O sprawie poinformował nas jeden z internautów, który z paroma innymi pasażerami musiał kupić bilet do Szczecina u obsługi pociągu mimo, że dwie kasy były czynne, a na dworzec przyszedł 30 minut wcześniej. Mało nie doszło tam do awantury i kłótni.
Świnoujście to miasto uzdrowiskowe, zatem z dworca PKP korzysta bardzo dużo osób starszych, które nie potrafią sobie znaleźć informacji w internecie, przychodzą więc często do kasy jak do informacji pytając o pociąg, który ma wyjechać dopiero za tydzień. W tym czasie mieszkańcy Świnoujścia spieszą się na pociąg, który ma wyjechać za pół godziny.
Niestety nawet dwie otwarte kasy często nie rozwiązują sprawy, gdyż panie w kasie często muszą odpowiadać na dziesiątki pytań, zamiast po prostu sprzedać bilet.
Może więc warto byłoby otworzyć osobne okienko z informacją dla wszystkich seniorów, którzy odwiedzają Świnoujście.
Bankomatów pełno, ale biletomatu ani jednego ! Co by się stało gdyby tak chociaż jeden był po stronie miasta ? Zaoszczędziło to by czas ludzi w kolejce i nie tylko.
Niech PKP. To tamto. a może nawet i co. Sami doradcy.Sami kierownicy o nieziemskiej inteligencji 👍
to niech PKP otworzy prawdziwa informację, nie kazdy starszy radzi sobie z informacja na papierze ktora jest dostepna, szczegolnie chodzi o dalekie trasy.Spoleczenstwo starzeje sie a mlodzi sa tak zajeci soba i swoimi sprawami że nie moga starszym slużyć pomocą w każdej potrzebnej chwili. Każdy czlowiek młody czy starszy powinien byc obsłużony z godnością w każdej instytutcji a odwrotnie każdy z nas mlody czy starszy powinien dać szacunek do osoby ktora go obsluguje.Tolerancja i zrozumienie winny być na każdym kroku.Uczmy dzieci od malego wzajemnego szacunku-wtedy wszystkim bedzie nam lepiej.
Była kasa biletowa przy" Bieliku". ...zlikwidowano ją bo podobno było zbyt małe zainteresowanie, ok może i tak. Można by jednak taką kasę przy promie na sezon uruchomić.
Skoro " internauta " jest taki internetowy, to wystarczyło kupić bilet drogą elektroniczną. Czas jest nieubłagany dla wszystkich i kiedyś też będzie starszym człowiekiem, który nie ze wszystkim sobie w życiu poradzi... nie podróżnych wina, że kolei nie stać na okienko z informacją...
Wystarczy otworzyć informacje, na każdym cywilizowanym dworcu jest coś takiego co w sciu jest cudem.Informacja święte krowy z PKP łaskę robi że odpowie od tego jest
A co ma prezydent do PKP ?
Zmurkiewicz lubi haos zgadzam sie z toba . ... ludzie pakujecie mu do nowego mieszkanka juz nie w sciu :):):):): :*":*:*:*
Troszke nie rozumie...kazdy chce wiedziec informacje o podrozy...wszystko jedno czy to mlody czstarszy...powinno byc okienkio z informacja...
Informacja pewnie by i była, ale kto za minimalną krajową będzie się użerał z ludźmi może to miejsce może inne, może z przesiadką, a może bez i tak podziw dla tych pań, że tyle mają cierpliwości, bo to nie biedronka że" zadzwoń po druga kasę"
Przeczytałem te komentarze i wiecie co, wyzywacie ludzi starszych choć i wy też będziecie kiedyś starzy, mówicie maja smartfony i nieźle sobie radzą, a wy nie macie tacy przemadrzali i biedni jesteście. Płaczecie że przez nich musieliście kupić bilet w pociągu.Zawsze możecie kupić bilet przez internet nie trwa to nawet 5 minut nie trzeba go nawet drukować.
Duże miasto a brakuje kasy na lewobrzeżu -wstyd kiedyś była kasa w Meduzie później przy promach a teraz nawet po informacje trzeba jechać promem Starsi ludzie nie potrafią być tak sprytni a sawsrod nich niepełnosprawni wiec trzebapomyslec jak pomagać a nie utrudniać życia seniorom
30 to zwykle ostatni prom przed odjazdem pociągu a senior też człowiek.
To ktoś jeszcze jeździ tymi starymi pociągami?
Może trzeba było informacji nie likwidować?
Wystarczy postawić terminal on-line z rozkładem jazdy i przydatnymi informacjami. Z drugiej strony, wielu seniorów ma smartfony i biegle sobie radzi. Ale zawsze znajdzie się ktoś upierdliwy, kto zatruwa życie milionem pytań. Takiej osobie sąsiad z drugiego pokoju powie, że nie wie co to smartfon albo komputer aby mieć spokój.
podobnie jak w autobusie komunikacji zamiast jechac to kierowca się tłumaczy
Postawić automat do kupowania biletów w budynku - oszczędność czasu dla klientów i tez paniom w okienkach by było lżej i rozładowało frustrację.
Dobra zmiana!! Żadnej informacji nie ma i nie będzie PKP likwiduje co tylko może to i tak dobrze że są te dwie nieszczęsne kasy
Postawic dwa biletomaty i po klopocie.
Zmurkiewicz uwielbia haos
Nie rozumiem uwagi dotyczącej informacji dla SENIORÓW. Każdy z nas nim kiedyś będzie.Mamy XXI wiek i wiele się z zmieniło. Tak oczywiście informacja powinna być otwarta jeśli dla Pan z kasy i ludzi stanowi problem udzielenie informacji osobą starszym.
Do gościa co wyzywa swoją mamę starą rurą. Szanuj matkę.
Bzdury, młode bladzie też stały 40 minut. Musiałam zapłacić za wypisanie biletu w pociągu !! zresztą nie tylko ja, sporo osób miało problem a konduktora to nie interesowała, ze otwarta 1 kasa i że bladzie stały 40 minut. Po prostu brak informacji !!
a Łske robia? Musza. Gdzie informacja !!Aaaaaa, szkoda PIENIEDZY? To gdzie ludzie mają pytać ? Proste, musi kASA za dwie pracować. I tu głupie uwagi nie na miejscu. Do odpowiednich wladz uderZac /.