W tej właśnie sprawie radny Bartkowiak wystosował pod koniec października do prezydenta Żmurkiewicza interpelację.
W interpelacji radnego czytamy m.in., że Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Szczecin poinformowała, że na drodze S6 Goleniów - Koszalin powstały elementy systemu zarządzania ruchem — kamery, stacje pogodowe, znaki zmiennej treści, oznakowanie płyzmatyczne.
- Zwracam się do Pana Prezydenta z interpelacją o zwrócenie się do GDDKiA Oddział Szczecin aby uwzględniła, przy rozważaniu budowy podobnych systemów zarządzania ruchem na drogach A6 oraz S3, informacji dotyczącej przejezdności tunelu w Świnoujściu, która powinna zafunkcjonować po jego oddaniu do użytku. Moim zdaniem, wyprzedzające działania ze strony Pana Prezydenta mogą skutkować dobrymi rozwiązaniami w zakresie ich treści i lokalizacji oraz terminu instalacji - pisze w interpelacji radny Bartkowiak.
W dalszej części interpelacji radnego Batkowiaka dowiadujemy się, że uważa on, że informacje dotyczące przejezdności tunelu w Świnoujściu powinny już być w rejonach Węzłów Kijewo i Klucz, co w przypadku czasowego zamknięcia tunelu, pozwoli na podjęcie decyzji użytkownikom dróg, czy jechać na parking buforowy w Swinoujściu — Warszowie czy tez skorzystać z ograniczonej przeprawy promowej albo z przejazdu przez Niemcy a nawet rezygnacji z podróży do Świnoujścia.
Odpowiedzi na interpelację radnego udzieliła zastępca prezydenta Barbara Michalska.