POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [24.03.2019, 19:34:09] • Świnoujście

Radny twierdzi że w szpitalu kuleją procedury rejestracji i składa w tej sprawie interpelację

Radny twierdzi że w szpitalu kuleją procedury rejestracji i składa w tej sprawie interpelację

fot. Sławomir Ryfczyński

Radny Jacek Jurkiewicz złożył w tej sprawie interpelację, w której podnosi że pacjentka twierdzi, iż przy rejestracji na USG brzucha kazano przyjść jej w innym terminie. Pacjentka zadzwoniła w tej sprawie do NFZ, gdzie uzyskała informację, iż nawet w przypadku braku kontraktu powinna zostać zarejestrowana.

W związku z tym radny domaga się wyjaśnienia procedur, które obowiązują w tym zakresie w szpitalu.

Na interpelację radnego w punkcie drugim odpowiedział zastępca prezydenta Paweł Sujka, który informuje, że niezadowolenie mieszkańców wynika z niezrozumienia jaki rodzaj świadczeń udziela szpital pierwszej referencyjności. Informuje również radnego, że leczenie specjalistyczne powierzone jest szpitalom wyższej rangi, często akademickim.

Jednak w punkcie trzecim odpowiedzi na interpelację informuje radnego Jurkiewicza, iż wychodząc naprzeciw uwagom niezadowolenia szpital powołał pełnomocnika ds. pacjenta, którego zadaniem jest informowanie, przy zgłaszanych problemach o rozwiązaniach systemowych, niezależnie od jednostki oraz możliwości i miejscach uzyskania.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 77, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-77 z 77

Gość • Wtorek [26.03.2019, 16:27:44] • [IP: 37.47.147.***]

Korekty szpitala muszą przeprowadzić fachowcy a nie zarząd szpitala Panie w biurze umieją tylko zrobić dobrą minę i ładnie się uśmiechać ale troszeczkę wysilać się i pomyśleć to już za dużo.

Gość • Wtorek [26.03.2019, 15:20:38] • [IP: 81.204.98.**]

Zycze cierpliwosci i skutecznosci w sprawie NAPRAWY szpitala dla radnego Jurkiewicza...za jego chec zrobienia cokolwiek w sprawie szpitala...bo inni tylko milcza i przytakuja p.prezes.

Gość • Wtorek [26.03.2019, 12:44:10] • [IP: 37.47.147.***]

Nie zgadzam się że jak nie ma miejsca w autobusie to siadam w bagażniku to prawda ale jadą dalej tym samym autobusem (w naszym szpitalu) nie szukam miejsca w innym odległym mieście skoro jest skierowanie na konkretny (a autobus) jak ktoś raczył sugerować , może starsi ludzie nie wiedzą gdzie się udać skoro rodzinny wytłumaczył gdzie ma się udać bo tam mają podpisaną umowę z przychodnią a w innej placówce przyjmą ale nie za kasę nie na skierowanie na NFZ !

Gość • Wtorek [26.03.2019, 11:06:30] • [IP: 92.42.112.**]

Najśmieszniejsze jest to, że właśnie macie odpowiedź z samego NFZ-u, aby dla własnej" spokojności" zarejestrować się w KOSMOSIE, bo nie ma terminu, nie ma jeszcze kontraktu, być może juz nie będzie szpitala, albo wybuchnie wojna... W każdym bądź razie z całą pewnością wasze skierowanie nie bedzię juz ważne, tym samym pewnie już nie będzie badanie potrzebne, ale ważne żebyście gdzieś sobie wisieli w tym KOSMOSIE. No, ale to wina Szpitala prawie jak Tuska. Na ironię strasznie się trzymacie tego mocno znienawidzonego Szpitala. Dziwne, że ja po prostu jak gdzies nie ma miejsc, szukam miejsca w innej placówce i można. Pewnie Ci wszyscy tu ujadający jak nie ma miejsca na parkingu to wjadą i tak choćby bokiem, jak nie ma miejsca w autobusie bedą jechali w bagażniku, ogólnie wszędzie się wcisną nawet oknem, byle zaistnieć.

Gość • Wtorek [26.03.2019, 09:03:38] • [IP: 77.88.191.***]

Jedyna nadzieja w radnym Jurkiewiczu...

