POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [18.02.2019, 18:02:34] • Świnoujście

Mieszkańcy o wykupie mieszkań: Prezydent powiedział, że mamy jego wsparcie

Mieszkańcy o wykupie mieszkań: Prezydent powiedział, że mamy jego wsparcie

fot. Andrzej Ryfczyński

Radna Elżbieta Jabłońska z Platformy Obywatelskiej wypowiedziała się w internecie na temat wykupu mieszkań komunalnych z bonifikatą. Do jej wypowiedzi postanowili odnieść się mieszkańcy ulicy Krzywej.

Zdaniem radnej Elżbiety Jabłońskiej z Platformy Obywatelskiej, wykup mieszkań komunalnych przez lokatorów to sprawa ryzykowna. Lokale kupowane ze zniżką mogłyby być sprzedawane na rynku wtórnym. Radna wspomina też w Internecie o potrzebach mieszkaniowych ludzi młodych.

Do wypowiedzi radnej z Platformy Obywatelskiej postanowili się odnieść – za pośrednictwem naszego portalu – mieszkańcy ulicy Krzywej.

Pani radna w powyższym artykule zarzuca nam, mieszkańcom, że staramy się wykupić mieszkania które zajmujemy ponad 20 lat, żeby po chwili sprzedać je z zyskiem – piszą nasi Czyetlnicy. – Ponadto nadmienia również, że wykupy mieszkań z bonifikatą były tylko i wyłącznie w starych budownictwach, co oczywiście świadczy o niezapoznaniu się z tematem przez panią radną. Na osiedlu Krzywa znajduje się już tylko około 50 mieszkań niewykupionych z 250. Od września ubiegłego roku rzetelnie stawiamy się na każde wezwanie do urzędu miasta w powyższej sprawie, ponieważ to rada miasta i prezydent podejmują decyzje, czy mieszkania komunalne może nabyć osoba w nim zamieszkująca. Spotkanie z prezydentem miasta dało nadzieję: prezydent powiedział, że mamy jego wsparcie. Więc my się pytamy, pani Jabłońska, po co ten upór? Po co te zamieszanie? Jesteśmy ludźmi chcącymi tylko mieć możliwość wykupu mieszkań po ponad 20 latach zamieszkiwania.

A co do mieszkań komunalnych dla ludzi młodych – czytamy dalej w przesłanym nam liście – to może warto jedną z zakupionych działek przeznaczyć na ten cel ? Nadmienimy jeszcze tylko, że rada miasta jest dla mieszkańców, żeby im pomagać. W końcu to my was wybraliśmy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 72, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-72 z 72

Gość • Poniedziałek [29.04.2019, 12:42:14] • [IP: 185.210.38.**]

Platformersi uwłaszczyli się na mieszkaniach komunalnych kilkanaście lat temu a teraz bronią innym. Moralność Kalego, zawiść i zacietrzewienie. Następnym razem zastanowię się dwa razy na kogo zagłosować.

Gość • Niedziela [10.03.2019, 12:15:08] • [IP: 62.69.203.***]

Pani Jabłońska obiecywała pani, że zajmie się pani moją sprawą, to było ze trzy lata temu, a teraz pani mówi że trzeba wstrzymać sprzedaż, przecież włożylam tam kupę forsy ciężko odkładanej na kupkę, żeby wyremontować zdewastowane, zniszczone mieszkanie które dostałam, ponieważ moje poszło do rozbiórki, miałam słowo byłej dyrektorki Rachutowej która wprowadziła mnie w błąd, założyłam gaz, wyremontowałam za własne pieniądze i co?nie mam prawa bo takie ustawy ktoś wprowadził? wszyscy obiecywali, że załatwią miedzy innymi Pan Sojka, pani Konkolewska, zastępczyni dyr.ZGMu i wielu radnych a walczę już 11lat, i jak zwykle obiecanki cacanki a głupiemu radość.Mieszkałam na ul Barlickiego przy kolo promu przy przejeżdzie jak by ktoś zapomniał, kochani radni i urzędnicy.

Gość • Czwartek [21.02.2019, 09:48:19] • [IP: 31.0.46.***]

24lata placenia wysokiego czynszu, to splacony kredyt dla Zgm.. Nic za darmo...Niech ktos nie mysli...wiec to biznes. Potem beda mogli jeszcze raz sprzedac, jak starsi umra. A czynsze ludzie maja wieksze niz w spodzielniach mieszkaniowtch.! Mieli inni orawo dac do sprzedazy pozostalym!!

