POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [19.10.2011, 06:05:11] • Świnoujście

Psy w klatkach w gazoporcie

Psy w klatkach w gazoporcie

fot. Sławomir Ryfczyński

Psi los to loteria. Niektóre czworonogi trafiają do ciepłych domów i mogą liczyć na ludzką przyjaźń przez cale życie, a inne zamykane są w klatkach. Pieski trzymane w zamknięciu na terenie budowy gazoportu pięknych widoków nie mają. Przez kraty obserwują przemysłową pustynię, budowane beki na gaz i jeżdżące bez przerwy gruszki z betonem.

Pieski są trzymane w klatkach przy stróżówce. Są młode, mają osiem miesięcy. Na szczególnie szczęśliwe nie wyglądają. Pierwszy to owczarek belgijski, a drugi to rottweiler. Oba mają być przeznaczone do pilnowania gazoportu.

- Mają smycze, kagańce, muszą być szczepione, wszystko jest zgodnie z przepisami - zaznacza zapytany przez nas o psy ochroniarz - Psy będą broniły terenu przez osobami niepożądanymi. To ważny obiekt i trzeba go pilnować - dodaje.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 94, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-94 z 94

Gość • Wtorek [25.10.2011, 17:57:01] • [IP: 195.117.222.*]

ŻAL.PL

Gość • Niedziela [23.10.2011, 09:49:09] • [IP: 93.94.191.***]

nie jeden chcialby miec tak w domu jak te pieski, za dnia wiadomo sie robi czyli jezdzi sprzet i t d, a w nocy sa potrzebne bo zlodzieje nie spia a za to spi policja potrafi tylko ludzi zmeczonych po ciezkiej pracy pijacych se piwko w spokoju spisac, przeciwko ku...stwu i upadkowi zasad!

Gość • Czwartek [20.10.2011, 16:27:58] • [IP: 46.113.132.***]

ONE SĄ TAKIE ZABIEDZONE, BO PRACOWNICA POLIS-U VEL FADROMA WSZYSTKO IM WYJADA...

Gość • Czwartek [20.10.2011, 14:02:38] • [IP: 89.174.73.**]

do Zarządu Firmy POLIS...a co bedzie z psami jak zamkna na dniach wasza firme za oszustwa i inne przewinienia o które jestescie podejżani przez szczecinska Prokurature?? Jeśli. ..tu cytuje Was...Informujemy, iż zwierzęta posiadają wszelkie szczepienia oraz systematyczną opiekę weterynaryjną, do której wgląd na bieżąco posiada inwestor budowy. Kojce posiadają atesty, podobnie jak budy - są to produkty używane także przez służby mundurowe takie jak Policja, czy Straż Graniczna. Pieski posiadają zbilansowaną dietę dostosowaną do ich wysiłku i wieku. Pracownicy zajmujący się zwierzętami posiadają wszelkie niezbędne uprawnienia...maja uprawnienia jak wasi pracownicy...to ja już sie martwie..

Gość • Czwartek [20.10.2011, 10:52:18] • [IP: 80.245.188.**]

aby wszystkie psiaki mialy takie warunki jak te w gazoporcie super boksy czysto i miche tez maja a po poludniu az do rana one pracuja przy ochronie obiektu ; lepiej zaopiekujcie sie kejtrami ktore lataja bezpansko w swinoujsciu a nie pierdoly wypisujecie

kaznodzieja • Czwartek [20.10.2011, 09:34:48] • [IP: 83.21.8.***]

Na miłość boską, przestańcie" drukować" IDIOTYCZNE komentarze tego PRZYGŁUPA - BZDZIĄGWY !

Bździągwa • Czwartek [20.10.2011, 08:26:41] • [IP: 79.162.143.***]

Tam były trzy psy, ale jeden został zamordowany, a te dwa są katowane regularnie przez pana T.

Gość • Czwartek [20.10.2011, 01:03:55] • [IP: 92.22.22.**]

bo dla psow najlepsze jest ich" srodowisko naturalne", czyli wasze obsrane bloki, pol godziny poza domem na dobe i spacer raz na miesiac. kto jest odbiorca tego artykulu zdaniem wulkanu intelektu ktory go napisal?

Gość • Środa [19.10.2011, 23:55:01] • [IP: 217.97.199.**]

Mam nadzieję, że pieski powiadomią mieszkańców o ulatnianiu się gazu. Na personel dwunozny nie zawsze mozna liczyć.

