iswinoujscie.pl • Wtorek [07.03.2023, 14:06:38] • Świnoujście

Mieszkaniec źle wspomina zakupy w sklepie Lidl: Ku mojemu zdziwieniu odrzucono mi możliwość zrobienia zakupów na Kartę Dużej Rodziny

Mieszkaniec źle wspomina zakupy w sklepie Lidl: Ku mojemu zdziwieniu odrzucono mi możliwość zrobienia zakupów na Kartę Dużej Rodziny

Zdjęcie poglądowe.( fot. iswinoujscie.pl )

Mieszkaniec robił ostatnio zakupy w świnoujskim sklepie Lidl. Miał ze sobą tzw. kartę dużej rodziny. Niestety nie mógł z niej skorzystać, ponieważ kasjerka odmówiła możliwości skorzystania z niej. - Zażądano ode mnie dowodu osobistego, nazwiska się zgadzały jedynie nie zgadzało się imię, gdyż karta była na moją mamę, wówczas kasjerka odrzuciła mi kartę. Chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie sklep LIDL żąda okazania dowodu osobistego i dlaczego jako syn nie mogą zrobić mamie zakupów na kartę. Kasjerka odpowiedziała przepisy, jednak ja uważam, że to nie jest miłe traktowanie klienta - opisuje mieszkaniec.

Mieszkaniec zwraca uwagę na podejście sklepu Lidl do klienta. Jest zdziwiony tym, że nie mógł on zrobić zakupów na kartę dużej rodziny dla swojej mamy, która niestety sama nie była w stanie przyjść do sklepu.

- Osoby starsze, które mają już pełnoletnie dzieci posiadają Kartę Dużej Rodziny, jednak dzieci ze względu na pełnoletność, same muszą posiadać przynajmniej 3 dzieci, aby takową kartę otrzymać. Ze względu iż mam starszą mamę, która sama nie zawsze może iść do sklepu prosi o pomoc w zakupach. Niedawno takowe zakupy właśnie zrobiłem w Lidlu i ku mojemu zdziwieniu odrzucono mi możliwość zrobienia zakupów na Kartę Dużej Rodziny mimo iż robiłem zakupy dla mamy, która sama nie była w stanie przyjść do sklepu - dodaje mieszkaniec.

Z tą sprawą zwróciliśmy się do biura prasowego sieci Lidl.

- Od kilku lat, przy współpracy z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Związkiem Dużych Rodzin „Trzy plus", z powodzeniem realizujemy program rabatowy dla użytkowników Karty Dużej Rodziny. Zapewniamy, że rozumiemy potrzeby i wyzwania dużych rodzin oraz zawsze dążymy do proponowania im atrakcyjnej oferty produktów spożywczych i korzystnych rabatów cenowych na najbardziej potrzebne kategorie artykułów spożywczych oraz przemysłowych. Zgodnie z ust. 1 art. 26 Ustawy o Karcie Dużej Rodziny, podmioty, które na podstawie umowy, o której mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, przyznają uprawnienia członkom rodzin wielodzietnych, mają prawo poprosić osobę posługującą się Kartą o okazanie dokumentu tożsamości - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Jak wskazuje biuro prasowe w pkt. 7 regulaminu sieci Lidl Polska, określającego zasady korzystania z KDR, znajduje się zapis, na podstawie którego pracownicy sklepów są zobowiązani do zweryfikowania tożsamości posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

- Pracownica, o której wspomina klient, postąpiła więc zgodnie z wytycznymi - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/78016/