Gość • Środa [20.02.2019, 15:45:45] • [IP: 37.8.231.***]

wykup mieszkan bylo oficjalnie do 2013 roku bonifikata. ustawa calego kraju. A obecnie każdy może kupić ale na innych zasadach to zależy od miasta...

Gość • Środa [20.02.2019, 10:43:32] • [IP: 82.174.234.**]

prezydent nie ma prawa wypowiedzieć takich słów. To rada miasta przeznacza mieszkania na sprzedaż. Mówiąc to tym sam przyznaje że rada robi co on chce. On to może se podcierac a nie popierać. Mieszkania są dla osób z niskim dochodem. Jaki niski dochód jak parkingi samochodami całkiem dobrymi zawalony.nic wam się nie nalezy. Co więcej powinno się odbierać mieszkania nawet po 40 latach jeśli dochód wzrósł. Jakiś stary komunistyczny wymyśl z mieszkaniami przyznawanymi dośmiertnie. Ja zarabiający 2200 na rękę musiałem wziąć kredyt który miesięcznie kosztował mnie 1300 zł plus opłaty za czynsz media itp. Zostawalo na życie może 400 zł. Nikt mi nic za darmo nie dał a Wy się wyprowadzcie do jakiegoś komunistycznego rezimu to będziecie mieć przydział lokum. W głowach się poprzewracalo. Nie wierzę że wasza sytuacja marerialna przez kilkadziesiąt lat nie uległa żadnej poprawie. Przez tyle lat nie płacąc kredytu byście już sobie sami oozyli gotówkę na mieszkanie

Gość • Wtorek [19.02.2019, 23:51:53] • [IP: 94.254.232.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośćr • Wtorek [19.02.2019, 22:27:25] • [IP: 178.238.253.***]

Powinni odac te mieszkania za 1zl. Ludzie latami na nie czekali.Niestety ale polskie pesje nie pozwalaly wielodzietnym rodzina na wykyp mieszkania. Teraz gdy poziom zycia troszke sie podniosl to znow odbiera sie tym rodzina szanse na wlasne ciasne mieszkanko.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 21:52:05] • [IP: 92.42.112.***]

A tak w ogóle dlaczego ten artykuł dotycy mieszkań na Krzywej? Przecież Pan Prezydent tak samo załatwił tysiące ludzi wraz z potomstwem we wszystkich mieszkaniach ZGM

Gość • Wtorek [19.02.2019, 20:45:26] • [IP: 83.20.245.***]

a moze zróbmy zakaz sprzedazy niemcom i beda dla młodych

Gość • Wtorek [19.02.2019, 18:15:33] • [IP: 37.8.230.**]

To po co się martwić braniem kredytu mieszkaniowego a później jeszcze czy będzie z czego spłacać ten kredyt przez resztę życia jak lepiej kasę wydawać na bieżąco-wczasy, zabawa a mieszkanie dostać od miasta i później je wykupić za grosze!później dzieci dziedzicza te mieszkania i sprzedają jak swoje bo kiedyś rodzic dostał za darmo!!

Gość • Wtorek [19.02.2019, 17:15:55] • [IP: 176.221.123.**]

18.02.2019, 18:19:05] • [IP: 185.210.38.*** Co z tego że będziesz miał piękne windy, jak za chwilę będą wyglądały tak jak wyremontowane za kupe forsy klatki- zdewastowane, zajszczane, zarzygane.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 16:56:22] • [IP: 94.254.232.***]

Wpis z 14:47. Święta racja! Co to ma być w ogóle za rozdawanie mieszkań. Miasto ma w nieskonczoność budować mieszkania komunalne by taki Janusz z Grażyną przez zasiedzenie nabyli je za bezcen? Widzieliście kolejkę do takich mieszkań? Jak ktoś wspomniał wcześniej powinno być rokrocznie sprawdzany poziom dochodu i wrotki jeśli sytuacja się polepszyła. To że kiedyś ktoś wykupił to KIEDYŚ. Inne czasy. Inne zasady. Wojskowi też wykupywali, dziś mają mieszkanie tylko na czas służby. Koniec i kropka. To nie komuna że każdy musiał dostać po równo. Dają lokatorom komunalnym wędkę a oni wolą rybę... zapracować jak reszta, polepszyć swój byt! Płacąc jedynie czynsz uzbierałbym na nowe mieszkanie po 30 latach ale nieeee, lepiej po 30 latach żądać mieszkania za free bo jeden z drugim zainwestował w kibel zamiast miski!

