za obsługę tej strefy, a z miastem podzieli się zyskiem, plus 600 zł od frajerów co mieszkają w centrum. To wcale nie doda miejsc postojowych w centrum, wcale nie ułatwi parkowania, bo tych miejsc postojowych w centrum zwyczajnie nie ma. W dodatku ci sami cwaniacy budują niski parkingowiec koło przychodni, zamiast wysokiej wieży. Skandal!

Gość • Czwartek [28.11.2019, 16:43:30] • [IP: 46.231.56.***]

A CO Z TYMI, KTÓRZY STOJĄ NA MIEJSCACH OZNACZONYCH ZAKAZEM POSTOJU za Bankiem przy, , małym kościele"?od ulicy Piastowskiej?

Gość • Środa [27.11.2019, 22:11:47] • [IP: 81.204.98.**]

Nic nadzwyczajnego...wszedzie sie placi za parkowanie...nawet jezeli samochod stoi pod domem...

Gość • Środa [27.11.2019, 19:45:25] • [IP: 178.235.147.**]

36, najpierw trzeba naloliwic.Bo jak uslysza skrzypienie to uciekna w mysie dziury.

Gość • Środa [27.11.2019, 17:47:20] • [IP: 77.252.63.***]

Ad Środa [27.11.2019, 16:36:19] • [IP: 178.238.246.**] i tak też postępują. Nie jest dla nich żadną przyjemnością wożenie się po tak małym miasteczku o skomplikowanym i niewydolnym układzie komunikacyjnym. Może na miejscu tego nie widać, ale tak to odbierają przyjezdni. Ruch w Świnoujściu oprócz mieszkańców generują jednodniowi przybysze - głównie od sąsiadów oraz w letnie weekendy ze Szczecina. Ale tym drugim trudno się dziwić. A przyczyną mojego wpisu jest chęć riposty - po prostu miałem skojarzenie z wypowiedzią Hiacynty z serialu" Co ludzie powiedzą", Kto oglądał ten wie dlaczego.

Gość • Środa [27.11.2019, 16:36:19] • [IP: 178.238.246.**]

Turysci powinni chodzic pieszo po naszym miescie przeciez przyjechali odpoczywac i maja na to czas.

Gość • Środa [27.11.2019, 15:45:06] • [IP: 176.221.122.***]

A po co malować taczki na zasyfionych ich wy... w kosmos, żeby w innym miejscu się nie zalęgli. A jacy z siebie dumni bo oni za nic nie płacą. Brawo elektorat tej trójcy to Wy powinniście za ich pomysły zapłacić

Gość • Środa [27.11.2019, 15:33:16] • [IP: 176.221.122.***]

Do dm • Wtorek [26.11.2019, 18:44:13] • [IP: 185.210.39.***]. ... czy czytanie ze zrozumieniem jest takie trudne ? Czy czyta Pan/Pani chociaż to co sam/sama pisze ? Jak jedna godzina za free dla mieszkańców danej ulicy przy której mieszkają ? Już większej głupoty nie czytałem. Mieszkańcy którzy tak mieszkają powinni mieć symboliczne opłaty. ... jeśli już miały by być. Widać jednak, że tu turyści są tylko zasłoną do chorego pomysłu. Prezydent i cała rada mają przede wszystkim służyć /pracować na rzecz mieszkańców a nie małej grupy kolesi wzajemnej adoracji.

Gość • Środa [27.11.2019, 13:33:31] • [IP: 185.210.38.**]

za to należy się tylko Karny K...

Gość • Środa [27.11.2019, 08:26:30] • [IP: 77.252.63.***]

Ad Gość • Wtorek [26.11.2019, 20:24:21] • [IP: 176.221.123.***]. To nie tak. W miastach posiadających takie strefy płatnego parkowania ich mieszkańcy też płacą, lecz są o bardzo poważne zniżki. Ale nie jest bezpłatnie. A już tym bardziej nie jest to postój bezpłatny dla mieszkańców miasta zamieszkałych poza strefą.

Gość • Środa [27.11.2019, 08:10:51] • [IP: 185.210.36.***]

Taczki trzeba odmalować

Gość • Środa [27.11.2019, 08:08:26] • [IP: 185.210.39.***]

Nieudaczniki które każdy problem który zrobili, rozwiązują wkładając łapy do naszych prywatnych kieszeni. No ale co niektórzy ich wybrali na nieszczęście dla całego miasta

Gość • Środa [27.11.2019, 08:05:40] • [IP: 193.71.109.***]

Ja mam hybryde, i elektryka. Za nie się nie płaci 😁

Gość • Środa [27.11.2019, 00:13:25] • [IP: 185.210.39.***]

Jakże tania zrobi się opieka w żłobku czy przedszkolu niepublicznym zatem...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 22:42:43] • [IP: 176.221.123.***]

Zamiast wszystkie działki w mieście sprzedawać deweloperom, " inwestorom", może by ktoś pomyślał o jakieś lokalizacji z przeznaczeniem na garaże. Miesięczny abonament tylko na ulicy przy, której mieszkamy. W przypadku gdy ktoś zaparkuje na innej ulicy bo pod jego domem nie ma już miejsca to może go wsadzić sobie w buty.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 21:57:09] • [IP: 37.8.230.***]

trzech krasnoludków, gburek, medrek i wesołek ?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 21:52:53] • [IP: 37.8.230.***]

widać że Świnoujście opanowała chora grupa cyklistów i rolkarzy

Gość • Wtorek [26.11.2019, 21:02:09] • [IP: 176.221.123.**]

CZY TO MA BYC TA DOBRA ZMIANA

Gość • Wtorek [26.11.2019, 20:44:03] • [IP: 176.221.122.**]

A kto to jest ta niewiasta ?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 20:24:21] • [IP: 176.221.123.***]

Przesadził Zmurkiewicz i to grubo... strefa nadmorska to rozumiem ale na ulicach przy budynkach mieszkalnych to arogancja i szczyt bezczelności. Nie każdy zarabia tyle co prezydent i świta i go nie stać zwyczajnie. Wstyd wstyd a takie bogate miasto a parkingów jak nie było tak nie ma. A samochody nie rozplyna się tak po prostu.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 20:10:07] • [IP: 83.8.19.**]

Beznadziejny pomysł!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 19:40:17] • [IP: 185.210.39.**]

Mieszkańcy mieszkający przy ulicy Jana z Kolna muszą się nagimanstykować, żeby znaleźć miejsce do zaparkowania, a tu jeszcze zapłać 200/500 zł miesięcznie HAHA przed wyborami nie było takich głupich pomysłów... najlepiej zrobić wszystko, żeby mieszkańcy się wyprowadzili z tej wyspy...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 19:28:13] • [IP: 178.235.147.**]

K... to jakaś kpina!! Szkopy wszystkie miejsca zajmują A my mamy płacić? Ni no ja p... co za debilizm. Dlaczego mieszkańcow się o nic nie pyta w tym mieście!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 19:26:35] • [IP: 78.10.206.**]

Co sie dzieje??!! Smieci, teraz to... A my ciagle dajemy sie doic!!

LORD ADMIRALICJI • Wtorek [26.11.2019, 19:18:54] • [IP: 176.221.122.**]

MOŻNA WIEDZIEĆ JAKIM CUDEM HOŁDU PRUSKIEGO I PADEREWSKIEGO SĄ poZA CENTRUM ? A SZPITAL NA SKRAJU WIOCHY JEST ? KTO TO USTALIŁ I CZEGO NADUŻYWA ? O SUCHYM PYSKU TO NIKT CZEGOŚ TAKIEGO NIE ZROBI.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 19:04:12] • [IP: 77.252.63.***]

Widzę atak zbiorowej histerii. Prawo przewiduje możliwość wprowadzenia takiej strefy. Uprawniony organ doszedł do wniosku, że taka strefa jest potrzebna. Czy ze względów jedynie merkantylnych czy z rzeczywistej potrzeby, to wiedzą przede wszystkim sami wnioskodawcy. Ale jak czytam w różnych artykułach na tym portalu to miejsc postojowych brakuje. Czyli zamiar wprowadzenia opłat ma uzasadnienie. Na zaznaczonym obszarze jest sporo miejsc postojowych poza jezdniami dla swoich - na terenach należących nie do miasta lecz będących prawdopodobnie w zarządzie budynków. Sporo z tych ulic jest zamknięte dla ruchu publicznego. Lidl i Biedronka mają własne parkingi dla klientów. Problemem wydają mi się jedynie miejsca koło szpitala i przychodni. Ale może o spowoduje, że będą miejsca dla pacjentów i ich rodzin, a nie tylko dla okolicznych mieszkańców. Może tam wprowadzić godzinę lub dwie bezpłatne - tak jak przy sklepach. W każdym razie Świnoujście i tak długo zwlekało z tą strefą w porównaniu z innymi miastami.

dm • Wtorek [26.11.2019, 18:44:13] • [IP: 185.210.39.***]

Pomysł wprowadzenia całorocznej SPP w centrum miasta i strefie uzdrowiskowej, jest wart rozważenia. Nie można go całkowicie krytykować. Zmusiłoby to (o czym pisał ktoś wcześniej) właścicieli sklepików oraz ich pracowników, do nie stawiania swoich samochodów pod sklepem na cały czas pracy. Również zostałyby zwolnione miejsca parkingowe w strefie przy promowej przez tych, którzy przeprawiają się promem do pracy a swoje samochody pozostawiają na 9 godzin przed promem. Są to od lat praktykowane sposoby dojazdu do pracy. Z części pozyskanych środków z SPP można sfinansować wprowadzenie (dla stałych mieszkańców) bezpłatnej Komunikacji Autobusowej. Należy również rozważyć, czy nie wprowadzić dla mieszkańców ulic objętych SPP, ulgi w postaci bezpłatnej pierwszej godziny parkowania na parkingu przy miejscu zamieszkania. Pomysłów aby ulżyć w opłatach mieszkańcom jest zapewne wiele, ale czy jedno posiedzenie Rady Miasta zdoła je wszystkie zebrać i uczciwie rozważyć? Może wydłużyć czas rozważań na temat SPP? Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 18:31:23] • [IP: 178.235.147.*]

Pajacu Wtorek [26.11.2019, 17:46:46] • [IP: 176.221.122.***] to ty nie wiesz, że Świnoujście to najbogatsza gmina w Polsce? To moze coś z tego bogactwa, milionów z LNG i wyprzedawanych działek zostałoby w kieszeniach mieszkańców? a nie wszystko dla deweloperów i pod niemców?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 17:48:29] • [IP: 188.146.154.***]

A za co mam płacić jak nie znajdę miejsca do parkowania?Bo tak, nie tylko jest latem, a mieszkam na Chrobrego?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 17:46:46] • [IP: 176.221.122.***]

Brawo dla PREZYDENTA kończy się czas gdzie wszystko jest darmowe chodniki też trzeba naprawiać

Gość • Wtorek [26.11.2019, 17:26:03] • [IP: 5.173.136.**]

No to tera dop...li!-rzekł Leszczu.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 17:22:14] • [IP: 62.69.252.***]

Ich troje wraca

Gość • Wtorek [26.11.2019, 17:14:04] • [IP: 5.172.239.***]

Zbliża się Święto Trzech Króli, widać na załączonym obrazku, ciekawe ile na tym stracimy.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 16:57:31] • [IP: 176.221.123.***]

Jak radni zagłosują za tą sklerotyczną propozycją to niech pamiętają. W następnych wyborach was za to rozliczymy.ŻMUR przed wyborami taki odważny nie był.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 16:54:01] • [IP: 176.221.123.***]

Z cennika wynika, że mieszkaniec zarabiający w Świnoujściu jałmużnę bedzie miał bonifikatę i za miesięczne parkowanie zapłaci 200zł.Natomiast" burżuazja", która chce mieć godniejsze życie i pracuje w Niemczech będzie miała kopa w d.. i zapłaci 500zł??Brawo!! Jawna dyskryminacja mieszkanców!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 16:52:57] • [IP: 88.156.206.**]

zróbcie strefę płatnego parkowania na ul Rycerska...w konću bedzie porządek z wrakami, które czekaja na reanimację...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 16:50:39] • [IP: 185.210.39.***]

MOŻE CZAS SZUKAĆ TAŃSZYCH MIEJSC DO ŻYCIA ??

