POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [31.01.2019, 21:17:06] • Świnoujście

Obrażona klientka sklepu oczekuje przeprosin. Poszło nie tylko o kwaśne winogrona

Obrażona klientka sklepu oczekuje przeprosin. Poszło nie tylko o kwaśne winogrona

fot. Czytelnik

Tych zakupów pani Halina, nasza Czytelniczka długo jeszcze nie zapomni. Ze sklepu Lidl wyszła publicznie poniżona i posądzona o… złodziejstwo. Lidl przeprasza i zaprasza do sklepu.

We wtorek, 29 stycznia, pani Halina razem ze swoją koleżanką wybrała się na zakupy do sklepu Lidl przy ul. 11 Listopada. Było po godzinie 15-tej.

-Stałam w kolejce do kasy - opowiada nasza Czytelniczka - zrobiłam zakupy na ponad 50 zł, byłam z koleżanką i w ostatniej chwili zdecydowałam się na jedną malutką gałązkę winogrona, którą wsadziłam do reklamówki. Stojąc przy kasie, a była duża kolejka, nie wiem dlaczego, bo nigdy tego nie robię, nigdy nie jem brudnych owoców, a tym razem zjadłam jedno maleńkie winogrono. Po czym stwierdziłam, że jest tak kwaśne, że tego po prostu nie zjem.

Nasza Czytelniczka zapytała kasjera, czy - wobec tego- może tę gałązkę zostawić. Pracownik sklepu się zgodził. Dodał jednak, że trzeba odnieść winogrona na miejsce.

- Już wzięłam tę reklamówkę do ręki, bo miałam zamiar pójść na stoisko, kiedy pan stwierdził, że on zaraz zamyka kasę i sam odniesie - kontynuuje pani Halina. - No i skomentowałam to, nie wiem, może niepotrzebnie, że mówię „Wie pan co? Całe szczęście, że spróbowałam, bo jest tak kwaśne, że nie jestem w stanie tego zjeść i po prostu tego nie zjem”. Natomiast kasjer powiedział „To wie pani, co pani zrobiła? Pani ukradła to winogrono! Zapłaciła pani za to?”.

Obrażona klientka sklepu oczekuje przeprosin. Poszło nie tylko o kwaśne winogrona

fot. Czytelnik

Pani Halina zaproponowała wtedy, żeby pracownik sklepu wziął winogrono, zważył je i powiedział naszej Czytelniczce, ile ma za to zapłacić.

- Publicznie, głośno mówił, że ukradłam - opowiada nasza Czytelniczka - że jestem złodziejką, bo ukradłam to winogrono. To cały czas się odbywało w tym samym miejscu przy kasie. W końcu kasjer oderwał to jedno winogrono i zważył. Koleżanka się spytała, ile kosztowało.

W odpowiedzi panie usłyszały …2,25 zł. Taka cena za jedno winogrono obie panie bardzo zaskoczyła.

- Powiedziałam „Więc w tym momencie to pan mnie okradł, bo to jest niemożliwe” – relacjonuje pani Halina. - Mężczyzna nabił to na kasę i żałuję, że tego paragonu nie wzięłam. Wziął nowe winogrono, wziął i zważył i okazało się, że kosztuje 15 groszy i doliczył mi te 15 groszy do tych wszystkich zakupów. Zapłaciłam i wyszłam…

Po tych zakupach nasza Czytelniczka czuje się poniżona. Jest osobą znaną w naszym mieście. A tu – w sklepie, który dotąd chętnie odwiedzała została publicznie poniżona i oskarżona o kradzież. Pani Halina nie ukrywa teraz, że oczekuje publicznych przeprosin od kasjera.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z centralą Lidl Polska.

- Bardzo przepraszamy klientkę za sytuację, która ją spotkała. Kiedy dowiedzieliśmy się o zdarzeniu niezwłocznie spotkaliśmy się z pracownikiem w celu przeprowadzenia szkolenia z zasad uprzejmości oraz profesjonalnej obsługi klienta. Chcielibyśmy także osobiście przeprosić klientkę, dlatego zapraszamy w tym celu do naszego sklepu - informuje Aleksandra Robaszkiewicz ,communications manager Lidl Polska.

Przedstawicielka sieci dodaje, że w sklepach Lidl przykłada się ogromną wagę do jakości obsługi.

