POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [31.05.2019, 17:30:27] • Świnoujście

Terminal Kontenerowy w Świnoujściu - zdecydowane NIE! Przeciwnicy przedstawiają konkretne argumenty. Zobacz filmy!!!

Terminal Kontenerowy w Świnoujściu - zdecydowane NIE! Przeciwnicy przedstawiają konkretne argumenty. Zobacz filmy!!!

fot. Sławomir Ryfczyński

We wtorek, w Kawiarni SONATA spotkali się przeciwnicy budowy Terminala Kontenerowego w Świnoujściu, które trwało ok. 3 godzin. Na spotkanie przybyło ok. 30 osób, w większości zdecydowanych przeciwników realizowania tej inwestycji na Prawobrzeżu. Przytoczono wiele merytorycznych argumentów przeciw. Temat Terminala Kontenerowego wzbudza od kilku lat sporo emocji, szczególnie wśród mieszkańców Prawobrzeżnej strony Świnoujścia. Na spotkanie przybyli przedstawiciele Zarządu Osiedla Warszów oraz Stowarzyszenia Prawobrzeże, jak również wiele osób reprezentujących różne lokalne środowiska.

Spotkanie prowadził Andrzej Szczodry, wieloletni samorządowiec, zastępca prezydenta miasta w latach 2002-2010, który dokonał wprowadzenia w temat, przedstawił zgromadzonym zaprezentowaną przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście koncepcję budowy Portu Kontenerowego, a następnie moderował całe spotkanie.

Terminal Kontenerowy w Świnoujściu - zdecydowane NIE! Przeciwnicy przedstawiają konkretne argumenty. Zobacz filmy!!!

fot. Sławomir Ryfczyński

Historię tematu przypomniała radna Joanna Agatowska. Warto przypomnieć, że zarówno Agatowska jak i radni klubu SLD - Lewica Razem od początku upublicznienia tego tematu, wyrażają jednoznaczne obawy i przedstawiają argumenty braku zasadności budowy tego portu oraz bardzo wysokich kosztów społecznych, które poniesie miasto i mieszkańcy w przyszłości. Temat ten wywołał w poprzedniej kadencji wielki konflikt w Radzie Miasta. Niektórzy uważają, że stymulował go sam Prezydent Miasta. Za żądanie informacji w sprawie tej inwestycji od Prezydenta i ZMPSŚ zostali w 2017 r. odwołani z funkcji pełnionych w Radzie Miasta przez układ radnych PO+PiS+Grupa Morska. Ta grupa od tego czasu stanowi zaplecze polityczne urzędującego prezydenta miasta.

Negatywne Stanowisko w imieniu Zarządu Osiedla Warszów oraz dalszą walkę przedstawiła wiceprzewodnicząca Dorota Turlejska. Przypomniała, że to mieszkańcy Warszowa już 2 lata temu podjęli Uchwałę PRZECIWKO powstaniu tej inwestycji na obszarze Warszowa. Takie stanowisko wyraża również Stowarzyszenie Prawobrzeże, inicjator wielu działań antyterminalowych. Jego stanowisko przedstawiła pani Anna Włosek, która poinformowała również, że Stowarzyszenie złożyło już Petycję do Komisji Europejskiej, w której zawiadomili o działaniach zmierzających do podjęcia inwestycji na obszarze NATURA 2000. Stowarzyszenie otrzymało zwrotną informację, że sprawą zajmują się już dwie komisje europejskie.

Terminal Kontenerowy w Świnoujściu - zdecydowane NIE! Przeciwnicy przedstawiają konkretne argumenty. Zobacz filmy!!!

fot. Sławomir Ryfczyński

Konkluzję spotkania można zawrzeć w zdaniu wypowiedzianym na spotkaniu: chcemy dużego miasta - a nie wyłącznie dużego portu! W ocenie zebranych Port już dzisiaj dysponuje bardzo dużymi terenami, które nie są w pełni wykorzystywane. Do rozwoju Świnoujścia za 20, 50 lat niewątpliwie potrzebne są przede wszystkim tereny dzisiejszego Prawobrzeża, bo na Lewobrzeżu miejsca brak, a ceny gruntów przyprawiają o zawrót głowy. Budowa tańszych mieszkań i całej infrastruktury towarzyszącej funkcjonowaniu miasta jest możliwa w przyszłości wyłącznie na Prawobrzeżu. W ocenie zebranych jest to jedyny możliwy kierunek rozwoju miasta w przyszłości, a zajęcie tych terenów przez ZMPSŚ ten rozwój zatrzyma i uniemożliwi, doprowadzając do degradacji siedliska mieszkalnego na Warszowie. Samorząd powinien zagospodarować te tereny zgodnie ze swoimi potrzebami, anie potrzebami spółki skarbu państwa.















Niestety wśród zgromadzonych nie dało się zauważyć zwolenników budowy. Gdyby byli, dyskusja niewątpliwie miałaby bardziej emocjonalny charakter. Zgromadzeni wypowiadali się w kontekście skutków społecznych, komunikacyjnych, mieszkaniowych, środowiskowych i innych oddziaływań, które będą miały duży wpływ na codzienne życie mieszkańców nie tylko Prawobrzeża, ale również mieszkańców Uznamu.

Wszyscy byli zgodni, że nie wolno pozostawić tej sprawy bez dużego zaangażowania mieszkańców i nad sposobami tego zaangażowania dyskutowano. Andrzej Szczodry zaznaczył dobitnie, że jest to temat który jednoczy mieszkańców Świnoujścia ponad podziałami politycznymi i różnicami zdań, jakie występują w innych tematach lokalnych. Stwierdził, że wierzy, że i radni innych klubów będą kierowali się przede wszystkim dobrem mieszkańców i merytorycznymi argumentami. W tym przypadku najważniejsze jest współdziałanie.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 130, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-130 z 130

zaq • Wtorek [04.06.2019, 13:08:30] • [IP: 83.245.227.***]

Polityka Polityka. ... Debatujcie, protestujcie, strajkujcie a decyzja w Warszawie i tak zapadnie o tym czy terminal będzie czy nie. Może się wam zwolennikom jak i przeciwnikom wydawać że macie na to wpływ. A prawda jest taka że stety lub niestety Nie macie na to wpływu.

Gość • Poniedziałek [03.06.2019, 20:52:02] • [IP: 93.94.190.***]

Oj, oj będą premie, paciorki i inne intratne gesty, stanowiska za te wpisy trolli kontenerowych. Będą pluskać się we własnym... i pałeczkach coli, ale co skapnie, to skapnie. Menele kontenerowe. Wy idźcie do kąta i beczcie, takie z was trolle spod lublyna.

Gość • Poniedziałek [03.06.2019, 08:25:50] • [IP: 78.133.254.***]

a teraz wszyscy przeciwnicy budowy terminala kontenerowego do kąta i beczeć BUuuuu...

