POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [11.09.2019, 18:22:52] • Świnoujście

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Zobacz film!

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Zobacz film!

Radni Platformy Obywatelskiej(fot. iswinoujscie.pl )

Te słowa Winstona Churchilla, dedykujmy świnoujskim radnym. Nie wszystkim, tylko tym którzy nie podejmując jednoznacznej decyzji, świadomie lub nie, zgodzili się na poszerzenie granic portu. Co w konsekwencji doprowadzi do dalszej zagłady natury i budowy Terminalu Kontenerowego. Ponieważ zgodnie z regulaminem pracy Rady Ministrów fakt nie podjęcia opinii w wyznaczonym terminie, czyli do dzisiaj, przyjęte będzie za pozytywne potraktowanie wniosku ministra Gróbarczyka. Nie pytamy czyj interes reprezentują radni odmawiający podjęcia decyzji, bo to oczywiste. Lista „hańby” to dwanaście nazwisk, publikujemy je poniżej. Pytamy, czy mają prawo dalej reprezentować nasze miasto? Nadzwyczajna poniedziałkowa sesja, miała wymiar historyczny, ponieważ zdecydowała o losie naszego domu nie tylko na najbliższe kilka, ale także kilkadziesiąt lat.



O miasto trzeba dbać, a wizję rozwoju Świnoujścia należy konsultować z mieszkańcami. Dwunastu świnoujskich radnych to nie obchodzi, bo być może ktoś inny wydaje im polecenia.

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Zobacz film!

Radni Grupa Morska(fot. Sławomir Ryfczyński )

Ale wojnę będą mieli i tak, z mieszkańcami którzy bronią swojego domu i z tymi politykami którzy wykorzystując ich uległość żądać będą dalszych ustępstw.

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Zobacz film!

Radni Wybieram Świnoujscie od prezydenta Janusza Żmurkiewicza(fot. Sławomir Ryfczyński )

Lista:
Jan Borowski ( PO )
Elżbieta Jabłońska ( PO )
Wiesław Góreczny ( PO )
Leszek Waga ( PO )
Jacek Jurkiewicz ( PiS )
Andrzej Mrozek ( PiS )
Sławomir Nowicki ( Grupa Morska )
Dorota Mikulska ( Grupa Morska )
Grzegorz Kos ( Wybieram Świnoujście )
Aneta Zdybel ( Wybieram Świnoujście )
Magdalena Ilczuk ( Wybieram Świnoujście )
Leon Ryszard Kowalski ( Wybieram Świnoujście )

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Zobacz film!

Radni PiS(fot. Sławomir Ryfczyński )

Radni SLD byli przeciwni rozszerzeniu granic portu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 145, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-145 z 145

Gość • Wtorek [17.09.2019, 14:35:11] • [IP: 31.179.206.*]

I bardzo dobrze że będzie port kontenerowy. To k..a miasto czy skansen dla niemieckich emerytów? Chcesz drzew to jedz do lasu i nie rób z Polaków wieśniaków. Pierd...e ekopedryle.

Gość • Poniedziałek [16.09.2019, 20:00:42] • [IP: 31.11.128.**]

Bardzo dobra decyzja radnych, dziękuję Panu Jurkiewiczowi i pozostałym radnym !

Gość • Niedziela [15.09.2019, 09:14:54] • [IP: 77.115.139.***]

Pamiętajcie przy następnych wyborach kopa w d... ę

Gość • Piątek [13.09.2019, 14:34:13] • [IP: 37.8.231.***]

By pójść jeszcze bardziej z duchem czasu, by nie dać się Niemcowi i Gdańskowi zróbmy wreszcie porządek z tą nikomu niepotrzebną plażą i śmierdzącym sosnowym lasem na prawobrzeżu albo w ogóle w całym mieście.. Zbudujmy magazyn paliw dla Orlenu!!, większy niż w Gdańsku!!, ogromny, taki na 500 hektarów. Beton przyszłością Narodu_ tak śpiewano w PRLu i tak śpiewają w PRLu Bis. To dopiero będzie inwestycja na miarę głupoty obecnie rządzących i wspierających ich bezmyślnych świnoujścian. Do tego koniecznie lotnisko, najlepiej na Karsiborzu, by Polacy nie latali na lotnisko za miedzą. Polak Patriota brzydzi się tym co obce, chyba że to obce robi mu dobrze.

Gość • Piątek [13.09.2019, 13:25:51] • [IP: 31.11.131.***]

Przecież ci bezradni to nawet nie mają wiedzy konkretnej na temat tej pseudo inwestycji. Nie potrzebują jej, bo celem jest odprowadzenie kasy z LNG, które dostaje Świnoujście do kasy centralnej. Prosty szybki ruch. Wszystkie opracowania naukowe mówią o tym, ze ten port w tym miejscu nie ma absolutnie uzasadnienia gospodarczego. A te pierdy o rozwoju to dla niedorozwiniętych kukiełek. Się POPISali

Gość • Piątek [13.09.2019, 12:11:58] • [IP: 80.245.176.***]

Brawo Panie Jurkiewicz!

Gość • Piątek [13.09.2019, 11:23:30] • [IP: 94.254.232.***]

Piszecie tu że nie będzie pracowników do pracy w porcie kontenerowym. A do pracy w hotelach i pensjonatach które by tam powstały to byliby? Dodajmy do pracy za 2000 netto. Hotelowe prywaciarstwo ściągnęło by jeszcze więcej Ukraińców. Mamy dosyć hoteli, paraliżu komunikacyjnego, zalewu ukraińskiego i pracy za marne grosze. Mieszkańcy chcą portu a nie dorabiania hotelarskivh cwaniaczków i ex gangsterów.

Gość • Piątek [13.09.2019, 10:32:25] • [IP: 31.11.128.**]

czy ta rada wie, że te uchwały mają wady prawne?

JUST ACT 447 • Piątek [13.09.2019, 09:51:40] • [IP: 176.221.122.**]

PRECZ Z KORPORACYJNYM BURDELEM KONTENEROWYM !! NIE WYBIERAĆ WIĘCEJ SPRZEDAJNYCH ALFONSÓW. ZAPIJACZENI I ZAĆPANI KIEROWCY TIRÓW BĘDĄ MORDOWAĆ MIESZKAŃCÓW MIASTA I TURYSTÓW TYSIĄCAMI. ONI PLANUJĄ po PROSTU KOLEJNY HOLOKAUST NA NARODZIE POLSKIM.

