Nowa kolekcja przygotowana we współpracy z firmą Mattel zachęca kobiety oraz nastolatki do pokazywania własnego ja i przełamywania ograniczeń. Udowadnia też, że wszędzie możemy czuć się tak swobodnie
Wiemy jak bardzo klienci sieci Biedronka lubią kolekcję Barbie, dzięki naszej poprzedniej współpracy z firmą Mattel. Kolekcja Barbie x Biedronka to dla jednych cudowna podróż w przeszłość, dla innych jest sposobem na wyrażenie siebie i swojego charakteru. Każdy z miłośników kultowej lalki Barbie może znaleźć coś intrygującego.
Kinga Papiernik, dyrektor kategorii odpowiedzialna za ofertę Barbie x Biedronka w sieci Biedronka
Kolekcja sygnowana oryginalnym logo Barbie jest dostępna w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.
Poszczególne modele ubrań z najnowszej kolekcji Biedronka x Barbie bez wątpienia przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym klientkom sieci. Wśród produktów znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: bluzy (34,99 zł/szt.), spodnie dresowe (29,99 zł/szt.), piżamy (29,99 zł/ szt.) i klapki (29,99 zł/ szt). Wśród oryginalnych dodatków do wnętrz znaleźć będzie można koce (49,99 zł/szt.) oraz pościel (69,90 zł/komplet).
Kolekcja została utrzymana w stonowanej kolorystyce: dominuje biel, szarość, zgaszony róż z silnymi akcentami w charakterystycznym dla marki kolorze Barbie Pink oraz czerni. Odważne hasła, takie jak „Don’t toy with me” (ang. nie igraj ze mną) czy „Believe in yourself” (ang. uwierz w siebie), które zdobią elementy kolekcji, bezpośrednio nawiązują do globalnego hasła marki „Możesz być, kim chcesz”.
Kampanię w social mediach – na YouTube, Instagramie i Facebooku – uzupełniają działania z influencerkami i młodymi gwiazdami Internetu (wśród nich znalazły się m.in. youtuberka Sylwia Lipka, tiktokerka Ewa Zawada i piosenkarka Roksana Pindor – Saszan). Dziewczyny na instagramowych profilach prezentują własne stylizacje stworzone z ubrań i akcesoriów pochodzących z nowej kolekcji.
Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka dostępne będą w wybranych sklepach sieci Biedronka od 15 listopada do wyczerpania zapasów.
Biuro prasowe sieci Biedronka