Gość • Poniedziałek [03.06.2019, 08:12:42] • [IP: 37.8.231.**]

Tylko naftoport da porządną kasę miastu 20 do 30 mln zł rocznie. Kontenery tylko 1 mln zł. Jeśli niszczyć miasto, plaźę, środowisko to przynajmniej za pieniądze. Terminal kontenerowy wymyśliły osoby niekumate, którym obca jest nawet ptrosta arytmetyka. Nieuki do nauki i wara od miasta ŚWINOUJŚCIA

Gość • Poniedziałek [03.06.2019, 07:46:32] • [IP: 37.47.165.***]

TAK dla portu kontenerowego w Świnoujściu !!

Gość • Niedziela [02.06.2019, 19:06:49] • [IP: 5.173.144.**]

Tak dla terminala!

Gość • Niedziela [02.06.2019, 12:24:23] • [IP: 176.221.123.***]

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie odmówił objęcia stałym monitoringiem jakości powietrza okolic OT PORT S.A. w Świnoujściu

Konopa • Niedziela [02.06.2019, 09:55:18] • [IP: 77.253.17.***]

Terminal terminal tak będę dopingowal na zebraniu tych antypolskich troli na Warszawie mieszka 90 % idiotow

Gość • Niedziela [02.06.2019, 09:45:18] • [IP: 77.88.191.**]

W Niemczech jakoś nic nikomu nie przeszkadza ale jak ma być to w Polsce i kraj będzie się rozwijał to jest złe i niepotrzebne. Koniec z tą poprawnością polityczną, niech nasz Kraj się rozwija i staje się bogatszy, czy to tak trudno zrozumieć, że komuś zależy abyśmy byli parobkami Niemiec, dosyć tego, NIE!!, głowa do góry i do roboty!! port kontenerowy TAK!!

Gość • Niedziela [02.06.2019, 07:25:43] • [IP: 178.235.147.***]

Pan Andrzej w gawedzie jest dobry.Dobrze się jego slucha.Ale co naprawdę ma w głowie i co z tego wyniknie tego nie wie nikt.

Gość • Niedziela [02.06.2019, 00:10:45] • [IP: 83.23.248.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [01.06.2019, 23:54:10] • [IP: 178.238.253.**]

TAK dla Terminala. NIE dla mącicieli.

Gość • Sobota [01.06.2019, 23:09:11] • [IP: 176.221.123.***]

Zdecydowanie TAK do cholery, młodzi bedą mieć pracę !!

JUST ACT 447 • Sobota [01.06.2019, 22:33:51] • [IP: 176.221.122.**]

AD;Sobota [01.06.2019, 17:42:53] • [IP: 31.0.85.**] TERENÓW DO ZAMIESZKANIA TAM NIE BĘDZIE BO LOKALNY ZMANIPULOWANY KIBUCOWY MOTŁOCH Z LUBOŚCIĄ ZASIEDLA MOCZARY, TRZĘSAWISKA, TORFOWISKA, MOKRADŁA I GRZĘZAWISKA. NAWET NIE POMYŚLĄ O TYM, ŻE MOŻNA INACZEJ, ŻE MOŻNA JAK LUDZIE MIESZKAĆ NA STAŁYM GRUNCIE. NO ALE PAN KAŻE MOTŁOCH SŁUCHA I NAJLEPSZE, NAJWYŻEJ POŁOŻONE TERENY POD ZABUDOWĘ PRZEKAZUJE PRZYBŁĘDOM Z KORPORACYJNYCH SZAJEK Z BANDY ŚWIATOWEJ.

Gość • Sobota [01.06.2019, 21:32:21] • [IP: 188.146.178.***]

Zgadzam się z przedmówcą, Pan Andrzej Szczodry profesjonalnie, z dużą wrażliwością, znajomością zagadnienia prowadził spotkanie. A co postawy moralnej, to myślę, że niejeden mógłby się uczyć należytego zachowania.

Gość • Sobota [01.06.2019, 18:54:11] • [IP: 46.77.166.**]

Pełen szacunek dla pana Andrzeja Szczodrego. Terminal kontenerowy to absurd nieopłacalny dla miasta.

Gość • Sobota [01.06.2019, 18:35:30] • [IP: 46.170.90.**]

dawać kontenera, zabetonować warszów i cały las na wyspie Wolin, wiecej betonu i bedzie super

Gość • Sobota [01.06.2019, 18:19:46] • [IP: 188.146.178.***]

Koraliki plus, paciorki plus, kiełbasa plus i piwo plus równa się trolle kontenerowi i Paniusie fruzie ponczoszanki. Establishment kontenerówy

Gość • Sobota [01.06.2019, 18:09:38] • [IP: 37.8.231.**]

NAFTOPORT TYLKO NAFTOPORT. JEŚLI NISZCZYĆ MIAST TO PRZYNAJMNIEJ ZA DUŻĄ KASĘ. KONTENERY TO 1 MILION ZŁ A ROPA 50 MILIONOW ZŁ. JEŚLI JUŻ TO TYLKO NAFTOPORT!!

Gość • Sobota [01.06.2019, 17:42:53] • [IP: 31.0.85.**]

Co oni za bzdury wygadują. Tam gdzie ma być terminal nigdy nie będzie terenów mieszkaniowych bo miasto będzie się rozbudowywać nie w lesie a bardziej na terenach poza lasem np w Ognicy Przytorze. Tam są wolne tereny na domy

Gość • Sobota [01.06.2019, 17:23:59] • [IP: 37.8.231.**]

Tylko NAFTOPORT da miastu porządną kasę taką jak terminal lng. Jeśli psuć miasto to na całego i z zyskiem. SZLAG TRAFI TURYSTYKĘ, RESZTA MŁODYCH UCIEKNIE. Terminal kontenerowy to hałas i spaliny z tysięcy tirów. Naftoport to przeładunek ropy i puszczenie jej dalej rurą tak jak gaz. Po cichu może z lekkim smrodem, ale pieniądz nie śmierdzi. Naftoport to 50 milionów dla miasta a kontenery to tylko 1 milion rocznie. Tylko debil może chcieć terminala kontenerowego.

Gość • Sobota [01.06.2019, 17:19:36] • [IP: 37.47.173.***]

recepcjonistka z OSIR mnie nie przekonała do niczego ani pan co wracając z grilla w Karsiborzu jechał na podwójnym gazie. Tak samo nie są dla mnie autorytetem oglądacze amerykańskiej telewizji TVN którą steruje miliarder żydowskiego pochodzenia z USA David Zaslav, najlepiej zarabiający amerykańskich prezes korporacji, aktywny członek Światowego Kongresu Żydów i fundacji Shoah. Kto nie wierzy niech sprawdzi w internecie kto jest" właścicielem" ich mózgu.

Gość • Sobota [01.06.2019, 16:53:03] • [IP: 93.94.190.***]

TEN TEKST TEŻ ZASŁUGUJE NA UWAGĘ LUDZI INTELIGENTNYCH cytat : Z PONIŻSZYCH WPISÓW WYNIKA NA TO, ŻE MOTŁOCH BANTUSTANU POLIN STAŁ SIĘ TAK CHCIWY I OD TEGO GŁUPI, ŻE ZA KILKA PACIORKÓW I LUSTEREK ODDA KORPORACJOM BEZCENNE TERENY NIEZBĘDNE DO ŻYCIA I PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA MIASTA I LUDZI W NIM ŻYJĄCYM. OCZYWIŚCIE WIĘKSZOŚĆ TEGO SYFU REDAGUJĄ OPŁACANE TROLLE ROZWIELITKI. I inny, tego tupu SORT !