Gość • Wtorek [19.02.2019, 16:01:55] • [IP: 93.94.188.***]

mieszkam w lokalu komunalnym 45 lat i miasto odmawia mi wykupu pisząc cytuję" mieszkanie nie jest na sprzedaż"

Gośćerylk w • Wtorek [19.02.2019, 15:42:27] • [IP: 37.248.166.***]

Całe miasto składa się i buduje mieszkania rotacyjne czytaj komunalne, komuny, czyli wszystkich mieszkańców. wprowadzają się niby młodzi ubodzy na jakiś czas, aż staną na nogi latka lecą ubodzy się bogacą, kupują po kilka mieszkań ale się do nowych nie wyprowadzają, tylko puszczają na wynajem, czytaj 2tysi na miesiąc.blokujac rotacyjne Teraz mówią uwlasxczymy się na nieswoimajatku przez zasiedzenie. Zakaz sprzedaży mieszkań miejskich i pod nieść czynsze komunalne do 1000 zł, a zrobi się porządek.komunalne wcale nie znaczy tanie ja we Francji wkomunalnym płacę 800eu, a zarabia m 1500.taka prawda ci ludzie to złodzieje

Gość • Wtorek [19.02.2019, 14:47:47] • [IP: 2.108.164.*]

Czegoś tu nie rozumiem... mieszkania komunalne miały być przeznaczane dla ludzi o niskich dochodach, żeby dać im możliwość własnego lokum. Oddawanie im później mieszkań na własność jest sprzeczne z samym założeniem istnienia takich mieszkań.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 13:31:32] • [IP: 37.248.211.***]

Jakoś spółdzielnia wszystkim pozwalała wykupić mieszkania komunalne za przysłowiową złotówkę A Zgm co czeka żeby dla swoich zgarnąć czy jak.Ile mieszkań w blokach komunalnych niby miały iść dla ludzi mniej zamożnych A po śmierci głównego najemcy sprzedawalisćie żeby mieć zysk. To jest polityka miasta zabrac sprzedac nikomu nie dac byle zarobić może warto rzecznika praw obywatelskich poinformować co tu wyprawia władza!!

Gość • Wtorek [19.02.2019, 12:43:39] • [IP: 93.94.186.**]

Urealnić cenę za metr i niech wykupią za 50%wartości sprawa będzie rozwiązana

Gość • Wtorek [19.02.2019, 12:38:39] • [IP: 81.173.167.**]

Dostana mieszkania, a po pewnym czasie miasto bedzie musialo czynsz za nich jeszcze placic. Nic za darmo nieroby, do pracy Rodacy.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 11:19:32] • [IP: 31.0.47.**]

Bonifikata od ceny wolnorynkowej i nie ma sprawy.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 10:54:19] • [IP: 31.0.38.***]

Nie jestem nie robem. Uchwala dotyczyla wszystkich mieszkan komunalnych i dalej w Polsce jest. Ludzie z bonifikata wykupuja mieszkania. Tlumaczymy wszystkim ze byla taka uchwala i tylko 50rodzin jest pokrzywdzonych. Chcemy tak jak reszta skorzystac z takiej bonifikaty. I mysle ze kazdy z Panstwa tu jesli mial by taka mozliwosc, to tez by walczyl o swoje. 24lata mieszkam!

Gość • Wtorek [19.02.2019, 10:44:43] • [IP: 92.42.116.***]

Właściwie, ci wszyscy którzy zgłosili cheć wykupu mieszkania komunalnego z automatu powinni dostać wrotki, bo jak widać stać ich na kupno mieszkania, a te mieszkania zostać przekazane osobom potrzebującym, z małym dochodem . Właśnie mieszkania komunalne są dla potrzebujących, ponoć kolejka takich jest dość długa. Mieszkam w budynku spółdzielczym to jak mieszkamy z sąsiadami ponad 20 lat to budynek i teren są nasze za symboliczną złotówkę ?!