Gość • Wtorek [26.11.2019, 16:12:22] • [IP: 195.206.105.***]

Na zmurze mozna polegac! Wie jak uprzykrzyc zycie miejscowym!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:48:52] • [IP: 178.238.253.***]

A lasu na Bydgoskiej już nie ma! aaa rusza przebudowa ulicy Sienkiewicza bo rozpoczyna się wycinka drzew!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:39:10] • [IP: 37.47.139.***]

Dyzma, Bacha i starszy Pan. Czyli trio niby fajny, niby mądra i niby kulturalny.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:36:23] • [IP: 144.217.60.***]

Ludzie zdajecie sobie sprawe ze uchwala przejdzie bo zaglosuja za nia PiS Po i ta biedna Grupa morska. Podobno radny Borowski pieknie juz popiera te sluszna sprawe

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:28:19] • [IP: 176.221.123.***]

Darmowa komunikacja zbiorowa !!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:25:34] • [IP: 185.13.106.***]

NAWET PARKINGU PRZED UMIERALNIĄ NIE OSZCZĘDZILI.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:24:02] • [IP: 80.151.3.**]

Bardzo bardzo dobrze w końcu skończy się ten cyrk w ventrum a za te pieniądze niech prezydent zrobi komunikację darmowa i będzie super

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:24:01] • [IP: 185.13.106.***]

NIECH I ON ZAPŁACI ZA PARKING NIM TRAFI DO UMIERALNI.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:07:51] • [IP: 37.47.171.***]

Ciekawe czy wszystkich sie to bedzie tyczyc łącznie z radnymi i reszta to proszę zakupic rowery dla mieezkancow i Nie będzie problemu niedlugo to w tym miescie zostana isoby 70 plus bo mlodym nie ma co...miasto juz nie jest to samo drzewa wyciete na maksa blok na bloku masakra. ...sami wybieraliscie taka wladze to macie najlepiej ciagnac kase a zima to co tez z buta. ...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 15:00:50] • [IP: 178.235.147.**]

W tym chorym mieście wszytko robi się żeby utrudnić życie mieszkańcom, dlaczego my nie mamy nic do powiedzenia w tym i w innych" mądrych" odgórnych beznadziejnych decyzjach urzędasów!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 14:44:44] • [IP: 37.8.215.***]

Co tu komentować? PZPR PRZEWODNIĄ SIŁĄ NARODU!...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 14:31:18] • [IP: 185.13.106.***]

BETON ZASTYGŁ DO KOŃCA JASIOWI I JEGO BANDZIE.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 14:30:34] • [IP: 37.8.230.**]

Trzeba podziękować temu Panu, to jest absurd jak mozna tak ludziom uprzykrzac zycie i sie nie dziwie ze normalne rodziny z tad sie wyprowadzaja !!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 14:01:00] • [IP: 178.238.249.***]

RADNI PIS TO KOLEJNY DLA WAS SPRAWDZIAN. CZY ZNOWU PODNIESIECIE SWOJE BRUDNE ŁAPKI ZA TYM CHORYM POMYSŁEM NAWIEDZONYCH DECYDENTÓW...

Obiektywny • Wtorek [26.11.2019, 13:47:33] • [IP: 178.238.246.***]

Zobaczymy, co zrobi RADA. Powinna reprezentować INTERESY MIESZKAŃCÓW, a w wielu przypadkach" przyklepuje" wszelkie, bzdurne propozycje URZĘDU... Kto tak bardzo pcha się na STOŁEK, CWANIAK czy MATOŁEK? Głosujemy stale na ten sam krąg ludzi, tak czuję, że niektórym się znudzi... i nie pójdą na głosowanie. KARUZELA kręci się, aż w końcu stanie.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:41:56] • [IP: 176.221.123.*]

Najpierw płatny parking przy urzędzie dla pracowników urzędu łącznie z preziem.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:41:10] • [IP: 185.13.106.***]

PRZESZLI SAMYCH SIEBIE -MAJĄ NASRANE WE ŁBIE.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:36:51] • [IP: 37.248.163.**]

Przejezdzalem dzisiaj wzdłuż promenady o godzinie 9 rano, naliczylem 3 miejsca wolne, 90% obce rejestracje.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:33:24] • [IP: 82.103.128.***]

Brawo Prezydencie. Może od decyzji samorządów, wróci normalność w Polsce. Precz z PiS’owskim PRL’em.

Stefan • Wtorek [26.11.2019, 13:26:22] • [IP: 185.104.185.***]

Mieszkam w darmowej strefie. Fanatykowi PiS, lub miłośnikowi Gazety Polskiej, odstąpię miejsce parkingowe za 1 PLN dziennie. Oferta uczciwa zgodna z zasadami chrześcijaństwa.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:22:02] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:12:03] • [IP: 31.0.35.**]. ... o chyba następny zwolniony z podatków lokalnych lub pretendent do nich ? Radził bym jeszcze gdzieś udoskonalić taką umiejętność jak czytanie ze zrozumieniem. ... bardzo przydatna umiejętność w życiu.

ZforM • Wtorek [26.11.2019, 13:18:46] • [IP: 79.140.194.***]

zaraz, zaraz a na co placimy Podatek Drogowy, ktory wliczony jest w cene paliwa? Na co przeznaczone sa kolejne podatki doliczone do ceny paliwa (ok. 50%)? proponuje aby swinoujscy moznowladcy zwrocili sie do Jaroslawa I Wielkiego aby pieniadze z podatkow w paliwie przelal na konto urzedu miasta. Jako pierwsze proponuje wprowadzenie oplaty parkingowej na tereniu urzedu miasta - dla WSZYSTKICH bez wyjatku. Nastepne przy budynkach, w ktorych mieszkaja nam jasnie rzadzacy a pozniej zobaczymy co bedzie nastepne

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:16:49] • [IP: 185.13.106.***]

WYBIERZMY JAKI MODEL TACZKI DLA JASIA BETONA.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:16:47] • [IP: 178.238.246.**]

Były wybory to trzeba było sobie inaczej wybrać. Głosowaliście na tę" trójcę" to teraz macie. Płaczcie i płaćcie! ;-P

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:16:04] • [IP: 217.153.136.*]

Mam dwa pytania czy wprowadzenie strefy ma wymusić większą rotację, czy ma tylko być dojną krową.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:15:20] • [IP: 185.13.106.***]

NAWET PARKIN DO UMIERALNI PŁATNY BĘDZIE.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:12:03] • [IP: 31.0.35.**]

Brawo! Prezydencie. Wreszcie dotarła do nas cywilizacja, będzie można w końcu zaparkować. Bo niektórzy blokują parking cały dzień a jak sobie zapłacą to skorzystają z parkingu racjonalnie. Osobiście rozszerzylabym płatność na wszystkie parkingi w Świnoujściu.lProszę zobaczyć u sąsiadów Niemców, można?, można.A poza tym dziwię się, że ludzie tak mało jeżdżą rowerem. Bardzo dobry pomysł panie Prezydencie., o którym już dawno pisałam.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:10:27] • [IP: 185.220.101.**]

Ciekawe kto wydał zgodę na budowę dwóch wieżowców Sun Towers przy Wyspiańskiego, które sądząc po liczbie mieszkan (253), to będą zbite do kupy 4 okoliczne wieżowce i jakie z tego jaja wyjdą w niedługiej przyszłości?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:08:52] • [IP: 82.102.21.***]

PiS’iory płacić nie pyskować. Ulegliście obietnicom patologicznego kłamcy Krzywoustego i we łbach się popier… Na świecie nie ma nic za darmo. Jeśli problem, to padło kupione za 500+, złomować i korzystać z komunikacji miejskiej. W niektórych środowiskach, polski naród jest koszmarnie głupi.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 13:00:57] • [IP: 62.69.252.***]

Dużo ludzi jeździ do pracy w centrum po 500 m od chaty i trzyma auto cały dzień w centrum a stanąć nie ma gdzie

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:59:22] • [IP: 37.8.231.***]

Pinokio mocno da po kieszeni. Samorządy znów muszą liczyć się ze zmniejszeniem wpływów. Możliwe, że wkrótce stracą pieniądze z opłat klimatycznej i uzdrowiskowej. Rząd planuje bowiem stworzenie nowego funduszu, który zasilą pieniądze turystów. Rewelacja

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:54:24] • [IP: 93.94.187.***]

W kupie jest siła

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:37:37] • [IP: 62.69.252.***]

09.59ip185jak cię nie stać płacić to trzymaj go w kanale

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:34:22] • [IP: 5.173.146.**]

a to ci przypadek...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:28:25] • [IP: 176.221.122.**]

Czy Ci" mądrzy" ludzie gwarantują mi wolne miejsce postojowe jeżeli zapłacę abonament ? Jeżeli nie to za co mam płacić ? Cena absurdalna !