Gość • Piątek [13.09.2019, 08:57:38] • [IP: 37.8.231.***]

Nasze miasto liczy niespełna 40 tysięcy mieszkańców. Gospodarka morska w Świnoujściu to wciąź rozwijający się terminal promowy mający stać się kombinowanym terminalem intermodalnym, terminal lng, terminal masowy i Morska Stocznia Remontowa oraz inne małe przedsiębiorstwa. Pracuje w nich kilka tysięcy osób z miasta i okolic, wciąż są braki pracowników na poziomie 100 osób. Radni powinni wiedzieć, że wielki terminal kontenerowy potrzebuje wg zarządu portów 600 do 1000 pracowników. Małe miasto ich nie da, a więc trzeba ściągnąć setki uchodźców, dać im mieszkania, zapewnić byt. To wielki problem, którego łatwo nie da się rozwiązać. To, że terminal to pomysł bez sensu to fakt. Jedyny argument za, to by obok Terminala LNG im. Lecha Kaczyńskiego był Terminal Kontenerowy im. Jarosława Kaczyńskiego. Tak to sobie wymyślił nasz" skromny" prezydent Janusz. No bo jak to może być, że w Gdańsku jest Port Lotnicz im. Lecha Wałęsy a wielcy bliźniacy razem są wciąź pomijani. Janusz dostaniesz za to order albo i nie.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 23:50:45] • [IP: 178.238.246.**]

Chociaż były dwa projekty uchwał, to minister zadał naszym bezradnym tylko jedno pytanie: Czy macie w sobie odrobinę odwagi? Odpowiedź już znamy, więc darujcie sobie pokrętne tłumaczenia, że" nie chcem ale muszem", że rozwój, miejsca pracy i tym podobne pierdoły. 12 bezradnych pokazało, że jak minister każe to oni" muszom". Wstyd i hańba!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 20:38:10] • [IP: 178.235.146.***]

Zasciankowy Warszow rosci sobie pretensje do lasu w poblizu Przytoru.Gdzie Warszow a gdzie kontyenerowy.Ciemnota przeciwna rozwojwi i działa na korzysć Niemcow. Zobaczcie jak rozbudowuje się Miedzyzdroje.Na wydmach stoją wieżowce i nikomu to nie przeszkadza.Mąciciele.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 20:02:57] • [IP: 176.221.122.**]

Pani Agatowska szefowa Energrtyka to za wczasowiczami w czystym kurorcie zeby byli a co maja powiedziec ludzie co chca pracowac gdzies blisko domu, port kontenerowy chba jest wszedzie na swiecie w wiekszych miastach portowych i przeladunkowych to normalnosc

Gość • Czwartek [12.09.2019, 19:58:45] • [IP: 88.156.206.***]

Proszę mi powiedzieć, jaki ja mam mieć w tym interes jako mieszkaniec tego miasta, by takie coś jak port kontenerowy ma którym jakieś mafie będą sobie zarabiać, ten port tu pobudowały? Uprzemysłowienie miasta w takiej skali spowoduje upadek podstawowego przemysłu Świnoujścia- przemysłu turystycznego. Miasto stanie się turystycznym zombie, jak Gdańsk czy Gdynia, znane już tylko z przeładunków. Ci radni nie potrafią naprawić nam nawierzchni na Grunwaldzkiej, Lechicka to nadal kocie łby sprzed 100 lat, a oni chcą w naszym imieniu decydować o tak ważnej kwestii przeciwko nam, mieszkańcom. Wstyd! Oddajcie mandaty!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 18:53:17] • [IP: 185.210.38.***]

Państwo Radni, Panie Prezydencie, Panie Ministrze oczekuję od Was trochę wyobraźni. Morski transport kontenerowe i jego porty, w tym taki jak planujecie w Świnoujściu, stają się dzisiaj przeżytkiem. Dzisiaj drukarki 3D lokalnie produkują już to - co dostarcza się kontenerami z drugiego końca świata spalając przy tym miliony ton paliwa i wytwarzając setki milionów ton niepotrzebnych opakowań/śmieci z którymi nie wiemy co robić. Rozwój tak, ale rozumny. Wyborca

Gość • Czwartek [12.09.2019, 18:38:39] • [IP: 93.240.219.***]

I super wiadomość. Stop lobby hotelarskiemu i ich trollom. Starczy w Świnoujściu hoteli, pensjonacików i tłoku i drożyzny. Ludzie chcą zarabiać a nie pracować za pół darmo obsługując herenvolk.

gpk • Czwartek [12.09.2019, 18:27:56] • [IP: 95.129.225.***]

No ilu mieszkańców Świnoujścia było choćby raz w życiu na warszewskiej plaży, no ilu pytam grzecznie?!! Odra, stocznia, port to były motory rozwoju naszego miasta, gdyby nie one to Ście byłoby pipidówą na miarę Międzyzdrojów czy Albeku!! Radnym zabrakło odwagi by głosować za PORTEM i dlatego nie dostaną mego głosu.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 18:17:06] • [IP: 176.221.122.**]

Bedzi wyciety las beda tiry i zablokowana 3 oraz zabrana plaza.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 17:34:19] • [IP: 176.221.122.**]

Miasto musi sie rozwijać iść z duchem czasu natury mamy pod dostatkiem nie dajcie sobą manipulować

Gość • Czwartek [12.09.2019, 17:33:20] • [IP: 37.248.208.***]

Oj będzie się to za nimi ciągnąć dlugie lata.Wielu z nich już do rady nie wejdzie.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 17:21:38] • [IP: 37.8.231.***]

Synu 14.06 nie bluźnij, nie zamiataj swojej brudnej gęby słowem PATRIOTA. NIE MASZ PRAWA MÓWIĆ KTO JEST A KTO NIE JEST PATRIOTĄ, CHYBA ŻE JESTEŚ PRZEGRANYM KOMUCHEM. Każdy ma prawo do swojego zdania bo żyjemy w wolnej !!Polsce. TY TAKŻE. Jeśli jednak tobie śni się PRL, jeśli to jest przyczyną ninawiści do ludzi o innych poglądach to zmień portal.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 16:47:30] • [IP: 178.238.246.**]

Hiszpanie mówią na to" cojones" - trzeba mieć jaja, żeby bronić mieszkańców. Wielka szkoda, że w miejskiej radzie ma je tylko... kobieta! :D

Gość • Czwartek [12.09.2019, 16:31:53] • [IP: 31.0.38.***]

Teatr polityczny Agatowskiej. Gdyby Miller decydował o zaoraniu Warszowa nie robiłaby tej sztucznej histerii.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 16:28:09] • [IP: 176.221.123.***]

Najgorsze jest to, że ludzie głosują na tych, którzy działają na szkodę naszego miasta. Miasto na tym nie zarobi, więc zastanawiam się jakie korzyści będą mieli ci, którzy pozwalają na rozbudowę portu i zniszczenie naszego miasta. Wysoce prawdopodobne jest to, że terminal nie powstanie, ale coś zostanie zniszczone, ktoś zarobi i stracą mieszkańcy i podatnicy.