Gość • Wtorek [26.03.2019, 07:15:38] • [IP: 192.119.160.**]

Wspaniali są komentujący i radny też jest piękny. A w szpitalu zjadają pieniądze i nie robią nic na co nie mają zgody z NFZ, a powinni rejestrować, a nie mydlić jak sobie nie radzą. No coś pięknego ten radny i inni, powinni coś z tym zrobić, może do żółtego domku się zgłosić?

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 23:44:21] • [IP: 37.47.147.***]

Przez pewien czas w naszym szpitalu były wykonywane zabiegi na zaćma, teraz już nie robią bo wszyscy oczy już mają wyłączone.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 23:29:13] • [IP: 37.47.147.***]

Może zastępca Prezydenta Miasta Pan Sujka dokładnie zorjetuje się w tym temacie a bajer wciskać to nie nam. Jeśli szpital sobie nie radzi to niech NIE PODPISUJE UMOWY Z PODMIOTEM że będzie świadczyć usługę i proszę KITU NIE WCISKAĆ pacjetom naszego miasta posiadającym skierowanie na badanie który wykonuje taką usługę.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 21:50:45] • [IP: 83.11.155.***]

Brawo Jurkiewicz

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 21:23:41] • [IP: 5.173.137.**]

Ciekawa inicjatywa radnego i takich oczekiwałabym częściej. Prosty, i niestety bardzo realny problem. Właśnie po to powinni być radni, żeby takie sprawy zauważać, nadawać im bieg i miejmy nadzieję doprowadzać do pozytywnych zmian. Rejestracja w szpitalu fatalna, sama tego doświadczyłam. A kolejki do specjalistów to już kolejny poziom problemu. Do pracy pozostali radni !! Pomóżcie koledze i przydajcie się na coś !! Nie tylko uśmiechać się ładnie na zdjęciach. Dobry szpital jest potrzebny wszystkim mieszkańcom.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 21:09:46] • [IP: 104.243.210.***]

Radny dał tylko pokaz swojej niekompetencji i nie wiedzy w temacie działalności szpitala. Piszący komentarze o odwoływaniu kogokolwiek i działalności szpitala, po raz kolejny, dali upust swojej frustracji. Zaczyna być to nudne.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 19:51:49] • [IP: 185.210.38.***]

Co z tego że lekarze rodzinni dają skierowania do specjalistów jak na dalsze leczenie czeka się tygodniami i miesiącami? Lekarz ma pacjenta gdzieś on sprawe załatwił. Takim lekarzem to każdy srednio inteligentny człowiek może byc.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 18:17:11] • [IP: 2.108.164.*]

Przyznaje racje internaucie, który pisze, że szpital jest po to, żeby dać zatrudnienie personelowi. A mieszkańcy mają szpitale w innych miastach żeby się leczyć. Skandal!!

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 17:51:56] • [IP: 92.42.118.***]

Brawo Jacek Jurkiewicz nie wielu porusza problem szpitala Brak odwagi aby się nie narazić. Poco nam radni nie widomi i głusi na problemy. Odważny jest ten, kto wie, że przegra, zanim jeszcze rozpocznie walkę, lecz mimo to zaczyna i prowadzi ją do końca bez względu na wszystko

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 17:34:05] • [IP: 37.248.156.**]

Nie procedury kuleją tylko te hrabianki z rejestracji trzeba wymienić na zainteresowane pacjentami.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 17:12:34] • [IP: 176.221.122.*]

Do wymiany jest Prezes Szpitala, od lat brakuje zarządzania z głową na karku. Przejadają nie małe pieniądze i nic nie robią, bo układy mają, fujjjjj

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 15:56:25] • [IP: 77.88.191.***]

Wspaniale, że ktoś zauważył problem i stara się go rozwiązać, Jacek Jurkiewicz najlepszy radny...