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:20:07] • [IP: 77.88.191.**]

Wreszcie rozsadna decyzja brawo w koncu skonczy sie parkowanie za darmo I kierowcy rusza swoje 4 litery za kieronicy I zaczna poruszac sie na swich nogach co wyjdzie im na zdrowie a takze pozostalym mieszkancom poniewaz przestana zatrowac swoje a takze pozostalych mieszkancow srodowisko.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:11:32] • [IP: 92.42.113.**]

W Szczecinie abonament dla mieszkańca 98 zł. za ROK!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 12:01:03] • [IP: 176.221.122.***]

On jest ostatnią kadencję i naprawdę ma was głęboko w poważaniu. Później tylko namaści betonową Barbarę a wy ją wybierzecie. I skomlenia nie będzie końca.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:57:32] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:59:59] • [IP: 37.248.167.**] A ty taki chętny do płacenia?Jak tak to zapłać za mnie. Tu 2 zł tam 4 zł i się uzbiera.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:47:28] • [IP: 176.221.123.***]

a może by tak referendum nad odwołaniem tego gościa lista wyskoków powyborczych jest długa : promenady, nie dokonczone ulice, ścieżka rowerowa na władka 4 teraz to, moze koniec jednowładztwa w tym mieście przyspawańców

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:40:37] • [IP: 80.50.123.***]

Ok Można wprowadzić strefę płatnego parkowania ale z wyłączeniem mieszkańców (1 auto mieszkańca danej dzielnicy zwolnione z opłat np na podstawie naklejki zakupionej po symbolicznej cenie od miasta i umieszczona na szybie)gdy ktoś ma 2 albo więcej aut to niech za drugie i kolejne płaci, ewentualnie kolejne naklejki ale odpowiednio droższe) . Reszta aut spoza miasta niech rzeczywiście płaci za strefę normalnie (choć też powinno być przewidziane naklejki dla osób pozamiejscowych, które pracują w Ś-ciu). To by miało sens i byłoby uczciwe tylko że nasz wybraniec nie zna pojęcia uczciwości i chce po prostu dowalić wszystkim a zwłaszcza mieszkańcom. Jeśli wprowadzą wprost strefę płatną dla wszystkich w tym dla mieszkańców to pozostaje jedynie odwołanie szkodnika z urzędu na drodze referendum. Za parkingi wielopoziomowe winny płacić hotele, które buduje się od dawna wycinając kolejne hektary zieleni w mieście, często wbrew pierwotnym projektom itp. Tam są pieniądze a nie w kieszeniach mieszkańców miasta. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:33:36] • [IP: 37.47.151.***]

Jesli my mieszkańcy nie przeciewstawimy się polityce prezydenta to Za jakiś czas będziemy płacić klimatyczne gdyż pis potrzebuje pieniedzy

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:28:54] • [IP: 78.133.244.**]

w strefie blisko plaży powinno być płatne cały rok, a w centrum no to może tylko w sezon i dla mieszkańców za free

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:20:07] • [IP: 37.8.231.***]

becelen szmalen Tak trzymac paaanie zmurkiewicz niech maluczki placi!!a moze ta qu... da z laski swojej ulge jak swoim kolesiom?? Jak go wybraliscie to placzcie

Gość • Wtorek [26.11.2019, 11:11:21] • [IP: 37.248.161.***]

Doskonale nareszcie będzie rotacja a nie jak dotychczas ze samochody kuracjuszy i wszasowiczow stoją tygodniami nie ruszane bo za darmo

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:51:28] • [IP: 78.10.206.*]

Jeśli rodzinę stać na kilka samochodów to albo musi się z tym pogodzić albo z części zrezygnować. Wygląda na to że ich nie stać. Podobnie by można się pluć na ubezpieczenie każdego i przegląd techniczny.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:50:25] • [IP: 31.11.128.***]

powinna być opłata roczna 200zł dla tych co płacą tu podatki i tyle mogę przeżyć i to dla wszystkich w całym mieście a dla innych tak jak w artykule

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:49:20] • [IP: 78.10.206.*]

A niby dlaczego mielibyśmy parkować na ulicy za darmo. Większość ulic w Świnoujściu zastawiona samochodami mieszkających przy nich ludzi. Jadąc do śródmieścia np. po zakupy nie ma możliwości zatrzymania się na chwilę. Tak samo jest na ulicy Markiewicza. Cała zastawiona samochodami ludzi, którzy w swoich domach maja ….garaże.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:46:13] • [IP: 185.210.38.**]

W takim przypadku proszę o wprowadzenie płatnej strefy w całym mieście. Po co się ograniczać. W tym momencie karani są ludzie, którzy przez całe życie mieszkają w centrum. Wstyd!Dlaczego nie zastanie wprowadzona płatna strefa na terenie urzędu? Zasłaniamy się brakiem miejsc parkingowych, a jednocześnie nie budujemy większych parkingów? A budujemy tunel, który sprowadzi jeszcze więcej aut? Obdzieranie mieszkańców roczne z 600 złotych to kradzież w biały dzień! Myślałam, że zadaniem prezydenta jest dbanie o mieszkańców a nie rzucanie im kłód pod nogi... Nie pozdrawiam...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:45:53] • [IP: 62.69.231.**]

Nareszcie a przy sklepach parkowanie na pół godziny a nie całodobowe

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:44:38] • [IP: 62.69.231.**]

Tylko opłaty i to jeszcze wieksze moga nauczyć tak parkmowania jak i jezdzenia niestety to sa przywileje mieszkania w miesci w centrum powinien być całkowity zakaz jazdy

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:35:55] • [IP: 185.13.106.***]

JAKIM TRZEBA BYĆ BETONEM ŻEBY TAKIE RZECZY ROBIĆ? NIE GŁOSOWALI NA NIEGO W TYCH OKRĘGACH WYBORCZYCH ZOSTANĄ UKARANI.

Gość234 • Wtorek [26.11.2019, 10:35:03] • [IP: 95.41.62.**]

PROPONUJĘ TERAZ PARKOWAĆ WSZYSTKIE SAMOCHODY MIESZKAŃCÓW Z CENTRUM PRZY URZĘDZIE MIASTA. ZABLOKUJEMY DOJAZD WŁADZY DO PRACY TO MOŻE ZACZNA MYŚLEĆ O LUDZIACH PŁACĄCYCH W TYM MIEŚCIE PODATKI. pANIE WŁADZO WPROWADZCIE OPŁATE KLIMATYCZNĄ DLA NIEMCA ZALEWAJĄCEGO ŚWINOUJŚCIE

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:34:16] • [IP: 62.69.231.**]

W zyciu nie ma nic za darmo chcesz parkowac w centrum miasta na całym swiecie i w Polsce tak jest Gdansk - Gdynia Kraków- a jezeli masz wczasowiczów to jeszcze powinieneś za niego zapłacić za parking- w sezonioe letnim parking koło sklepu stodoła zajęty cała noc przez wczasowiczów i za darmo tam to powinien być zakaz parkowania powyzej pół godziny

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:25:52] • [IP: 176.221.122.**]

Cebulaki świnoujskie głosują od 20 lat niezmiennie. Tera dopiero opada pomroczność jasna w której żyli. I patrzą. O jak drogo w tym Świnoujściu. Sklepy makabra. Podatki lokalne najwyższe. Wody w mieście nie ma. Drogi wołają o pomstę do nieba. Miejsc parkingowych nie ma. W nagrodę, że tych miejsc nie ma i, że te Świnoujskie cebulaki tak wiernie głosowały na jasia ten funduje im drakońską opłatę za postój. BRAWO WY. GŁOSUJTA TAK DALEJ TO POD MOSTEM W KARSIBORZU ZABRAKNIE MIEJSC.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:25:29] • [IP: 178.238.246.**]

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:19:19] • [IP: 195.158.92.**] Remiczku cos sie z glowa ci porobilo?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:17:13] • [IP: 88.218.255.***]

Nie wszystkie budynki w centrum dysponują wystarczającą liczbą parkingów dla mieszkańców. Mieszkańcy zostaną obarczeni opłatą za parkowanie, a w sezonie (w sumie od kwietnia do września) i tak nie będziemy mieli gdzie zaparkować, bo zaleje nas fala turystów. Czyli my zapłacimy za nic. I tak zawsze biednym mieszkańcom wiatr w oczy...Większa część turystów z zagranicy pewnie i tak nie zapłaci i nikt tego od nich nie wyegzekwuje...Może lepiej podnieść opłatę klimatyczną...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:16:21] • [IP: 5.173.154.***]

A co na turystach za mało kasy zarabiamy ?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:04:19] • [IP: 176.221.122.**]

Mieszkańcy go wybrali a to jego podziękowanie:) Pani już się cieszy że w następnej kadencji będzie prezydentową bo ją wybierzecie:**** Pozdrowienia dla mieszkańców z centrum:) Jakie szczęście, że jestem poza tą strefą:) Płaćcie! hahahaha

Gość • Wtorek [26.11.2019, 10:03:56] • [IP: 37.47.175.***]

Istotą płatnego parkowania jest szybka rotacja pojazdów na parkingach. Ale tutaj istotą jest tylko zasilenie kasy plus wyjątki dla władzy, która nie płaci za to.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:59:59] • [IP: 37.248.167.**]

Ludzie to jest tylko 2 zl dziennie, komu szkoda kasy to niech chowa gablote do garażu.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:59:01] • [IP: 31.0.44.***]

I bardzo dobrze, w końcu, skończą się hanlarze co wystawiają graty na cały miesiąc lub tacy co mają 3 auta albo Niemcy na 2 tygodnie wczasy i parking za free, popatrzcie na Kołobrzeg, Międzyzdroje, Wisełka lub taka wioska jak Międzywodzie tam też się płaci. W końcu

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:57:26] • [IP: 37.248.138.**]

tak jest w kazdym miescie europejskim i dobrze swinoujscie jest oczywiscie w europie

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:45:45] • [IP: 37.47.175.***]

Ale rozumiecie, że władza będzie zwolniona z tych opłat. Będzie korzystać cała rodzina władzy za darmo, a WY - płaćcie

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:45:08] • [IP: 80.50.123.***]

Jakich jeszcze dowodów potrzebujecie na to że tego szkodnika trzeba usunąć ze stanowiska. Portal proszę monitorować ten temat i podać dokładnie kto z radnych głosował za tym chorym pomysłem. Trzeba ich wszystkich rozliczyć. A dla prezydenta, który stracił resztki poczucia rzeczywistości i przyzwoitości pozostaje jedynie usunięcie z urzędu na drodze referendum. Mieszkańcy dość działań szkodzącym naszym interesom przez prezydenta, musimy postawić tamę temu szkodnikowi i jego klice. Jeśli prezydent zapomniał to mu przypominam, że winien dbać o interes miasta i jego mieszkańców a nie tylko swój i developerów. Ewentualne opłaty wyższe mają ponosić przyjezdni a nie mieszkańcy, którzy i tak mają z roku na rok coraz cięższe życie w dużej mierze przez Pana nieodpowiedzialne działania Panie Żmurkiewicz. Jeśli masz choć resztki honoru to ustąp człowieku z urzędu albo chociaż wycofaj ten chory projekt. W końcu ktoś nie wytrzyma i skończysz na taczce wywieziony. Ludzka cierpliwość ma granice. Pozost. referendum odwoławcze

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:44:55] • [IP: 176.221.123.**]

bardzo dobrze za dużo jest zgraciałych samochodów w naszym miaym miescie i duzo jest takich co tylko sam kierujacy jezdzi i jestem za tym aby rada miasta dozyła do ograniczenia ich uzytkowania przeciez u nas wszedzie jest blisko...i jeszcze bym dodatkowy prom zlikwidowala aby kolejki nan prom byly tak długie by kierowcy przeniesli si ena komunijacje miejska rower

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:44:16] • [IP: 93.94.190.***]

To jakaś kpina. Mieszkam w centrum całe życie i mam teraz płacić i pokutować, że tu mieszkam i mam samochód którym dojeżdżam do pracy? Osoba mieszkająca ulice dalej już nie musi być tak karana. Dodatkowo znów bogaty ma lepiej. Jak ma samochód elektryczny który sporo więcej kosztuje niż tradycyjny to płaci grosze. Rozumiem oplaty dla osób z poza mieszkańców ale karać za to, ze mieszka się na takiej a nie innej ulicy?

super miasto • Wtorek [26.11.2019, 09:18:48] • [IP: 80.54.236.***]

Wspaniałe miasto przyjazne kierowcom..