Gość • Środa [19.10.2011, 23:07:53] • [IP: 217.97.199.**]

"Te psy mają idealne warunki. Czyste, duże kojce, z ciepłymi budami. Tak jak wymagają tego przepisy i wszelcy obrońcy zwierząt. Ruchu też im nie brakuje, bo dziennie robią wiele kilometrów w czasie służby. Barbarzyństwem jest natomiast trzymanie psa w ciasnym mieszkaniu, gdzie jest mu za ciepło, zapachy zabijają węch, a jedyny ruch to cztery spacerki dziennie na pobliskim, zasranym trawniczku." popieram!

Bździągwa • Środa [19.10.2011, 22:46:36] • [IP: 79.162.143.***]

Te pieski śpią w salonie, ale arystokracja nie kwapi się, aby im nalać wody do miski.

Gość • Środa [19.10.2011, 22:19:54] • [IP: 80.54.123.***]

117 popieram.

Gość • Środa [19.10.2011, 21:58:00] • [IP: 80.245.178.**]

"Pieski trzymane w zamknięciu na terenie budowy gazoportu pięknych widoków nie mają. Przez kraty obserwują przemysłową pustynię, budowane beki na gaz i jeżdżące bez przerwy gruszki z betonem. " - jasne, przecież wiadomo, że każdy piesek woli podziwiać zachody słońca.:) Puknijcie się w głowę, krzywda tym psom się nie dzieje żadna, co widać jak na dłoni.

Gość • Środa [19.10.2011, 21:44:39] • [IP: 92.42.117.**]

Żal to jest psów więzionych w domach i wyprowadzanych na osiedlowe trawniczki. Psy ze zdjęcia dziennie robią więcej kilometrów na świeżym powietrzu niż przeciętny tapczanowiec robi przez parę miesięcy. A kojce mają piękne, z ciepłymi budami.

Gość • Środa [19.10.2011, 21:39:43] • [IP: 80.245.186.***]

W USTAWIE JEST MOWA O PSACH OBRONNYCH PRACOWNIK POWINIEN RÓWNIEŻ POSIADAĆ STOSOWNE PRZESZKOLENIE JAKO PRZEWODNIK PSA. . ...

Gość • Środa [19.10.2011, 21:33:34] • [IP: 195.117.222.*]

żal tych psów.

Gość • Środa [19.10.2011, 21:31:07] • [IP: 195.117.222.***]

Zamiast pierniczyć banialuki idźcie obejrzeć warunki zwietrząt w schronisku i dopiero po tym komentujcie. Oby wszystkie psy miały takie warunki jak te na zdjęciu.

Gość • Środa [19.10.2011, 21:27:16] • [IP: 80.245.186.***]

SUPER FAJNIE ALE ÓW OCHRONIARZ ZAPOMNIAŁ DODAĆ IŻ PSY POWINNY BYĆ PRZESZKOLONE. NASUWA SIĘ ZATEM PYTANIE KTO BĘDZIE ODPOWIADAŁ , GDY DOJDZIE DO POGRYZIENIA PRZEZ PIESKI. ...?? ŻYCZĘ POWODZENIA Z RZECZYWISTOŚCIĄ

Gość • Środa [19.10.2011, 21:25:33] • [IP: 83.21.242.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [19.10.2011, 20:34:28] • [IP: 93.94.190.***]

czy to nie jest znęcanie się and zwierzętami?

Gość • Środa [19.10.2011, 20:24:12] • [IP: 80.245.188.***]

pieski zadbane, ładne drewniane budy...zresztą widać, że dbają o te pieski

Gość • Środa [19.10.2011, 20:22:55] • [IP: 83.21.30.**]

A KTO SPRAWDZI CO STANIE SIĘ Z PSAMI PO ZAKOŃCZENIU BUDOWY? SCHRONISKO CZY UŚPIENIE?

Gość • Środa [19.10.2011, 19:11:01] • [IP: 92.42.117.**]

Te psy mają idealne warunki. Czyste, duże kojce, z ciepłymi budami. Tak jak wymagają tego przepisy i wszelcy obrońcy zwierząt. Ruchu też im nie brakuje, bo dziennie robią wiele kilometrów w czasie służby. Barbarzyństwem jest natomiast trzymanie psa w ciasnym mieszkaniu, gdzie jest mu za ciepło, zapachy zabijają węch, a jedyny ruch to cztery spacerki dziennie na pobliskim, zasranym trawniczku.