Gość • Sobota [01.06.2019, 16:25:47] • [IP: 88.156.234.**]

jak najbardziej terminal a pozniej barkami w glab kraju

Gość • Sobota [01.06.2019, 16:07:02] • [IP: 5.173.144.***]

Lobby czerwonych niemieckich socjaldemokratów wystawia do walki polskich czerwonych socjaldemokratów do walki z polskim terminalem kontenerowym. Po co nam terminal jak mamy w Hamburgu co nie? Ekoterroryści zaraz niemieckiego greenpisa będą się wieszać na drzewach. Nie z nami te numery Brunery!

Gość • Sobota [01.06.2019, 15:51:34] • [IP: 185.210.39.***]

Protestujący mówią wyraźnie, że tereny Prawobrzeża trzeba bronić, żeby mogło rozwijać się tam miasto!! i tańsze mieszkania było gdzie budować. Dzisiaj na lewobrzezu nie ma już gdzie a ceny kosmiczne 10.000/m. Dal mnie Ci co chcą portem konterowym zablokowac Warszów to nienażarci i pazerni lobbyści deweloperscy i portowi. Młodych mieszkańców chcecie z torbami puścić, albo żeby musieli wyjeżdżac do normalnych miast gdzie ceny za metr mieszkania też są normalne!

Konopa • Sobota [01.06.2019, 15:50:32] • [IP: 77.253.17.***]

Kontenery na Tak mieszkaniec warszowa wbijcie sobie raz na zawsze trolle jedne terminal to złoto płynące dla naszego miasta

Gość • Sobota [01.06.2019, 15:44:12] • [IP: 37.8.231.**]

Tylko NAFTOPORT da miastu dużo kasy. Precz z kontenerami. Jak niszczyć środowisko, plażę, las i miasto to trzeba iść na całość. Polska i tak potrzebuje naftoportu z daleka od ruskich, więc nie kontenery ale ROPA!!

Gość • Sobota [01.06.2019, 15:00:50] • [IP: 93.94.190.***]

WIELKI UKŁON DLA PISZĄCEGO. Też uważam, że piszą to lobbyści i trole.U nas jest MOPR, nie MOPS. Gość • Sobota [01.06.2019, 13:12:19] • [IP: 176.221.122.***] Gość • Sobota [01.06.2019, 13:12:19] • [IP: 176.221.122.***] Komentarze na tak dla terminala nie pochodzą od mieszkańców tylko dupowłazów obecnej opcji. Ubliżanie ludziom, którzy mają odwagę i chcą nas bronić oraz naszego miasta świadczy tylko o tym, że nie możecie znieść tego że ktoś wam się przeciwstawia. Wasze zachwyty nad kopaniem 100 km toru wodnego do waszego Szczecina a potem za ogromne pieniądze utrzymywanie go świadczy tylko o tym kim jesteście cwaniaczkami ze Szczecina i Warszawy. Mamy port mieliśmy stocznię dlaczego nie to rozbudowywać, modernizować i oddać chwałę naszej stoczni, którą nieudolna stocznia ze Szczecina wyzyskała i się na naszej krzywdzie wybiła. Teraz trzeba sobie tor zafundować i najlepsze kąski do siebie na remont na na rozładunek. Gdyby nie przeklęte pseudo miasto portowe 100 km od morza dawno mielibyśmy most.. ...i

Gość • Sobota [01.06.2019, 14:48:39] • [IP: 37.8.230.***]

Do 128..., nie ubliżaj, ze jest smakoszem, ciekawe cz ty człowieku jesteś abstynentem.Pokaz chociaz jednego z tych Abstynentów, który zachowałby się tak elegancko jak Pan A.SZ.

Gość • Sobota [01.06.2019, 14:37:05] • [IP: 5.173.145.***]

Radziłbym się zastanowić czy za tą akcją protestacyjną nie stoii banda hotelarska, łapczywie patrząca na te tereny które pozyskali by na preferencyjnych warunkach za pół darmo by nastawiać hoteli dla herenvolku w których robotaju by Ukraińcy.

Gość • Sobota [01.06.2019, 14:29:33] • [IP: 37.8.231.**]

Tylko NAFTOPORT ORLEN. Źadne kontenery z których miasto miałoby tylkp 1 milion zł. Naftoport dałby tyle co gazoport czyli około 50 milionów zł. Takie samo zniszczenie środowiska czy utrata turystów ale dużo większa kasa, a przecież tylko to się liczy. Naftoport jest cichutki czyli jak ulał do uzdrowiska. NAFTOPRT I TYLKO NAFTOPORT

Gość • Sobota [01.06.2019, 14:25:04] • [IP: 185.210.39.***]

TERM INAL JAK NAJBARDZIEJ JEST POTRZEBNY PRZYCZYNI SIĘ DO ROZWOJU MIASTA :)

Gość • Sobota [01.06.2019, 14:10:46] • [IP: 85.221.138.**]

Żadnego biznesu w mieście! Wszyscy mieszkańcy na zasiłki. Także żadnych budynków (prócz MOPSu), sam las i drzewa. I wygnać przyjezdnych!

Gość • Sobota [01.06.2019, 13:18:27] • [IP: 176.221.123.***]

Plaża czyli tereny nadmorskie są własnością Państwa Czuwa nad nimi Wojewoda Miasto nie sięga tej Ustawy

oczym wy wogule piszecie • Sobota [01.06.2019, 13:13:09] • [IP: 46.114.32.***]

pO myślcie o bezrobotnych kturzy by mieli pracę czyli w dużych kurortach na świecie też powinno się zlikwidować promy wycieczkowe bo tona oraz wszelakie porty wam to jest obojętne bo macię emerytury lub renty ale dla młodych to jest szansa

Gość • Sobota [01.06.2019, 13:12:19] • [IP: 176.221.122.***]

Komentarze na tak dla terminala nie pochodzą od mieszkańców tylko dupowłazów obecnej opcji. Ubliżanie ludziom, którzy mają odwagę i chcą nas bronić oraz naszego miasta świadczy tylko o tym, że nie możecie znieść tego że ktoś wam się przeciwstawia. Wasze zachwyty nad kopaniem 100 km toru wodnego do waszego Szczecina a potem za ogromne pieniądze utrzymywanie go świadczy tylko o tym kim jesteście cwaniaczkami ze Szczecina i Warszawy. Mamy port mieliśmy stocznię dlaczego nie to rozbudowywać, modernizować i oddać chwałę naszej stoczni, którą nieudolna stocznia ze Szczecina wyzyskała i się na naszej krzywdzie wybiła. Teraz trzeba sobie tor zafundować i najlepsze kąski do siebie na remont na na rozładunek. Gdyby nie przeklęte pseudo miasto portowe 100 km od morza dawno mielibyśmy most. Ale nie bo do Szczecina muszą płynąć coraz

DERBY • Sobota [01.06.2019, 13:09:53] • [IP: 94.7.14.**]

ludzie i tak zrobja co chca to jet polityka dadza 500 plus na wycinanie drzew i zniknie WARSZOW z planety

Gość • Sobota [01.06.2019, 12:32:20] • [IP: 89.64.22.**]

SPECUSTAWA Z 2018 ROKU I POZAMIATANE MIMO SPRZECIWU MIESZKAŃCÓW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

Gość • Sobota [01.06.2019, 12:03:05] • [IP: 37.248.164.***]

Bardzo dobrze niech się rozubudiwuja. A czy ten pan był owego czasu nie był za rozbudowa portu? W takim razie ciekawi mnie stanowisko Międzyzdrojów brat jest tam sekretarzem?