Eureka • Wtorek [19.02.2019, 10:37:24] • [IP: 31.0.67.***]

To wstyd dla władz miasta i radnych że nie chcą być z mieszkańcami i dbać o ich sprawy.To nieprawda że przed laty był wykup mieszkań tylko w starych kamienica bo większość mieszkań na ul.Krzywej także została wykupiona z bonifikata 95pr.a to nie były stare kamienice tylko nowe mieszkania.Wtedy nie wszyscy ludzie mieli pieniądze żeby je wykupić.Przez przeszło 20 lat utrzymują remontuja mieszkania co w tym dziwnego że chcą tak jak inni kiedyś stać się ich właścicielami?

Gość • Wtorek [19.02.2019, 10:26:43] • [IP: 5.173.176.**]

Dla młodych jedynym rozwiązaniem żeby mieć własne mieszkanie to albo wziąć kredyt albo mieć po kimś z rodziny..:(

Gość • Wtorek [19.02.2019, 10:09:33] • [IP: 31.0.45.***]

Tez chce mieszkanie. Dajcie mi.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 09:47:20] • [IP: 188.146.59.***]

Pan z krzywej od 10 lat pracuje w skandynawii i zarabia dokładnie 11 razy tyle co ja w sklepie. ... najlepsze jest to, że to prawo przysługuje jego rodzinie :D :D :D :D i jak to sprawdzicie ??

Gość • Wtorek [19.02.2019, 08:28:48] • [IP: 95.129.224.***]

Przyznano mieszkania ludziom biednym, okazuje się, że nie powinni dostać tych mieszkań bo nie są tacy biedni tylko cwani.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 08:11:11] • [IP: 5.173.137.***]

Ale chciwe, stare, cwaniackie nieroby. Chcą mieszkania za bezcen aby je sprzedać za grubą kasę. Skąd teraz mają forsę skoro przy przydziałe byli tacy biedni i schorowani?

Gość • Wtorek [19.02.2019, 06:19:55] • [IP: 31.11.128.***]

Powinny byc wyprzedane z bonifikata. Zgm ma wszystko gdzies. Jesli to tylko wynajem to osoba wynajmujaca powinnna tylko dbac o drobne prace konserwacyjne jak odmalowanie scian. A cala reszta okna, stolarka drzwiowa, podlogi, glazura, kuchenka, kaloryfery, okna sa w gestii wlasciciela czyli zgm. Tylko, ze to wszystko finansuje wynajmujacy. Czesto sie zapozyczajac. Zgm ma gdzies. Ludzie po 20 czy wiecej lat laduja kase, placa czynsze duzo wieksze niz oplaty ponoszone za takie same mieszkanie wlasnksciowe. Finansuja remontynktore powinien robic zgm. A odmawia im sie wykupu? Lata temu pozwolono, czemu teraz nie pozwala sie tym ktorzy nie zdazyli? To tak jakby dyskryminacja. I zeby nie bylo ja swoje mam na kredyt.

Gość • Wtorek [19.02.2019, 04:47:39] • [IP: 95.129.224.**]

Ludzie mylą pojęcia, piszą źle wpakowali grube pieniądze w mieszkania komunalne, ale przecież zrobili to dla siebie nie dla innych mieszkańców.Ciekawe dlaczego tego nie zrobili w remontach np.elewacji czy dachu lub tzw mediów, gdzie potencjalnie ma to wpływ na wizerunek miasta.?Ci co wyremontowali to mają to dla siebie i tyle, gdyby tego nie zrobili to mieszkaliby w gorszych warunkach ich sprawa a zasługa dla miasta źadna...

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 23:53:16] • [IP: 176.221.113.**]

Mieszkania w Świnoujściu są przewartościowane. Kto kupi tu mieszkanie będzie żałował, bo miasto będzie w przyszłości zalane.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 22:43:54] • [IP: 31.0.32.***]

Jezeli inni mieszkancy mieli takie prawo. To dlaczego pozostali nie moga. W calej Polsce sprzedaje sie mieszkania komunalne. Z bonifikata. A w tak bogatym miescie wycofana ta bonifikate. Na krzywej zostalo 50 mieszkan nie wykupionych. 200sprzedano. Nowy zarzadca tego osiedla w koncu cos robi. Przez 20lat nawet klatki byly nie malowane. W domach sami wymieniamy, drzwi, okna remonty. Nawt zarowki na tymklatkach. Szkoda mowic...!! Nie chce nam sie przywrocic uchwaly. A pytam w jaki sposob i kto sprzedal strychy i za jaka kwote??!! Pozwolil na budowe wind. Gdzie doszlo juz do dwukrotnej platnosci za niee. Chcemy tylko navtakich samych prawach jak inni wykupic te lokale.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 22:40:18] • [IP: 37.47.161.**]

