Spotkanie otwarte odbędzie się w czwartek, 27 listopada w godzinach 16.00-18.00, w sali 130 Urzędu Miasta przy ul. Wojska Polskiego 1/5. To okazja, aby bezpośrednio przedstawić swoje stanowisko, zadać pytania oraz wziąć udział w dyskusji dotyczącej przyszłości fajerwerków podczas miejskich uroczystości.
Przypominamy, że konsultacje trwają do 28 listopada. Opinie mieszkańców będą kluczowe przy opracowaniu rekomendacji dotyczących zasadności stosowania pirotechniki w Świnoujściu. Pod uwagę brane są różne aspekty:
- bezpieczeństwo uczestników wydarzeń,
- komfort mieszkańców,
- dobro zwierząt domowych i dzikich,
- względy środowiskowe.
Zgromadzone głosy pomogą w podjęciu decyzji o ewentualnych zmianach w organizacji przyszłych wydarzeń miejskich – tak, aby jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom i potrzebom lokalnej społeczności.
Beata Olszewska
Inspektor
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
Urząd Miasta Świnoujście