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:57:27] • [IP: 95.129.225.**]

Same pisiory i trole jak widzę tutaj komentują. Ile wam płacą za pisanie tych bzdur żeby port kontenerowy powstał w Świnoujściu? Prawdziwy świnoujścian nigdy nie da wyrządzić swojemu miastu krzywdy a taką będzie potęzny port który zniszczy turystykę i życie mieszkańców prawobrzeża. Amen.

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:47:18] • [IP: 5.173.145.***]

bez kontenerów nie bedzie uzdrowiska i flage nam zabiorą i mola nikt nie wybuduje

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:44:49] • [IP: 83.8.164.**]

Andrzej, Andrzej przegrałeś i to co mało co miałeś, wstyd nam za Ciebie!!

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:39:12] • [IP: 80.187.109.***]

NIE dla halasu i tysiacom tirow.

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:26:24] • [IP: 37.8.231.**]

Trzeba być idiotą by promować terminal kontenerowy jako źródło dochodów dla miasta. W kontenerach jest zbyt duża konkurencja, ale jest inny sposób by ŚWINOUJŚCIE stało sìę poważnym miastem przemysłowym, gdzie plaża i wczasowicze będą tylko wspomnieniem. To NAFTOPORT. Terminal Orlenu. Pieniądze pewnie 40 x większe niż z kontenerów. Apeluję więc do wszystkich którzy nie chcą Świnoujścia takiego jak dzisiaj. Walczmy o NAFTOPORT im Jarosława Kaczyńskiego. Ropa naftowa jest wszak także paliwem kopalnym. Dochody dla państwa z terminalu LNG i Naftoportu byłyby zbliżone, żaden z najwybitniejszych polskich bliżniaków nie byłby gorszy. Tylko NAFTOPORT NAFTOPORT NAFTOPORT

Konopa • Sobota [01.06.2019, 11:20:45] • [IP: 77.253.17.***]

Widać że komuchy dalej w formie szczekac tylko potrafia niech już zaczną budować to skończy się to biadolenie a to tunel nie pasuje a to terminal A to 500+

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:17:56] • [IP: 37.47.137.***]

Widzicie jak na dłoni kto jest w tym kraju nowoczesny- PiS wybuduje nowoczesny port kontenerowy, zrobi dwupasmową drogę do samego Szczecina, rozbuduje lotnisko w Goleniowie, pogłębia tor wodny do Szczecina do 12, 5 metra, tunel pod Świną itd. A po drugiej stronie recepcjonistka o wybujałych ambicjach ale małych kwalifikacjach tylko wszystko na NIE NIE NIE

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:11:13] • [IP: 37.47.134.**]

Arłukowicz przyniósł wstyd Zachodniopomorskiemu bo zachował się wczoraj jak pewne warzywo z którego robi się barszcz. Śmiać mi się chce że aż 5000 Świnoujścian chciało się w niedzielę ubierać i tracić czas na głosowanie na taką osobę pełną pogardy do organów Państwa. Czytałem w internecie że tylko w Polsce taka pogarda dla własnego kraju miała miejsce. I to niby europejczyk?

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:05:05] • [IP: 178.238.243.***]

Apeluje do władz: mieszkańców Świnoujścia trzeba przesiedlić najlepiej na daleki wschód a miasto zaorać i posadzić las. Ale będzie pięknie.

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:00:28] • [IP: 5.173.145.**]

Natura 2000

Gość • Sobota [01.06.2019, 11:00:11] • [IP: 31.11.128.***]

Smakosz napojów razem z p. Agatowską wraz z kilkudziesięcioma mieszkańcami miasta chcą decydować o wszystkim. Nas mieszkańców jest około 40 tys. decyduje większość a nie kto głośniej krzyczy i udziela się w mediach.

Konopa • Sobota [01.06.2019, 10:55:49] • [IP: 77.253.17.***]

Wielkie tak dla terminala może i ja se znajdę w nim fuche żeby dorobić A patologia warszowska niech sobie dalej szczeka i pójdzie na ryneczek byka się napic

• Sobota [01.06.2019, 10:49:00] • [IP: 176.221.122.**]

Z PONIŻSZYCH WPISÓW WYNIKA NA TO, ŻE MOTŁOCH BANTUSTANU POLIN STAŁ SIĘ TAK CHCIWY I OD TEGO GŁUPI, ŻE ZA KILKA PACIORKÓW I LUSTEREK ODDA KORPORACJOM BEZCENNE TERENY NIEZBĘDNE DO ŻYCIA I PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA MIASTA I LUDZI W NIM ŻYJĄCYM. OCZYWIŚCIE WIĘKSZOŚĆ TEGO SYFU REDAGUJĄ OPŁACANE TROLLE ROZWIELITKI.

Gość • Sobota [01.06.2019, 10:26:10] • [IP: 94.254.224.***]

TAK dla portu kontenerowego w Świnoujściu !!

Gość • Sobota [01.06.2019, 10:11:37] • [IP: 188.29.165.***]

Swinoujscie jest miastem portowym. Szczegolnie dzielnica Warszow. Trzeba rozumiec, ze rozwoj portu zawsze bedzie sie odbywal wlasnie tam. Niestety zatem Warszow nie jest perspektywicznie najlepszym miejscem dla budowanictwa mieszkaniowego. To raczej sie wyklucza. I tyle. Termianal jest potrzebny Polsce i sluzy gospodarczemu rozwojowi Swinoujscia. Tych procesow nie da sie zatrzymac. Czy ktos wyobraza sobie, ze stanie w miejscu? Wioski, miasta rosna, zmieniaja sie. Za 50 lat mieszkancy beda jezdzic innymi autami, miec inne meble inny sprzet wizualny i techniczny. Port tez inaczej bedzie wygladal. A jak ma sie to stac jesli nic nie bedzie sie robic?

Gość • Sobota [01.06.2019, 10:08:33] • [IP: 176.221.122.***]

JA JESTEM ZA TERMINALEM !! za to przeciw mącicielom co koryto im się marzy.

