Na wyspie Uznam trwają prace w komorze startowej. Jak dowiadujemy się z najnowszego raportu prac, wykonywana jest ścianka kolankowa na styku segmentów S11 i S12, aby połączyć ich stropy górne.
fot. GDDKiA O/Szczecin
Jak informuje GDDKiA maszyna TBM zdołała już wydrążyć 330 metrów świnoujskiego tunelu. Zamontowanych zostało ponad 200 pierścieni obudowy.
Na wyspie Uznam trwają prace w komorze startowej. Jak dowiadujemy się z najnowszego raportu prac, wykonywana jest ścianka kolankowa na styku segmentów S11 i S12, aby połączyć ich stropy górne.
fot. GDDKiA O/Szczecin
Nadal trwają prace w zakładzie prefabrykacji. To tam produkowane są segmenty obudowy tunelu. Jak czytamy w raporcie prac nowopowstałe elementy następnie są transportowane i składowane na placu magazynowym, a następnie przewożone do komory odbiorczej.
fot. GDDKiA O/Szczecin
W dalszym ciągu funkcjonuje też zakład separacji urobku, a oczyszczona płuczka wraca do obiegu, a następnie urobek jest przewożony na miejsce składowania czyli przy ulicy Karsiborskiej.