PRACA • Czwartek [12.09.2019, 15:54:43] • [IP: 78.133.244.**]

będzie port będzie więcej pracy... DLA UKRAIŃCÓW!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 15:42:35] • [IP: 62.69.252.**]

Najbardziej to minister pomyślał o ludziach, którzy w linii prostej będą mieszkać od tego portu około 1200 m... Gazoport w linii prostej około 0, 5 km. Wycięty kawał lasu i olbrzymi parking na tiry, które wożą ładunki z portu 300 metrów od domów. Hałda węgla to samo. I niech mi nikt nie mówi, że 35 lat temu w planach był gazoport i port kontenerowy. Przeprowadziłem się dlatego, że była tu najpiękniejsza w Polsce plaża, chronione wydmy, lasy. Każdy krzyczy niech miasto zarabia niech się rozwija. Wszystko dobrze, ale tu mieszkają ludzie, którzy oprócz ciągłych hałasów i smrodu nic z tego przemysłu nie otrzymali w zamian. Nim ktoś zacznie się unosić proszę zobaczyć w jakich warunkach mieszkają ludzie na Warszowie. Proszę nie pisać, że tu mieszka patologia, to jest bardzo krzywdzące i niesprawiedliwe. Może by pan minister w zamian za tak wielkie nieudogodnienia, coś zaproponował mieszkańcom. Czekamy.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 15:24:27] • [IP: 178.238.246.**]

Wszyscy powinni się kategorycznie sprzeciwić, nieważne, ze to by nic nie dało dla ministerstwa, ale ważne by było dla naszego miasta i przyrody i waszego radni myślenia o przyrodzie i mieszkańcach, ale was to niopchodzi co myślą mieszkańcy !!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 15:03:43] • [IP: 178.235.147.***]

Powinno sie przeprowadzac badania i testy ludzi startujacych na wazne stanowiska np.radnych.Z badaniami psychiatrycznymi wlacznie. Oj wielu by odpadlo. Wielu co ma minimalna wiedze a udaja takich madrych i decyduja o zyciu ludzi.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 14:40:50] • [IP: 188.147.36.***]

Komuszki z SLD powiedzcie jak uboty zaczną przeciekać i będzie skażenie środowiska to z czego miasto będzie żyć?

Gość • Czwartek [12.09.2019, 14:06:20] • [IP: 77.88.191.**]

Brawo dla Ministra Gróbarczyka. W końcu ktoś myśli o ludziach i ich godnym życiu. Świnoujście to nie tylko hotele i harówka ponad siły tam ludzi.Na nasze miasto należy patrzeć z perspektywą, kłaść na rozwój i inwestycje za tym idące a nie wyzysk aby dogodzić Niemcom. Kto tego nie rozumie nie jest patriotą i nie chce dobra dla Naszegp Miasta i Polski.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 13:49:43] • [IP: 83.11.148.**]

Port kontenerowy na 3 x T A K.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 13:47:35] • [IP: 5.173.136.***]

ZNÓW TE DURNIE Z WARSZOWA MĄCĄ.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 13:44:30] • [IP: 83.11.148.**]

Terminal kontenerowy - tak. Natomiast gdzie byli" ekolodzy" jak wycinano cisy i inne drzewa oraz krzewy na promenadzie i w innych częściach miasta ??. Greenpeace Polska. Aber Geld kommt von Deutschland. To wszystko to są działania V -tej kolumny. Jak przed i po wojnie, działania przeciw Polsce.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 13:43:31] • [IP: 5.173.136.***]

BEZCZELNE GĘBY .

Gość • Czwartek [12.09.2019, 13:20:10] • [IP: 178.238.253.**]

WSZYSTKO WAM SIĘ POMYLIŁO KASĘ TRZYMAJĄ CHAZARZY TO ONI ZADECYDOWALI ŻE TRAMP NIE PRZYJEDZIE ZAINTERESOWALI SIĘ POLSKĄ BO POLECAM WBIJCIE W GOOGLE POLITYCY POCHODZENIA ŻYDOWSKIEGO W POLSCE, WŁOS SIĘ JEŻY, WIEC NIE KLEPCIE W KLAWIATURĘ BEZ HALO POLSKA IDZIE KU DOBREMU, WIEC CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM, CHAZAR OKAZJI DO ZROBIENIA SZMALU NIE PRZEPUŚCI, CZY TEGO NIE CZYTACIE NIE OGLĄDACIE. ,

Gość • Czwartek [12.09.2019, 12:38:06] • [IP: 5.173.128.***]

Agatowska jak zwykle szuka naiwnych, którzy na nią zagłosują bo uwierzą, że zależy jej na mieszkańcach. Na lewobrzeżu nie ma czego szukać. Dostała łomot w kilku ostatnich wyborach. Teraz sprzedaje bajeczki ludziom z Warszowa. Jeśli na nią zagłosują to jej towarzysze partyjni z dawnej komuny z PRL z Warszawki - z wdzięczności, że nabiła im wynik do Sejmu może coś tam, kiedyś pomogą. Dla mnie to bardzo smutne, że w Radzie Miasta siedzą takie osoby i to za nasze podatki.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 12:24:45] • [IP: 185.210.39.***]

Radni Gdyni podjęli decyzję, że się nie zgadzają na rozbudowę portu kontenerowego DCT w Gdyni. Można? można. A u nas co? PO chodzące na pasku PiS. Właśnie pan Borowski pozamiatał kampanię kandydatki do sejmu Jabłońskiej.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:55:47] • [IP: 31.0.43.**]

Ludzie, wstydźcie się jak można nie mieć zdania w tak ważnej sprawie.Po co wy radnymi zostaliście ? Borowski, Nowicki, Jabłońska, Jurkiewicz i reszta oddajcie mandaty

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:50:46] • [IP: 82.223.14.***]

Przeprowadzimy sie lub znajdzie sie inne rozwiazanie.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:50:14] • [IP: 77.252.46.***]

A co na to Międzyzdroje i strefa Natura 2000?