Do Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:13:48] • [IP: 188.147.34.**] co ty bredzisz jakich podatków. 3/4 zasobów komunalnych wybudowano w latach 50 a w tedy nie placilismy podatków, trochę poniemieckich budynków, Krzywa ze sprzedaży po radzieckiej.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 22:20:47] • [IP: 188.147.45.***]

Wykup socjalnych mieszkań to raczej nie chalo ale komunalnych jak najbardziej, tylko pół debil mieszka 20 lat czekając żeby je sprzedać. Dajcie ludziom wykupić swoje mieszkania, nie po to dbali i remontowali je żeby płacić całe życie kolosalne czynsze. Najbogatsze miasto w Polsce niech wybuduje mieszkania dla młodych rodzin a nie tylko apartamenty dla Niemców za miliony.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:55:50] • [IP: 188.147.34.**]

To czemu nie wykupili wcześniej przecież nic nie jest wieczne

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:52:26] • [IP: 188.147.34.**]

Komunalne mieszkania powinny być na jakiś czas a nie dożywotnio tak jak to jest w innych normalnych krajach

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:45:24] • [IP: 37.248.157.**]

ten fałszywy uśmiech na gębie, dajecie się na to nabierać?

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:41:48] • [IP: 5.173.152.**]

cena wykupu średnia rynkowa(niezależny rzeczoznawca) - 20% i tak było by oki:)

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:37:21] • [IP: 176.221.123.***]

To ja sie pytam dlaczego pozwolono wykupić mieszkańcom, a teraz jakieś dziwne podchody i insynuacje. Świnoujscy mieszkańcy mają w dużym procencie wykupione od miasta mieszkania, a teraz zakaz ?. Chcemy wykupić, ponieważ czynsze są za wysokie, własnościowe jest prawie o połowę tanśzy czynsz miesięczny. Jeżeli Rada Miasta nie zgodzi się na wykup sprawę mieszkańcy ulicy Krzywej nagłośnia w mediach.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:30:31] • [IP: 176.221.122.***]

I właśnie dlatego NIGDY NIE ZAGŁOSUJĘ NA PLATFORMĘ. Niech sobie szuka głosów u hejterów.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:15:42] • [IP: 176.221.122.***]

Ależ ci komentatorzy są zorientowani! Nawet tekstu nie chce im się przeczytać a mądrzą się…

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 21:02:19] • [IP: 80.149.82.***]

budynki na Krzywej stawiane były za pieniądze ze sprzedaży pojarowskiej części posejdonu. Pamiętam że aby wziąć udział w licytacji trzeba było być mieszkańcem Świnoujścia minimum 5 lat. Teraz nie ważne z niemiec czy centralnej polski oby miał kasę. UM już nie martwi się o mieszkańców, na licytacjach własnych nieruchomości sprzedaje chętnym z polski bo mają więcej kasy. Gdyby mogli wyrwać najemcom mieszkania na Krzywej pewnie by to zrobili i oddali warszawiakom czy poznaniakom ale nie mają takiej możliwości więc przy braku perspektywy zarobku oddadzą pewnie lokatorom za grosze. Oszacować wartość, mieszkania odjąć po te 24 % po jednym % za rok zamieszkiwania i niech wykupują, jestem za.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:52:27] • [IP: 37.8.230.***]

Mieszkanie socjalne jest dla ludzi w trudnej sytuacji materialnej A nie komunalne więc tutaj ktoś niech sobie doczyta. ;)

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:46:03] • [IP: 37.8.230.**]

Dosyć że podostawali za darmoche mieszkania a większość jest całe życie obarczona kredytami mieszkaniowymi to jeszcze by chcieli wykup za bezcen.kpina.mieszkania komunalne są miasta i powinien być zakaz wykupu tych mieszkań bo większość z nich jest sprzedawana po wykupie!!wychodzi ma to że nie ma sensu kupować mieszkania wystarczy poczekać kilka lat dostać za darmoche od miasta a później wykupić za grosze i mam własnościowe-mam i nie trzeba się martwić jakimiś kredytami