Ja • Wtorek [26.11.2019, 09:16:39] • [IP: 193.69.22.**]

Do tych co piszą komentarze w stylu sprzedaj, nie jeździj etc.. Ludzie, jak przestanę jeździć, to: przestanę lać paliwo przestane kupować części przestanę kupować materiały eksploatacyjne przestanę płacić mechanikom i sklepom za powyższe... A oni przestaną kupować inne dobra... bo mniej zarobią. .. i co i budżcik się rozleci. .. nie będzie pieniędzy ani z VATciku ani z PITciku. .. dziękujcie tym co mają wielkie limuzyny i suvy. .. bo to ich drogie części i paliwożerność wspiera wasze 500+a nie auta hybrydowe lub elektryczne. I zanim coś napiszecie zastanówcie się dobrze. .. bo z tymi wielkimi paliwożernymi autami jest jak z papierosami i alkoholem. .. utrzymują budżet w wielkim stopniu

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:13:55] • [IP: 93.94.190.***]

Trzeba wymagać od radnych i prezydenta wprowadzenia naklejek o zameldowaniu w strefie, podobnych do uprawniających do przeprawy promowej Bielikami. Ludzie zameldowani w Świnoujściu i mieszkający w strefie płatnego parkowania mieliby parkowanie darmowe. Chyba należy sie to im jak psu zupa? Czy też uznamy, że sa na równi z Niemcem przyjeżdżającym z Berlina lub Wolgastu?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:12:57] • [IP: 176.221.123.**]

Czerwoni czerwonego na czerwonej wyspie nie zostawią w niedoli. Elektorat czerwony więc SLD nie ma co się bać o wyniki następnych wyborów samorządowych w naszym mieście.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:11:34] • [IP: 178.238.249.**]

Pod urzędem niech zrobi, tam gdzie pracują darmozjady

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:10:00] • [IP: 31.0.68.***]

Ludzie to jest tylko 2 zl dziennie, komu szkoda kasy to niech chowa gablote do garażu.

Anarchista • Wtorek [26.11.2019, 09:08:36] • [IP: 37.47.162.**]

Niechaj mnie w cztery litery pocałują, tak jak parkuje przed swoją posesją teraz bez płacenia tak będę parkował bez płacenia, a śmieszna trójca niech się stukanie w główkę.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:08:33] • [IP: 185.210.38.***]

a ile dla firmy obslugujacej bo napewno calosc nie idzie do miasta tylko znow komus napchac kieszenie

Gość • Wtorek [26.11.2019, 09:05:50] • [IP: 78.133.244.**]

co?! SKANDAL!!

mieszkaniec • Wtorek [26.11.2019, 09:01:59] • [IP: 83.23.191.***]

i jeszcze parkometry godzinowe na 15 minut do 30 minut, bo pod sklep nie można podjechać.tak jak u naszych saiadów za miedzą!

Schoolwysyn • Wtorek [26.11.2019, 09:01:30] • [IP: 31.0.82.***]

Mam auto i od urodzenia tutaj mieszkam i jak najbardziej podobają mi się proponowane zmiany. Byle pozyskane pieniędze były sensownie wydawane.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:54:46] • [IP: 46.171.83.***]

To jest skandal

MaRiO • Wtorek [26.11.2019, 08:54:09] • [IP: 178.238.247.**]

Co się dziwić wystarczy popatrzeć na zdjęcie, ono mówi na wszystko na temat patologi w Świnoujściu.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:50:28] • [IP: 178.235.146.***]

Na zdjęciu:" spokojnie, Barbara, powiemy że to Paweł wymyślił"

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:46:45] • [IP: 31.0.85.**]

Dla zsw powinno być bezpłatnie reszta niech buli jestem za tylko niech najpierw prezydent postawi trochę parkingów a później wyciąga rączki po czyjeś :)

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:44:09] • [IP: 37.8.231.***]

Panikujecie! Radni nie zagłosują!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:39:24] • [IP: 176.221.123.**]

za to że nabudowali holteli, apartamentów, za najazd turystów i utrudnienia w ruchu my mieszkańcy mamy ponieść jeszcze koszty by tylko dla niemców i innych przyjezdnych było miejsce do postoju ich aut

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:37:30] • [IP: 157.25.141.**]

PANI AGATOWSKA PROSZĘ ZORGANIZOWAĆ REFERENDUM ODWOŁAWCZE TEGO SZKODNIKA ZMURKIEWICZA.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:32:09] • [IP: 176.221.115.**]

ja już bym smarował koła w TACZKACH!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:26:36] • [IP: 62.69.252.***]

Jakie będą ceny w kolejce na prom

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:18:45] • [IP: 185.210.38.**]

Na zdjęciu nieomylna, wspaniała trójca.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:14:00] • [IP: 62.69.252.***]

To jest to tak trzymac

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:05:43] • [IP: 176.221.123.***]

AMOZE ZROBI SI8E POZDAEK Z SAMOCHODAMI KTORE PARKUJA WZDLUZ JUWDNOKIERUNKOWEJ ULICY I STOJA PO KILKA MIESIECY WOGLE NIE ZABIERAJAZ SWOJEGO POJAZDU A LUDZIE WYJEZDZAJACY ZE SWOICH PODWUREK WOGLW NIE WIDZA CZY KTOS NADJEZDZA PRZYKŁAD LUZYCKA LUTYCKA

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:03:13] • [IP: 176.221.122.**]

Dranie...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:03:12] • [IP: 185.210.39.***]

Powinno być płatne, poza mieszkańcami w jakimś małym promieniu od miejsca zamieszkania

Gość • Wtorek [26.11.2019, 08:01:13] • [IP: 176.221.110.***]

kto to wymyślił, trzeba mieć nierówno pod sufitem. Zagrodzić całe miasto od straży pożarnej do szpitala, to chore. co miasto stawia teraz na ćwoków na hulajnogach czy rolkach ? Co to jest miasto czy cyrk ?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:56:40] • [IP: 188.146.185.***]

TRZEBA ANULOWAĆ BO PRZEGRAMY!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:44:27] • [IP: 176.221.123.*]

Sprzedał wszystko co było do sprzedania w tym mieście nie robiąc dla mieszkańców nic. A teraz wam dowali za śmieci, parkingi, podatki od nieruchomości. A w przyszłym roku zacznie budować czwartą promenadę wiecie dla kogo ? No nie dla was.

Gośćxxx • Wtorek [26.11.2019, 07:36:27] • [IP: 188.146.160.**]

Nie do wiary... Gazoporty zaraz budowa portu kontynerowego. Zyski dla miasta z tego pierwszego projektu wykonanego już wpływają, Więc zamiast żeby było taniej dla nas mieszkających to same podwyżki idą. Parkowanie w górę śmieci, turyści za wdychania smogu do tego tysiące komarów. Co to ku... jest. Wejdziesz do urzędu to ko.unistyczna obsługa siedzą jak za karę lub Jakby zwykły człowiek dla nich był nikim.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:29:12] • [IP: 193.69.22.**]

NIech zrobi płatny parking przy urzędzie miasta, dla swoich pracowników

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:28:04] • [IP: 5.173.129.**]

Tym razem brawo władza. A złom samochodowy gromadzi się nie tylko w centrum. Na os. Zachodnim jest tego mnóstwo.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:25:17] • [IP: 176.221.123.**]

Państwo radni Świnoujście to rodzinne miasto wielu z nas, wielkim ku...res...wem byłoby obłożenie mieszkańców opłatą za parkowanie, owszem należy to zrobić ale w stosunku do zamiejscowych, turystów i niemców.Ciekawe kto poprze ten wrogi dla mieszkańców projekt?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 07:12:18] • [IP: 176.221.123.**]

Ten 158 92 to taki wielki umysł, szkoda że się nie ujawnia ludzie by patrzyli z, , podziwem"" a i na prezydenta by, , wybrali". ..

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:59:39] • [IP: 37.47.177.***]

Taka struktura mieszkańców, dlatego taki podeszły jest i nie ma wstydu. Może ktoś wytłumaczy staremu mężczyźnie, żeby nie wyrażał zgody pokazywanie fotografii, w trosce o zdrowie mieszkańców.

andy • Wtorek [26.11.2019, 06:55:03] • [IP: 178.238.245.***]

wubudujcie porzadny parking w tym rejonie a nie robcie ze Swinoujscia City, to nie jest Londyn, skala bezradnosci i glupich pomyslow pana prezydenta jest coraz bardziej zastraszajaca, oplata parkingowa nie zastapicie balaganu na ulicach, samochody dzisiaj stoja gdzie chca a pozniej bedzie tak samo, obawiam sie ze problem ruchu samochodowego w Swinoujsciu przerosl naszych wlodarzy i jest pilna potrzeba wymiany starej daty urzednikow na mlode umysly co te sprawe ogarna!!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:54:04] • [IP: 176.221.122.***]

i dobrze bo w centrum zazwyczaj miezkaja same buraki

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:52:48] • [IP: 5.60.26.**]

ludzie zapamiętajcie te łachudry miejskie i nigdy więcej...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:40:55] • [IP: 178.238.252.**]

Przed szpitalem, samochody z rejestracją ZSW, nie powinny płacić...