Gość • Sobota [01.06.2019, 10:08:26] • [IP: 178.238.253.**]

Czy oni nie kapują ze w interesie Niemiec leży żeby nasze maisto było zapyziałe, opózinione w rozwoju miasto, bo oni budują przemysł morski, ludzie na wschodzie kiedyś tak było wiochy i polne drogi, portu kontenerowego nawet z miasta nie będzie widać, zabetonowane miasto nie przeszkadza, ale inwestycja podnosząca prestiż miasta tak, ale to widać kto to reperezentuje i wszystko w temacie!Nie pamiętacie jak Tusk zaorał Szczecin, bo Niemcy kazały ludzie co wy oglądać nie wspomnę oczytaniu!

Gość • Sobota [01.06.2019, 10:07:31] • [IP: 80.245.189.***]

Jakby ten terminal kontenerowy mialby bodowac kapital Niemiecki to wyobrazam sobie szum jaki by powstal...ale Chinski to jest ok?Iczy te kilkaset miejsc pracy ale nie dla miejscowych jest warte tego bajzlu?Hipotetyczne dochody dla miasta??Jedna nocna specustawa i fige z makiem zobaczymy.I napewno zmurkiewicz z ekipa nie jest na tyle inteligentny aby z prawnikami konsorcjum byl w stanie cos sensownego osiagnac.Wiec radze ogromna rozwage tym kturzy bezkrytycznie chwala ten dziwny pomysl Szczecina.

Gość • Sobota [01.06.2019, 09:55:47] • [IP: 37.8.231.**]

Gdy czytam to co napisali zwolennicy terminala to wcale mnie nie dziwi, że nawet Mały ale Wielki Prezes ma wątpliwości. Brednie o setkach miejsc pracy w sytuacji ogromnego braku chętnych do pracy w porcie to oznacza zapotrzebowanie na setki imigrantów wraz z rodzinami, głównie z Afryki. Jaki to moźe być sukces ekonomiczny jeśli budowa i utrzymanie terminala będzie kosztowało setki milionów euro a kontenerów i tak nie będzie, bo niby dla kogo? Polska ma wielki terminal w Gdańsku, duże w Gdyni a porty Szczecin i Świnoujście przeładowują aż 2% !! Na wschodzie jest A1 budowana będzie S19 będąca priorytetem obecnego rządu, nowe szlaki kolejowe N-S, są terminale lądowe, a co w zachodniopomorskiem? Czarna du..a

Gość XXX • Sobota [01.06.2019, 09:33:26] • [IP: 46.76.218.***]

Tylko budowa nowoczesnego portu kontenerowego da sowite dochody temu miastu i zarobki dla operatorów suwnic ładujących kontenery na statki, oraz osób nadzorujących załadunek, składowanie i formowanie kontenerów...A dla tych co im nie odpowiada port kontenerowy mogą znależć ponoć dobrze płatne zatrudnienie wynosząc nocniki z fekaliami spod zniedołężniałych Niemców...Kontenery to wielka przyszłość dla Kraju, praca i sowite zarobki...Port kontenerowy powstanie pomimo sprzeciwu grupki otumanionej ludności która jest za stagnacją Kraju i życiu w trzecim świecie.pozostaje im tylko się modlić pod krzyżem i błagać o deszcz...🐞🐞🐞🐍㈂
8;

Gość • Sobota [01.06.2019, 09:31:22] • [IP: 178.235.146.***]

Już jest po wyborach a gdzie Jablonska.Nieistniejacy ludzie chcą znow zaistnieć.Malutcy dajcie sobie spokój.Kontenerowy to jest biznes korzystny dla miasta i kraju.Jest bezpieczny i ekologiczny.Na calym swiecie jest w pobliżu miast.Chodzi wam o to aby Hamburg w dalszym ciągu brał pienoądze za tranzyt.Agatowska jak zawsze kazdy komunista bedzie przeciw co realizuje rząd Pis-u.W miedzyzdrojach budują sie na plaży wieżowce i to wam nie przeszkadza.Pływałem na kontenerowcu 20 lat i trochę widziałem.Gazoport -NIE, tunel -NIE, kontenerowy-NIE.Gdzie Warszow a gdzie kontenerowy ?

Gość • Sobota [01.06.2019, 09:02:29] • [IP: 178.238.250.**]

Pomysły umysłów światłe. Ale obławianie się kosztem naiwnych nie świadczy o czystych intencjach. Skoro są naiwni! Spójrzmy na kariery ludzi z tzw. pierwszych stron gazet no i dobrze dla wybranych prosperująca np. Lokalna Grupa Rybacka. Im się to. ... należy. Czy Modrzejewskiej 20 nie kuje w oczy i nie obarcza sumień od 1990. Ciernista to droga dla wielu i wyłożona ozdobnym suknem dla niewielu. Tradycja!

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:52:51] • [IP: 31.11.130.**]

, 19:32:53] • [IP: 37.47.185.**] Odezwał się specjalista ze stowarzyszenia przekonanych o płaskiej ziemi.

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:50:55] • [IP: 176.221.122.***]

Patalogia z Warszawa. Nigdy nic im nie pasuje. Wiadomo od zawsze, że to dzielnica przemysłowa. Niedługo będzie tunel zrobić im darmowy autobus na promenadę niech poplazuja jak cywilizowani ludzie. Tylko żeby świerzbu nie nanieśli.

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:47:19] • [IP: 68.183.95.***]

Jak się Skąpy uruchomił to wiedz że jakieś przelewy od Helmutów już dotarły. Fundacje, jakieś granty że niby na kulturę albo inne bzdety, już tam Anetka policzyła euro. Ciekawe gdzie w tym państwie z dykty, mchu i paproci jest ABW czy CBA?

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:43:24] • [IP: 95.41.112.***]

ten terminal się miasto nie opłaca. podatki dla kasy miasta śmieszne. szkoda plaży. koniec kropka.

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:29:01] • [IP: 37.7.184.**]

budowac kontenerowy!! to rozwoj!

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:28:16] • [IP: 178.238.249.**]

IP 172 jesteś bezdennie i nieuleczalnie zajadzony.Wasze sugestie są wstrętne i nieprawdziwe.Nie podanie ręki czołowemu łgarzowi świadczy że poseł nie jest zaklamany tak jak Ty.

Gość • Sobota [01.06.2019, 08:10:42] • [IP: 5.173.152.***]

Plaża na Warszowie nigdy nie była miejską i nigdy nie będzie zobaczcie do kad sięga teren zarządu portów i tak powstanie nawer jak was 40 tyś wyjdzie na ulice. Agatowskiej chyba się leki skonczyly

Gość • Sobota [01.06.2019, 07:59:42] • [IP: 31.0.69.***]

Te komenty napisane z dużej litery to jedna osoba !! Ja i cale moje grono znajomych są definitywnie przeciw kontenerowemu.

