Promocja Sail Świnoujście 2019 realizowana przez wyłonionego przez Miasto Organizatora Wykonawczego. Koszt: 18.696,00 brutto.
Oto, jak wyglądała promocja tego wydarzenia:
1. Kampania na portalach społecznościowych:
-Facebook
-Prowadzenia Fan Page Sail Świnoujście (2-3 posty w tygodniu), stworzenie brandingu Fan Page Sail Świnoujście, tworzenie wydarzeń facebook, wyprodukowanie wideo reklamowego Sail Świnoujście 2019, wygenerowanie facebook piksel, założenie sklepu z biletami, wsparcie sprzedaży biletów,
-stworzenie oficjalnej nakładki na zdjęcie profilowe Facebook.
-Instagram
-Prowadzenie konta Sail Świnoujście (2-3 posty w tygodniu), wsparcie internetowej sprzedaży biletów
-Twitter
-Prowadzenie konta Sail Świnoujście (publikacja 2-3 postów w tygodniu).
2. Kampania na portalach internetowych:
Zarządzanie stroną internetową www.sail-swinoujscie.pl / aktualizacja informacji oraz grafik, dodanie modułu iFrame sklepu internetowego z biletami, dodanie subdomeny; bilety.sail-swinoujscie.pl, dodanie opcji zakupu biletu przez aplikację mobilną bilety24.pl, utrzymanie strony - zapewnienie serwera FTP
3. Kampania w radiu:
- Radio Szczecin (radio & internet) (2-tygodniowa kampania 30-o sekundowa na antenie Radia Szczecin w woj. zachodniopomorskim - 22 spoty, nagranie spotu reklamowego, wywiady z władzami Miasta i organizatorami wydarzenia, publikacja informacji na Fan Page Facebook Radia Szczecin, stronie internetowej Radia Szczecin, Twitterze, baner reklamowy z 30-o dniową emisją na stronie głównej Radia Szczecin - 3 000 kliknięć cost per click)
-Radio RMF Maxxx - Nagranie 2 spotów reklamowych, 77 emisji 30-o sekundowego spotu w maju "Zaplanuj wakacje w Świnoujściu - Sail Świnoujście", 11 emisji 30-o sekundowego spotu w czerwcu "Zaplanuj wakacje w Świnoujściu - Sail Świnoujście", 150 emisji 30-o sekundowego spotu w sierpniu "Zapraszamy na Sail Świnoujście 2019", wywiady z władzami Miasta i organizatorami wydarzenia.
- W ramach kampanii radiowej przewidziano również spoty reklamowe na antenie radia „Gra Wrocław".
4. Inne:
- Reklama w pociągu Polregio (Reklama na monitorach w pociągu Polregio na trasie Świnoujście - Poznań - Świnoujście i innych trasach, plakaty A3 w pociągu Polregio na trasie Świnoujście - Poznań - Świnoujście i innych trasach)
-Kampania Google Ads (Reklama w sieci wyszukiwań Google, reklama display w sieci reklamowej Google Ads (wyświetlanie na stronach partnerskich - sklepy, portale, blogi).
-Reklama w Grupie Polska Press (Reklama halfpage (400 000 odsłon, 3 000 kliknięć cost per click, targetowanie na wybrane lokalizacje), 15 sek. video pod artykułami.
-Kampania kontekstowa Widerkontext Exclusive.
Artykuły sponsorowane (3 artykuły przed wydarzeniem, 1 artykuł krótko po wydarzeniu, emisja w portalach: Głos Szczeciński, Głos Koszaliński, Gazeta Wrocławska).
Posty na Facebook (wiadomości linkujące do artykułów sponsorowanych do wybranych serwisów Polska Press - tj. Facebook Głosu Szczecińskiego, Głosu Koszalińskiego, Gazety Wrocławskiej lub inne).
Prasa (artykuły sponsorowane w Głos Szczeciński oraz Gazecie Wrocławskiej - w sumie 2 artykuły sponsorowane).
-Dystrybucja materiałów drukowanych (ulotek 4DL) w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Wolinie, Kamieniu Pomorskim oraz Szczecinie
-Promocja wydarzenia z wykorzystaniem 2 telebimów zlokalizowanych w Świnoujściu przy przeprawie promowej Warszów.
-Opracowanie projektu oraz wydrukowanie i dystrybucja oficjalnej gazety Sail Świnoujście.
- Informacja podana w programach informacyjnych (po dwa odcinki) przez Zachodniopomorska TV i TV Słowianin – łączny koszt 1039,60 brutto.
Dodatkowo, bezpłatnie w następujących mediach:
Wyspiarz Niebieski, iswinousjcie, eswinoujscie, swinoujskie info, tu.swinoujscie, scie24.pl, Głos Szczeciński, Kurier Szczeciński, Radio Szczecin, Złote Przeboje.