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:23:36] • [IP: 5.173.129.***]

Ciekawe czemu nie ma zaplanowanej strefy płatnego parkowania pod urzędami... Tam zawsze pełno ludu.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:17:30] • [IP: 37.47.161.***]

Nie mogę patrzeć na tego starego pierdziele co on nam tu wyprawia działki się skończyły to szuka pieniędzy w mieszkańcach ty ch... Jeb... Łazy głosował a on pokazuje co potrafi tak jak mówią na starość tylko wiązka chrustu i do krematorium się zgłosić

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:05:31] • [IP: 62.69.229.**]

Ot wychodzą liczne talenty z farbowanego lisa. Nic nie potrafi a ludzie jeszcze go uwielbiają. Ciekawe za co?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 06:03:34] • [IP: 185.220.101.**]

No to mata swojego sukinsyna! Tego starucha, którego zwą drwalem vel betoniarzem już dawno się należało pozbyć! Agatowska, gdzie jesteś? Weź się do roboty i organizuj referendum odwoławcze. Te indywidua z urzędu powinny jak najszybciej z tamtą wylecieć. Tak się zachwycaliście jego gospodarnością, a to jest zwykły sklepikarz niepotrafiący organizować życia miejskiego. Ale za to potrafi sprzedawać działeczki. Wody nie ma, ulice zniszczone, molo zachachmęcił pod stołem, zdefraudowane pieniądze za most, brak parkingów - o on potrafi tylko zakazywać, jak typowy stary komuch przefarbowany na pisowczyka.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 05:30:05] • [IP: 188.146.183.***]

A mieszkańcom Posejdonu troskliwa władza nie zdejmie spod domów blokujących dojazd Niemców. Z tego nie można ukręcić pieniędzy. (Niemcy parkując, tak uciekali spod noża płatnej strefy wzdłuż W.Polskiego).Teraz na ulicach w pobliżu płatnej strefy w centrum też będą dzikie parkowania. Samochód towarem luksusowym? Wzoru obywatela dostarczy posłanka lewaczka Spurek, ta twierdząca, że biorąc mleko od krów, gwałci się te zwierzęta - pewnie mając samochód gwałci się Ziemię.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 03:39:03] • [IP: 176.221.122.**]

Nie kazdy kto ma samochód jest zdrowy, młody i bogaty. Dla wielu samochód to możliwość egzystencji lub pracy.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 02:32:11] • [IP: 31.11.129.***]

Gdzie jest opozycja dosc lupienia mieszkancow. Opozycjo rusz sie i powiedz DOSC

Gość • Wtorek [26.11.2019, 02:11:29] • [IP: 176.221.122.***]

Nie dość. że się płaci 23 zł/ m2 podatku gruntowego to jeszcze tu przypieprzyli. No brawo ! macie PiSowskie 500+

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:58:01] • [IP: 176.221.123.**]

A może Władze zaczną inaczej myśleć?Tam gdzie zaparkowany samochód z Niemiecką rejestracją brać n lawetę i wykup jak u nich 180 euro wtedy będziecie mieli większy zysk.A nie ograbiać chcecie swoich, sięgnijcie po rozum do mózgu.Polak u nich pracujący nie mógł wykupić biletu miesięcznego bo parkingi prywatne z Polakami nie chcą rozmawiać.Także proponuję zysk robić na Niemcach tak jak Oni na Nas.Władze sięgnijcie po rozum do głowy

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:53:54] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:29:51] • [IP: 176.221.123.***]. ... jak najbardziej popieram. Jeśli już coś się zaczyna to należy w pierwszej kolejności zacząć od siebie.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:27:41] • [IP: 108.29.78.**]

za komuny byl dodatek sezonowy dla mieszkancow miasteczka teraz jest dodatek ujemny

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:24:38] • [IP: 108.29.78.**]

swinoujscie to jest jedno wielkie centrum

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:20:21] • [IP: 176.221.122.***]

Dlatego prezio tak bał się i odmówił debaty publicznej przed wyborami. ... bo takie tematy również były by poruszane a w tedy trzeba by było milczeć lub kłamać.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 01:16:04] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:20:45] • [IP: 37.8.231.**] i Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:19:19] • [IP: 195.158.92.**] jak i Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 23:44:45] • [IP: 83.27.200.***] . ... proponuję młotek gumowy. ... może szare komórki jeśli są to zaczną normalnie funkcjonować.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:36:54] • [IP: 109.70.100.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:34:53] • [IP: 82.145.81.**]

tak głosowaliście ;)

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:34:26] • [IP: 46.183.218.***]

22:46:01 - Podniecają Ciebie żydówki?

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:20:45] • [IP: 37.8.231.**]

Bardzo dobry ruch.Wreszcie znikną te śmierdziele z ulicy po 2000 zł kupione swojemu potomstwu, przez nowobogackich, na krechę. Chociaż w centrum miasta, będzie czym oddychać.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:19:19] • [IP: 195.158.92.**]

Tak tak... zmiana od własnych 4 liter jest bardzo cięzka ! Kup auto hybrydowe czy elektryka i masz karte na cały rok za 5 zł. .. Co nie stać ?? To włącz myślenie jeden z drugim bo po leki nie dotrzesz bo sie nie ruszasz, papieroski i alkohol odstawisz... to co spalasz w piecu czy w aucie też masz gdzieś. . i wiecznie płacz, biadolenie i jaki to Janusz czy Basia są zli.. Ja mam do Prezydenta i vice tylko jedno ale... zbyt delikatnie sa wprowadzane te zmiany ! Ograniczać rejestracje aut np. tylko do 2014 roku max. A reszta wypad ! I dobry i skuteczny monitoring miejski z opcja trzaskania fotek za wykroczenia i predkosc. ..., obnizac predkosc do 30 km... Zmuszać to wygodne społeczeństwo do myślenia. .. 200 m z domku do sklepu, czy odwozenie dzieci do szkoly. .. 100 m. ..

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:18:26] • [IP: 178.235.146.***]

Ee tam, teraz się gorączkujecie byle pierdołą. To nie wiedzieliście wcześniej, że dla Żmurkiewicza jesteście tylko bezmyślną tłuszczą? Że za wszystkie jego pomysły kiedyś trzeba będzie zapłacić rachunek? Taaki dobry prezydent - ciągle to słyszę... No jak taki dobry to płaćcie! :D Miasto zadłużone po uszy a wy się podniecacie promenadą i hotelami. Niestety, teraz ktoś musi jego długi spłacić (i raczej to nie będzie on haha!) Dla Janusza mieszkańcy miasta są jak darmowy, ogólnodostępny, całodobowy BANKOMAT! Wybraliście sobie - to macie!

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:15:33] • [IP: 176.221.123.**]

Proszę sobie przypomnieć że opłata drogowa /podatek drogowy/ jest już w cenie paliwa.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:09:29] • [IP: 188.146.183.***]

Bydlaki

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:05:18] • [IP: 178.235.146.***]

Z płatnym parkingiem przy szpitalu i przychodni to przesada chory nie wsiądzie na rower czy inny rodzaj ekologicznego pojazdu nie mówiąc o inwalidach i starszych ludziach. Ciekawe co na to radni i Nasi przedstawiciele.

Gość • Wtorek [26.11.2019, 00:04:57] • [IP: 176.221.122.*]

Żmurowi chodzi o to żeby w ogóle mieszkańców wy...ć z centrum i sprzedać grunty deweloperom.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 23:44:45] • [IP: 83.27.200.***]

Ludzie, co z wami?!?!?!?! Stać was na samochody a na parkowanie już nie? Może paliwo+ i darmowe przegglądy wam się należą? Ogarnijcie się, bo robicie z siebie pazerne dziadostwo jakieś... tak łatwo dajecie się nakręcić jakiemuś redaktorzynie...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 23:30:41] • [IP: 37.8.230.**]

Słuszna decyzja!! Nie stać, to sprzedaj na złom !!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 23:24:12] • [IP: 176.221.122.**]

W Świnoujściu wszystko wyprzedane to kasa się kończy.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 23:03:37] • [IP: 176.221.122.***]

no to z grubej rury pojechali... tego nawet emeryci nie wybaczą

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:51:16] • [IP: 37.47.157.***]

Brawo panie prezydencie. Wszyscy, którzy parkują na ulicy powinni płacić. Nie mam gdzie trzymać samochodu więc porzucę go na ulicy.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:49:38] • [IP: 93.94.191.**]

A gdzie darmowa komunikacja dla Świnoujścian , miasto nie jest dobrze skomunikowane a oni całoroczną SPP wprowadzają !. ..no de...ile !! 😠 Najpierw wybudujcie parkingi poziomowe, dobrze skomunikujcie autobusami miasto żeby można było dobodnie dojechać np. z pod promu do dzielnicy nadmorskiej, bo tam mnóstwo ludzi pracuje ! A dopiero SPP.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:49:26] • [IP: 37.8.230.**]

To jakiś żart!!brak miejsc parkingowych dla mieszkańców, to jeszcze teraz płacić wszędzie. Miasto nic nie robi dla mieszkańców tylko ciągle pod górę!!wszystko robione pod deweloperów i chotelarzy koszem mieszkańców. To chodzi o to aby zmusić nas mieszkańców, aby nie jeździć autami bo za duży ruch w mieście, A przecież turystom i niemcom ma być dobrze.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:48:56] • [IP: 62.69.203.***]

Co ta paskudna trójca wszech mocna znowu wymyśliła, czy nie ma żadnego bata na nich, PIS i nasz mądrala wymyślają cuda, cudeńka weżcie się uczciwie za porządną robotę to ta głupizna wam przejdzie, siedzicie na tych swoich czterech literach i tak uprzykacie ludziom życie, mamy was serdecznie dosyć, czas na waszą emeryturę.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:47:35] • [IP: 176.221.122.***]

Ale o co szum? Chcielście, to macie, mi już dawno nie podobają sie działania tej włladzy w stosunku do pierwotnych i rodowitych mieszkanców miasta ale zawsze jakieś oszołomy są za postępem to teraz macie co chcieliście. Pan Prezydent mieszka w apartamencie, , je obidki w Cesarskich Ogrodach po cenach pracowniczych a jak przywali na parkingu w inne auto, to nie jego wina, bo auto tam stało... A ja dalej matce nie mogę do łba dotrzeć, kto ją tak urządził, że za wykup swojego mieszkania teraz ma zapłacić z 250tysi, których nigdy nie miała i mieć nie będzie a nie powiedzmy 10k

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:46:01] • [IP: 89.64.49.**]

A mnie Pani Michalska bardzo się podoba .Z chęcią zjadłbym z nią kolacjosniadanie.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:36:44] • [IP: 46.76.60.***]

To jest Skur...stwo.Dobry gospodarz się skończył bo nie ma już co sprzedawać działek już niema do sprzedania.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:33:24] • [IP: 176.221.123.**]

Rozbój w biały dzień, ceny z kosmosu. W Świnoujściu przepracowałam 50 lat. Jestem na emeryturze, nie mogę chodzić i chcąc udać się do lekarza muszę płacić za parking. Dziękuję panie prezydencie, emerytów najłatwiej ograbić z pieniędzy.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:23:29] • [IP: 176.221.123.***]

Należy dodać, że abonament to nie to samo, co miejscówka. Płacić będziesz, ale miejsca i tak będziesz szukał i często nie znajdziesz, albo daleko od domu, lecz w strefie płatnego parkowania, albo w ogóle poza strefą.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:23:13] • [IP: 93.94.191.**]

Całoroczna Strefa płatnego parkowania stanowcze Nie Nie Nie. Ponoć jesteśmy bogatą gminą, więc o co chodzi, dlaczego my ciężko pracujący ludzie , płacących podatki do miasta mamy jeszcze płacić za chore pomysły urzędu. My miejscowi powinniśmy mieć parkingi za symboliczną złotówkę, a płacą niech turyści. A jak im się nie spodoba to do Świnoujścia zawsze można przyjechać pociągiem lub autokarem. Przy okazji nie narzekaliby na kolejki pod promem.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:15:44] • [IP: 176.221.122.***]

samochody na blachach ZSW zostawic w spokoju a reszta niech placi tak powinno byc!!