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:16:53] • [IP: 95.129.224.**]

Świnoujście to miasto moje rodzinne od60 lat.Jestem jak najbardziej za rozwojem przemysłu portowego gazoportu i portu kontenerowego a także całej potężnej infrastruktury komunikacyjnej, jednocześnie mam gdzieś tych wszystkich dupowłazów zamartwiających się o turystów lub niemców.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:06:08] • [IP: 37.8.231.***]

Proszę osoby niekumate, by nie zabierały głosu na temat terminala kontenerowego, by nie bredziły, ze jak minister powiedział to terminal powstanie itp. Najpierw muszą zostać spełnione warunki by ktokolwiek ten terminal zechciał wybudować. Na razie zainteresowanie tym projektem jest zerowe i pewnie nic się nie zmieni przez następne 30 lat.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 11:01:33] • [IP: 62.69.254.**]

życze pani jabłońskiej powodzenia w wyborach do sejmu! wstyd!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 10:44:54] • [IP: 178.238.249.**]

Szkopuł w tym, że ta uchwała obejmuje oddanie, za darmo dużo większego terenu, niż jest potrzebny pod budowę terminala konte enerowego. Szkoda, że radni skupili się na wątkąch politycznych i terminalu, ktorego budowa i tak jest przesądzona a nie dążyli do obrony reszty terenu. Prezydent jest zwolennikiem dalszych rozmów co dadzą dla mieszkańców w zamian za terminal kontenerowy. Proponuję konkret a nie koraliki czyli partycycypacja w kosztach zaopatrzenia miasta w wodę z Kodrąbka.Czynię to bez wielkiej wiary, bo jak widzieliśmy jedynym rozwiązaniem dla prezydenta w trudnych sytuacjach jest Branie nóg za pas./patrz ostatnią sesję rady miasta/

Gość • Czwartek [12.09.2019, 10:38:21] • [IP: 80.50.63.**]

Porecz z komuną z SLD

Aleksander Skiepko • Czwartek [12.09.2019, 10:33:29] • [IP: 83.11.85.***]

„Mieliście do wyboru wojnę lub hańbę. Wybraliście hańbę, a wojnę będziecie mieli i tak”. Te słowa Churchilla były wypowiedziane w dramatycznej sytuacji wojny militarnej w jakiej znalazła się Wielka Brytania w obliczu zbójnickiej polityce Niemiec w Europa. Cytowanie tych słów teraz w temacie portu kontenerowego jest zwykłą histerią. Widać jak bardzo autora tego tekstu poniosły emocje i podburza mieszkańców do nie wiadomo jakiego zachowania w proteście przeciwko czemu? Wylejcie sobie wszyscy kubeł zimnej wody na głowę. Czy to będzie port w tym miejscu, czy hotele i pensjonaty to praca będzie tam dla obcokrajowców, bo nasze elity biznesowe chcą mieć taniego pracownika. A młodzi Polacy emigrując z kraju i pokazują im co o tym myślą. Także proszę wszystkich bez histerii. Nie wiadomo czy ten port tam powstanie, a że te tereny nie przeszły pod jurysdykcję miasta to może i dobrze. Jest duża szansa że w ten sposób zostaną zachowane w nienaruszonym stanie dla potomnych. Też bez hoteli i i tłumów ludzi.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 10:32:26] • [IP: 37.248.162.**]

Radni ktorzy glosowali przeciwko rozszerzeniu granic portu a wiec tym samym przeciwko portowi kontenerowemu chcąc w ten sposob ochronic plaze, lasy i tereny objete programem Natura 2000 przed calkowitym unicestwieniem to: J.Agatowska, J.Wlodarczyk, K.Szpytko, A.Kaczmarek i R.Teterycz. W imieniu wiekszej czesci mieszkancow Warszowa dziękujemy!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 10:13:30] • [IP: 62.69.254.**]

wstyd!!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:56:40] • [IP: 185.210.39.**]

Po jakiej drodze te kontenery będą wiezione?? Przecież już jest koszmar na drodze do Szczecina z tirami!!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:34:25] • [IP: 178.238.253.**]

Czytajcie ze zrozumieniem ludzie czy by podpisali czy nie i tak poort kontenerowy powstaje, minister napisał i dał termin że do dziś czeka potem mocą ustawy, podejmie decyzję.Mieszkamy w miejscu idealnie nadającym się do takich przedsiębiorstw, Niemcy kopią nam pod nosem kopalnie węgla brunatnego, bo muszą czymś produkować energię, a u nas problem, to nie IXX wiek, życie i przemysł idzie naprzód nasze dzieci i wnuki, muszą gdzieś żyć i pracować, w średniowieczu jak zobaczyli flintę to też pewni dostali amoku, takie życie!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:33:22] • [IP: 62.69.253.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:22:43] • [IP: 78.133.254.***]

halo czy wy coś w ogóle kapujecie ? Chcecie niezależności to droga wolna ! Ogłosić niepodległość od Polski ogłosić się Wolnym Miastem Świnoujście nie słuchać wrogiego sejmu i rządu, a jak nie to do kąta i beczeć buuuuu. tyle Wam zostaje !

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:15:56] • [IP: 157.25.154.***]

Jestem rozczarowany. Miałem nadzieję że radni zagłosują ZA. Ale miejmy nadzieję że terminal powstanie i to szybko. Ogromna szansa dla Świnoujścia i okolic

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:13:23] • [IP: 37.8.231.***]

Proszę osoby niekumate, by nie pisały o miejscach pracy, rozwoju i tym podobnych kłamstwach. Jeśli na dziś portowym spółkom potrzeba 60 pracowników i ich nie ma, to skąd wziąć 600-1000 do obsługi. Trzeba ściągnąć setki uchodźców z rodzinami, zbudować dla nich domy, drugie miasto, a brak wody. Można też zmusić zwolenników budowy terminala do pracy w terminalu, ale jest ich tylko około 200. To za mało. Zresztą wątpię, by oni wiedzieli czym jest terminal kontenerowy. Miasto przestanie być wczasowiskiem, uzdrowiskiem a stanie się fabryką utrudniającą życie. Ten temat już przerabiano za komuny, między innymi budując hutę w Nowej Hucie, dzielnicy Krakowa. To też był zrównoważony ustrój po komunistycznemu. Teraz mamy PRL bis i sytuacja się powtarza. Rada miasta powinna być rozwiązana, gdyż występuje przeciw mieszkańcom. I jeszcze jedno, głupie tłumaczenie w oświadczeniu PO. Nawet osoba nierozgarnięta wie, że jak nie ma wymaganych prawem dokumentów to nie podpisuje się wiążącego dokumentu.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:08:36] • [IP: 176.221.122.***]

Uwaga sezon turystyczny uważam za otwarty" parawany trolli kontenerowych, dla wyróżnienia stawiamy między kontenerami. Trolle jeszcze otrzymają kiełbaskę i piwko. Miłego wypoczynku

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:04:04] • [IP: 188.147.97.**]

Widocznie SLD zależy aby miasto się nie rozwijało ponieważ naciska lobby niemieckie gdzie są

Gość • Czwartek [12.09.2019, 09:01:18] • [IP: 188.147.97.**]

Nic nie koluduje port kontenerowy z turystyką wręcz przeciwnie napędzają się wspólnie

Gość • Czwartek [12.09.2019, 08:51:15] • [IP: 31.11.129.***]

Jeśli radni podjęli taką" haniebną" uchwałę dotyczącą rozwoju miasta poprzez m.in. budowę terminala kontenerowego, to jesteśmy za tym by nadal się w ten sposób hańbili!