Gość • Środa [19.10.2011, 18:57:00] • [IP: 109.243.235.***]

racja ten gazoport cały to burdel !! pracuje tam miało byc tak pieknie niby praca dla mieszkancow swinoujscia i okolic a dowodza niemcy (a przegrali wojne jak pamietam) albanczycy zarabiaja 3 razy wiecej od polakow. powpychały sie firmy KRZAK ktore nic nie zapewniaja. co to ma byc !!?? czy rzad dopuścił do takiego czegoś ? to kpina. najwieksza inwestycja w polsce a taka masakra. a bechapowiec o imieniu KAJETAN to żart jakis. papiery kupił pewnie na alegro. jak słonce swieci chodzi i dupe zawraca o bezpieczenstwie a jak wieje i leje ma wszystkich gdzies a ten kajetan powinien byc dla pracownikow. PIP tak samo chodzi i nic nie widzi a to najwiekszy burdel jaki widzialem. i jeszcze te psy a ochrona ? no tak jak tam sami po 70 robia. masakra.

Gość • Środa [19.10.2011, 18:46:59] • [IP: 194.46.170.**]

w schroniskah są takie same warunki lol..

Gość • Środa [19.10.2011, 18:46:39] • [IP: 89.75.81.***]

Inne psy maja chyba jednak gorzej? Te na zdjęciu mają czyste, zadaszone kojce z drewnianymi podłogami, drewniane budy, nie są trzymane na łańcuchu, a jeśli stróżują to mają chyba sporo ruchu...specjalistą nie jestem, ale moim zdaniem byłoby wręcz cudownie gdyby wszystkie psy takimi warunkami były otoczone.

Gość • Środa [19.10.2011, 18:02:44] • [IP: 89.79.84.**]

w klatkach mają pilnować? mam nadzieje że odpowiednie organy bliżej przyjrzą się tej sprawie.

Gość • Środa [19.10.2011, 17:39:14] • [IP: 79.162.54.**]

A to psy maja marznac jakim prawem nie chce sie lydzia praciwac jako stroze to wykorzystuja biedne stworzenia ludzie bez serca tym bardziej ze teraz w nicy jest coraz zimniej tak byc nie moze

Gość • Środa [19.10.2011, 17:23:37] • [IP: 217.97.193.***]

TO NIE JEST YORK CZYLI DZIECKO SKROBANEJ 100 RAZY BEZDZIETNEJ PANIUSI KTÓRA ZASTĘPUJE PIESKIEM SWOJE POTOMSTWO ALE TO SĄ PSY DO PRACY A WARUNKI MAJA WZOROWE.

Gość • Środa [19.10.2011, 17:10:55] • [IP: 93.94.188.**]

behapowców z gazoportów powinni tam zamknąć!!

Gość • Środa [19.10.2011, 15:19:50] • [IP: 195.117.222.***]

Budy i kojce są ok.Oby wszystkie psy miały takie warunki.

Gość • Środa [19.10.2011, 15:13:47] • [IP: 80.52.151.*]

Jednocześnie informujemy zarząd firmy Polis, że opowiadanie o jakiś certyfikatach bud, kojców czy ludzi jest kłamstwem i ich propagowanie będzie skutkowało podjęciem stosownych środków prawnych.:)))))))

Gość • Środa [19.10.2011, 15:10:47] • [IP: 80.52.151.*]

a jakie to uprawnienia posiadaja pracownicy Polis?? Jak ktoś nie ucieka przed psem to już odpowiednie uprawnienie?? Żaden z waszych pracowników nie ma zielonego pojęcia o psach, o uprawnieniach nie wspomnę:))))

Gość • Środa [19.10.2011, 15:07:25] • [IP: 80.52.151.*]

Szanowny zarządzie firmy polis jakie certyfikaty posiadają te budy i kojce?? Czy już wszystkich i wszystko chcecie okłamywać??

