iswinoujscie.pl • Niedziela [13.12.2020, 22:38:32] • Świnoujście

Nie potrzeba setek tysięcy z miejskiej kasy by reklamować skutecznie Świnoujście. Wystarczy dobry pomysł i można trafić do milionów!

Nie potrzeba setek tysięcy z miejskiej kasy by reklamować skutecznie Świnoujście. Wystarczy dobry pomysł i można trafić do milionów!

(Świnoujście) This song makes me cry! The Last of the Mohicans THE BEST EVER! by Alexandro Querevalú( fot. YouTube )

Już ponad 63 miliony ludzi obejrzało film z występem sezonowego muzyka występującego na świnoujskiej promenadzie. Dla miasta to wyjątkowa reklama, praktycznie za darmo! Kto grał? Nie, nie żadna ze, sprowadzanych za ciężkie pieniądze gwiazd, które od czasu do czasu pojawiają się w naszym amfiteatrze!



Doceniliśmy autentyczność i muzyczny talent egzotycznego muzyka. Jego sukces nas nie zaskakuje ale rozmiar popularności już tak. Alexandro Querevalú, muzyk rodem z Peru, grał i śpiewał nie na nowej, lśniącej za miliony, promenadzie ale na starej nawierzchni nadmorskiego deptaka. O popularności tego miejsca nie świadczą na filmie marketingowe tricki speców od marketingu ale spontaniczność artysty otoczonego przez turystów, a promenada jawi się widzowi jako miejsce warte odwiedzenia dzięki swojemu unikalnemu klimatowi i dobrej muzyce. Na autora kanele YouTube znajdziemy więcej filmików z promenady gdzie każdy z nich przekracza 10 milionów oglądających. Pytanie co bardziej opłaci się miastu szukającemu sposobów na skuteczną promocję; zaawansowane technologie realizacji, koncepcje opracowywane na kosztowne zlecenie przez wyspecjalizowane firmy public relations? A może rozejrzeć się po prostu w miejscach gdzie gromadzą się ludzie. Pokazywanie planów i wizualizacji oznacza ni mniej ni więcej jak nie nadążanie za gustami współczesnego człowieka, poszukującego prawdziwych i krótkich promyczków radości, uśmiechu, wolności i, znajdującego takie poprzez, przypadkowe nawet, „klikanie”, „googlowanie” itp.

Warto zaznaczyć, że film z muzyką Alexandro Quereval zrealizowany został na starej promenadzie historycznej który ma na kanale YouTube 938 tys. subskrypcji.

Liczy się pomysł i autentyczność. A jak się je ma to wystarczy postawić kamerkę i zachwycić świat kawałkiem naszego wyspiarskiego domu!

I na koniec artykułu ciekawi nas ile wydajemy kasy miejskiej na Wydział Promocji który praktycznie sam powinien się zająć pełnym marketingiem dla miasta, a nie dodatkowo korzystać z firm zewnętrznych.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/68544/