- Regularnie prowadzimy szkolenia z zakresu komunikacji z klientami - informuje Aleksandra Robaszkiewicz. - Nasi pracownicy są niezwykle zaangażowani – dzięki ich podejściu do klienta co roku, od 10 lat otrzymujemy nagrodę – „Gwiazda Jakości Obsługi". Jest to jednak obszar, nad którego doskonaleniem będziemy nadal intensywnie pracować.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 183, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 183

Gość • Piątek [29.11.2019, 22:46:37] • [IP: 87.78.224.***]

Polak i kultura, to nie pasuje jakos razem? Niestety wiem cos na temat. Burak pozostanie burakiem i po sprawie. Wystarczy ogladac Kempe, Brudzinskiego, Jakiego i innych pisiorow w Brukseli? Ludzie, to szok i prymityw godny wschodniej flanki. I takie cos chce reformowac Unie? Czworki i do gnoju buraki jedne.

Gość • Poniedziałek [04.02.2019, 18:29:43] • [IP: 94.254.240.***]

Brawo dla kasjera, podwyżka się należy na godne reprezentowanie firmy oraz należycie wypełnia obowiązki pracodawcy. A to babsko to dostaje medal za Grazyne roku

Gość • Niedziela [03.02.2019, 14:06:28] • [IP: 178.235.190.***]

co to za Wieśka była

Gość • Sobota [02.02.2019, 13:51:54] • [IP: 178.235.190.***]

i zepsuła sobie pani opinię w mieście i po co to było rozgłaszać teraz wszyscy wiedzą o kogo chodzi a racja była po stronie pracownika

Gość • Sobota [02.02.2019, 13:42:54] • [IP: 93.94.187.***]

IP: 50.92.212.*]-chyba Cię pogięło...takie teksty może pisać i chcieć stosować tylko zakompleksiona jednostka z niską samooceną i życiowymi porażkami...

Gość • Sobota [02.02.2019, 10:12:34] • [IP: 176.221.123.***]

Zważ jedno zeżryj bądź uczciwa, jak ktoś ci wyjmie z torby jedną sztukę i zeżre bez pytania to bedzie wrzask że złodziej, ludzie rozumu troche, zapłacone moje - nie zapłacone ukradłam i cześć koniec tematu, to baba ma przeprosić że wsiok i tyle

Gość • Sobota [02.02.2019, 09:59:48] • [IP: 178.238.249.**]

W Świnoujściu na porządku dziennym jest obrażanie klienta w dużych sieciach handlowych w stokrotce na ul. bema wprost obgadują klientów sama słyszałam.

Gość • Sobota [02.02.2019, 09:16:42] • [IP: 89.64.57.***]

Ale afera... #tematdlauwagi hahahah xd dzwońcie po TVN

Gość • Sobota [02.02.2019, 08:58:57] • [IP: 178.235.187.***]

Trudne sprawy lepiej wezwać Malanowskiego

Gość • Sobota [02.02.2019, 01:56:17] • [IP: 50.92.212.*]

Podstawowa zasad w handlu-KIENT MA ZAWSZE RACJE- jak widac w Lidlu nie obowjazuje. Tez mjalem z Lidlem problem i widze ze sie nic nie zmienilo.

Gość • Piątek [01.02.2019, 21:45:29] • [IP: 178.235.190.***]

Czy Lidl placi wreszcie w Polsce podatki ?.

Gość • Piątek [01.02.2019, 21:25:55] • [IP: 185.13.106.***]

IP: 5.173.129. PIELGRZYMKA EMERYTÓW OZNACZA BANKRUCTWO SKLEPU. AMEN.

Gość • Piątek [01.02.2019, 21:22:23] • [IP: 185.13.106.***]

W LIDL NA WYPASIE ZA TYLKO 15 GR CO SIĘ BEDZIE DZIAŁO W HANDLOWĄ SOBOTĘ ZEŻRĄ CAŁY TOWAR WSPÓŁCZUJĘ PRACOWNIKOM.

Gość • Piątek [01.02.2019, 20:25:20] • [IP: 176.221.123.*]

Hahaha komedia!

Gość • Piątek [01.02.2019, 20:17:10] • [IP: 185.13.106.***]

NIECH IDZIE DO NIEMIEC DO LIDLA TAM JA OD UCZĄ JEŚĆ NIE ZAPŁACONY TOWAR.