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 15:51:27] • [IP: 80.245.189.***]

Podobno Kaczynski bierze slob z Pawlowicz i beda nas pouczac jak nalezy dzieci chowac.

oPozareferencyjnejAborcji • Poniedziałek [25.03.2019, 15:39:41] • [IP: 109.243.209.**]

Co by było, gdyby nasze ciała biologicznie były podobne do referencyjności naszego szpitala i do wszelkich referencyjności naszej sł. zdrowia, która wymaga żelaznego zdrowia, by chorować? Co by było, gdyby nasze tkanki regenerowały się zgodnie z tempem przyjmowania do specjalistów? Np.po zranieniu się nożem, przyklejalibyśmy plastry i rana by się goiła za rok? Co by było, gdyby dyrektorki szpitali zachodziły w ciążę trwającą 2 lata? Ale by się też wściekły, gdyby wbrew czarnym marszom, w których brały udział, aborcja, czyli wyrok na dziecko za to, że rodzice powołali je na świat byłby odroczony o 3 lata, wedle oczekiwania na specjalistów. Musiałaby taka czarno-marszowa matka wziąć dziecko za rękę i zaprowadzić do aborcji, by farmakologicznie zaszlachtowano dziecko w wieku ok.3 lat, gdy juz umie mówić." Renatko, usiądź na fotelu, o tak, tu pan doktor zapnie ci pasy wokół rączek, nóżek, o, za chwile da ci wypić taka szczepionkę, że zaśniesz.." [ Do pielęgniarki, ciszej:] Tata wybrał jej ładny nagrobek...

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 14:38:02] • [IP: 92.42.112.**]

Ja byłam mile zaskoczona, zostałam przyjęta przez chirurga po 4 dniach od rejestracji, termin kolejnej wizyty ustalił już sam chirurg i równie szybko zostałam przyjęta. Jestem już po zabiegu.Wprawdzie przed drzwiami czeka się około godziny do dwóch, ale takie jest zycie, czasem przyjdzie nagły"przypadek" i to On ma pierwszeństwo.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 13:57:43] • [IP: 109.243.209.**]

12:20:27] • [IP: 80.245.186.***] - Skąd się tacy prostacy biorą, którzy poniżają i wdeptują innych w glebę?!

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 13:54:47] • [IP: 80.245.186.***]

chłopino 12:34:15] nie napinaj się tak w obronie prezesinki i reszty ponurej bandy jasia bo ci żyłka pierdząca pęknie.

ama • Poniedziałek [25.03.2019, 13:44:14] • [IP: 94.254.138.***]

Co za dramat. Dlaczego ludzie bedacy w urzedzie nie moga o sibie zadbac?jak tak mozna.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 13:24:59] • [IP: 31.183.181.**]

do mlodocianego goscia z IP: 62.69.203., jak" komunisci" byli przy wladzy to szpital dzialal. I izba przyjec i takie tam. Leczyli sie ludzie, byly operacje. Jak cos komus sie zlamalo czy urwalo, to szczyli i zalepili. Nie wysylali do Szczecina, bo" umowy" nie ma. Terazniejsza wladza z" komunistami" nic nie ma wspolnego. To czystej wody geszefciarze, a system jest o jaki Solidarnosc walczyla. To o co ten tego?

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 13:20:33] • [IP: 31.183.181.**]

No pani po prostu nie zrozumiala po co jest szpital. Otoz jest szpital aby byly miejsca pracy. A jak chce sie pani leczyc, faneberie jakies, to nie pani jedzie do Gryfic. I co w tym trudnego?

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 13:08:26] • [IP: 92.42.119.***]

Interpelację?? do roboty darmozjady wypier... tą siętą krowę na stanowisku prezesa i powołać normalnych myślących ludzi a nie interpelacje będzie składał-tam nic nie działa a nie tylko rejestrację widzą

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:57:05] • [IP: 2.108.164.*]

Ja nie rozumien jednej rzeczy - po co nam takie gmaszysko i tylu pracowników, skoro i tak niewiele z tego mają mieszkańcy?

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:55:15] • [IP: 136.0.99.**]

Procedury w szpitalu są z NFZ-u, i pan radny to niech się lepiej dokształci, a nie pisze banialuki, w które wierzą inne nieuki.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:53:35] • [IP: 62.69.229.***]

oj tam oj tam lepiej napiszcie o pANI kierownik przychodni (ponoć to lekarz dziecinny) która to poleca matką kupować trumienki bo dziecko nie przybiera na wadze - dobrze że są w Świnoujściu są POŁOŻNE które są lepiej wykształcone i wiedzą dlaczego dziecko nie może łykać pokarmu.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:53:18] • [IP: 92.42.119.***]

w Szpitalu to kuleje kierownictwo i zarządzanie, panuje kolesiostwo i tyle, żenada

