Na przeprawie „Warszów” mamy jeden prom mniej w dyspozycji. Po analizie dostępnych relacji oraz zapisów urządzeń promu, inspektorzy podkreślili, że załoga zachowywała się w sytuacji zagrożenia wzorowo, a wszystkie manewry promu i działania załogi pokładowej były bez zarzutu.
Na uznanie zasłużyli zwłaszcza kapitan promu Arkadiusz Kosecki oraz pierwszy mechanik na „Bieliku IV” Dionizy Gleba. To ich opanowanie i wyważone decyzje zapobiegły znacznie większym stratom. Nie po raz pierwszy w historii żeglugi promowej przez Świnę zawodzi sprzęt i gdyby nie fachowcy, którzy go obsługują, pasażerowie wychodzą bez szwanku.
13:46:29 - Hokus-pokus, czary-mary, Twoja stara, to Twój stary. Wielka mi rzecz... Nie takie choroby się leczyło...!
Panie Kapitanie i pierwszy mechaniku - dobra robota panowie! Zimna krew i opanowanie, dziękujemy
Te promy z takim napędem na tą przeprawę nie powinny być dopuszczone ze względu bezpieczeństwa. ... a tym bardziej że przewożą ludzi. Ich napędy nie są bezpieczne (chodzi mi o zabezpieczenie mocy potrzebnej do utrzymania ich manewrowości w sytuacji kryzysowej ) . ... jeden silnik to za mało (proszę się zapytać osób z branży - redaktor może się wykazać) . To już poprzednie promy ' WOLIN" , " MIELIN " i " UZNAM " pod tym względem były bezpieczniejsze bo posiadały dwa silniki z linią wałów dla każdego - nie mówimy teraz o ich ładowności. Ponoć pomysł tych pędników był prototypowy i powstał tylko pod te promy - tutaj też redaktor ma pole do popisu i może się wykazać. Od samego początku było wiadomo, że pod względem bezpieczeństwa te rozwiązanie jest bardzo wątpliwe - znowu dla redaktora duże możliwości. Tam przy tym projekcie jest dużo ciekawych tematów z tym związanych. ... ;).
Wszystko co stare, wreszcie kiedys da ciala, taka jest kolei los,. ile to mozna zlom naprawiac? Dwa lata polityczni popaprancy czekac musza na wiercenia tunelu? W takim czasie, wszedzie w Europie powstaja nowe mosty do przepraw nie takiej smrodki jak Swina w Swinoujsciu. Czas, aby wszystkie promy zaczely sie sypac. To bedzie zaplata za taka gospodake dresiarzy w garniturach.
Kaaczki na wodzie nie potrafi puscic ale znawca... spod latawca
Ty jestes madry. Znasz sie tylko na zabawach reka..
14.43ip37ty jesteś wyjątkowo tępy człek tobie powinni dac premie za wpisy a potem udusić
Jeszcze cała załoga powinna dostać talon na k___e i balon a rodziny tygodniowy pobyt na bieliku 4 w kab.Cumownikow
Premie i wczasy pod grusza
Premie dla zalogi. Za szybka reakcje. I ze nikomu nic sie nie stalo!!
Co z trzema promami rano?
Gość • Piątek [11.01.2019, 10:49:21] • [IP: 77.252.46.**] To się pop prostu w głowie nie mieści❗❗❗ —A jakby akurat tamtędy przechodziła procesja❓❗ ˟̽ I WIDZISZ CO SIĘ DZIEJE JAK NIE WEŻMIESZ LEKU NA CZAS!. ..Piszesz nie na temat jak głupek.
jak zabraknie promów to wojskowe barki desantowe będą przewozić Ludzi wojsko już trenowało na przystani Warszów Bieliki a Holowniki wojskowe mogą zawsze Bielika doprowadzić do nabrzeża
do 08;53;18 inspektorzy podkreślili, że załoga zachowywała się w sytuacji zagrożenia wzorowo. Czytaj ze zrozumieniem Jak WÓL (czytaj maz krowy) pisze ze inspektorzy wypowiadają się o ZAŁODZE popaprańcu. Przepraszam za błędy popapraniec twojej osoby nie dotyczy
szyper tez moze byc kapitanem glabie nawet ty mozesz byc jak sobie kajjjjjak pozyczysz :)
Samoloty też spadają a podlegają większym restrykcjom i przepisom odnośnie srwisowania, remontów i kontroli. Wszystko ma prawo się zepsuć i nie wynika to z zaniedbań tylko często " złośliwości rzeczy martwych"i przyczyn od nas niezależnych. Dlatego nie czepiajmy się ludzi. Najważniejsze że nic się nikomu nie stało !
Wyrażnie pisze, że odstawienie promu to prawdopodobny miesiąc i żegluga musi czekać na serwis z Finlandii.Pytam się, dlaczego nie z Polski, czy zastosowany poziom techniki to jakieś szczyty rozwiązań? Przecież to tylko prom.Jestem z Morzem już 44 lata.Mechanik.Ręce opadają.Dlaczego nie buduje się mostu, obustronnie podnoszonego?Kliknijcie podobne hasło, zobaczycie piękne, funkcjonalne, nowoczesne rozwiązania.
NIE KAPITAN TYLKO ZWYKLY SZYPER
Dalej utrzymujcie firmę techmarin... I płaccie za pseudo remonty :)
To się pop prostu w głowie nie mieści❗❗❗ —A jakby akurat tamtędy przechodziła procesja❓❗ ˟̽
Dobrze że na holowniku akurat nie byli nagrzani bo rzadko się to zdarza
Dobrą robotę wykonał holownik i tyle!
A sztorm byl taki ze woda wlewala sie ze sledziami kominem...wszyscy padli a tylko oni z bosmanem pili spirytus...i to szklankami!
serwis ? po co warsztaty zegluga ma i zatrudnia fachowcow ?
04:43:06] • [IP: 37.47.173.** Ale nie napisałeś (bo taka jest poetyka wpisów na forach, że sie raczej narzeka), iz Żmurek juz kilka lat temu (2? 3?4?) wprowadził udrażnianie przeprawy za pomocą często dołączanego trzeciego promu. To bardzo poprawiło płynność przepraw. Podjął więc decyzję Żmurek poniesienia większych kosztów przeprawy - to bardzo mu się chwali i na pewno to wpłynęło na decyzję wybrania go ponownie, choć ja osobiście od tego się uchyliłem, czekałem na 2. turę.