Gość • Czwartek [12.09.2019, 08:49:13] • [IP: 78.133.244.**]

czyli kto jak głosował?

Gość • Czwartek [12.09.2019, 08:48:33] • [IP: 78.133.244.**]

podajcie jeszcze listę pozostałych radnych którzy głosowali inaczej poza tymi dwunastoma, a ilu mamy wszystkich radnych?

Gość • Czwartek [12.09.2019, 08:28:32] • [IP: 176.221.123.***]

Rada Ministrów w Warszawie wie lepiej od mieszkańców Świnoujścia co potrzebne jest POLSCE ! Czy to będzie TA rada i CI ludzie czy ktoś inny to i tak NIC nie MAJĄ do powiedzenia !! Decyzja już zapadła poza Świnoujściem i kropka !

Gość • Czwartek [12.09.2019, 07:55:22] • [IP: 37.47.143.***]

Tchórze i sprzedawczyni! Ludzie bez honoru pisowskie slugi

pi • Czwartek [12.09.2019, 07:37:46] • [IP: 10.0.2.***]

Chciałoby się mieć i spokój i pieniądze, ruch turystów i biznesmenów, ale także walory przyrodnicze. Miasta portowe zawsze są miastami przemysłowymi, więc albo rybka, albo...

Gość • Czwartek [12.09.2019, 06:47:47] • [IP: 37.47.152.***]

Artykuł niezrozumiały dla wielu, brak prostej informacji ilu za ilu przeciw ilu wstrzymało się ilu było obecnych. Ale w tym grajdołku poziom taki jest standardem. Odnośnie wyników głosowania, to staruszek tak polecił i maszynka wykonała.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 06:24:08] • [IP: 5.173.145.**]

do gościa : Środa [11.09.2019, 23:58:03] a przy okazji opóźnić rozwój regionu i kraju zgodnie z instrukcją NK/003/47.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 05:16:19] • [IP: 80.246.136.***]

Winston Churchill oddał Polskę pod panowanie czerwonego ścierwa, proszę nie przytaczać słów tego bydlaka. O reszcie jego" zasług" nie ma sensu wspominać. Terminal jest potrzebny w Świnoujściu. W wielu krajach świata lokalizacja takich inwestycji w pobliżu miasta nie koliduje z ich turystycznym charakterem. Ktoś napisał, że w portach pracują Ukraińcy, od siebie dodam, nie tylko w portach. Wiąże się to z niskimi zarobkami, których podwyżki przeciwni są właśnie pracodawcy. Podczas budowy gazo portu też skrzeczeliście o katastrofie ekologicznej, ucieczce turystów. Coś się stało? Jakoś nie widzę różnicy.

Gość • Czwartek [12.09.2019, 02:16:50] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Środa [11.09.2019, 19:16:43] • [IP: 78.10.206.**] Jesteś autochtonem?

Gość • Czwartek [12.09.2019, 00:41:45] • [IP: 176.221.122.***]

Jasiu dawno sprzedał wszystko, co można było sprzedać, mam nadzieję, ze umrę śmiercią naturalną zanim to wszystko pierdolnie

Gość • Czwartek [12.09.2019, 00:23:15] • [IP: 178.238.246.**]

Tak, będzie praca! Tylko ludzi do pracy nie będzie, bo portom brakuje wykwalifikowanej kadry!" Drodzy państwo, od kilku lat obserwuję to, co się dzieje na rynku pracy oraz w portach. [...] W tej chwili stanęliśmy w punkcie krytycznym. Około 50% pracowników w portach Szczecina i Świnoujścia stanowią Ukraińcy. Ludzi po prostu już nie ma." - To są słowa wiceprezesa Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście... Więc skończcie to piep**enie o pracy w porcie...

kodorasta • Czwartek [12.09.2019, 00:22:06] • [IP: 2.58.194.***]

Szanowni mieszkańcy Warszowa zapraszamy na plażę w Międzyzdrojach

Gość • Środa [11.09.2019, 23:58:03] • [IP: 185.210.39.**]

Wojna o Pokój :-) Znamy takie hasła z czasów komunizmu, żeby wiedzieć że najważniejsze jest rozgrzać atmosferę, stworzyć zagrożenie i znaleźć elektorat :-)))))

Gość • Środa [11.09.2019, 23:42:29] • [IP: 93.94.186.**]

Nawet jeśli to tylko opinia, wg niektórych nic nie znaczącą, bo i tak ktoś na wyższym szczeblu podjął decyzję, to jej nie udzielenie oznacza cichą zgodę na taką decyzję. Czy brakiem protestu ze strony radnych zaskarbimy sobie łaski rządowe? Śmiem wątpić, że miało to jakikolwiek wpływ na planowane inwestycje. Za to cały świat trąbił będzie, że sami się na taki stan rzeczy zgodziliśmy, a przynajmniej jest nam to obojętne.

Gość • Środa [11.09.2019, 23:37:35] • [IP: 83.23.248.**]

Bardzo dobrze że port kontenerowy powstanie. Ludzie będą mieli prace i pieniądze będą z tego. Byłem w wielu portach kontenerowych i przestrzegam przed krzykaczami którzy nowoczesnego portu kontenerowego nie widzieli (Vancouver, Rotterdam).

Gość • Środa [11.09.2019, 23:37:15] • [IP: 37.30.16.**]

A to pisiory głosowały przeciw swemu rządowi dobre he he

Gość • Środa [11.09.2019, 23:28:25] • [IP: 91.239.206.***]

PO rządzi uzdrowiskiem świnoujście i to jest katastrofa.

Gość • Środa [11.09.2019, 23:10:06] • [IP: 176.221.123.***]

Oczywiście, że mają prawo reprezentować nasze miasto!! Mieszkańcy ich wybrali i nikt nie ma prawa tego kwestionować, nawet jeśli wyniki ich pracy Pana redaktora nie satysfakcjonują. To się nazywa demokracja (pojęcie raczej mało zrozumiałe dla Pana redaktora, ale na szczęście mimo tego funkcjonujące).