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:50:45] • [IP: 77.88.191.***]

RADNY JURKIEWICZ NAJLEPSZY RATOWNIK ŚWINOUJSKIEJ SŁUŻBY ZDROWIA

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:49:36] • [IP: 209.126.90.**]

Radny nie ma pojęcia o czym pisze w swojej interpelacji, to co się dziwić niedouczonym, ale znającym się na wszystkim, komentującym. Czemu radny nie pyta się innych POZ-tów czemu nie przyjmują wszystkich pacjentów na dany dzień tylko odsyłają ich do szpitala, albo Ci pacjenci, bo nie chce im się czekać do" swojego" lekarza, sami lezą do szpitala. To nie jest przychodnia, tylko pomoc w nagłych wypadkach. Do szpitala nie idzie się z katarem.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:34:15] • [IP: 136.0.99.***]

Pan radny i wice piszą bzdury, a portal to powiela. Jak czekam na przeszczep to też mogę się w szpitalu zarejestrować chociaż nie ma kontraktu. (Będę pierwszy jak dostanie?) No śmiech na sali. Jak nie wiecie o co pytać, to może trzeba się dopytać, doczytać, a nie udawać najmądrzejszych i pisać bzdury, po to żeby pisać.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 12:20:27] • [IP: 80.245.186.***]

świnoujski debilu 10:50:36 prezydenta to ty se wybrałeś kolejny raz. Ten prezydent już 20 lat obiecuje, że powstanie szpital w świnoujściu. Już co najmniej dwie kadencje siedzi za długo na tym stołku gdyż wypalił się do cna. A ty baranie jak teraz nie chcesz czekać na lekarza to wyprowadzaj się ze świnoujścia. Jednego ciemniaka będzie mniej.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 11:57:00] • [IP: 77.88.191.***]

Procedury w szpitalu powinny być zweryfikowane, brawo Jacek!

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 11:55:09] • [IP: 62.69.203.***]

No nie.Pan S...a ma to wszystko w d...e.Komuniści przy władzy nigdy nie będą się troszczyć o obywateli.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 11:42:25] • [IP: 79.191.68.***]

[IP: 185.210.37.**] tu nie chodzi o wydumane zabiegi lecz organizację pracy personelu i zwykłą przyzwoitość a do tego nie trzeba NFZ - w sklepie nie czekasz na personel tylko personel czeka na ciebie. I tak powinno być w szpitalu lekarz na dyżurze powinien pełnić ten dyżur w szpitalu na izbie przyjęć a nie obsługiwać prywatną praktykę i pacjentów w innej przychodni.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 11:31:15] • [IP: 77.253.130.**]

Słyszałam o tym i popieram! Choć nie nie jestem za PiS

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 11:00:15] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 10:24:16] • [IP: 185.210.37.**]TY to najlepiej usiądź i się rozpłacz że nic mogę.Należy to nagłaśniać a jak trzeba to wyjść na ulicę a nie protestujecie o byle jakie bzdety.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 10:50:36] • [IP: 185.210.36.***]

Radny ma sto procent racji. Wizytę do lekarza mam za 2, 5 miesiąca! Panie prezydencie niech Pan coś zrobi z tym szpitalem. Przecież jak można tak długo czekać na lekarza.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 10:24:16] • [IP: 185.210.37.**]

Ciekawe ile czasu musi minąć aż Pan Radny i niektórzy komentujący zrozumieją, że to nie jest wina szpitala, czy miasta tylko procedur NFZ i że w naszym szpitalu nie będzie można nigdy wykonać niektórych świadczeń, bo nie ma na to zgoduy NFZ, a nie włodarzy miasta czy zarządzających szpitalem. A jesli dzwoniąc do NFZ oczekujecie Państwo, że usłyszycie" tak, to nasza wina, że nie ma podpisanego kontraktu, proszę nie złościć się na szpital, bo to my zawiniliśmy" to bardzo się mylicie. Najłatwiej zrzucić winę na kogoś. Proponuję najpierw dobrze zapoznać się z ustawą, żeby wiedzieć jakie świadczenia mogą być w takim szpitalujak nasz, a potem wylewać pomyje na Zarząd Szpitala czy włodarzy miasta. Zakładanie, że prezes szpitala celowo czegoś nie robi, a miasto celowo nie dofinansowuje badań jest absurdem.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 10:13:17] • [IP: 178.238.249.**]

