Co teraz mają zatem zrobić mieszkańcy, którzy są klientami Vectry?
- W zaistniałej sytuacji, pragnę poinformować o dostępnych kanałach kontaktu z Vectrą. Na naszych Klientów czekamy:
w Centrum Obsługi Klienta, dostępnym pod numerem 801 080 180 (opłaty według stawek operatorów) lub 58 742 65 00 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów) w godzinach:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 8.00–20.00, sob. 10.00–18.00
Infolinia techniczna: pon.–pt. 7.00 –22.00, sob.–nd. 8.00 -22.00
Infolinia Sprzedażowa dostępna pod numerem: 601 601 601 (opłaty według stawek operatorów) lub 58 736 50 01 z telefonu komórkowego (opłaty według stawek operatorów), w godzinach:
Dział Sprzedaży: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00-17.00 - informuje Grzelak.
Biuro PR Vectry zachęca także klientów do wybierania kanałów elektronicznych:
aplikacja „Strefa Klienta" – wiele spraw, w tym tych dotyczących: faktury, wpłaty, saldo konta, statusu aktywnych usług, połączeń telefonicznych, płatności online, a także zakupu nowych usług Klient może zrealizować poprzez naszą aplikację https://ebok.vectra.pl/#/login
zakup usług bezpośrednio na naszej stronie www.vectra.pl lub poprzez dekoder
czat z konsultantem dostępny na stronie www.vectra.pl
przypominamy o alternatywnych sposobach dostarczenia zwracanego sprzętu – Paczkomaty InPost oraz Kurier DHL. Szczegóły dostępne na www.vectra.pl w zakładce „Obsługa Klienta" -> „Umowy i płatności" -> „W jaki sposób bezpłatnie zwrócić sprzęt?": https://www.vectra.pl/pomoc/umowy-i-platnosci#faq-198
Justyna Grzelak przypomina także, że najbliższe biuro obsługi Vectry znajduje się w Gryficach, przy ul. Jana Dąbskiego 1A.