Żyjemy w czasach, w których technika, cyfryzacja dają olbrzymie możliwości i trzeba z nich korzystać. Tymczasem, jak wygląda załatwienie sprawy w wydziale komunikacji, doskonale wie każdy właściciel samochodu.
Ciasnota, pracowników za mało, a kolejki każdego dnia długie. W poczekalni mieszczą się 2-3 osoby. Reszta stoi na schodach, a często ludzi jest tyle, że nawet tam już się nie mieszczą i muszą czekać na zewnątrz budynku. Grupa Morska uważa, że skoro świnoujski samorząd nie jest biedny, to stać go na stworzenie takich warunków, aby załatwiający sprawy w tym wydziale nie musieli tracić czasu i nerwów w kolejce, tylko mogli być szybko i sprawnie obsłużeni.
Radni napisali w tej sprawie interpelację do prezydenta miasta. Termin nie jest przypadkowy. Wybrali koniec sierpnia, bo za chwilę zaczną się prace nad przyszłorocznym budżetem miasta. A to najlepszy moment, aby w tym budżecie zaplanować także pieniądze na wydział komunikacji.
Zdaniem radnych niezbędnym jest powiększenie wydziału o dodatkowe pomieszczenie, a jeszcze lepiej znalezienie innej lokalizacji w urzędzie, gdzie będzie więcej miejsca. Ale sama ciasnota to nie wszystko.
Radni chcą także usprawnienia samej obsługi. Do tego koniecznym jest zatrudnienie przynajmniej jeszcze jednego albo dwóch pracowników i wprowadzenie cyfrowego systemu obsługi. Jednym z proponowanych przez radnych rozwiązań jest zamontowanie specjalnego automatu, który wydaje wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnym stanowiskom obsługi. Na bilecie pobranym z takiego urządzenia znalazłyby się informacje o zakresie sprawy i liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu z terminala byłoby także automatycznie odnotowane na stanowisku pracy urzędnika. Takie rozwiązanie daje także naczelnikowi wydziału możliwość nadzorowania na bieżąco pracy urzędników i funkcjonowania wydziału. Dodatkowo proponują, aby wydział pracował dłużej, niż obecnie. Przynajmniej do godziny 16.30.
Przewodniczący klubu radnych
Grupa Morska, to tacy samarytanie cudzym kosztem.
przedyskutowali temat z p.Grażyną dobre a kto to jest p.Grażyna specjalistka od czego, dobrze, że nie rejestruje aut w Kamieniu Pomorskim lub Goleniowie to Grupa Morska musiałaby chyba do prezesa K. się zwrócić o pomoc.
Jakie kolejki? Bywam tam czasami i nic takiego nie zauważyłem. A Panie są bardzo miłe i z poczuciem humoru. Pozdrawiam Je.
To nie wina WK, że tam jest ciut za mało miejsca. Poza tym to Panie tam pracujące robią co mogą i. ... robią to dobrze. Kto lepiej się na tym nie zna jak Pani Elly ? Chyba od niej nikt tam nie ma lepszych kompetencji. Byłem tam wiele razy na przestrzeni wielu lat i zawsze pełen profesjonalizm. Pani Tosowiec to chyba powinna jak naj mniej narzekać na WK. Wie, że są to osoby kompetentne bo z racji współprowadzenia Komisu Samochodowego często ma z nim do czynienia. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy. .. i to nie z winy Pań tam pracujących a lokalowych - i to pewnie też wie. I zamiast próbować się tu lansować niech coś zadziała. ... chociaż akurat to jest najmniejszy problem bo jak ktoś wspomniał już wcześniej problemem są inne instytucje umieszczone w tym budynku z racji swojego położenia i braku wind.
A grupa morska nie pomysłała o tym, ze Wydział zdrowia i polityki społecznej miesci sie na drugim pietrze, gdzie prowadza strome schody? I jak po tych schodach ma wejści schorowany emeryt?, bo częśto oni tam chodzą, chyba po dodatki mieszkaniowe. I co? to grupie morskiej nie przeszkadza?
14:39:47 - 👌👍
DLACZEGO NIE MOŻNA ZAREJESTROWAĆ AUTA PRZEZ INTERNET? KAŻDY BY SAM W DOMKU LUB NA PARKINGU WPISAŁ DANE POJAZDU I CZEKAŁBY KIEDY PODDAĆ WERYFIKACJI DOKUMENTY I ODEBRAĆ NAKLEJKI I TABLICE. PRZEDE WSZYSTKIM TAK POWINNI ROBIĆ HANDLARZE STARZYZNĄ MOTORYZACYJNĄ Z DZIESIĄTKAMI POJAZDÓW.