Ale dyrdymały i czepialstwo nie do tych co trzeba.To rząd daje dla NFZ kasę na nasze leczenie a NFZ DZIELI dla szpitali.Kliniki i szpitale wojewódzkie dostają więcej bo mają wyższe usługi /np.operacje serca, kolana a nie wyrostka/.Nasz szpital zgodnie z przepisami ma tylko świadczyć podstawowe usługi i w przypadku ratowania życia na czas dowieźć do kliniki.Jak to ogarniecie to stracicie złudzenia, że dociskanie dyrektorki da cokolwiek.

Organizacja pomagajmy mie • Poniedziałek [25.03.2019, 09:46:44] • [IP: 5.173.170.***]

Panie radny Jurkiewicz, dziekujemy ze nas pan wysluchal i ze i ze dba Pan o nasze sprawy.Mimo ze jest Pan ciezko chory za kazdym razem gdy zwracamy sie do Pana o pomoc Pana reakcja jest blyskawiczna, rzuca Pan wszystko i prosi o spotkanie, nigdy pan nas nie opuscil i nie zawiodl.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 09:45:24] • [IP: 77.88.191.***]

oczekujemy konkretów...

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 09:36:28] • [IP: 93.94.190.***]

Panie Sujka, oczywiście, to zaledwie pierwsza referencyjność, czyli jak nastolatek coś złamie, to musi telepać się do Szczecina, jak ktoś sobie przetnie dłoń, to z racji pierwszej referencyjności musi czekać, czekać, czekać (co innego, gdy dostąpi łaski karetki, dlatego już lud polski schwycił tę mądrość, że lepiej wezwać karetkę, by nie wyć na korytarzu przed Izbą Przyjęć.Szpital z racji swojej pierwszej referencyjności cofnął sie w rozwoju do stadium przychodni

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 09:17:07] • [IP: 79.191.68.***]

A gdzie ten radny był przez swoje wszystkie kadencje !!. Dla ludzi personel jest miły jak strajkuje, zapewnia że strajk to jest dla dobra pacjentów. Śmiesznie wyglądają pacjenci którzy w trakcie strajku zmuszani są do publicznego przed kamerami popierania protestu służby zdrowia!. A co biedaki mają zrobić skoro ich los zależy od strajkujących. Po protestach wszystko wraca do normy pacjentów mają w . ...!.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 09:03:15] • [IP: 77.88.191.***]

Panie Jacku, Przewodniczący, niech Pan ratuje Świnoujską służbę zdrowia, niech Panu nie zabraknie siły i determinacji.Trzeba do miasta sprowadzić młodych lekarzy specjalistów, nie może być tak, że nie ma kto pełnić dyżuru na izbie przyjęć szpitala.Jesteśmy bogatym miastem stać nas na to by dać lekarzom mieszkania...przyjadą z Lublina czy Rzeszowa...Niech Pan będzie ratownikiem świnoujskiej służby zdrowia...Powodzenia.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 08:56:38] • [IP: 93.94.186.**]

Pan radny nie ma pojęcia o organizacji służby zdrowia i prawi polityczne farmazony

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 08:11:27] • [IP: 5.173.153.***]

Nasz szpital raczej jest pierwszej pod referencyjności, Mam nadzieję że pani prezes nie pobiera wynagrodzenia jak w szpitalach wyższej rangi.Skoro jest to pod reneferencyjność to po co taki olbrzymi gmach za wcale nie małe pieniądze.Po za tym z tego co nie raz czytam to tam nawet zabieg zaszycia małej rany jest pod referencyjny.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 08:10:21] • [IP: 5.173.153.**]

Na interpelację radnego w punkcie drugim odpowiedział zastępca prezydenta Paweł Sujka, który informuje, że niezadowolenie mieszkańców wynika z niezrozumienia jaki rodzaj świadczeń udziela szpital pierwszej referencyjności.To może zastępca prezydenta napisze mieszkańcom ktury stopień referecyjnosci posiada nasz szpital.Ile lat mieszkańcy muszą czekać aby coś się zmieniło na lepsze. ZMIANY menadżerów niczego nie wnoszą poza długami.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 07:36:39] • [IP: 92.42.118.***]

