Do oferty PEPCO trafiła szeroka gama sportowych produktów – odzieży oraz akcesoriów w cenie do 10 zł do 50 zł. W popularnej sieci sklepów można kupić bluzy z kapturem z kieszenią kangurka i wygodnym, luźnym wykończeniem w szerokiej gamie rozmiarów – od XS do XXL. W kolekcji znalazły się również biustonosze sportowe z atrakcyjnym wycięciem na plecach, luźne t-shirty, legginsy, elastyczne buty z przepuszczającego powietrze materiału, zestawy stopek sportowych oraz akcesoria: hantle, bidony z uchwytem, torby na ramię, czy ręcznik z mikrofibry. Ceny zaczynają się już od 10 zł, zaś żaden z produktów nie jest droższy niż 50 zł.
- Cieszymy się, że dzięki współpracy z siecią PEPCO możemy zaoferować szeroką gamę naszych produktów klientom zarówno w Polsce i całej Europie, w doskonałych cenach! - komentuje Wojciech Czernecki, prezes Sugarfree – właściciela marki Cadio Bunny.
Jest to pierwsza współpraca z Cardio Bunny z PEPCO. Ubrania będą dostępne również w zagranicznych sklepach sieci - marka jest obecna w 14 krajach, poza Polską również w Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Włoszech oraz Hiszpanii. Sieć sklepów PEPCO liczy ponad 2000 sklepów, które każdego miesiąca są odwiedzane przez około 19 mln klientów.
Link do kolekcji: pepco.pl/kolekcje/cardio-bunny/
Joanna Bogusławska