Dla porównania jeszcze to samo wydarzenie sprzed roku (dane: Świnoujski Urząd Miasta):
Działania promujące wydarzenie żeglarskie Sail Świnoujście 2018 realizowana przez wyłonionego przez Miasto Organizatora Wykonawczego (ogólny zarys):
1. Portale społecznościowe – (Facebook, Instagram, Twitter)
2. Portale internetowe - (reklama na portalu http://www.gs24.pl,/ artykuły dot. Sail Świnoujście na portalu http://www.gs24.pl,/ zarządzanie stroną internetową dot. 10. edycji Sail Świnoujście)
3. Radio - (emisje w 6 różnych stacjach radiowych: RMF Maxxx Śląsk, RMF Maxxx Poznań, RMF Maxxx Lubuskie, Gra Wrocław, RMF Maxxx Pomorze, RMF Maxxx Szczecin)
4. Promocja wydarzenia w prasie - (reklama w Dzienniku Pomorza, artykuły zamawiane dot. Sail Świnoujście w Dzienniku Pomorza)
5. Promocja wydarzenia na 2 billboardach na trasie Świnoujście - Szczecin
6. Promocja wydarzenia z wykorzystaniem 2 telebimów zlokalizowanych w Świnoujściu przy przeprawie promowej Warszów
7. Dystrybucja materiałów drukowanych, tj. ulotek 2DL oraz 4 DL (Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Wisełka, Międzywodzie, Dziwnów, Dziwnówek i Szczecin - w Centrach Informacji Turystycznej, obiektach hotelarskich, centrach handlowych)
Koszt w roku 2018: 16.803,73 brutto
Informacja podana w programach informacyjnych (dwa odcinki) przez Zachodniopomorska TV łączny koszt 520 brutto.
Dodatkowo, bezpłatnie w następujących mediach:
Wyspiarz Niebieski, ewyspiarz, scie24.pl, iswinoujscie, eswinoujscie, swinoujskie info, tu.swinoujscie, Głos Szczeciński, Kurier Szczeciński, Radio Szczecin, Złote Przeboje oraz oficjalnym Twitterze Miasta Świnoujście, FB Miasta Świnoujście oraz stronie internetowej Miasta Świnoujście.
Miasto bogate a wydaje grosze na taką imprezę.
Wszystko na internecie. nic na miescie plakatow zero...
o wyborach za pare tygodni tez pewnie nic nie slyszeliscie? masakra
Pazdzioch, miałeś kiedys w ręku książkę telefoniczną ? Poczytaj, to zrozumiesz, bo policzyć nie będziesz pewnie umiał, że z numeru 176.221.123.*** może pisać z 739 abonentów. Ponadto, tak samo, jak z telefonem na sznurek, z konkretnego numeru zadzwonic może kazdy, kto jest w stanie dorwać sie do słuchawki i przycisków.
wy tak naprawde? Sail Swinoujscie nie znacie? Festiwal Wiatrak? Ludzie obudzcie sie... O.o
18 tys. wyrzucone w błoto... bez tych reklam i tak byłoby pełno odwiedzających, w końcu to szczyt sezonu i pełno wczasowiczów!Wystarczą plakaty na promenadzie!
Tez nic nie wiedzialam.hehe a wychodze z domu.
Stragany z cenami z kosmosu
a cos takiego bylo mieszkam w przytorze nic nie wiedzialam o takiej imprezie
A dlaczego nie było info u zachodnich sąsiadów z regionu Usedom, Greifswald, Anklam, aż do Stralsundu. Poza tym, 25 postów na Insta i to wyglądających jakby robiło je średnio rozgarnięte dziecko to ma być promocja? A pod tymi postami są tylko dwa hashtagi i nawet brakuje podstawowych, czyli #swinoujscie #świnoujście...
kiedy ta impreza była ?
Tyle siana na promocję i powiem tak z marnym skutkiem ja wychodzę codziennie i jakoś mało rozreklamowane są imprezy w mieście zazwyczaj dowiadują się ludzie po imprezie że coś było. Ale jak są wybory i kandydatów reklamują no to normalnie ściany ociekaja pyska mi aż się rzy gac chce
Promocja super z tego co czytamy. Ale czym jest wydanie tych pieniędzy na promocje i marketing to tego jaką klapą rok w rok jest zorganizowanie tej imprezy przez miasto. Nie oszukujmy sie, miasto powinno tą impreze i Dni Morza traktować jako flagową naszego miasta. Niestety więcej cieczki mają z promowaniem i organizacją jakiegoś, nikomu nie potrzebnego Miasta Kobiet, kolejny twór a'la Karuzela Kooltury. Weźcie sie za robote w tym wydziale kultury w UM !
123* sam ze sobą piszesz? Z głową wszystko ok?
eee no jak tyle reklam w gazetach i tv i radio i kampanie w necie, to chyba tak źle nie jest
Gość • Poniedziałek [23.09.2019, 08:20:43] • [IP: 176.221.123.***] to zacznij wychodzic z domu i czytac wiadomosci.
Nie ma lepszej promocji miasta niz wiadomość o 5 tonowej bombie na przeprawie promowej w CENTRUM.
jaka impreza ? nawet niewiedzialem ze cos takiego mialo miejsce