Zastępca prezydenta Paweł Sujka, który informuje, że niezadowolenie mieszkańców wynika z niezrozumienia jaki rodzaj świadczeń udziela szpital pierwszej referencyjności Człowiek nie pragnie na ziemi wiele. Chciałby tylko, aby to niewiele było dobre i nie dało na siebie zbyt długo czekać.Prawda bywa okrutna, kłamstwo - kosztowne, a sprawiedliwość... okrutnie kosztowna.Ile trzeba czekać żeby coś sie zmieniło w tym szpitalu

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 07:31:15] • [IP: 37.47.178.***]

Panie w rejestracji są miłe i uprzejme ale to nie one decydują czy pacjenta mogą zarejstrowwac. Umowę po Nowym Roku nie zdążą podpisać ze specjalistą i Panią nie wolno rejestrować aż do marca podpisują i nie mogą podpisać, ale rejestrracja powinna przebiegać płynnie co obchodzi pacjenta że szpital (zarząd szpitala) pracuje opieszale. NFZ informuje ŻE NIEZALEŻNIE SZPITAL MA OBOWIĄZEK PACJENTÓW REJESTROWAĆ kropka a o yerminie badań powiadomić lub pacjent dowiaduje się sam o dacie badania. Panie w rejestraacji wykonują tylko zalecenia odgorne zarzadu szpitala, PODOBNO TO KWESTIA PIENIĘDZY SPROWADZENIA DO NASZEGO SZPITALA FACHOWY PERSONEL LEKARSKI, miastu widać brakuje pieniedzzy.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 07:28:03] • [IP: 213.205.198.**]

oczywiscie ze w rejestracji jest burdel na kolkach potwierdzam to osobiscie. Jestem stalym pacjentem gastrologa a zeby sie zarejestrowac na kolejna wizyte trzeba byc nie lada magikiem. Paniusie twierdza ze nalezy miec karteczke z numerkiem od pani doktor, pani doktor twierdzi ze trzeba sie zglosic do rejestracji, a tam panie znowu pytanie o numerek i tak w kolko burdel kazdy kto ma stolek rzadzi jak koziolek matolek.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 06:41:16] • [IP: 83.11.181.***]

Brawo radny Jurkiewicz, najważniejsze jest zdroeie mieszkańców, bardzo dobrze że Pan to poruszył.Świnoujście jest bogatym miastem trzeba sprowadzić lekarzy!

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 06:39:28] • [IP: 83.8.117.**]

Zawodowy polityk, okaz zdrowia.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 06:33:56] • [IP: 5.60.117.**]

W TYM SZPITALU WSZYSTKO KULEJE A NAJBARDZIEJ RATOWANIE ZYCIA I PANI PREZES KTORA NA WSZYSTKO MA ODPOWIEDZ

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 05:02:47] • [IP: 80.245.189.***]

jurkiewicz niech sie zajmie swoim prezesem z Nowogrodzkiej.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 03:53:31] • [IP: 109.243.230.**]

21:47:13] • [IP: 92.42.118.** Zawsze to lepiej niż taki jak ty - constans anonimowy.

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 03:50:53] • [IP: 109.243.230.**]

22:30:13] • [IP: 176.221.122.***] Naprawdę wg ciebie to są dwa" trudne " słowa?! Masz maturę? Czy może matura to bzdura?

Gość • Poniedziałek [25.03.2019, 00:19:40] • [IP: 83.20.253.***]

za 1500 n reke tez mialbym wsztko w de

Gość • Niedziela [24.03.2019, 22:52:21] • [IP: 62.69.251.**]

Wyrazy współczucia panie radny. Szkoda słów

Gość • Niedziela [24.03.2019, 22:47:33] • [IP: 178.238.249.**]

Rejestracja w szpitalu to same uprzejme i kompetentne Panie.Nie podzielam opinii ip 231

Gość • Niedziela [24.03.2019, 22:30:13] • [IP: 176.221.122.***]

A to się chłopina namęczył, przeczytać takie dwa trudne słowa jak pierwszej referencyjności. Ciekawe czy go głowa nie rozbolała?