Waldziu • Sobota [01.06.2019, 07:38:56] • [IP: 37.47.177.**]

Podziele sie z Panstwem pewnym spostrzezeniem, nie wiem czy zasadnym, na pewno dajacym do myslenia.Otoz, kiedy widze i slysze tych przeciwnikow budowy portu kontenerowego wydaje mi sie ze moga to byc ludzie zasciankowi, malo znajacy swiat, nieobyci i faktycznie majacy ogromny sentyment do posiadania wokol siebie nienaruszalnej przyrody. Jednak juz po krotszym przyjzeniu sie im stwierdzam ze jest to grupka kilkudziesieciu osob(oczywiscie odpowiednio wspartycb medialnie m.in dzieki temu portalowi) ktora dla swoich partykularnych celow (przewaznie agrobiznesowych) nie chce dopuscic do tego aby miasto, region, kraj sie rozwijal. W wiekszosci sa to wyznawcy nurtu kierujacego sie, (szczegolnie w tej czesci Polski)zasada" kto bogatemu/biznesmenowi zabroni". Wydaje im sie iz bedac wlascicielem kawalka ziemi i Panem biznesmenem uwlaszczyli sobke wszystko dokola. To typowa mentalnosc Januszy biznesu ktorzy maja gdzies innych ludzi, rozwoj, szanse dla mlodych, lepsze zarobki itd. Liczy sie tylko ich biznes i ich pieniadze!

Gość • Sobota [01.06.2019, 06:24:26] • [IP: 37.248.212.***]

Jestem za mieszkaniec warszowa

Gość • Sobota [01.06.2019, 05:29:57] • [IP: 37.47.128.**]

patusy to macie u siebie na krzywej

Gość • Sobota [01.06.2019, 04:16:18] • [IP: 37.47.165.***]

STANOWCZE NIE DLA TERMINALA! ALBO ŚWINOUJCIE JEST UZDROWISKIEM ALBO PORTEM MORSKIM ZLOKALIZOWANYM NA PLAŻY... JEDNEGO Z DRUGIM SIĘ NIE POŁĄCZY!

Gość • Sobota [01.06.2019, 00:39:35] • [IP: 62.69.229.**]

Dzisiaj w telewizorze betoniarz ponownie dał znać o swojej wyjątkowości. Przyznał, że Szczodry razem z betoniarzem pracował, ale potem skwitował Szczodrego mianem mało rozgarniętego i nieznającego się na rzeczy.

Gość • Sobota [01.06.2019, 00:33:55] • [IP: 185.210.39.**]

gdyby nie SLD to może by ten terminal nie powstał albo by był dalej. Nie potrafią podejść do negocjacji i dlatego tak jest jak jest.

COMES PALATINUS • Piątek [31.05.2019, 23:32:56] • [IP: 176.221.122.**]

Za budową tego betonowego syfu jest z dziesięć osób. Reszta mieszkańców to mądrzy ludzie i są przeciwko temu, aby ich rodziny ginęły pod ciężarówkami.

Gość • Piątek [31.05.2019, 23:31:11] • [IP: 176.221.123.**]

Nie ma tunelu -- nie ma portu kontenerowego. Jak te oszołomy wybudują tunel to pomyślimy o kontenerach Koniec i kropka.

Gość • Piątek [31.05.2019, 23:23:28] • [IP: 37.47.172.**]

Okazuje się że to PiS jest nowoczesny bo buduje i inwestuje. Za PO nie powstały żadne duże inwestycje bo tam byli sami nieudacznicy ekonomiczni. Hamburg jest bogaty dzięki portowi kontenerowemu, tak samo Gdańsk a wy chcecie być pokojówkami i kelnerami u tych kilku SLDowców?

Gość • Piątek [31.05.2019, 23:16:41] • [IP: 37.30.17.***]

Za plażą na Warszowie, głosują goście spod Biedronki.Nie dla kontenerów.Natomiast pozostałe 99% za Tak.

Gość • Piątek [31.05.2019, 23:13:58] • [IP: 188.147.96.**]

Kim są ci ludzie na tych filmach? Brakuje tam tylko Żmurkiewicza i będzie komplet! Cienizna. Dać im rózgi z brzozy, to by miotły nie potrafili zrobić, tak jak to kiedyś robili wieśniacy dla potrzeb sprzątania swojej zagrody. Wybudujcie parkingi wielopoziomowe. Świnoujście bez hali sportowej, to kpina. Niektóre wioski mają pełnowymiarowe hale sportowe. To żałosne. O molu to już nie ma co pisać - dno. Tunel wstrzymany i są pozorowane działania. S3 w naszym rejonie raczkuje i w najbliższych latach nie będzie budowana. Najlepiej idzie nam pajacowanie. Zobaczcie to na filmach i działaniach prezydenta. Zgadzam się na budowę portu kontenerowego po wybudowaniu hali sportowo-widowiskowej, mola, parkingów wielopoziomowych, tunelu i drogi S3, ale 3 pasmowej. Dopiero na końcu port kontenerowy, a nie odwrotnie!!.

Gość • Piątek [31.05.2019, 23:01:12] • [IP: 83.8.121.**]

Niech zbudują ten terminal ake socjal z Modrzejewskiej niech przeniosą do centrum Świnoujścia np na Chrobrego a najlepiej gdzie na Żeromskiego!!

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:55:49] • [IP: 176.221.122.***]

na nie jest grupa max 100 osób a ZA ok 40 tyś mieszkańców miasta!!

Lord Admiralicji • Piątek [31.05.2019, 22:34:02] • [IP: 176.221.122.**]

ZNISZCZENIE TEJ PIĘKNEJ PLAŻY BEDZIE JAWNYM BESTIALSTWEM DOKONANYM NA POLSCE I NARODZIE POLSKIM. PORT PÓŁNOCNY W GDAŃSKU POWSTAŁ NA BAGNACH !! YOUTUBE : PLAŻA ŚWINOUJŚCIE WARSZÓW 20 05 2018.

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:32:15] • [IP: 31.11.131.***]

TŁUMY !! większość jest na TAK !.

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:26:39] • [IP: 37.47.172.**]

Wasz Arłukowicz dzisiaj pokazał pogardę do państwa Polskiego. Stwierdził że poda rękę Merkel bo to jest jego premier i dla niej będzie pracował a nie dla Polski. Zapewne i tutaj Was poprze bo po co terminal kontenerowy w Świnoujściu jak macie w Hamburgu.

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:26:15] • [IP: 37.47.205.***]

Budować jestem za!!

