POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [01.10.2019, 14:46:30] • Świnoujście

Trudny klient i reklamacje- Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców

Trudny klient i reklamacje- Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców

fot. Organizator

Centrum Usługowo-Doradcze Euroregionu Pomerania w Świnoujściu zaprasza przedsiębiorców na kolejne szkolenie z zakresu obsługi klienta, które odbędzie się 9 października br. Tym razem szkolenie poświęcone będzie obsłudze trudnego klienta i rozpatrywaniu reklamacji.

Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem Märkisch- Oderland w ramach Interregu VA” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Program szkolenia i karta zgłoszenia do pobrania ze strony sbcud.net/events/trudny-klient-reklamacje/?occurrence=2019-10-09

Na zgłoszenia czekamy do 4 października br

Zapraszamy do udziału.

BIK


komentarzy: 8, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-8 z 8

Gość • Środa [02.10.2019, 10:56:47] • [IP: 176.221.122.***]

Jedyny sposób to stara dewiza " Na chama trzeba chama". Pogonić upierdliwca i tyle.

GośćUMC • Środa [02.10.2019, 08:06:34] • [IP: 185.210.38.***]

W" Stodole" w dziale mięsnym ekspedientka krzyczała na mnie, że to moim obowiązkiem jest mieć odoliczone pieniądze za towar, a nie jej. Przecież ja decyduję przy ladzie co kupuję, to z kąd mam wiedzieć ile zapłacę? Poczuła mnie druga ekspedientka, że jest ponoć taki przepis, proszę ten przepis powiesić w widocznym dla klientów.

Gość • Środa [02.10.2019, 06:12:41] • [IP: 185.210.36.***]

CZYLI JAK SPŁAWIĆ klienta

Gość • Środa [02.10.2019, 05:59:11] • [IP: 62.69.229.**]

A gdzie szkolenie dla nas, klientów: Jak postępować ze złodziejskimi firmami?

Gość • Wtorek [01.10.2019, 23:35:57] • [IP: 176.221.123.**]

Krótko mówiąc szkolenie ma celu jak szybko i sprawnie wykiwać klienta gdy zauważy że jest robiony na szaro.

Gość • Wtorek [01.10.2019, 17:49:29] • [IP: 176.221.122.***]

Paolo, by zadzwonił do Banasia i wszystko jasne:)))

Gość • Wtorek [01.10.2019, 15:57:59] • [IP: 31.11.128.**]

Krótko mówiąc: jak odpalantować klienta który sobie rości. Uczmy się. Będzie szło gładko.

Gość • Wtorek [01.10.2019, 15:15:50] • [IP: 176.221.123.***]

Marnotrawstwo pieniędzy. Jak trudny klient - dzwoń do Banasia.

Oglądasz 1-8 z 8
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■