Gość • Środa [11.09.2019, 23:01:26] • [IP: 31.11.129.**]

Dobrze ktoś napisał: marionetki prezydenta.Ludzie bez honoru.Powinni oddać mandaty.Nie chcemy ich.

Gość • Środa [11.09.2019, 22:58:11] • [IP: 37.47.227.***]

Cos mi tu śmierdzi wczoraj morawiecki mamrotał cos o budowie terminalu gazowego w 3 city teraz wasi niedorozwinięci podejmują decyzje o nabrzeżu kontenerowym ktoś tu chce kupę kasy wyprowadzić i wiele szkód narobić 3 city słynie z kontenerów maja moce przerobowe drogi no i północny port, czyli paliwa gdzie i po co gazo port, a kontenerowy port na h...j w s-ciu?Bedzie walek i to w dodatku dzięki waszym radnym brawo ja tylko spoglądam na te zdjęcia i widać po niektórych oczach ze mózgu szukają, ale nie mnie oceniać Malo inteligentne wyrazy twarzy

Gość • Środa [11.09.2019, 22:46:52] • [IP: 5.173.137.**]

Po bilety trzeba się przeprawiac promem ! A oni pierdoly

Gość • Środa [11.09.2019, 22:40:21] • [IP: 176.221.122.***]

Teoretycznie fajnie że port się rozwija ale ja się pytam, którą drogą pojedzie ten towar z kontenerów?!! Już przecież nie idzie jechać do Szczecina za tirami z promów a co będzie przy porcie kontenerowym? Jak zrobią autostradę albo nawet drogę ekspresową 3 pasmową to OK! Inaczej zajb..ją nas z tymi promami dojazdem poza miastem.. paraliż

Gość • Środa [11.09.2019, 22:38:31] • [IP: 176.221.123.***]

12 za 5 przeciw a 4 się wstrzymało albo ich nie było na sali bo rada liczy 21 radnych to jak to jest naprawdę z tym głosowaniem a po drugie plaza jest panstwowa lasy sa państwowe to co należy do miasta Miasto yeż teren państwowy tylko Miasto Administruje

COMES PALATINUS • Środa [11.09.2019, 22:26:26] • [IP: 176.221.122.**]

NAS MIESZKAŃCÓW UBEKISTANU PO STALINOWSKIE CHAZARSKIE PRZYBŁĘDY WYCHOWANE PRZEZ BERMANA TRAKTUJĄ JAK BYDŁO I NAMI HANDLUJĄ. JESTEŚMY ŚWIADKAMI JAK BYDŁO Z PASTWISKIEM SIĘ SPRZEDAJE.

Gość • Środa [11.09.2019, 22:21:49] • [IP: 95.129.225.**]

Środa [11.09.2019, 21:39:36] • [IP: 176.221.122.***] ale się zwrócił, czyli takie jest PRAWO. Tym radnym zabrakło po prostu jaj i odwagi. PiSowskie pachołki czy brak mózgów?

Gość • Środa [11.09.2019, 22:08:40] • [IP: 176.221.122.**]

Są sprawy" bzdetowe", gdzie grzejący krzesło może wstrzymać się od głosu. Ale są sprawy strategiczne na sto i więcej lat, jak port kontenerowy. Wstrzymywanie się od głosu w takiej sprawie to dziecinada lub śmierdzące tchórzostwo. W jednym i drugim przypadku, ludzie ci powinni zrezygnować z funkcji i diety radnego, lub zostać odwołani w trybie nadzwyczajnym.

Gość • Środa [11.09.2019, 22:01:37] • [IP: 77.252.46.***]

Jedyną osobą, która zasłużyła na miano Radnego - jest Joanna Agatowska. Reszta w ogóle nie wie, po co zasiada w Radzie Miasta. Marionetki prezydenta. A już najmniej pojęcia to ma Aneta Zdybel - głowa potrzebna jest jej tylko do noszenia włosów.

Fordon • Środa [11.09.2019, 21:45:01] • [IP: 178.238.253.***]

Świnoujście - stan umysłu.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:39:36] • [IP: 176.221.122.***]

Środa [11.09.2019, 21:04:59] • [IP: 95.129.225.**] - po prostu rząd formalnie musiał się zwrócić o opinię, rozumiesz? Tylko i wyłącznie formalnie. Ale od tej opinii nic nie zależy...

Gość • Środa [11.09.2019, 21:38:09] • [IP: 185.210.39.**]

Fajne miasto takie nie za poważne, latający cyrk. Zaraz PiS wytnie małych przedsiębiorców :D

Gość • Środa [11.09.2019, 21:37:26] • [IP: 176.221.122.***]

Czemu hańby? Chyba tylko dla naiwnych pięknoduchów. Bardzo dobrze zrobili. Ich głos i tak nie miał znaczenia, bo o rozbudowie portu już zadecydowano na szczeblu rządowym i nic nie można na to poradzić. Wsparcie rządu jest naszemu miastu potrzebne (tunel i inne inwestycje). Radni nie podejmując decyzji przeciw - nie narazili się rządowi, nie podejmując decyzji za - nie narazili się mieszkańcom. Salomonowe rozwiązanie. Szacun.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:36:44] • [IP: 176.221.123.***]

Skandynawskie prawo Jante określa człowieka w kilkunastu punktach takich jak to, ze jesteś" malutki", " słaby"... i że" o tobie inni wszystko wiedzą". O tym zapomnieli ukazani radni. Historia o nich nie zapomni. A przewodnim hasłem naszego narodu jest obrona ważnych wartości, których Ci nie rozumieją. Nie rozumieją także ich" obrońcy". Chyba, że są trolami, opłacanymi przez naszych wrogów lub głupcami.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:27:16] • [IP: 188.147.40.***]

Wstyd buuu

Gość • Środa [11.09.2019, 21:24:50] • [IP: 31.0.40.**]

Wspaniała postawa radnego Jurkiewicza, brswo Panie Przewodniczący!