Gość • Niedziela [24.03.2019, 22:17:31] • [IP: 185.100.85.**]

USG brzucha-to zadanie dla szpitali akademickich? Na jakim kursie dla urzedników samorządowch przekazują takie informacje?

Gość • Niedziela [24.03.2019, 22:02:36] • [IP: 83.11.77.***]

Dobrze że radny poruszył najważniejszy problem/problem bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców, nie ma ważniejszych tematów brawo Jurkiewicz, kolejna trafna intetpelacja.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 21:54:28] • [IP: 31.11.128.**]

Czyjeś nieuctwo i brak umiejętności wysławiania się po polsku trudno jest komentować, zwłaszcza że z notatki nie wynika jasno komu należałoby ten trzeci punkt przypisać.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 21:52:09] • [IP: 77.88.191.**]

Jak ma być dobrze, jak chyba jedynym problemem.szpitala jest wifi.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 21:47:13] • [IP: 92.42.118.**]

Fajny gość, wielozmiennostanowiskowy.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 21:26:47] • [IP: 31.0.83.**]

Radny bezradny ma chyba chrapkę na fotel prezesa.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 21:06:45] • [IP: 188.146.231.*]

W Pierwszej kolejności niech PERSONEL Szpitala (rejstracja) zrozumie kto jest dla KOGO?? Komuś się coś pomyliło... może jakieś szkolenie + (plus) grzeczność w stosunku do petentów... nie pozdrawiam

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:48:18] • [IP: 95.129.225.**]

a ile ten pełnomocnik ds. pacjentów kosztuje szpital i nas podatników?

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:43:15] • [IP: 176.221.123.***]

Ale wzniosła wypowiedź o referencyjności świnoujskiego szpitala.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:31:10] • [IP: 188.146.32.***]

Obśmiałem się do łez, " zastępca prezydenta Paweł Sujka, który informuje że niezadowolenie mieszkańców wynika z niezrozumienia jaki rodzaj świadczeń udziela szpital pierwszej referencyjności." I ma racje. Te świnoujskie ciemnioki nie rozumią, że w nasz szpital nie leczy! On jest pierwszej referencyjności i stoi po to aby prezesinka i rada nadżercza mogli brać kasiore. Świnoujskie SLD i Jasio 20 lat obiecują, że będziemy mieli szpital w Świnoujściu. Jak na razie udało im się postawić za niebotyczną kasiorę mury które udają szpital. W tym tempie może za następne 20 lat będzie prawdziwy szpital.

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:25:11] • [IP: 83.11.77.***]

Tragedia.. Cóż powiedzieć, dobrze, że Jacek Jurkiewicz staje murem za pacjentami szpitala...Brawo Przeeodniczący!

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:17:38] • [IP: 82.174.234.**]

Sam sex

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:17:19] • [IP: 82.174.234.**]

On mnie tak kręci

Gość • Niedziela [24.03.2019, 20:08:08] • [IP: 109.243.230.**]

Oświadczenia bywalczyni różnych dziwnych marszów, Konkolewskiej, są obłe, śliskie, sprytne, warto więc o coś zaczepić. Brawo, radny Jurkiewicz, trzeba próbować, bo zgnilizna systemu jest taka, że trudno jej przeciwdziałać, jest ta zgnilizna otorbiona, wpleciona w całość i trudno walczyć z wypychaniem pacjentów ze szpitala, z ich przetrzymywaniem na korytarzu przed Izbą Przyjęć czasem nawet wiele godzin - zawsze jest gotowy na biurku papier, że mamy za mało pieniędzy, że mamy takie to a takie umowy, a pacjent wie, że gdyby sam zaczął w szpitalu walczyć, to jest w najgorszej sytuacji, w sytuacji NIEDOPOWIEDZIANEJ, w pozycji pacjenta, czyli osoby ZALEŻNEJ, jakby podpisał tam umowe o pracę, bo chory jest ZALEŻNY od tego wyłożonego zimnymi płytkami i odzianego w białe fartuchy systemu zwanego co jakiś czas ochroną zdrowia, a nie SŁUŻBĄ zdrowia. Z ochroniarzami trudno walczyć, bo działają siłą.

Oglądasz 1-77 z 77
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■