Koleś • Poniedziałek [25.11.2019, 22:11:22] • [IP: 83.5.205.**]

No i bardzo dobrze.Dlaczego tylko turysci mają placic.Niech mieszkancy też dadzą od siebie.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:10:38] • [IP: 31.60.60.**]

Mam garaż także to mnie nie dotyczy, poza tym czym tu się dziwić !! W każdym normalnym kraju miejsca parkingowe są płatne, są strefy parkowania płatne, miejsca parkingowe osiedlowe w 80% płatne !! Co tu daleko szukać u naszych zachodnich sąsiadów czy to parkujesz w mieście, czy pod urzędem czy na ulicy płatne nawet przychodnie czy szpitale pkatne a do centrum mało gdzie można wjechać !! Więc co wy płaczecie ludzie !!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:10:01] • [IP: 37.47.139.***]

W wielu miastach sa już wprowadzone płatne strefy postojowe i dzieki temu maja lepsze drogi tylko w Świnoujściu wciaz jakies opóźnienia

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:08:13] • [IP: 37.8.231.**]

yeah, będę płacił dodatkowy haracz 1200 rocznie super, HwdŻiM

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:07:34] • [IP: 176.221.122.***]

Nie będę komentował ale pomysł bardzo zły nie do przyjęcia

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 22:03:32] • [IP: 87.60.111.**]

a w Przytorze mam podjazd na 5 samochodów i to za free ;)

Antoni • Poniedziałek [25.11.2019, 21:58:54] • [IP: 46.246.1.***]

Wyborcy PiS – brać, łatwo było. Sądziliście, że to darmowe?! Płacić i nie kwiczeć, baranie łby.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:51:29] • [IP: 212.14.52.**]

Głosując na zmurkiewicza wybraliście tak naprawdę michalską i to są jej pomysły.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:49:13] • [IP: 77.218.230.***]

Z murek tak robi bo juz wie ze w nastepnych wyborach nie bedzie startował to mu to wszystko lata, a po zatym nauczyl sie okradac ludzi od kaczora i morawieckiego obiecanki cacanki a gupiemu radosc

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:47:28] • [IP: 176.221.122.***]

mahac PIT-em przed jakimimis durnymi urzedniczkami o zaplaconym podatku w skarbowce, bo identyfikator chcesz. ... a oni ci wszedzie kit wciskaja ochrona danych osobowych !! paranoja w tym chorym miescie...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:43:27] • [IP: 5.173.177.*]

nie ma co porownywac swinoujscia do szczecina tutaj oddychasz jodem a tam spalinami abonament w szczecinie okolo 100zł i tez trzeba krazyc czasem 30 min aby miejsce znalesc. a tak na marginesie ktos to cale talatajstwo wybral mamy demokracje trzeba to uszanowac

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:43:14] • [IP: 185.210.39.**]

Strefy płatnego parkowania już dawno były potrzebne. W centrum po sezonie sztuką jest zaparkować. Ale moje uwagi : - pieniądze pójdą na budowę piętrowych miejsc parkingowych w centrum i strefie nadmorskiej - czy samochody elektryczne i hybrydowe zajmują mniej miejsca. Taka wielka różnica w cenie abonamentu to przesada. W naszym mieście problem nie jest z CO2 tylko z miejscami do parkowania.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:42:50] • [IP: 31.0.68.***]

Super pomysł hahaha zaczynam kochać tego Prezydenta może nawet na niego zagłosuję hehehe

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:41:27] • [IP: 176.221.122.***]

stracony głos w wyborach

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:37:53] • [IP: 83.8.19.**]

no nie akcyza w gore płatne parkowanie idę się napić

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:37:48] • [IP: 176.221.123.***]

Do okoła urzędu zrobić strefę płatnego parkowania dla wszystkich bez wyjątku urzędników

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:35:21] • [IP: 185.13.106.***]

ON NAPRAWDĘ MA NIERÓWNO POD SUFITEM.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:35:17] • [IP: 37.47.162.**]

Ciekawe co mają zrobić osoby które pracują w SPP ? Tego nikt nie uwzględnił, te osoby mają płacić jak by przyjechali na wczasy?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:35:05] • [IP: 37.47.132.**]

Brak parkingów 2 poziomowych hmm wogle nie ma w swinoujsciu

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:34:37] • [IP: 37.47.81.***]

Mieszkańcy miasta powinni parkować w całym mieście za darmo. Niech Zmurkiewicz zrozumie że są tu również zasłużeni dla rozwoju miasta mieszkańcy którzy pracowali tu w latach 60, 70, 80, 90 i nie czerpią wiadrami z turystyki, chcą godnie dożyć w swoim mieście starości. I tym ludziom serwuje się warszawskie ceny żywności usług i jeszcze za parkowanie mają PŁACIĆ. Mieszkańcy nie płacą!!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:28:30] • [IP: 185.13.106.***]

PARKING PŁATNY PRZED SZPITALEM TO HIENA CMENTARNA BETON PIER...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:27:58] • [IP: 37.47.130.**]

No tak potrzebne pieniądze na lampki świąteczne w listopadzie

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:26:42] • [IP: 185.13.106.***]

TO SE KUR... DO SZPITALA ZAPARKUJĘ A ŻEBY GO H... STRZELIŁ.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:24:19] • [IP: 31.0.121.***]

pod swoimi posesjami postawcie parkomaty.bando oszołomów.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:23:02] • [IP: 37.30.20.**]

Wybraliśta to teraz gemby w kubły i nie bulgotać i bulić aż kapcie wam spadną.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:22:23] • [IP: 31.11.131.***]

Chyba kogoś poniosło

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:15:36] • [IP: 178.238.246.**]

Naaa taczkę, Naaaa taczkę, ich ;)

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:11:31] • [IP: 199.249.230.***]

budżet się nie domyka? to po kieszeni mieszkańców-bo najprościej, niemiec zaparkuje w strefie i sobie odjedzie to nie ścigają bo za dużo ceregieli ale miejscowego dojechać dość łatwe. nie potrafią uszczelnić kasy uciekającej przez kierowców z zachodu to tyrają mieszkańców. będę parkować na pl. Mickiewicza!!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:06:41] • [IP: 176.221.122.**]

KWICZEĆ I PŁACIĆ. TERAZ TO SE MOŻECIE. BIEDAKI BEDĄ SIĘ WYNOSIĆ Z KIBUCU, ZROBIĆ MIEJSCE DLA PRZYBŁĘDÓW.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:06:37] • [IP: 62.69.251.***]

nareszcie porzadek z blachosmrodami

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 21:02:45] • [IP: 188.146.154.***]

No kuź...a mieszkamy w mieszkaniach o najwyższych czynszach (Słowianin 1200zł) a teraz jeszcze opłata za parkowanie, skandal p.prezydencie, głosowaliśmy na pana...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:59:09] • [IP: 37.47.138.***]

Jaki kolor taczki zamowic?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:54:23] • [IP: 212.199.61.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:52:11] • [IP: 176.221.122.***]

Po co pokazujecie michalską. Właśnie chciałem sobie zrobić kolację ale ją zobaczyłem i mi się nie dobrze zrobiło !

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:45:10] • [IP: 83.8.40.***]

A gdzie można się dowiedzieć czegoś więcej, bo ja bym chciała skorzystać ?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:42:28] • [IP: 178.238.250.**]

Kiedyś Możejkę można było wywieźć na taczkach. Co was teraz powstrzymuje?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:40:09] • [IP: 178.238.248.**]

szukaja kasy i podnosza oplaty za300procen dzierzawy parkingi smieci woda enea gaz ITD jak tu zyc z emerytury a co z mlodymi ludzmi za nasza kase buduja promenade parkingi przesada

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:38:17] • [IP: 176.221.123.**]

To teraz się dopiero obudzili, że problem jest z miejscami parkingowymi. I to mieszkańcy mają ponosić koszty krótkowzrocznej polityki w planowaniu rozwoju miasta. 10 lat temu było wiadomo, że będzie poważny problem z parkingami. Rozbudowa infrastruktury hotelowej tak ochoczo wspieranej przez władze miasta i w związku z tym najazd zmotoryzowanych turystów powoduje nie tylko notoryczny brak miejsc parkingowych ale i korkowanie się samego miasta. To w takim razie dlaczego bogaci inwestorzy nie partycypowali budowy miejsc parkingowych dla miasta bo przecież to ich goście doprowadzili do takiej sytuacji, że brakuje miejsc dla mieszkańców. A gdzie są pieniądze z podatku od gazoportu. Widać, że to miasto jest przyjazne dla biznesu hotelarskiego a robi się nieprzyjazne dla jego mieszkańców. Rubikon zrównoważonego rozwoju został przekroczony i widać jak nasze ładne miasto dusi się i to nie tylko już w porze letniej. To chyba nam się należy jakaś bonifikata a nie kara finansowa za błędy rządzących.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:36:20] • [IP: 77.252.63.***]

Ad Poniedziałek [25.11.2019, 19:53:37] • [IP: 31.0.127.**]. W żadnym poważnym mieście tubylcy nie parkują za damo. Ale mieszkańcy w pobliżu miejsca zamieszkania mają zniżki w abonamencie i to dość znaczne. Jednakże nie w całym mieście i nie w całej strefie.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:33:26] • [IP: 176.221.123.***]

Mieszkańcy na hulajnogi! Bezpłatny parking dla wszystkich będzie pod Urzędem Miasta.Mieszkańcu hulaj-noga!, władze-hulaj-dusza!!(bo przecież każdy zrozumie, że urzędnicy muszą mieć auta (I to dwa na łeb: służbowe w godzinach pracy i prywatne po południu. To drugie potrzebne przede wszystkim w przypadku pilnej konsultacji z szefem.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:33:12] • [IP: 176.221.122.**]

Nareszcie zrobili coś" dobrego" dla mieszkańców :) hehehehe

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:32:34] • [IP: 176.221.123.***]

Coo ! Nie! Strefa płatnego parkowania w centrum miasta ! Wprowadzić należy miejsca parkingowe na 1 godzinę a każdy pojazd powinien mieć ZEGAR ! A może Rada Miasta wyda ZAKAZ na zakup i posiadanie samochodu dla mieszkańców miasta ?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:31:24] • [IP: 109.70.100.**]

Szczecin " Dużo tańsze są abonamenty dla mieszkańców strefy. Oni za pół roku płacą 48 zł, a za rok - 96 zł. Strefa płatnego parkowania Szczecin jest więc dla nich tania. Na sporą ulgę mogą liczyć także osoby niepełnosprawne, dla których 12-miesięczny abonament to koszt rzędu 10 zł. Tyle samo płacą rodzice i opiekunowie dzieci uczęszczających do placówek szkolnych, wychowawczych, opiekuńczych oraz żłobków, a także posiadacze pojazdów elektrycznych i hybrydowych, których emisja CO2 nie przekracza 100 g/km." Dziadku, kto cię opuścił??