Gość • Piątek [01.02.2019, 20:05:51] • [IP: 185.13.106.***]

LUDI DARMOWA PASZA W LIDLU ZJADANIE TOWARU DOZWOLONE URA!! TYLKO 15 GROSZY KOSZTUJE JAK SIĘ POTARGUJESZ BEDZIE TANIEJ.

Gość • Piątek [01.02.2019, 20:01:48] • [IP: 5.173.129.**]

a gdyby w lidlu była pielgrzymka i każdy chcialby spróbować winogronka to ile kilo sklep bylby stratny ??

Gość • Piątek [01.02.2019, 19:41:46] • [IP: 185.13.106.***]

IP: 176.221.122. I tak rosnie rozwydrzone dziecko dorośnie i zje towar nim zapłaci szkoła prezesa, ciekawa jak się zachowa gdy będzie pracować w sklepie gdy przyjdzie inny bachor i zje towar przed zapłaceniem BO JEMU SIĘ NALEŻY. ZAPŁAĆ A POTEM KONSUMUJ TO NIE JADŁODAJNIA. NIECH LIDL WYWIESI ZDJĘCIA Z KAMER ILU W TEN SPOSÓB ZJADŁO I NIE ZAPŁACIŁO. TO ZWYKŁA KRADZIEŻ POWINNI WEZWAĆ POLICJE I NAROBIĆ BABSKU OBCIACHU.

Gość • Piątek [01.02.2019, 19:34:22] • [IP: 185.13.106.***]

Pewna poseł co lubi jeść w sejmie gdyby w parowała do Lidla to by dopiero było spustoszenie i konsumpcja towaru. ZA CO LIDL PRZEPRASZA A CO Z PONIŻENIEM PRACOWNIKA ZA TO ŻE ŻARŁA TOWAR I KRADŁA. TO CO MAM PRZYJŚĆ I NAŻREĆ SIĘ NA KRZYWY RYJ?

Gość • Piątek [01.02.2019, 19:21:45] • [IP: 176.221.123.***]

Pani Halino, to jest dla Pani nauczka żeby nie konsumować nigdy niczego w sklepach i nie wdawać się w dyskusje z pracownikami, którzy naprawdę są zmęczeni.

Gość • Piątek [01.02.2019, 19:16:26] • [IP: 93.94.187.***]

Pracownik zachowal sie bardzo dobrze Przyjdzie nastepna pani zje winogronek i nastepna pani i... kisc zjedzony Procownik slusznie zaja takie stanowisko Ludzie przeestancie wyjadac jak to by bylo wasze

Gość • Piątek [01.02.2019, 18:46:50] • [IP: 83.11.64.***]

znajomy w Lidlu pracuje.I z z tego co mowi wierzyc sie nie chce co te CENTRALE wyprawiają. Pracownik nigdy racji nie ma, zawsze ma być na kolanach i juz połowa ludzi sie buntuje bo z jakiej racji. Zawsze mają kłasć uszy po sobie, a jak klien cham to nawet ochrony nie ma. Zresztą co z tego - jak pracownik w mordę dostanie i tak będzie musiał przepraszać.!CENTRALO trochę szacunku dla tych ludzi ! bo to jedyny sklep gdzie jeszcze po polsku można pogadać.

Gość • Piątek [01.02.2019, 18:30:11] • [IP: 176.221.123.***]

Dobrze by było, to jest apel do obsługi Lidla, gdyby przy winogronach pojawiła się informacja czy są kwaśne czy słodkie.

Gość • Piątek [01.02.2019, 18:21:30] • [IP: 178.235.183.**]

Pracownik zachował się ok, natomiast dziwię się Centrali Lidll, zamiast stać za pracownikiem, który pilnuje sklepu, stoi za panią, która konsumuje niezapłacony towar.

kDn • Piątek [01.02.2019, 17:54:39] • [IP: 5.173.129.**]

Ostatnio byłem w konkurencyjnym dla omawianego w artykule sklepu. Po nabiciu na kasę sprzedawca podał mi kwotę do zapłaty, na co odpowiedzialem, że nie zapłacę. Dodałem, ze sprzedawca może mnie podać do sądu, a ja zezna, , że dokonałem zakupu. Klienci, którzy stali za mną bili brawo i mówili, że nigdy nie widzieli tak uczciwej osoby.

Oglądasz 1-25 z 183
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■