iswinoujscie.pl • Piątek [05.07.2024, 11:42:56] • Świnoujście
Mieszkaniec: Burza pozbawiła mnie dostępu do internetu i tv, serwisanci od tygodnia nie dokonali naprawy!
fot. Mieszkaniec
Tydzień temu nad naszym miastem przetoczyła się burza, której skutkiem były nie tylko zalane ulice, ale również usterki funkcjonowania mediów. Wyładowania atmosferyczne sprawiły, że mieszkańcy budynków przy ulicy Warszawskiej zostali pozbawieni internetu i telewizji, uszkodzone zostały telewizory, domofony, sprzęt AGD oraz oświetlenie klatek schodowych. Jak pisze mieszkaniec, serwisanci odpowiedzialni za stan skrzynek elektrycznych, już od rana następnego dnia przystąpili do ich napraw. Niestety, właśnie mija tydzień, a serwis firmy, która dostarcza internet, nie dokonał niezbędnych napraw, pomimo wielokrotnych zgłoszeń. Swoje działania w tej sprawie opisał jeden z mieszkańców.
- Po burzy w zeszły czwartek ok godz 20:13 miało miejsce pierwsze wyładowanie atmosferyczne w bezpośrednim sąsiedztwie wspólnoty Warszawska 10, gdzie przestały działać telewizja, modemy i routery od internetu. 8 minut później miało miejsce kolejne wyładowanie w słup energetyczny stojący przed budynkiem, uszkodzeniu uległo 11 telewizorów, domofony, oświetlenie klatek schodowych i wiele sprzętów AGD.
fot. Mieszkaniec
Od tamtej pory do dnia dzisiejszego mieszkaniec nie ma internetu oraz tv. Już po burzy w nocy niemal do samego rana serwisanci wymieniali sprzęt w skrzynkach usiłując dokonać napraw.
- Piątkowa próba interwencji i ustalenia konkretnie terminu napraw w punkcie na ulicy Monte Cassino nic nie dała, gdyż pracownica obsługująca klientów nie przyjęła zgłoszenia ode mnie oraz od mieszkańców sąsiedniego budynku odsyłając nas z kwitkiem twierdząc, że problem jest na ulicy w złączach a nie u odbiorców. Wieczorne interwencje na numer infolinii nic też nie pomogły gdyż konsultant stwierdził, że jest weekend i serwisanci nie pracują (w ponad 40- tysięcznym mieście nie ma serwisanta na weekendy). W poniedziałek kolejne próby na infolinię i w biurze i zapewnienie, że już wymieniają swith-e na ulicy gdyż to one odpowiadają za brak sygnału. Do wieczora ciągły brak sygnału. Kolejna próba interwencji i jak zapewnił konsultant z telefonicznego biura obsługi klientów - we wtorek między 14-17 pojawi się monter i wymieni sprzęt, bo to jednak podczas burzy uległ uszkodzeniu modem.
Wtorek godzina 19 brak wizyty montera, więc kolejna próba na BOK i odpowiedź że w systemie jest zlecenie ale nie wie czemu nikt nie podjechał , cytuję "pewnie nie miał czasu", zapewniono, że rano już na pewno będzie serwisant a sprawę pracownik przekazuje do kierownika działu sieci. Środa południe - kolejna interwencja w punkcie na ul. Monte Cassino, na opisaną sytuację Pani zrobiła wielkie oczy i odwracając pokazuje monitor, że pod podanym adresem nie widnieją żadne zgłoszenia, a ona nie może przyjąć zgłoszenia.
fot. Mieszkaniec
Po powrocie kolejny telefon do BOK i i zagrożenie przeze mnie, że kieruję skargę do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ( krajowy Urząd który czuwa nad przestrzeganiem praw odbiorców telefonii , internetu itp.) na co pan zamilkł i nie potrafił udzielić informacji kiedy zostanie skierowany serwisant w celu dokonania naprawy.
Dziś jest już 7 doba bez dostępu do sieci.
Z utęsknieniem czekam aż rodzinna firma ze Świnoujścia poprowadzi przez ulicę Warszawska swoje światłowody i ani minuty dłużej nie będę korzystał z usług firmy Mutim....
Prowadzę działalność i nie mogę pobrać ani wysłać faktur elektronicznych czy dokonać wysyłki dokumentów...