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:28:09] • [IP: 5.173.17.***]

Zróbcie ku...a najpierw więcej parkingów

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:27:08] • [IP: 188.146.100.***]

Widzicie idioci.Zaglosowaliscie na Zmura i bandę to teraz zamknąć jadaczki.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:22:44] • [IP: 92.42.112.***]

bez przesady, po co budować parkingi przecież miejsc parkingowych jest full na trawnikach, na zakazach w każdej dziurze i pod oknami

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:17:42] • [IP: 188.146.183.**]

#TaczkaDlaZura

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:14:25] • [IP: 87.78.224.***]

Wprowadzic dodatkowo podatek rocznie 5000zl od pieska i 2000 od kotka. Kontrolowac i karac, a skoncza sie osrane chodniki i trawniki.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:12:38] • [IP: 83.11.164.***]

A u nas w Przytorze i Łunowie.przy każdym domu może parkować po kilka samochodów. ZA DARMOCHĘ!!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:12:12] • [IP: 193.200.150.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:09:16] • [IP: 79.190.147.**]

A może najpierw zrobić porządek z kamperami, lawetami i porzuconymi samochodami! Było by więcej miejsca w centrum!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:04:58] • [IP: 88.218.255.***]

Ktoś na głowę upadł w urzędzie stawka roczna 6 razy większa niż w Szczecinie

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:04:39] • [IP: 178.238.251.***]

Bez wyznaczonych i zapewnionych miejsc dla mieszkańców pobierać opłaty to skandal.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:04:24] • [IP: 37.47.155.**]

hehehe macie prezydenta heeee bardzo dobrze niech was wydoi jak się bierze dziadka wybiera do rządzenia on wie że mało życia mu zostało to jedzie z ludzmi jak z baranami

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:04:04] • [IP: 5.173.137.***]

Mogliby chociaż zrobić jakieś parkingi. Ogólnie przesada

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:02:54] • [IP: 37.47.188.**]

Wreszcie cześć lenistwa przesiadzie sie na rowery. Chociaz dupy zmaleją...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 20:01:56] • [IP: 176.221.123.***]

łupią i się śmieją a buraki im klaskają.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:59:28] • [IP: 77.252.63.***]

Nie przesadzajcie, ceny nie są wyższe niż w dużych miastach (przynajmniej niektórych), za to abonament mieszkańca droższy. Ale ta strefa jest naprawdę mikro. Niepokoi mnie co innego - w strefie jest przychodnia i formalnie szpital (no na skraju). Czyli tworzenie utrudnień dla osób, które czasami potrzebują skorzystać z dojazdu. Natomiast jakoś nie widzę strefy w rejonie sezamkowej, czyżby przeoczenie?

LubięŚwinoujśćie • Poniedziałek [25.11.2019, 19:59:24] • [IP: 178.238.247.***]

Przy" Żarnowcu" miał powstać parking podziemny dla wszystkich czterech hoteli dlatego dostali taki duży teren za psie pieniądze, a co mamy? Niewykończone i straszące trzy budy, brak możliwości ukończenia na tym odcinku promenady, PROWIZORKA Czy tak musi być

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:56:24] • [IP: 31.11.129.**]

Bardzo słusznie. Będzie więcej porządku.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:54:24] • [IP: 37.248.165.**]

Zajebiscie Mieszkańcy będą płacić a Niemcy będą sobie parkować gdzie chcą bo przecież abonament turystów nie dotyczy

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:53:37] • [IP: 31.0.127.**]

Niech od turystów pobierają a nie od mieszkańców. Osoby które mają inne rejestrację. ZSW powinny parkować za darmo.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:47:33] • [IP: 176.221.123.**]

Fajnie, może skończy się jazda 2 ulice dalej, do pracy, następne 2 po bułeczki itd. Gros pojazdów w centrum w ciągu dnia to pojazdy które nie pokonały nawet pół kilometra nim sie tam znalazły. Poza tym przestańcie robić ze swoich dzieci ułomnych inwalidów, nie ma potrzeby dostarczania ich pod szkołę samochodem, niech się uczą samodzielności.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:46:33] • [IP: 176.221.123.**]

Super pomysł na likwidację rozpasania zakupem wraków w cenie przeciętnego roweru. Jadą takie czereśniaki w pojedynkę tym swoim złomem zanieczyszczając atmosferę, rzadko można spotkać pojazd wiozący dwie lub więcej osób.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:45:50] • [IP: 87.190.11.**]

No to niezle gowno tutaj mamy ;)

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:45:34] • [IP: 83.20.240.***]

co to znaczy słono

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:40:20] • [IP: 37.47.171.**]

nie są to duże pieniądze w szczecinie jest to kwota 1500 i to od lat

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:35:39] • [IP: 31.0.124.***]

to może gmina wszystkim którzy mają samochody w tej strefie udzieli wsparcia finansowego aby mieli samochody elektryczne plus do tego zasponsoruje instalacje fotowoltaiczne i w tedy może robic promocje karte za 5 zł. nie mam nic przeciwko opłatom ale jak miasto chce promować rozwiązania OZE to niech zadba lepiej o swoich mieszkańców gdyż programy rządowe to kropla w morzu inne gminy robią więcej w tym zakresie więc do pracy zachęcam i do brania przykładu z iinych gmin.

Rozsądny • Poniedziałek [25.11.2019, 19:35:31] • [IP: 176.221.122.**]

no głupki, kto głosował na pan starszego? przyznawać się! z małej, bo do idiotów piszę :-)

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:34:51] • [IP: 93.94.187.***]

Nareszcie tylko czemu taj puzno może teraz będzie można bez problemu auto zaparkować

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:34:45] • [IP: 176.221.123.***]

Uwaga! Niedługo jak" zaparkuję" w fotelu Żona wystawi mi kwit parkingowy. Dlaczego miasto z naszych pieniędzy buduje parkingi, za które później karze nam płacić?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:30:43] • [IP: 93.109.232.**]

Jak nie chodziłem głosować to teraz pójdę oby mniej takich deb*li

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:30:14] • [IP: 62.69.241.**]

Pod szpitalem to przegięcie, chyba, że np. 1-sza godzina niepłatna.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:29:51] • [IP: 176.221.123.***]

Jeżeli z założenia ma to zwiększyć rotację parkujących pojazdów, to parking przed urzędem jest skutecznie zablokowany przez pojazdy pracowników. Może zachęcić pracowników do korzystania z komunikacji miejskiej bądź rowerów. Może" władza' da dobry przykład.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:27:49] • [IP: 93.109.232.**]

Pojebalo ich kur.. takie to ich jak moje same opłaty wszedzie

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:26:31] • [IP: 83.3.210.***]

Kiedy ponad rok temu Prezydent zaproponował podobne rozwiązanie to na sesję w tej sprawie przyszło tylko kilku mieszkańców. Wtedy tylko jeden facet zaprotestował przeciwko temu rozwiązaniu. Teraz kiedy już wiecie, że nie udało się cudzymi rękami załatwić sprawy nie płaczcie tylko płaćcie. Tak kończy się olewanie tematu.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:24:55] • [IP: 37.47.138.***]

Wąski tobie sie sufit na gloowe nie s...?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:22:59] • [IP: 84.211.163.***]

I dobrze wszedzie tak jest to jest

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:20:26] • [IP: 37.8.231.**]

Wybrani w koncu pokazali swoja twarz tylko do siebie..a czy oni bede tez placic czy na krzywke beda parkowac..pisiaki...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:19:49] • [IP: 62.69.203.**]

Zadam jedno pytanie. Gdzie są miejsca parkingowe od pensjonatów i hoteli-w/g porozumienia budujący pensjonaty i hotele, nie zapewniający miejsc parkingowych dla swoich gości?? Mieli obowiązek wpłacić jakąś kwotę na parkingi miejskie.Cała dzielnica nadmorska zabudowana, a miejsc parkingowych brak.Martwy przepis, rozporządzenie, czy królik szwagra robi co chce??

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:10:19] • [IP: 37.47.172.**]

No i dobrze stac na samochod to niech bedzie stacv za parking.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:09:09] • [IP: 188.146.182.**]

Brakuje mu pieniędzy w kasie !! Masz kasy za gazoport człowieku. Zastanów się nad tym, że są też ludzie, którzy nie mieszkają w Świnoujściu i muszą dojeżdżać do pracy tutaj i co mają płacić jeszcze takie myto. ..? Do reszty postradał zmysły. Jest drogi w Świnoujściu to jazdy wie i jeszcze malibu mało !!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:08:08] • [IP: 62.69.252.**]

Makabra, ceny wyższe niż w innych, dużych miastach. A mandat... w Szczecinie około 50 zł. A pensji niestety wielkomiejskich nie mamy. Jak tak dalej za wszystko trzeba będzie płacić, to turyści nie przyjadą, a mieszkańcy wyjadą ;)

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:06:37] • [IP: 31.0.127.***]

Panie starszy idz Pan juz na emeryturę. I daj Pan zyc.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:04:30] • [IP: 176.221.123.***]

50 zl to powinno byc za caly rok. kazda wyzsza kwota to tylko walenie stalych mieszkancow po kieszeni zeby turysci tez mieli gdzie zaparkowac.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:04:25] • [IP: 176.221.122.***]

Strefa płatnego parkowania TAK, , abonament dla mieszkańców strefy tak, ale na litość Boską chyba zera się panu starszemu pomerdały. W szczecinie 86zł rocznie, w Poznaniu 100 zł rocznie, to samo w Krakowie. W Warszawie uwaga... 30 zł rocznie.Mieszkańcy tej strefy nie mają innego wyjścia, muszą ten samochód gdzieś postawić, inni mają wewnętrzne parkingi i zagwarantowane miejsca, a ja zapłacę 600 zł i nawet nie będę miał gwarancji, że zaparkuję.Ktoś w UM na głowę upadł. Nie ma na to naszej zgody.Co na to radni?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:02:54] • [IP: 77.115.146.***]

Trzeba było rozsądniej głosować przy urnie. Teraz macie za swoje.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 19:00:55] • [IP: 5.172.239.***]

Frajezy dalej glosujcie na Z--mura

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:59:46] • [IP: 185.210.38.***]

Niedługo wsadza nam liczniki w d..e i za te kilometry co zrobimy karzą nam płacić dno totalne 🤮🤮🤮🤮

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:59:13] • [IP: 188.146.184.**]

Chory łeb... Strefa nadmorska niech będzie płatna cały rok dla przyjezdnych. . tam są pieniądze. Przyjeżdża na urlop czy do sanatorium niech płaci. A nie mieszkańcy cierpią na każdym kroku

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:49:42] • [IP: 93.94.186.**]

To ze bedzie abonament wcale nie znaczy że będzie gwarancja miejsca :)

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:47:53] • [IP: 5.173.177.*]

zaplace ale pod jednym warunkiem ze niemcy, warszawiacyi inne gnidy odwiedzajace kurort tez beda placic a jak nie to bedzie auto laweta i beda sprzatac samochody z ulicy w 30min od zgloszenia strazy badz na policji

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:47:48] • [IP: 188.146.187.**]

Strefa jest potrzebna, ale stawki są bardzo wysokie w porównaniu do innych miast. Opłata dodatkowa 260 zł! Będzie pobierana przecież gdy minie mi 10 minut opłaconego parkingu bo dziecko za długo będzie u lekarza. A z gabinetu lekarza nie wyskoczę przecież do parkomatu. Zwykle opłata jest niższa a jak opłaci się w ciągu 7 dni to niższa niż po tym terminie.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:47:16] • [IP: 5.173.136.**]

W mieście, w którym płaci się za kawalerkę 2500 zł/mc opłata 50 zł za parking to chyba nie jest dużo. Ile wydajecie miesięcznie na wódę i fajki ??