Gość • Środa [11.09.2019, 21:20:59] • [IP: 185.13.106.***]

Sraczy w mieście nie ma -a oni dalej pierdzą robią pod siebie.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:20:49] • [IP: 80.245.189.***]

czy wy chcecie zagłady przyrody w imię czego? w imię interesów warszawy, dla interesów właścicieli spółek, oni są daleko, oni tylko chcą liczyć kasę, za wszelką cenę za cene ptactwa, organizmów morskich siedlisk i natury, a my mieszkańcy chcemy tu mieszkać i cieszyć jeszcze w miarę 'spokojnym" miastem, czy myślicie że turyści którzy zasilają to miasto będą chcieli tu przyjeżdżać mając do pokonania sznury tirów i słuchając stukotu kontenerów dzień i noc, i kąpać się w morzu w którym syfy ze statków będą spływać z wielokrotnością? kilka lat temu rada zgodziła się na gazoport,. który otworzył drzwi do dalszych pomysłów na teren naszego miasta ale to my tutaj się urodziliśmy, my tu pracujemy i, żyjemy i my powinniśmy decydować w jakim kierunku ma rozwijać się miasto.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:13:52] • [IP: 5.173.129.***]

Panie przewodniczacy Jurkiewicz, majstersztyk.Kochamy Pana.

Gość • Środa [11.09.2019, 21:08:33] • [IP: 37.47.162.**]

Ta Jabłońska z PO to chce do Sejmu? Hahah oni już swoimi decyzjami politycznymi stocznie nasza załatwiłi to teraz chcieliby kolejne firmy załatwić?

Gość • Środa [11.09.2019, 21:04:59] • [IP: 95.129.225.**]

Gociu z 20:49 bzdury piszesz, bo skoro miasto nie miało nic do gadania, to po co rada miasta rozpatrywała powiększenie portu i to o setki hektarów? A poza tym to nie chodzi o to że ci radni byli za niech se będą, ale oni odmówili podjęcia decyzji!

Gość • Środa [11.09.2019, 21:03:31] • [IP: 31.11.130.**]

Brawo grupa mądrych radnych, myslących pozytywnie o rozwoju miasta, a poza tym spec ustawa nie liczy się z opinią samorządów

Gość • Środa [11.09.2019, 20:55:50] • [IP: 37.248.164.***]

Koalicja wstydu i do tego wykonująca odgorne polecenia.To głosowanie przejdzie do historii hańby tego miasta

Gość • Środa [11.09.2019, 20:49:45] • [IP: 178.238.253.**]

Piszecie nieprawdę, albo niecałą prawdę nie wspominając o spec ustawie , rozporządzeniu min.Gospodarki morskiej, które zostało wprowadzone bez zgody Rady miasta, tereny o których była debata są własnością lasów państwowych, miasto nic niema do gadania co na nich powstanie, cały ten, , artykuł, , ma za zadanie przykryć działanie PiS i jest przez nich inspirowany.mozna mieć przypuszczenie graniczące z pewnością że jedynym celem tego artykułu jest kłótnia obozu demokratycznego, na której skorzysta tylko i wyłącznie PiS, ocena jest jednoznaczna.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:46:29] • [IP: 37.47.188.***]

Gdańscy radni mieli jaja - nasi to nijakie tchórze!

Gość • Środa [11.09.2019, 20:43:12] • [IP: 31.11.131.***]

Tak sprzedać swoje miasto.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:34:15] • [IP: 62.69.203.***]

Co za głupi ten uśmiech, i te oczy fałszywe jak lis.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:29:19] • [IP: 188.147.109.**]

Bicie piany przez SLD to czy byliby za czy przeciw inni radni, i tak to jest postanowione odgórnie.Żałosne podskakiwanie SLD

Gość • Środa [11.09.2019, 20:26:51] • [IP: 80.245.176.***]

Brawo Panie radny Jurkiewicz, zrobił pan to koncertowo jak obiecał, tak zakręcił radnymi PO że nie wiedzieli co się dzieje, szacunek za skuteczność i rozwój gospodarki morskiej!

Gość • Środa [11.09.2019, 20:22:31] • [IP: 188.146.55.***]

Tak dla.portu - tak dla rozwoju miasta!

Gość • Środa [11.09.2019, 20:21:01] • [IP: 77.252.46.**]

Miało być dużo pracy przy gazoporcie i co? kilkanaście etatów, reszta spoza miasta, to samo bedzie z kontenerami,

troll • Środa [11.09.2019, 20:20:40] • [IP: 46.230.129.***]

Już za rogiem czeka Gróbarczyk z łopatą żeby zacząć kopać, tak jak kopią, , przekop, budują prom w Szczecinie, budują drogi. Na razie to przed wyborami obiecują wszystkim dużo kasy, a kasa jest pusta. . Ludzie żadnego terminalu nikt tu nie wybuduje.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:16:32] • [IP: 2.108.164.*]

Mam nadzieję że nie będą wybrani na kolejną kadencję.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:12:56] • [IP: 77.115.22.***]

Można tam sobie być za lub przeciw, ale oni zwyczajnie uciekli od głosu. To po co oni tam są? Kompromitacja.

Gość • Środa [11.09.2019, 20:09:49] • [IP: 176.221.122.**]

Miasto potrzebuje rozwoju za Gierka chcieli zeby Wolin byl 100tys, miastem to teraz mial by juz z 250 tys, i co ?Fabryki domow nie udalo sie wybudowac, dlamnie Swinoujscie powinno sie rozwijac bez dwoch zdan, Port to ma byc PORT a nie wioska rybacka A ze niemcom zalezy na tym zeby Polska nie inwestowala bo chca teziemie kiedys odzyskac to druga strona medalu Pan TUSK JA ZNA DOKLAdnie I INNI CWANIAKI CO SA NIBY POLAKAMI POLACY MAJA PRACOWAC TU NA MIEJSCU A NIE SZUKAC U NIEMCA PRACY CO PONIZA GO DO PAROBKA CZYSZCZACEMU NIEMCOWI BUTY CENY MAJA SIE WYROWNAC JAK MA BYC JEDNOSC EUROPEJSKA I ZAROBKI TEZ

Gość • Środa [11.09.2019, 20:08:42] • [IP: 176.221.122.***]

Prace będą mieli ale koledzy ze wschodu bo u nas nikt nie będzie chciał pracować...

