Promy zakontraktowane na początku ub.r. miały pływać w barwach Unity Line, na trasie Świnoujście – Trelleborg. Miały mieć 207 m długości, 27 m szerokości 8 tys. t nośności.
Całkowita długość linii ładunkowych miała wynosić ok. 3000 m.
fot. Sławomir Ryfczyński
Polska Żegluga Morska złożyła oświadczenie o anulowaniu kontraktu na budowę 2 promów ro-pax, zawartego ze Stocznią Szczecińską Nową (SSN). Miały one wejść do eksploatacji w 2011 r. Armator uznał, że umowa była podpisywana z SSN, a ta przestaje istnieć, więc nowy kontrakt chciałaby podpisać z podmiotem, który ewentualnie rozpocznie stoczniową działalność w Szczecinie.
Promy zakontraktowane na początku ub.r. miały pływać w barwach Unity Line, na trasie Świnoujście – Trelleborg. Miały mieć 207 m długości, 27 m szerokości 8 tys. t nośności.
Całkowita długość linii ładunkowych miała wynosić ok. 3000 m.
źródło: www.promare.com.pl