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:46:38] • [IP: 176.221.123.**]

To turysci tez na rowerach przyjada?Ja nie, dlatego do Miedzyzdrojow i Heringsdorfu na urlop nie jezdzimy od lat, zdzierstwo parkingowe do Swinoujscia dotarlo!Zostaniemy w domu i placcie sobie sami!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:44:57] • [IP: 5.173.168.***]

bardzo dobrze sprzedaje mieszkanie w cenrtum

JUST ACT 447 • Poniedziałek [25.11.2019, 18:43:24] • [IP: 176.221.122.**]

JAK GŁOSUJECIE TAK MACIE. poSZLIŚCIE WYBRALIŚCIE TO PŁAĆCIE. PRZYBŁĘDY MAJĄ ULGI, LUZ BLUZ, A PROSTACZKI NIECH PŁACĄ. ALE DLACZEGO TYLKO CENTRUM, CO Z RESZTĄ MOTŁOCHU ?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:40:54] • [IP: 178.238.250.**]

Dobry pomysł! Proste kupujcie hybrydy, i elektryki, będziecie płacić 5 zł. Bez zbędnej gadki, a jak ktoś nie opłaci, to laweta i wyprowadzić go że śródmieścia lub dzielnicy nadmorskiej

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:39:38] • [IP: 80.151.3.**]

No przecież będzie tunel i jak mondry powiedział cywilizacja i niech płaci w tej cywilizacji a tunelek ciekawe ile będzie kosztował ha ha ha

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:37:37] • [IP: 178.235.147.***]

PRECZ Z KOMUNĄ, PRECZ Z KOMUNĄ...I się doigraliście krwiopijcy

Bl. • Poniedziałek [25.11.2019, 18:36:32] • [IP: 176.221.123.***]

Wszystko kosztem naszym czyli mieszkańców. I co wy się dziwicie że ludzie stąd uciekają i nie chcą tu mieszkać. Żeby płacić pod własnosciowym domem? Jesteście normalni? Zróbcie sobie pod urzędem płatną strefę i na podwórku. Nie dbacie i nic nie robicie dla mieszkańców.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:36:06] • [IP: 37.47.133.***]

A co jak zapłacę abonament a i tak nie będzie miejsca do zaparkowania? Zwróci mi ktoś coś? Ale wymyślili tunele budować chcą by zachęcić turystów do przyjazdu ale zniechęcą ich opłatami za parkowanie o ile znajdą takie miejsce by zaparkować

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:33:30] • [IP: 178.235.147.***]

No Panie" Żurek" miarka się przebrała, nie potraficie wyegzekwować należności od Niemców to dowalacie daninę mieszkańcom To był mój ostatni głos na Was trójco

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:32:47] • [IP: 87.78.224.***]

Problem jest w tym, ze Swinoujscie ze swoimi mieszkancami to zadufane buractwo i ciemnogrod. Wszystko chca miec za darmoche. Dali dupy pisiorom za srebrniki i czekaja na reszte jalmuzny od zydokomuny.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:31:48] • [IP: 176.221.122.**]

to juz trawnikow wogole nie bedzie

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:30:28] • [IP: 37.47.159.***]

Prezydent i jego spółka do dymisji. To co robią to karygodne, podatki, śmieci, opłaty za parkowanie to zamach na mieszkańców Świnoujścia.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:29:55] • [IP: 178.238.252.***]

Moze tak drogi by naprawili. A potem niech biora za to kase..

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:27:33] • [IP: 176.221.123.***]

pewnego dnia ludzie przyszli z Taczką do Urzedu Miasta i chcieli wynieść Pana Prezydenta Straz Miejska go bronila a Policja się schowala tylko Straz Graniczna musiała pilnować Miasta nie udało się Siły Strazy Granicznej pojawiły się w Urzedzie ale zdazyli wynieść na taczce tylko Urzednika z Biura na ulicę go wynieśli potem Ludzie na niego zagłosowali i został Prezydentem Miasta było to za Prezydenturu Lecha Wałęsy Prezydenta RP

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:27:19] • [IP: 188.222.193.**]

Co kasa z Wojska Polskiego z parkingów już nie wpada? to teraz płatne parkingi w całym mieście żeby wpadala tak i jeszcze rykoszetem w mieszkańców bezczelność pierwsza klasa

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:26:09] • [IP: 188.146.184.**]

No to może pójdźmy na sesje w czwartek?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:25:15] • [IP: 46.215.102.***]

On ma gdzieś następne wybory

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:24:50] • [IP: 5.173.128.***]

Macie swojego prezydenta!! Teraz sami sobie jesteście winninwszyscy którzy na niego głosowali...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:23:35] • [IP: 188.146.183.***]

W końcu!!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:22:02] • [IP: 176.221.123.***]

No tak, strzelamy sobie w kolanko a może nawet w oba.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:21:58] • [IP: 88.156.234.**]

komuna ma sie dobrze i nikt im nie podskoczy...

Mieszkaniec • Poniedziałek [25.11.2019, 18:19:27] • [IP: 31.11.129.**]

Kompletne nieporozumienie. Zamiast strefy płatnego parkowania - zwiększyć liczbę miejsc parkingowych, choćby przez budowę parkingów wielopoziomowych.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:18:22] • [IP: 176.221.122.**]

PEWNIE TO DLA DOBRA SUWERENA, NIECH SIE WŁADZA PUKNIE W PUSTY GARNEK...PODWYZKA ŚMIECI, WODY, PODATKI OD NIERUCHOMOSCI, TERAZ ZA AUTO ITD...dO DU...Y Z TAKIMI RZĄDAMI. ...

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:17:08] • [IP: 31.11.131.**]

TO NIE POWINNO DOTYCZYĆ MIESZKAŃCÓW!!JUŻ I TAK CIĘŻKO SIĘ ŻYJE W TYM MIEŚCIE. ZOBACZYMY KTÓRZY RADNI SIĘ NA TO ZGODZĄ. ZAPAMIĘTAMY.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:16:42] • [IP: 188.146.183.***]

Jak tak zrobia to obalimy ich za pomoca taczki niech tak nieskacza.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:16:01] • [IP: 88.156.235.***]

Jestem bardzo zadowolony z takiej decyzji bo w końcu znajdę miejsce aby zaparkować na godzinę lub dwie w tym rejonie aby coś załatwić w banku, przychodni albo u notariusza. I chętnie opłacę za ten czas postoju opłatę parkingową. Tak jest w innych miastach ale jeszcze nie w naszym!. W końcu będzie normalnie! Miejsca parkingowe w centrum nie będą przez kilka albo kilkanaście dni blokowane przez turystów z Polski, z Niemiec albo właścicieli sklepów którzy parkują przed swoimi sklepami cały dzień. dzięki za taką decyzję!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:10:21] • [IP: 185.210.36.***]

ZA CO, PYTAM SIĘ ZA CO?- KTO MI UDOWODNI

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:08:46] • [IP: 5.173.146.**]

CHCIELIŚCIE WYDYMAĆ FREDA A TO FRED WYDYMAŁ WAS 😂😂😂

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:08:03] • [IP: 188.146.184.**]

Dalej nie zrobili w centrum miasta żadnych parkingów wielopoziomowych! A zabierają się za wprowadzanie strefy płatnego parkowania :))))) Tym razem pójdziemy na głosowanie i dostaniecie od nas poważnego pstryczka w nos.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:07:26] • [IP: 176.221.122.***]

Następne wybory nikt z tej trójki na zdjęciu nie wygra. Z takimi pomysłami.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:06:38] • [IP: 176.221.113.***]

a wykupując abonament będę miała zagwarantowane miejsce?

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:05:47] • [IP: 31.0.86.**]

Chcieliście, wybraliscie to mata, he, he

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:05:13] • [IP: 185.210.38.**]

Najlepiej swoich kroić z kasy a przed sezonem zrobić zebranie z Policją i innymi służbami i nakazać" Nie nękać turystów zza granicy, przymykać oko i nie niepokoić przyjazdnych aut.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 18:04:52] • [IP: 176.221.123.**]

W tym mieście to urzędowi najłatwiej obłupić mieszkańców

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:59:01] • [IP: 178.235.147.***]

Bardzo dobrze!. Na Osiedlu Zachodnim - w podwórku garaż, a nawet dwa, a samochód wiecznie tarasuje chodnik. Tak jest na Gdańskiej, Gdyńskiej Chełmskiej i w okolicy, w całym Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:58:35] • [IP: 185.210.39.**]

Zróbcie sobie urzędasy strefę parkowania na pl.Mickiewicza.Państwo Radni do dzieła!!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:58:07] • [IP: 176.221.123.***]

ja nie mam roweru i nie umiem nanim jechać ni nie mam Karty Rowerowej

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:56:43] • [IP: 176.221.123.***]

na zdjęciu widzimy Pana Prezydenta Miasta Emeryta Pracujacego a u nas we Wsi Proboszc skończył75 lat iodszedł na Emeryture

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:56:08] • [IP: 212.14.52.**]

Może już podziękujemy tej trójce na zdjęciu zwłaszcza p. Michalskiej której to są pomysły nieudolnie mają rozwiązać problem braku parkingów w mieście.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:55:21] • [IP: 188.146.182.***]

Sadze ze w tym miescie zostanie tylko ukraina bo rodowici juz wyjechali i wyjedzie reszta to miasto drozyzny i zepsucia

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:55:21] • [IP: 176.221.122.**]

Chore !

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:55:10] • [IP: 62.69.253.***]

k***a! samochodów z rejestracją ZSW nie powinny obowiązywać jakiekolwiek opłaty parkingowe w Świnoujściu! Takie niby bogate miasto, miliony z gazoportu, działek na wydmach a jak co do czego to jeszcze kasę od mieszkańców chce wyciągać!

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:54:38] • [IP: 5.173.136.**]

Tyłki na rowery. Prezio chyba firmę Taxi zakłada.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:54:23] • [IP: 176.221.123.***]

Zawsze najłatwiej zdzierać pieniądze od kierowców.

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:51:16] • [IP: 176.221.123.***]

tak ale to nie powinno dotyczyc z rejestracja ZSW

Gość • Poniedziałek [25.11.2019, 17:50:21] • [IP: 178.238.246.***]

Fajnie że tak robi...w następnych wyborach nikt na niego nie zagłosuje. .super ! Brawo

Oglądasz 1-325 z 325
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■