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:43:08] • [IP: 88.156.206.**]

Popieram absolutnie. Sprzedaż mieszkań nie powinna dotyczyć tylko mieszkańców ul.Krzywej ale także wszystkich innych którzy od dawna chcą to zrobić a im się tego odmawia.Pani Jabłońska nie ma zielonego pojęcia ile mieszkańcy sami wpakowali swoich pieniędzy w te lokale ale dużo krzyczy.Znajomość ekonomi też słaba u tej Pani ponieważ stare wyeksploatowane się sprzedaje a pieniądze wkłada się w nowe oczywiście z dopłatą ale w nowe miasto nie musi inwestować (w remonty).Pani kandydując na radną obiecywała pomoc mieszkańcom?Robi Pani wszystko żeby im utrudniać.Temat zagospodarowania nieruchomości jest dla Pani tabu, wystarczy spojrzeć na Pani nieruchomość.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:35:00] • [IP: 62.69.203.***]

Ja z ul.Norweskiej dostałam mieszkanie, ponieważ mój budynek był do rozbiórki, przy ul Barlickiego koło promu tz.detrichówka obiecała mi dr.Rachuta że na pewno jest do wykupu, dyrekcję wywalili karnie a na mieszkanie prezydent nie wyraził zgody na wykup, pomimo , że remont zrobiłam ze swoich pieniędzy włącznie z gazem walczę 11lat miedzy innymi z panią Jabłonską bez skutku obiecanki cacanki a głupiemu radość, tak traktują swoich obywateli, którzy na nich głosują.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:27:13] • [IP: 62.69.252.***]

LUDZIE PRZECIEŻ TO JEST" ZASIEDZENIE" !! MOŻE NAPRAWDĘ WARTO PŁACIĆ CZYNSZ PRZEZ 20 LAT, A NASTĘPNIE STARAĆ SIĘ O TUTUL WŁAŚCICIELA. BO PRZECIEŻ TYLKO I***TA BĘDZIE CHCIEĆ PŁACIC RATKI PRZEZ 30 LAT ?!?!?!?!

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:21:42] • [IP: 84.233.191.***]

Mieszkanie komunalne jest dla ludzi w trud ej sytuacji materialne. To że 20 w nich mieszkacie to wina jedynie dziurawego prawa. Wasza sytuacja materialna powinna być sprawdzana co roku a nie jedynie przy przydziale mieszkania więc i tak dostaliście coś za free

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:19:58] • [IP: 188.147.34.**]

Ja tez chce mieszkanie za niewielka opłatę

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:10:48] • [IP: 176.221.123.**]

Teraz w Polsce miasta budują mieszkania z Programu Mieszkanie+ z opcją wykupu po 20 latach. Wypowiedz pani Jabłońskiej jest wprost skandaliczna. Może zainteresuje się skupem nieruchomości, który prowadzi pod jej nosem jedna z pań naczelnik Wydziału UM ? Tam to jest dopiero robiony biznes na nieruchomościach niegdyś należących do miasta.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 20:04:16] • [IP: 37.8.230.***]

Ponad połowa mieszkań komunalnych w Świnoujściu została wysprzedana najemcom z bonifikatą. Po prostu ci co nie mieli możliwości wykupu wtedy chcą mieć ja teraz. A wy szanowni radni w końcu ruszcie tyłki ze stołków I zamiast sprzedawać działki deweloperom zbudujcie nowe mieszkania komunalne dla młodych ludzi. A nie liczycie tylko na przejęcie starych mieszkań od starszych ludzi. Wstyd taką radę mieć w takim mieście. MIASTO ma być DLA MIESZKAŃCOW.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:59:30] • [IP: 5.173.144.**]

