POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [16.07.2019, 11:10:30] • Świnoujście

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

fot. Czytelnik

Aby w kasie kupić bilet trzeba stać w niej około 30 minut albo i więcej. Mimo, że czasami otwarte są dwie kasy. Niestety starsi ludzie zajmują panie kasjerki tysiącem pytań, a wtedy panie, jednego klienta obsługują nawet 15 minut.

O sprawie poinformował nas jeden z internautów, który z paroma innymi pasażerami musiał kupić bilet do Szczecina u obsługi pociągu mimo, że dwie kasy były czynne, a na dworzec przyszedł 30 minut wcześniej. Mało nie doszło tam do awantury i kłótni.

Świnoujście to miasto uzdrowiskowe, zatem z dworca PKP korzysta bardzo dużo osób starszych, które nie potrafią sobie znaleźć informacji w internecie, przychodzą więc często do kasy jak do informacji pytając o pociąg, który ma wyjechać dopiero za tydzień. W tym czasie mieszkańcy Świnoujścia spieszą się na pociąg, który ma wyjechać za pół godziny.

Niestety nawet dwie otwarte kasy często nie rozwiązują sprawy, gdyż panie w kasie często muszą odpowiadać na dziesiątki pytań, zamiast po prostu sprzedać bilet.

Może więc warto byłoby otworzyć osobne okienko z informacją dla wszystkich seniorów, którzy odwiedzają Świnoujście.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 57, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 57

Gość • Środa [17.07.2019, 21:46:18] • [IP: 88.156.235.***]

Bankomatów pełno, ale biletomatu ani jednego ! Co by się stało gdyby tak chociaż jeden był po stronie miasta ? Zaoszczędziło to by czas ludzi w kolejce i nie tylko.

Gość • Środa [17.07.2019, 16:13:21] • [IP: 5.173.128.**]

Niech PKP. To tamto. a może nawet i co. Sami doradcy.Sami kierownicy o nieziemskiej inteligencji 👍

Gość • Środa [17.07.2019, 09:40:33] • [IP: 176.221.123.***]

to niech PKP otworzy prawdziwa informację, nie kazdy starszy radzi sobie z informacja na papierze ktora jest dostepna, szczegolnie chodzi o dalekie trasy.Spoleczenstwo starzeje sie a mlodzi sa tak zajeci soba i swoimi sprawami że nie moga starszym slużyć pomocą w każdej potrzebnej chwili. Każdy czlowiek młody czy starszy powinien byc obsłużony z godnością w każdej instytutcji a odwrotnie każdy z nas mlody czy starszy powinien dać szacunek do osoby ktora go obsluguje.Tolerancja i zrozumienie winny być na każdym kroku.Uczmy dzieci od malego wzajemnego szacunku-wtedy wszystkim bedzie nam lepiej.

Gość • Środa [17.07.2019, 09:38:59] • [IP: 77.88.191.**]

Była kasa biletowa przy" Bieliku". ...zlikwidowano ją bo podobno było zbyt małe zainteresowanie, ok może i tak. Można by jednak taką kasę przy promie na sezon uruchomić.

Gość • Środa [17.07.2019, 08:27:12] • [IP: 176.221.122.***]

Skoro " internauta " jest taki internetowy, to wystarczyło kupić bilet drogą elektroniczną. Czas jest nieubłagany dla wszystkich i kiedyś też będzie starszym człowiekiem, który nie ze wszystkim sobie w życiu poradzi... nie podróżnych wina, że kolei nie stać na okienko z informacją...

Gość • Środa [17.07.2019, 06:07:18] • [IP: 83.28.218.***]

Wystarczy otworzyć informacje, na każdym cywilizowanym dworcu jest coś takiego co w sciu jest cudem.Informacja święte krowy z PKP łaskę robi że odpowie od tego jest

Gość • Wtorek [16.07.2019, 22:27:40] • [IP: 178.235.146.***]

A co ma prezydent do PKP ?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 21:19:19] • [IP: 77.252.46.**]

Zmurkiewicz lubi haos zgadzam sie z toba . ... ludzie pakujecie mu do nowego mieszkanka juz nie w sciu :):):):): :*":*:*:*

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:38:06] • [IP: 81.204.98.**]

Troszke nie rozumie...kazdy chce wiedziec informacje o podrozy...wszystko jedno czy to mlody czstarszy...powinno byc okienkio z informacja...