JUST ACT 447 • Piątek [31.05.2019, 22:22:25] • [IP: 176.221.122.**]

BURDEL KONTENEROWY TO NIECH ONI SOBIE W KNESECIE ZBUDUJĄ. PRZECZ OD POLSKIEJ PRASTAREJ SŁOWIAŃSKIEJ PLAŻY. PLAŻA MA BYĆ DLA LUDZI, A NIE DLA BANKSTERÓW KORPORACJI I KONCERNÓW ŻYJĄCYCH Z ROZBOJU I RABUNKU NA PLANECIE ZIEMIA. JUŻ POJAWIŁ SIĘ GOEBBELSOWSKO- PROPAGANDOWY SYF W SIECI. KOMENTARZE POD FILMEM USUNĘLI BO LUDZIE DRWILI I SZYDZILI Z TEGO CHŁAMU. KAŻDY MOŻE WLEPIĆ ŁAPKĘ NA NIE. YOUTUBE : Głębokowodny Terminal Kontenerowy w Świnoujściu

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:20:57] • [IP: 176.221.122.***]

ZDECYDOWANE TAK ROZBUDOWAĆ INFRASTRUKTURĘ KONTENEROWĄ JAK W HAMBURGU POD JEDNYM WARUNKIEM WŁAŚCICIELEM NIECH BĘDZIE MIASTO PRACOWNICY ZE ŚWINOUJŚCIA A NIE KURWY BANDEROWSKIE I TYLE

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:20:27] • [IP: 176.221.122.***]

ZDECYDOWANE TAK ROZBUDOWAĆ INFRASTRUKTURĘ KONTENEROWĄ JAK W HAMBURGU POD JEDNYM WARUNKIEM WŁAŚCICIELEM NICH BĘDZIE MIASTO PRACOWNICY ZE ŚWINOUJŚCIA A NIE KURWY BANDEROWSKIE I TYLE

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:15:41] • [IP: 95.129.225.**]

Na terenie planowanego portu kontenerowego powinny powstać MIESZKANIA dla młodych ludzi! będą tańsze bo tereny tam są tańsze. Inaczej lobby apartamentowe złożone z bardzo bogatych ludzi którzy drenują świnoujski rynek mieszkaniowy wydoi młodych świnoujścian z każdej złotówki!! Dlatego Agatowska i inni przeciwnicy mają rację ze bronią tych terenów przed smrodem kontenerowym i lobby portowym które chyba za judaszowe srebrniki pisze tu drętwe komentarze.

Gość • Piątek [31.05.2019, 22:08:14] • [IP: 37.47.154.***]

Precz z syfem kontererowym!!

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:44:28] • [IP: 62.69.203.***]

IP.5.173.144.*** to spi...laj do Gdańska a od Warszowa WON.

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:43:16] • [IP: 84.44.205.***]

A Polski Sejm to hospicjum dla staroci? Pazerstwo zydokomuny niema granic? Cacy sie zyje,. jak durny Narod pozwala. Ale bedzie smrod jak peknie ten wrzod.Juz co niektorzy daja noge na zachod a na Jaroslawa nawet w obozie dla uchodzcow miejce czeka. Azyl pewny a moze i pomnik.

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:35:02] • [IP: 213.238.104.***]

NIE DLA TERMINALA KONTENEROWEGO

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:17:33] • [IP: 31.0.83.***]

Dla zwolenników portu kontenerowego zróbcie go na lewobrzezu plaża okazała a plaże na Warszowie zostawcie w spokoju

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:17:00] • [IP: 62.69.252.**]

Ci co są na tak to pewnie mieszkańcy Warszowa. Wątpię. Niech oni się wypowiadają. To oni mają pod nosem gazoport, śmierdzący port, tysiące tirów, wagony towarowe wiecznie hałasujące. Rozumiem, że cwaniak z bryczką mieszka na prawobrzeżu. Proponuję zrobić sobie parę wycieczek i zobaczyć jak to pachnie i wygląda, a potem się mądrzyć.

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:08:24] • [IP: 176.221.123.***]

was tam na wraszowie mozna nawet fekaliami zasypać. wiec mordeczki w kubełek i grzecznie łapki do gory patusy

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:08:08] • [IP: 185.210.38.***]

Andrzej nie kompromituj się. Do dzisiaj sądziłem że jesteś mądrzejszy ale po tym występie strasznie się zawiodłem. Co Agatowska tobie zaproponowała że tak ją popierasz. Raptem polubiłeś komuchów. Ojciec w grobie się przewraca. Opanuj się marny człowieku.

Gość • Piątek [31.05.2019, 21:07:10] • [IP: 83.8.164.**]

To że tak gada pani A. to mnie nie dziwi ale że pan Szczodry się daje tak manipulować to to jest zagadką!!

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:56:47] • [IP: 31.0.66.**]

A gdzie wypowiedź Przedstawiciela Stowarzyszenia Prawobrzeża, czyżby wstyd było opublikować?

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:51:22] • [IP: 84.44.205.***]

Nie dla czerwonych w sejmie, fuj.

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:48:00] • [IP: 37.47.180.***]

Też jestem za budowa terminala

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:24:38] • [IP: 109.196.114.**]

Nie dla terminala to lobby hotlarskie i usługowe.Dziś terminal to praca dla około tysiąca osób.Praca na umowę i zapewne godną stawkę.Przy terminalu powstaną inne firmy usługowe, , , spedycja żywienie remonty.dla hotelarzy i gastronomów to ubytek pokażnej liczby pracowników.Ludzie nie dajcie sie zwariować.Czym więcej pracodawców tym lepiej dla przeciętnego mieszkańca.Konkurencja na rynku pracy musi być.Każda inwestycja w produkcje w tym miescie bedzie miala sprzeciw.

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:18:39] • [IP: 178.235.146.***]

jestem za nie to miasto ma sie nie rozwijac i tylko wszystka zielen zabetonowac

Gość • Piątek [31.05.2019, 20:13:48] • [IP: 37.47.128.*]

Nie zgadzamy się na Terminal Kontenerowy niech lepiej zaczną budować tunel to co dla Świnoujścia jest bardzo potrzebne

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:32:53] • [IP: 37.47.185.**]

Drukujmy pieniadze w ramach potrzeb i takie rzeczy tylko dla pieniedzy nie beda potrzebne. Amerykanie robia to od lat 70tych, tylko przekazywac je przez urzędy zamiast przez banki na procent. Jak ktoś został zastraszony czyli zmanipulowany inflacją niech zacznie myslec i pomyśli o urzędzie nadzoru cen ekstremalnych by bylo wszystko okej. Przy tym automatyzacja, dochod podstawowy.

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:28:51] • [IP: 178.238.252.***]

A port kontenerowy to dalsze utrzymywanie Swinoujscia na poziomie miedzynarodowym , jakie w zamian sa inne mozliwosci rozwoju , to jest najczystrza ekologicznosc miasta , jakie sa mozliwe zaklady budowac zeby nie szkodzily uzdrowisku , troche rozumu . ..

Bartek • Piątek [31.05.2019, 19:17:28] • [IP: 109.241.42.**]

Jestem na tak!

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:11:37] • [IP: 93.94.190.***]

Już trolle lobby kontenerowego piszą, piszą.

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:10:17] • [IP: 37.47.134.***]

teraz komuchom wszystko przeszkadza by ten kraj sie nie rozwijal

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:10:13] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Piątek [31.05.2019, 17:49:25] • [IP: 185.210.39.**. ... proponuję zaopatrzyć się w młotek gumowy i troszkę puknąć się w głowę.. ... szkód wielkich nie będzie, ale może szare komórki zaczną działać prawidłowo. Toż to obecny prezydent był zagorzałym partyjnym aparatczykiem i sprawował wiele partyjnych funkcji do rozwiązania PZPR a nie J. Agatowska. Poco więc te brednie. Jeśli port kontenerowy to z głową. ... tak jak to mówi i sugeruje wielu rozsądnych ludzi.