Aktualna cena za M2 u dewelopera to ileś tam zł ale za nowe jeszcze dobrze nie obeschniete z betonu mieszkanie. To ja zadam pytanie ile jest warte mieszkanie w starym być może przedwojennym lub tuż powojennym budynku ? Tyle samo? A gdzie dekapitalizacja gdzy teraz trzeba wyłożyć mnóstwo kasy na praktycznie remont kapitalny aby standard dorównał do współczesności. A co do tej pory robił zgm przez te wszystkie lata z tymi budynkami a przecież lokatorzy płacili czynsz, czyżby zgm to tylko instytucja do utrzymywania swoich pracowników za kasę lokatorów? Bo drobne remonty typu zapchana rura czy wymiana drzwi bo stare wyleciały same to nie jest podnoszenie standardu życia lokatorów. A wiem że dużo mieszkań oddanych jest przyszłym lokatorom za wykonanie kapitalnego remontu tegoż mieszkania a i tak po jakimś czasie wszystkie ulepszenia mieszkania przechodzą na własność zgm i lokator nie może pisać o zwrot poniesionych nakładów które są większe niż zakładał to zgm

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:54:41] • [IP: 88.156.233.***]

Popieram i jeszcze raz popieram. Jesli chodzi o sprzedaz tychze tanio wykupionych mieszkan to ktos komentujacy nie wie ze przez 5 lat nie mozna ich sprzedac!! Ktos kto mieszka na Krzywej 20 lat zdazyl mocno doinwestowac swoje 4 katy...wiec po co te zlosliwosci. Pozdrawiam i zycze powodzenia

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:52:35] • [IP: 92.42.119.***]

Wykupujcie i sprzedajcie przynajmniej zarobicie niemiecka wieś nie potrzebuje Polaków ot prawda

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:52:22] • [IP: 31.11.128.***]

Z jakiej racji inni muszą brać kredyty zapierda...żeby je spłacać a oni co mają dostać mieszkania za śmieszne pieniądze żart jakiś

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:44:52] • [IP: 5.173.144.**]

Wszystkie mieszkania będące w zasobach zgm powinny być oddane za niewielką opłatą ich mieszkańcom z zastrzeżeniem że jest zakaz sprzedaży przez jakiś rozsądny czas pod groźba utraty bonifikaty. Powodem jest zadyszka jak panuje w instytucji jaka jest zgm który mając sporo mieszkań we władaniu a nawet całych budynków nie potrafi przeprowadzić jakieś większe prace remontowe tak jak to ma miejsce we wspólnotach. Zgm jest instytucją która sama własny ogon zżera a wspólnoty wlascieli nastawieni są na remonty i utrzymanie w dobrym stanie swoich zasobów. Jednocześnie Podpowiem gdzie jest doskonale miejsce na budowę nowych budynków o ile ten atrakcyjny teren nie pójdzie we władanie deweloperów Wystarczy przenieść ciepłownie miejską poza teren miasta tam gdzie jest zarezerwowany teren a powstanie całe osiedle dla młodych na paręset mieszkań i jako nowym zasobem nie wymagającym dużych nakładów na utrzymanie może zarządzać miasto.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:37:04] • [IP: 83.11.188.***]

Popieram sprzedaż. Skąd troska p.Jabłońskiej o młodych. Jeśli mieszkanie później zostanie sprzedane to będzie trzech zadowolonych. 1.Ten co sprzedał. 2.Ten co kupił. 3.Miasto bo pozbędzie się kłopotów. Ilość mieszkań pozostanie taka sama.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:20:27] • [IP: 188.147.35.***]

Pewnie że będą handlować tymi mieszkaniami wykupią za grosze a sprzedadzą za grube pieniądze prznamiej po 10 tyś za metr kwadratowy. Ale miasto jest naiwne

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:18:47] • [IP: 62.69.252.***]

Brawo dla Pani Jabłońskiej. Dlaczego przy obecnych cenach mieszkań ktoś ma dostawiać mieszkanie prawie za darmo, bo z bonifikatą. Czyli np. mieszkaniec krzywej kupi zamieszkałą nieruchomość z bonifikatą za 20 tys zł, a zaraz sprzeda za prawie 400 tys. zł. Gdzie tu sprawiedliwość? Jeżeli ja muszę starać się o kredyt, wpłacać wkład własny, który często przewyższa wysokość bonifikaty, a potem go spłacać latami.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:16:40] • [IP: 188.146.235.***]

Jak można zgadzać się oddanie za darmo ja będę spłacać kredyt jeszcze 10 lat a oni tak za nic, tylko dlatego że mieszkają tam 20 lat. Niech się cieszą że mają gdzie mieszkać

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:15:41] • [IP: 178.235.147.*]

mamy prawo do wykupu mieszkań, mieszkamy już 24 lata przy osiedlu Krzywa i chcemy mieć takie samo prawo jak lokatorzy którzy wykupili przed laty mieszkania będziemy walczyć do skutku

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:14:01] • [IP: 188.147.35.***]

Dlaczego mają dostać mieszkania za śmieszne pieniądze ja też tak bym chciał kupiłem mieszkanie biorąc kredyt który splacam ciężko pracując.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:13:07] • [IP: 31.0.47.**]

Tez chce mieszkanie. Dajcie mi.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 19:08:05] • [IP: 185.210.37.**]

Sprzedać biednym ludziom mieszkania za drobne pieniądze!!