Koniec z Grupą Morską - Cała Naprzód !! Podobno są wśród WAS ludzie wykształceni ? Cóż z tego kiedy wymyślacie idiotyczne problemy ? Nawet baran wie, że do koryta obowiązuje kolejka ! Tak więc klient Wydziału Komunikacji może poświęcić 15 minut ze swojego życia by załatwić sprawy. A miejsca jest aż za nadto. ..Dodam jeszcze, że nie jest potrzebny terminal do nadzorowania pracowników !! Zadaję pytanie Grupie Morskiej : kto był Waszym konsultantem ?Może Piętaszek z Bezludnej Wyspy. ..
rejestrowalem samochod w swinoujsciu i mam porownanie jak rejestruje sie w Nowogardzie i Goleniowie i prawde powiedziawszy bylem mile zaskoczony obsluga, konretnymi informacjami jakie uzyskalem od pracownicy Wk jesli chcecie zobaczyc jak wyglada kolejka do wydzialu komunikacji zapraszam do Nowogardu tam jest komuna zapisy na telefon w dniu przyjscia a dodzwonienie sie o 8 konczy sie informacja o braku miejsc a Goleniow swinoujscie przyklad jak sprawnie podchodzi sie do interesanta wiec przestancie narzekac i sztucznie zatrudniac dodatkowych ludzi chyba ze cala ta cala grupa morska to jakas ukladanka stanowiskowa, ale jedno przyznajem pomieszczenia trza wyremontowac i troszke wiecej w poczekalni by sie przydalo
To naprawdę dobre rozwiązanie. Najdalej na drugi dzień załatwisz sprawę. Nic nie zmieniać!
Panie niestety w wydziale komunikacji pozostawiają wiele do życzenia jeżeli chodzi o kulturę szczególnie pani Elly bez komentarza
Uważam że naczelniczka tego urzędu nie powinna tam pracować bo się po prostu na tym nie zna..Pani Elly pracowała tam od zawsze i to ona ma kompetencje i dzięki niej jest miło bo to ona" pcha" do przodu ten wydział a nie młoda siksa z niewyarzonym językiem.
A kto wam moski każe lecieć z rejestracji do kasy i z powrotem? Co za problem zadzwonić zapyta o koszt opłaty i przyjść z potwierdzeniem przelewu? No chyba że to za skomplikowane dzialanie dla większości!
Jakie kolejki w Wydziale Komunikacji, wymyśliła baba. Pracowników w urzędzie gminy jest za dużo. I niema potrzeby tworzyć dodatkowe etaty. Grupa morska, wszyscy wiemy o kogo chodzi, niech się weźmie do roboty, a nie tylko o nowych stołkach marzą, po znajomości.
panie w komunikacyjnym są bardzo miłe i pomocne, jednak nie rozumiem dlaczego jest ich tak mało przy takiej ilości pracy jaką mają, podczas gdy np wchodzi sie do podatkowego i tam zero interesantów a panie 4 czy 5 sztuk.
Wszystko tam funkcjonuje jak należy dzięki pani Elly
Oj kogoś boli, boli. .. właśnie jak ktoś jest dobry, to dostaje awans. Pani Agnieszka to super osoba. Pozdrawiam!
42.*** - pokaż swoje CV, zobaczymy czy ty dasz radę :-)
Panowie zobaczcie jak jest w Kamieniu
Kolejki w wydziale komunikacji to posłuchajcie... Jakiś czas temu rejestrowałem samochód w jednym z dolnośląskich powiatów gdzie powiat składa się z kilku niemniejszych miast niż Świnoujście po przybyciu ogrom ludzi czekających na poczekalni po odstaniu swego idąc do okienka pierwsze pytanie numerek proszę zdziwiony pytam się jaki numer okazało się że najpierw trzeba odstać parę godzin za numerkiem w końcu jak się go dostanie i tu proszę uważać termin rejestracji wyznaczony za dwa tygodnie więc nienarzekajcie na Świnoujście miasto na prawach powiatu parę minut czekania aczkolwiek jak jest duża kolejka można przyjść troszkę później lub następnego dnia
Czy ktoś się w ogóle spodziewał że była sekretarka da radę coś poprawić w tym wydziale? Kolejki jak były tak są a na stanowisko trzeba kogoś operatywnego.
ja tam bywam dosyc czesto, kolejka w normie, od pań tam pracujacych przykrosci nigdy nie doznałem.
11:16:27] • [IP: 94.254.224.***] Gdy będzie tunel, to wszyscy będą chcieli mieć ZSW w formie samochodu, by nie być zmuszonym korzystać z promu, bo dla rowerzystów i skuterowców będzie tunel zamknięty.
kto kupuje z komisach tam sami oszusci... w tym przy biedrze auto na olx ma 280tys idziesz ogladac na miejsce a tam juz 150tys na blacie...
Obsługa mila i kompetentna i tak trzymać. Trzeba usprawnić system rejestracji i papierologie i możne potem kolejki znikną. Ale to dotyczy całego kraju.