Gość • Środa [19.10.2011, 15:04:50] • [IP: 80.52.151.*]

te psy nie mają 8 miesięcy tylko półtora roku. kolejne oszustwo firmy Polis. To są psy które mają chronić teren a nie dorastać na terenie gazoportu

Były pracownik • Środa [19.10.2011, 15:02:39] • [IP: 80.245.189.***]

Straszysz Polis-menie?...Niedługo spotkamy się w sądzie wiesz ile gówna wypłynie na wierzch?. .. Lepiej się solidnie rozliczcie.

ryynio • Środa [19.10.2011, 14:37:59] • [IP: 83.249.28.**]

pies potrzebuje tez emocjonalnej stymulacji bo inaczej zdziczeje lub zbaranieje, powinny miec swojego przewodnika,

Gość • Środa [19.10.2011, 14:30:02] • [IP: 80.245.190.**]

TO WYGLADA WRECZ WZOROWO !

Zarząd Polis Security • Środa [19.10.2011, 14:15:08] • [IP: 213.17.201.***]

Informujemy, iż zwierzęta posiadają wszelkie szczepienia oraz systematyczną opiekę weterynaryjną, do której wgląd na bieżąco posiada inwestor budowy. Kojce posiadają atesty, podobnie jak budy - są to produkty używane także przez służby mundurowe takie jak Policja, czy Straż Graniczna. Pieski posiadają zbilansowaną dietę dostosowaną do ich wysiłku i wieku. Pracownicy zajmujący się zwierzętami posiadają wszelkie niezbędne uprawnienia. GWARANTUJEMY, że staramy się zapewnić jak najlepsze warunki dla Naszych zwierząt. Pozostałe zarzuty kierowane w komentarzach są bezpodstawne, a dalsze ich propagowanie będzie skutkowało podjęciem stosownych środków prawnych.

Gość • Środa [19.10.2011, 14:14:48] • [IP: 217.97.199.**]

Dramat psów! Ludzie, toż to niebywałe okrucieństwo! Gdzie one srają sie pytam? Pod siebie? Przecież kulturalny pies powinien rąbać do piaskownicy ewentualne na chodnik. Zgłaszam sprawę do trybunału w Hadze.

ryynio • Środa [19.10.2011, 14:01:12] • [IP: 83.249.28.**]

okej, wycofuje sie :-) ale powinni im zrobic ogrzewanie gazowe w tych budach, chyba ze sprowadza husky lub owczarki kaukaskie

Gość • Środa [19.10.2011, 13:42:29] • [IP: 93.94.190.**]

Ryniu zaimij si e sprawami które są tego warte z tego co widiałem psy sa wyprowadzane na smyczy podczas obchodów więc zanim cos napiszesz dowiedz sie o fakty

Gość • Środa [19.10.2011, 13:28:08] • [IP: 93.94.184.*]

CO ZNOWU NIE PASUJE PSY SĄ NAJEDZONE I MAJĄ SCHRONIENIE CO WIĘCEJ POTRZEBA.

Gość • Środa [19.10.2011, 13:09:49] • [IP: 195.117.222.***]

ryynio Ty już zdziczałeś.

Gość • Środa [19.10.2011, 13:03:59] • [IP: 95.129.228.**]

Warunki dobre klatki budy wybieg i ogólnie dobry wynik ! sam się tak zamknij dupku!! i bedziesz miał dobry wynik

Były pracownik • Środa [19.10.2011, 13:02:45] • [IP: 80.245.189.***]

Polis Security to niech się najpierw rozliczy z pracownikami którym jest winna pieniądze.Nie wspominając o takim drobnym fakcie jak świadectwa pracy, ubezpieczenia i podatki...A sprawy są w toku...

Gość • Środa [19.10.2011, 12:53:25] • [IP: 80.245.184.**]

Ale o co chodzi ?! przepisowe klatki, piękne budy zadbane psy wszystko zgodnie z przepisami.

DYKTATOR • Środa [19.10.2011, 12:36:27] • [IP: 80.245.190.***]

Warunki dobre klatki budy wybieg i ogólnie dobry wynik !

Gość • Środa [19.10.2011, 12:24:19] • [IP: 195.117.222.*]

żal tych psów. gdyby mojego psa ktoś tak zamknął to bym nogi z d..y powyrywał.