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:32:33] • [IP: 94.254.224.**]

Informacja pewnie by i była, ale kto za minimalną krajową będzie się użerał z ludźmi może to miejsce może inne, może z przesiadką, a może bez i tak podziw dla tych pań, że tyle mają cierpliwości, bo to nie biedronka że" zadzwoń po druga kasę"

Gość • Wtorek [16.07.2019, 19:23:33] • [IP: 37.47.135.**]

Przeczytałem te komentarze i wiecie co, wyzywacie ludzi starszych choć i wy też będziecie kiedyś starzy, mówicie maja smartfony i nieźle sobie radzą, a wy nie macie tacy przemadrzali i biedni jesteście. Płaczecie że przez nich musieliście kupić bilet w pociągu.Zawsze możecie kupić bilet przez internet nie trwa to nawet 5 minut nie trzeba go nawet drukować.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 18:55:35] • [IP: 178.238.246.**]

Duże miasto a brakuje kasy na lewobrzeżu -wstyd kiedyś była kasa w Meduzie później przy promach a teraz nawet po informacje trzeba jechać promem Starsi ludzie nie potrafią być tak sprytni a sawsrod nich niepełnosprawni wiec trzebapomyslec jak pomagać a nie utrudniać życia seniorom

Gość • Wtorek [16.07.2019, 18:18:45] • [IP: 93.94.191.***]

30 to zwykle ostatni prom przed odjazdem pociągu a senior też człowiek.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:53:49] • [IP: 23.226.237.*]

To ktoś jeszcze jeździ tymi starymi pociągami?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:35:02] • [IP: 176.221.123.***]

Może trzeba było informacji nie likwidować?

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:34:49] • [IP: 89.72.109.**]

Wystarczy postawić terminal on-line z rozkładem jazdy i przydatnymi informacjami. Z drugiej strony, wielu seniorów ma smartfony i biegle sobie radzi. Ale zawsze znajdzie się ktoś upierdliwy, kto zatruwa życie milionem pytań. Takiej osobie sąsiad z drugiego pokoju powie, że nie wie co to smartfon albo komputer aby mieć spokój.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:16:41] • [IP: 176.221.123.***]

podobnie jak w autobusie komunikacji zamiast jechac to kierowca się tłumaczy

Gość • Wtorek [16.07.2019, 17:12:06] • [IP: 151.248.62.***]

Postawić automat do kupowania biletów w budynku - oszczędność czasu dla klientów i tez paniom w okienkach by było lżej i rozładowało frustrację.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:50:13] • [IP: 185.135.2.*]

Dobra zmiana!! Żadnej informacji nie ma i nie będzie PKP likwiduje co tylko może to i tak dobrze że są te dwie nieszczęsne kasy

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:40:43] • [IP: 188.146.160.**]

Postawic dwa biletomaty i po klopocie.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:29:44] • [IP: 5.173.25.**]

Zmurkiewicz uwielbia haos

Gość • Wtorek [16.07.2019, 16:27:39] • [IP: 151.248.62.***]

Nie rozumiem uwagi dotyczącej informacji dla SENIORÓW. Każdy z nas nim kiedyś będzie.Mamy XXI wiek i wiele się z zmieniło. Tak oczywiście informacja powinna być otwarta jeśli dla Pan z kasy i ludzi stanowi problem udzielenie informacji osobą starszym.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:47:11] • [IP: 77.252.68.**]

Do gościa co wyzywa swoją mamę starą rurą. Szanuj matkę.

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:43:18] • [IP: 77.252.68.**]

Bzdury, młode bladzie też stały 40 minut. Musiałam zapłacić za wypisanie biletu w pociągu !! zresztą nie tylko ja, sporo osób miało problem a konduktora to nie interesowała, ze otwarta 1 kasa i że bladzie stały 40 minut. Po prostu brak informacji !!

Gość • Wtorek [16.07.2019, 15:42:04] • [IP: 178.238.245.***]

a Łske robia? Musza. Gdzie informacja !!Aaaaaa, szkoda PIENIEDZY? To gdzie ludzie mają pytać ? Proste, musi kASA za dwie pracować. I tu głupie uwagi nie na miejscu. Do odpowiednich wladz uderZac /.

Oglądasz 1-25 z 57
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■