Polo • Poniedziałek [18.02.2019, 19:02:26] • [IP: 185.28.85.***]

pani radnej żyłka pęknie jak się wzbogacicie

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:59:48] • [IP: 37.8.231.**]

A 8-9tys za metr u dewelopera. Jak zyc... Jaka to trzeba miec zdolnosc żeby kupic.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:56:55] • [IP: 178.235.147.*]

- mamy prawo do wykupu mieszkań, mieszkamy od 24 lat i chcemy jak inni lokatorzy osiedla Krzywa również mieć prawo

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:53:39] • [IP: 92.42.112.***]

A ja sie o jedno zapytam. Co zrobił w pewnym momencie nasz kochany Prezydent, że zamiast kupić mieszkanie, w którym mieszkałam 30 lat za ileś tam procent, to nagle ono zostało objęte stawką wolnorynkową? Noż qfa, toż to było mieszkanie przyznane moim rodzicom a teraz okazuje się, że ja nie mogę go otrzymac od miasta za stawke poniżej 10% bo nie mialam jak go z roznych przyczyn losowych wykupic 20 lat temu? Teraz musze je wykupywac za cene wolnorynkowa chociaz jest ZGM-owskie albo je utracic? Nie wierzę... cuda na kiju i jeszcze tu się mówi o praworządności. Przecież w naszym mieście to już w ogóle nic nie dzieje się normalnie. Mieszkanka

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:30:34] • [IP: 31.0.37.***]

Jeśli stać najemców na 7em tysięcy za metr, to mogą kupować, nie ma sprzedawania mienia mieszkańców Świnoujście.przeciez to komunalne mieszkania, nie dożywotnie Jeśli ich stać na wykup, to znaczy że nie spełniają warunków najmu Po prostu są za zamożni i muszą opuścić te mieszkanie dla innych.nie ma przyzwolenie na rozdawnictwo mieszkań publicznych

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:23:48] • [IP: 37.8.230.***]

Ciekawe jak prezydent Żmurkiewicz wywiże się z obietnicy przedwyborczej na spotkaniu z mieszkańcami obiecał że mamy jego głos więc teraz czekamy panie prezydencie na pomyślne rozwiązanie. Mamy prawo tak jak inni mieszkańcy wykupić nasze mieszkania w których mieszkamy całe życie również z bonifikatą jak zrobili to inni.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:19:05] • [IP: 185.210.38.***]

Taka znienawidzona Krzywa a teraz nagle wszystkim się podoba i mieszkancom i miastu... A niedawno jak slamsy nas traktowali. A wspólnota prężnie działa i zaraz będziemy mieli piękne windy.

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:17:51] • [IP: 83.8.168.***]

WSZYSTKIE MIESZKANIA W STARYM BUDOWNICTWIE WINNE BYĆ DO WYKUPU PRZEZ LOKATORÓW TAM MIESZKAJĄCYCH PONAD 20 LAT I WIĘCEJ. MAJĄ NOMINACJĘ A WYKUP ZATRZYMANY.JEDNI ZDĄŻYLI A DRUDZY NIE ZDĄŻYLI WYKUPIĆ W TERMINIE. POWINNO SIĘ DO TEGO POWRÓCIĆ I NAPRAWIĆ NIEDOPATRZENIE ADM-U I LOKATORÓW

Gość • Poniedziałek [18.02.2019, 18:13:48] • [IP: 188.147.34.**]

Jako mieszkaniec i tez właściciel mieszkań nie życzę sobie żeby komiuś za bezcen sprzedać mieszkania komunalne. W końcu z naszych podatków były budowane. A na Krxywej przyzwyczaili się ze wszystko maja za darmo.

Oglądasz 1-72 z 72
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■