Gość • Środa [19.10.2011, 12:09:31] • [IP: 192.168.101.***]

ryynio, a może by tak King Konga?

ryynio • Środa [19.10.2011, 11:51:22] • [IP: 83.249.28.**]

co za idiotyzm... inwestycja za kilka miljardów a zaoszczedzili na psach, powinni kupic psy minimum 2 letnie i odpowiednio wytresowane..., te mlode psy zdziczeja w tych klatkach

Gość • Środa [19.10.2011, 11:24:51] • [IP: 93.94.186.***]

Osoby które opublikowały ten artykuł powinny zawitać w schronisku Świnoujskim, warunki w jakich sa tam przetrzymywane zwierzeta sa nie do opisania, w jednej klatce jest po kilka psów.

Gość • Środa [19.10.2011, 11:18:11] • [IP: 217.97.193.***]

To co widać to komfortowe, absolutnie prawidłowe i zgodne ze wszelkimi przepisami i opiniami towarzystw ochrony zwierząt kojce dla psów. W takich właśnie warunkach powinny być trzymane psy użytkowe, pracujące na dworze. Ruchu im nie brakuje, bo przecież pracują poza tymi kojcami.

Gość • Środa [19.10.2011, 11:10:48] • [IP: 62.21.13.***]

porządne budy, zwierzaki wyglądają dożywione, a klatka wygląda na czystą- jedyne pytanie to czy mają odpowiednią ilość ruchu (chociaż jeżeli są wypuszczane na noc- to i tak mają większą jego ilość niż gro psiaków trzymanych w domach, po 10 min. spacerkach na trawniczku pod blokiem)

Gość • Środa [19.10.2011, 11:09:18] • [IP: 217.97.199.**]

99% wiejskich psów przykutych jest łańcuchem do budy którą często jest beczka z garścią słomy. To co widzimy na zdjęciu to komfortowe warunki.

Gość • Środa [19.10.2011, 10:55:01] • [IP: 217.97.199.**]

Proponuję wypuścić te kundle z klatek w obecności wrażliwych obrońców praw tych" słodziaków". Tylko nie zapomnijcie gaci na zmianę.

Gość • Środa [19.10.2011, 10:16:12] • [IP: 217.97.193.**]

czy u nas w miescie działa coś na kształt Ligi Ochrony przyrody/przypominam, że tak organizacja z powodu robaczków zatrzymała drogę w budowie przez Rozpudy na Mazurach/a u nas własciciele komor gazowych robią co chcą i mają w d---e władzę miasta i mieszkanców, nie wiem czy te psy mja dobre warunki, wymieniona organizacja powinna to sprawdzić, zdjecie to można sobie pstryknąć

Gość • Środa [19.10.2011, 10:05:23] • [IP: 109.243.128.**]

Te klatki to luksus w porównaniu do psa zatrudnionego na budowie falochronu wschodniego.Największa firma w mieście a na klatkę jej nie stać

Gość • Środa [19.10.2011, 10:00:29] • [IP: 83.11.71.***]

To lepsze niż łańcuch, jeśli tylko buda ocieplona i mogą pobiegać chociaż raz dziennie to nie ma problemu

Gość • Środa [19.10.2011, 09:55:32] • [IP: 95.129.228.***]

Wg Autora psy stróżujące powinny być na kanapie :/

Gość • Środa [19.10.2011, 09:55:04] • [IP: 80.54.123.**]

Wiem jedno pracowałem na gazoporcie jako ochroniarz i wiem co sie tam dzieje ochroniarze sa zatrudnieni na czarno jedna osoba potrafi siedziec w strózuwce dwie doby niema zaplecza socjalnego itp.

Gość • Środa [19.10.2011, 09:53:52] • [IP: 193.200.150.**]

A sarenki w lesie? A zajączki? Im pewnie też jest zimno. Jakie to okrutne...przepraszam, nie moge...bedę płakać...

mamusia yorka • Środa [19.10.2011, 09:51:15] • [IP: 217.97.199.**]

o boże, jakie biedactwa, aż się popłakałam...

Gość • Środa [19.10.2011, 09:48:12] • [IP: 83.15.113.**]

gdyby wszystkie domowe psy miały takie warunki to spałabym spokojnie.Ludzie zamykacie swoich pupili na 8 godzin w pustym mieszkaniu to jest dobrze ? zastanówcie się nie wystarczy ze są w cieple one przebuja się wybiegac i naszego towarzystwa a nie dwa razy dziennie po 10 minut są wyprowadzane

Gość • Środa [19.10.2011, 09:23:48] • [IP: 178.238.253.***]

Bez przesady.Psy mają swoje miejsce dobrze zagospodarowane.Nie każdy pies ma być kanapowym pupilem.

