Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do automatyzacji działań, usprawniania pracy biur rachunkowych i firm oraz budowania efektywnej komunikacji z klientami biura – zorganizowała piątą edycję Konferencji Sieci Partnerskiej. Wydarzenie odbyło się 30 września w trybie online.
Skoncentrowani na kliencie
Podczas spotkania eksperci firmy podsumowali rok 2020 i opowiedzieli o planach na 2022. Uwagę skupili przede wszystkim na pracy w nietypowych, pandemicznych warunkach. Zdalny oraz hybrydowy tryb działania stał się jednak nową normalnością, co udowadnia wzrastająca liczba dokumentów dodawanych do programu SaldeoSMART. Rok 2020 był rekordowy pod tym względem – wówczas było ich 21 mln. Dziś producent stawia na automatyzację procesów, nowoczesne narzędzia do zarządzania pracą działów i tworzenia produktu. Wszystko po to, aby doświadczenie użytkownika było jak najbardziej pozytywne.
- Aby to osiągnąć, stale ulepszamy nasze rozwiązanie. W 2020 roku zadbaliśmy dodatkowo o bezpieczeństwo, dołączając logowanie dwuskładnikowe. Wprowadziliśmy też powiadomienia w aplikacji o ważnych terminach i zdarzeniach w systemie. Ponadto, niezmiennie wdrażamy innowacje w księgowości – tej prowadzonej zarówno w biurach rachunkowych, jak i w firmach. Na rok 2022 planujemy dalsze rozwijanie pakietów, automatyzację procesów księgowania oraz dostosowanie do Centralnego Rejestru Faktur – tłumaczy Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART.
SaldeoSMART od kuchni
Transparentność w działaniach – to właśnie ją prelegenci podkreślali najczęściej podczas konferencji. Eksperci opowiadali o niej na przykładzie doświadczeń firmy z ostatniego roku, związanych zwłaszcza z pracą zdalną. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykorzystać technologie, prowadząc zdalnie firmę, i dotrzeć w ten sposób do klienta, oraz jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż.
Uczestnicy poznali także cykl produkcyjny wdrażania ulepszeń produktu i dowiedzieli się, jakie nowe funkcjonalności wprowadzono w ostatnim czasie w SaldeoSMART. Eksperci podkreślali możliwości aplikacji mobilnej, zastępującej takie urządzenia jak skaner oraz ułatwiającej codzienną pracę, na przykład w terenie czy delegacji, gdy użytkownicy mają utrudniony dostęp do komputera.
Nie zabrakło dobrych praktyk, przygotowanych z myślą o wygodzie użytkowników. Jedną z nich jest Centrum Pomocy – platforma przeznaczona dla partnerów i klientów, na której znajdą oni cenne rady, szkolenia oraz bazę wiedzy.
Podsumowanie wyników sprzedażowych
W trakcie spotkania wyróżnieni zostali najlepsi partnerzy sieci handlowej. Statuetki i nagrody trafiły do Make IT Mine, Best-IT, CI-COMPUTER Instal, Aura Technologies oraz Aidem Art.
Nagrody dla nich ufundowały firmy EPSON oraz Kodak Alaris.
Okazją do interakcji i zwieńczeniem konferencji był panel Q&A, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać odpowiedzi na pytania związane z obsługą programu i Centrum Pomocy.
Kolejne, przyszłoroczne spotkanie prawdopodobnie odbędzie się w tradycyjnej formie.
Anna Moskała