Gość • Piątek [31.05.2019, 19:00:10] • [IP: 178.235.147.***]

Terminal kontenerowy moglby powstać w tej okolicy ale na wyspie zbudowanej na morzu z 2 kilometry od brzegu.Dojazd szeroka estakada ponad plaza iokolicznymi lasami. Taka wersja jest do przyjęcia. Tylko napewno droższa, jednak nie kolidowało by to z rozwojem miasta na Warszowie.

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:54:25] • [IP: 77.88.191.**]

Oczywiście, że taki terminal powinien powstać. Warszow nigdy nie był i nie będzie tzw" sypialnią" Świnoujścia, ponieważ prawobrzeże to tereny przede wszystkim portowe. Kiedyś w portach na całym świecie obsługiwano głównie ładunku masowe, od ponad 30. głównie drobnicowe - skonteneryzowane. Oczywiście najdłużej zastanawiano się w Polsce czy warto wchodzić w" drobnice" podczas gdy Chińczycy swoje pierwsze terminale już powiekszali. Przy odpowiednim przygotowaniu HUBa czyli dostosowania obecnej infrastruktury drogowej i kolejowej, Świnoujście może być poważnym konkurentem dla innych terminali. Krzykacze też mnie nie dziwią. Są ludzie co budują się koło lotniska i płaczą że samoloty słychać.

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:49:00] • [IP: 151.248.62.***]

Drodzy zwolennicy Portu Kontenerowego czy jezdzicie autem w kierunku Szczecina?jesli tak to dodajcie 1000 tirow dziennie w te i z powrotem, Droga bedzie calkowicie zablokowana, Co kilometr bedzie krzyz przy drodze, Prosze wziasc odpowiedzialnosc za przyszle ofiary i ich rodziny.Turysci tez nie beda ryzykowac.Troszke wyobrazni.Pikne tereny i niepowtazalna przyrode stracimy bezpowrotnie.

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:37:17] • [IP: 83.11.132.***]

SLD na fali? Może im się tak wydaje, ale zdecyduje większość. Jak ma się Świnoujście rozwijać to port kontenerowy TAK!! Nie mówcie o sanatoriach lub o bazie zabiegowej w Rusałce. To nie dla mieszkańców miasta. Uzdrowisko Świnoujście dzięki zarządowi i prezesowi (szczególnie!) wypina sie na stałych mieszkańców miasta a chyli karki przed Niemcami. Zresztą protest przeciw budowie portu kontenerowego to sprężyna z Niemiec. PO co nam POrt kontenerowy jak już jest taki w Hamburgu czy Rostocku.

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:35:50] • [IP: 5.173.144.***]

TERMINAL KONTENEROWY 👍👍👍

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:33:06] • [IP: 37.47.173.***]

Hipokryzja tereny natury 2000 właśnie zostały przesunięte bo co? Bo parkingi w mieście, a uczepili się terminala - na zasadzie NIE bo to jest populistyczne bo nie tak samo jak inni radni jadą w wagonie obiecamy co chcecie. Gdzie te mieszkania chcecie stawiać na bagnach? Tanie mieszkania - co to za hasło - jak można budować tanio jak wszystko jest drogie - a najdroższa ziemia. Przecież na Warszowie nikt nie ma zamiaru nic stawiać :D Czy oni tam żyją w świecie równoległym?

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:33:02] • [IP: 176.221.123.**]

Walka o stołki wyniszczy miasto do reszty. Temu panu protestującemu w obronie sądów tez się terminal nie podoba ?

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:32:41] • [IP: 176.221.122.***]

Mamy LNG chyba gorsza alternatywa dla kurortu, czy chcecie czy nie port przeładunkowy i tak powstanie prędzej niż tunel a tak swoją droga czemu nikt się tak nie bulwersował jak na wydmach miedzy słodkim centrum a gryfem postawili hotele

Konopa • Piątek [31.05.2019, 18:25:49] • [IP: 37.248.166.***]

Mieszkam na warszowie i powiem tak terminal kontenerowy powinien powstać bo będzie wiele miejsc pracy warszow stanie się stolicą powiatu i moi koledzy będą mieli pracę jestem na tak

kris • Piątek [31.05.2019, 18:19:44] • [IP: 80.255.13.**]

Niech zgadnę, aktywność tylko do jesieni. Start w wyborach do sejmu a po wyborach to już jak to klasyk mówił paliwo może być po 7 zł. Ciekawe czy da się tak nakłamać żeby dostać miejsce w sejmie.

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:15:07] • [IP: 176.221.123.***]

gdyby to ci malkontenci rzadzili od 40 lat to bysmy tu nadal bryczkami jezdzili i przeprawiali sie lodziami z napedem typu wiosla. ciekawe ile z tych osob kupilo mieszkania na warszowie z mysla o wynajmie dla turystow. gdzie sa te konkretne argumenty? bo slysze tylko marudzenie malkonentow

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:14:28] • [IP: 93.94.187.***]

A jednak rozsądek mówi tak dla terminala kontenerowego więcej jest za niż przeciw

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:07:38] • [IP: 5.173.144.***]

Jestem za portem kontenerowym. Nie mówcie że wszyscy są na NIE. Ja jestem na TAK!

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:04:54] • [IP: 83.23.250.***]

Terminal Kontenerowy to dla wyspiarskiego Swinoujścia Terminal Totalny. Tu wyedy się skończy zdrowy rozsądek, przestrzeń życiowa, swobodny kontakt z kontynentem, resztki kurortu i sanatorium. Ludzie!! nie dajmy sie zamknąc i pogrzebać żywcem

Gość • Piątek [31.05.2019, 18:02:57] • [IP: 185.210.38.***]

Wolałbym plażowe eldorado w tym miejscu, gdzie można wypoczywać, szaleć i bawić się.

Gość • Piątek [31.05.2019, 17:54:35] • [IP: 86.82.99.**]

Terminal to świetna sprawa, a zwolennikom niemieckiej polityki mówimy stanowczo NIE

Gość • Piątek [31.05.2019, 17:49:25] • [IP: 185.210.39.**]

Nie będzie garstka komunistow decydować co ma być w Swinoujsciu najlepiej zrobić referendum

Gość • Piątek [31.05.2019, 17:49:22] • [IP: 188.147.110.***]

Terminal kontenerowy powinien powstać na zachód od Stepnicy po pogłębieniu toru wodnego do Szczecina. Były to port dla statków może nie największych, ale też dużych, które są najbardziej popularne i wszędzie mogą dopłynąć. Natomiast w Gdańsku rozbudowuje się port na największe kontenerowce jakie mogą wpłynąć na Bałtyk. Z okolic Stepnicy można bardziej rozprowadzić kontenery we wszystkich kierunkach samochodami, koleją i morzem, a nawet niektóre towary w przyszłości samolotem z lotniska w Goleniowie. Tamta lokalizacja jest niemal bezbłędna. Terminal może powstać z urobku pogłębianego toru wodnego, zamiast budowy sztucznej wyspy na Zalewie Szczeciński. Wszystko w mądrych głowach i ekonomi. Tyle że mądrych Polaków szukać trzeba ze świecą. Budujcie sztuczną wyspę, tak jak szklane domy.

Oglądasz 1-130 z 130
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■