Gość • Środa [19.10.2011, 09:20:57] • [IP: 74.207.240.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [19.10.2011, 09:10:13] • [IP: 80.54.123.**]

A to chyba zdjecie z zeszlego roku? A jak teraz sie pieski maja?

Gość • Środa [19.10.2011, 09:09:41] • [IP: 80.54.123.**]

Dla mnie nie ma tragedii o to trzeba walczyc zeby psy miały budy i wybieg a nie były trzymane na łańcuchu!gdyby każdy pies na wsi miał takie warunki byłabym szczesliwa i mogła spac spokojnie. Tylko zastanawia mnie co się z nimi stanie jak skonczy sie budowa.

Gość • Środa [19.10.2011, 09:06:53] • [IP: 217.97.193.***]

wow... no niezły artykuł... ale urwał :)

Gość • Środa [19.10.2011, 09:05:30] • [IP: 92.42.114.**]

tak tak uwolnić psy niech srają po chodnikach i włóczą sie po mieście bez kagańca i smyczy

Gość • Środa [19.10.2011, 08:52:30] • [IP: 92.42.118.***]

ROZUMIEMZE WYCHODZA NA WIEKSZA PRZESTRZEN. ...OK ZE PRACUJA I MAJA DOBRE WARUNKI ALE PEŁNA MICHA I CIEPLA BUDA TO NIE WSZYSTKO..TO SA DUE PSY MUSZA POBIEGAC...MEJCIE SERCE

Gość • Środa [19.10.2011, 08:47:45] • [IP: 93.94.190.***]

a w schroniskach mieszkają gdzie?? ktoś niepotrzebnie robi problem...

Gość • Środa [19.10.2011, 08:46:50] • [IP: 88.156.233.***]

tak z ręką na sercu to nie wiem w czym problem..

Gość • Środa [19.10.2011, 08:40:23] • [IP: 217.97.193.***]

Na jakim świeżym powietrzu? Maja budy! Te psy mają pracować na dworze, więc muszą tam mieszkać. To prawdziwe psy pracujące, a nie rozpieszczone, domowe tapczanowce! A kojce mają piękne i takie jak być powinny. Dla psów użytkowych, pracujących są to warunki idealne.

Gość • Środa [19.10.2011, 08:29:39] • [IP: 92.42.117.***]

Idealne warunki mają. Pikene Boksy, metrarz zgodnie z przepisami, klatki czyste...i w czym problem redaktorku...?

Wróbelek Elemelek • Środa [19.10.2011, 08:25:48] • [IP: 79.162.137.**]

Musi tam im być zimno.

znieczulica!!! • Środa [19.10.2011, 08:21:25] • [IP: 217.97.193.**]

czy wy litosci nie macie?? widzicie te zdjecia?? przeciez te biedne pieski musza spac na swizym powietrzu!! im bedzie zimno!! przeciez tak nie mozna!! wyobrazcie sobie ze ktos tak was zamyka w klatce na noc!! milo by wam bylo ??

Gość • Środa [19.10.2011, 08:19:40] • [IP: 192.168.101.***]

bardzo prozaicznie zaczyna się ten artykuł-" ludzki los to loteria" tak też można powiedzieć, ale nie chce mi się rozwijać tematu, bo to oczywiste. Niepotrzebny tekst i tyle.

Gość • Środa [19.10.2011, 08:18:36] • [IP: 83.21.137.***]

te psy nie mają dobrych warunków... pracuje tam- w kojcach siedzą prawie całą dobę

Gość • Środa [19.10.2011, 08:14:36] • [IP: 80.54.123.***]

Myślę że nie jest najgorzej, pieski mają spore budy, te klatki może nie najmniejsze, ale tragedia im się nie dzieje. Choć i tak bym swojego psa tak w klatce nie zostawił...

Gość • Środa [19.10.2011, 08:06:43] • [IP: 195.117.222.***]

Autor tego artykułu chyba źle sie czuję.co za bzdurny tekst.A niby gdzie te pieski mają mieszkać??W hotelu?Niech autor zaproponuję że codziennie będzie je zabierał do domu.I po kłopocie.Na całym świecie psy pomagają człowiekowi w pilnowaniu ich dobytku, góralom na halach w pilnowaniu owiec, policji w tropieniu bandziorów, itd.Tamte pieski też mieszkają w budach, więc autor niech się zastanowi zanim coś napisze.Artykuł do bani!!