Gość • Środa [11.09.2019, 20:08:33] • [IP: 176.221.122.***]

Powinni się podać do dymisji, ale do tego potrzeba trochę honoru

Gość • Środa [11.09.2019, 20:03:11] • [IP: 178.238.250.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.09.2019, 20:02:25] • [IP: 37.248.165.***]

Dziękuję Pani Agatowskiej, Panu Włodarczykowi, Panu Teterycz, Panu Szpytko i Pani Kaczmarek za to że okazali się prawdziwymi radnymi myślącymi o mieście i jego mieszkańcach. Pozostali radni powinni złożyć swoje mandaty i dać szansę innym, bardziej zaangażowanym.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:54:35] • [IP: 37.47.134.**]

Taczki

Gość • Środa [11.09.2019, 19:54:16] • [IP: 5.60.86.***]

Grupa SLD bronila sie przed portem kontenerowym to ich usuneli z Rady miasta i robia co im kaza pisiory, sprzedawczyki.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:49:19] • [IP: 5.60.86.***]

Pl radnych to pokaza nastepne wybory.atforma i pisiory oraz inni radni sprzedawczyki, ciekawe ile dostali w lape za taka decyzje, tak kolowali wyrzucili Agatowska z Przew. Rady i zrobili przekret, a palce maczal tez prezydent, a mialo byc referendum, zdrada

Gość • Środa [11.09.2019, 19:49:00] • [IP: 151.248.62.***]

Mieszkancy pamietajcie kto nas sprzedal, zgotowaliscie pieklo naszym dzieciom, TARGOWICA

Gość • Środa [11.09.2019, 19:45:44] • [IP: 77.88.191.**]

To nie jest lista hańby to lista ludzi myślących o przyszłości miasta i regionu brawo wy

Gość • Środa [11.09.2019, 19:38:15] • [IP: 31.11.130.**]

Co za nagonka mieszkańcy decydują? Mnie nikt nigdy o nic nie pyta czy się zgadzam na cokolwiek czy pani A.bedzie udawać że coś robi

Gość • Środa [11.09.2019, 19:38:04] • [IP: 31.11.131.**]

Zgodzili się czy nie ?, jakie to ma znaczenie. Gdyby się nie zgodzili to i tak by wybudowano po prostu stwierdzono by że to ważne strategicznie dla gospodarki kraju i sprawa załatwiona. Ludziom stawiają śmietniska pod oknami budują autostrady, wywłaszczają z ziemi czy zabierają chałupy i robią zbiornik wodny...

Gość • Środa [11.09.2019, 19:35:16] • [IP: 37.47.134.**]

Będzie praca dla ludzi a nie hotele dla starych Niemiaszków

Gość • Środa [11.09.2019, 19:31:03] • [IP: 176.221.122.**]

Zdrowe myślenie to nie hańba. Port powinien się rozwijać.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:29:47] • [IP: 178.238.249.**]

A Prezydent uciekł i robotę zrobili za niego bezmyślni radni.PO świnoujskie popiera PiS to żenujące. czego oni jeszcze nie zrobią dla stołka przewodniczącej i przewodniczących komisji. Kasa to nie wszystko zostaje jeszcze wstyd na pokolenia

Gość • Środa [11.09.2019, 19:25:29] • [IP: 37.30.52.**]

Sprzedali Warszów, piękna plażę i piękne lasy. Hańba!! Targowiczanie kontenerowi

Gość • Środa [11.09.2019, 19:21:49] • [IP: 77.252.46.**]

Szumowiny z PO i jakiejś niezależnej do tego dziadygi z PiS. Wszystko w temacie - nawet pan doktor stwierdził że lasy należy wycinać - wstyd.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:21:12] • [IP: 185.13.106.***]

PLEBS WYBRAŁ BETONOWEGO JASIA I CAŁĄ TĄ RADĘ. TERA ZACZĘLI PIERDZIEĆ -ŚMIERDZI TO.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:16:43] • [IP: 78.10.206.**]

Lista hańby?? A niby dlaczego. Jestem za budową terminalu. To ważne dla regionu może nie dla właścicieli hoteli, którzy w ogromnej większości są spoza Świnoujścia. Nie podoba się to wracać na Ukrainę i Białoruś skąd przybyli wasi dziadkowie i tam budujcie sobie ….skansen.

JUST ACT 447 • Środa [11.09.2019, 19:15:50] • [IP: 176.221.122.**]

JAK GŁOSUJECIE TAK MACIE. CO PRAWDA RYBA PSUJE SIĘ OD GŁOWY, ALE POLSKA NA PEWNO NIE JEST KRAJEM DEBILI.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:14:23] • [IP: 62.69.254.**]

Brawo iswinoujscie !!

Gość • Środa [11.09.2019, 19:13:58] • [IP: 37.47.172.***]

Ale wstyd, to sa nasi radni ktorzy reprezentuja czyj interes. Warszów Was zapamieta!!

Gość • Środa [11.09.2019, 19:11:52] • [IP: 78.10.206.**]

O co chodzi? Ja jestem jak najbardziej za budową portu kontenerowego. To zawsze było, jest i będzie miasto portowe a nie wyłącznie uzdrowisko. Komu to nie pasuje? Właścicielom hoteli? Nic mnie oni nie obchodzą, w większości są spoza Świnoujścia.

Gość • Środa [11.09.2019, 19:09:33] • [IP: 62.69.251.**]

W tak ważnej dla miasta sprawie można być za lub przeciw nigdy nie można powiedzieć NIE WIEM.Wstydzę się za nich

Gość • Środa [11.09.2019, 19:06:42] • [IP: 5.173.153.**]

PIS rządzi. SLD już miało swój czas. Na szczęście to czasy minione.

Gość • Środa [11.09.2019, 18:57:45] • [IP: 46.76.183.***]

sprzedawczyki

Gość • Środa [11.09.2019, 18:54:22] • [IP: 80.245.189.***]

O co chodzi??Demokratycznie wybrani poslowie...suweren rzadzi.

Gość • Środa [11.09.2019, 18:53:23] • [IP: 178.235.146.**]

taczki...

Gość • Środa [11.09.2019, 18:47:17] • [IP: 178.238.245.***]

sZKODA ŻE WYBIERAJĄ ZŁO KONIECZNE OD SZEFA

Gość • Środa [11.09.2019, 18:45:49] • [IP: 188.147.104.***]

Miasto musi się rozwijać ludzie będą mieli pracę

Gość • Środa [11.09.2019, 18:40:34] • [IP: 188.147.104.***]

Bez względu jaką decyzję rada by podjęła i tak rząd pis zrobi swoje

Gość • Środa [11.09.2019, 18:35:14] • [IP: 31.0.87.***]

Hańba!

Gość • Środa [11.09.2019, 18:34:20] • [IP: 89.73.201.***]

sprzedali się za garść srebrników

Gość • Środa [11.09.2019, 18:32:32] • [IP: 46.76.183.***]

BRAWO ISWINOUJSCIE! Brawo Panie Sławku. Odwołuje wszystko co złego o Panu powiedziałem Mam Pan charakter!

Gość • Środa [11.09.2019, 18:24:47] • [IP: 176.221.122.***]

Lista hańby

Oglądasz 1-145 z 145
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■