Gość • Środa [19.10.2011, 08:05:33] • [IP: 217.97.193.***]

Jakie klatki - bardzo eleganckie, wręcz profesjonalne kojce. Przecież to są idealne warunki do trzymania psów w zamknięciu!

Gość • Środa [19.10.2011, 08:00:41] • [IP: 88.156.234.***]

Chyba lepiej byłoby gdyby biegały po całym mieście bez smyczy, hehe.

Gość • Środa [19.10.2011, 07:59:23] • [IP: 88.156.232.***]

Taaa, niech gazowcy na jedną z krat w psim kojcu powieszą fototapetę np. z górą gatów, wówczas widoki będą miały lepsze niż tylko gruszki z betonem!

Gość • Środa [19.10.2011, 07:56:58] • [IP: 195.117.222.***]

nie jeden pies nie ma takich warunków, jak te tam, więc bez przesady, może plazme im jeszcze zamontować?

Gość • Środa [19.10.2011, 07:52:10] • [IP: 192.168.100.***]

Oj Anno, ty jak zwykle czuła na psią dolę hehehe.

Gość • Środa [19.10.2011, 07:44:49] • [IP: 79.184.5.**]

warunki mają dobre i są wypuszczane ochroniarze robią z nimi obchody.Ja na codzień spaceruje po plaży i widzę że panowie dbają o pieski.

Gość • Środa [19.10.2011, 07:40:23] • [IP: 178.180.77.***]

Budowlańcy i szefostwo gazoportu niech sobie sami kagańce na pyski pozakładaja i przykują się do klatki obok tych biednych psów !! Bezduszniki...

Gość • Środa [19.10.2011, 07:33:29] • [IP: 217.97.193.***]

A GDZIE MAJĄ MIESZKAĆ JAK NIE W BUDACH I KLATKACH ? PO TO CZŁOWIEK OSWOIŁ PSA BY PILNOWAŁ JEGO DOBYTKU.WŁAŚNIE TAKA JEGO ROLA, A TO ŻE ŚWIATU ODBIŁO I DOCHODZI DO SYTUACJI ŻE ZWIERZĘTA MIESZKAJĄ W DOMACH, ŚPIĄ Z LUDŹMI W ŁÓŻKACH I STRACH POMYŚLEĆ CO JESZCZE Z NIMI ROBIĄ TO NIE JEST ARGUMENT.

Gość • Środa [19.10.2011, 07:24:20] • [IP: 88.156.233.**]

MASAKRA- 21WIEK A TU PSY DO PILNOWANIA OBIEKTU A GDZIE FIRMY OCHRONIARSKIE ? COŚ NIESAMOWITEGO MAŁE KLATKI I PSY. SZKODA SŁÓW. PIESKI OBRONIĄ JAK KTOŚ GAZ BĘDZIE W KIESZENIACH WYNOSIŁ.

ALEX • Środa [19.10.2011, 06:58:11] • [IP: 84.144.239.***]

MAJĄ BUDY, WYBIEG I NA PEWNO CIEPŁĄ MISKĘ. PSY STRÓŻUJĄCE SĄ ODPOWIEDNIO PRZYGOTOWYWANE DO SWEJ PRACY I STAJĄ SIĘ NIEBEZPIECZNE DLA POSTRONNYCH OSÓB.IZOLACJA MUSI BYĆ ZASTOSOWANA. PANOWIE OCHRONIARZE MUSZĄ ZADBAĆ O CIEPŁO UCZUCIOWE ABY NIE CZUŁY SIĘ BEZPAŃSKIE.

Gość • Środa [19.10.2011, 06:40:08] • [IP: 91.94.9.***]

No to robcie cos na to a nie pisza tylko artikul

Gość • Środa [19.10.2011, 06:36:07] • [IP: 80.245.177.**]

To nie klatki tylko kojce. Widać, że mają dobre warunki

Gość • Środa [19.10.2011, 06:17:00] • [IP: 80.245.190.**]

NIE ROCIE Z IGŁY WIDŁY ! PSY SĄ ZADBANE I MAJĄ DUŻO TERENU DO PATROLOWANIA. TO JEST ICH MIEJSCE DO" ODPOCZYNKU" PO PRACY.

Oglądasz 1-94 z 94
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■