Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym wszystkie problemy, troski i zmartwienia możemy odłożyć na chwilę na bok. Na przeżywanie cudownych chwil przy wigilijnym stole postanowił postawić w tegorocznej kampanii świątecznej Kaufland. A jeśli stół to oczywiście i jedzenie – np. barszcz, uszka, kapusta z grzybami – którego w tegorocznych, świątecznych kreacjach jest niemało. Hasłem przewodnim kampanii jest bowiem: „To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie”.
Bożonarodzeniowy koncept jest mieszanką międzynarodowego pomysłu z niemałym polskim wkładem. Autorem spotu jest agencja Sterntag, a za jego adaptację na polski rynek odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Dostępny w różnych wariantach spot będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Specjalną wersję spotu usłyszymy także w radiu.
Dla miłośników dobrego jedzenia i biesiadowania już od czwartku 26 listopada w marketach Kaufland będzie czekała specjalna, bożonarodzeniowa oferta. W ramach niej będzie można kupić m.in.: uszka z grzybami (opakowanie 500 g w cenie 11,99 zł), barszcz czerwony (opakowanie 1,5 l w cenie 4,49 zł), halibuta wędzonego w kawałkach (4,99 zł za 100 g) oraz filety śledziowe grubo krojone (opakowanie 200 g w cenie 5,99 zł). Amatorzy mięs i wędlin będą mieć do wyboru takie specjały jak: gotowa do upieczenia kaczka faszerowana kaszą i grzybami marki Kaufland K-Stąd takie dobre! (11,99 zł za 1 kg), gęś (9,99 zł za 1 kg), udziec cielęcy w plastrach (12,99 zł za opakowanie 450 g), kindziuk (dostępny na stoisku z obsługą, 3,99 zł za 100 g), szynka tradycyjna (3,49 za 100 g, stoisko z obsługą) i wiele innych. Specjalną ofertę przygotowano również dla świątecznych łasuchów, którzy będą mogli kupić m.in. ręcznie dekorowany makowiec (tylko 7,99 zł za porcję 400 g), piernik brzozowski (5,99 zł za opakowanie 300 g), ciastka korzenne serduszka (10,99 zł za opakowanie 450 g), ciasteczka maślane w puszce (8,99 zł za 400 g), a także włoskie wypieki – ciasta Panettone Golosone Tiramisu oraz Gran Panettone (24,99 zł za sztukę).
Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria „Świąteczne odliczanie” skierowana do posiadaczy karty PAYBACK. Na jej uczestników czeka blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz. By wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za min. 50 zł z kartą PAYBACK w jednym ze sklepów Kaufland i zachować paragon a następnie, wejść na stronę internetową: www.kaufland.pl/kalendarz, podać numer karty PAYBACK (karta musi być zarejestrowana, by grać o nagrody), zarejestrować paragon i sprawdzić, czy szczęście się do nas uśmiechnęło. W puli loterii znajdują się m.in. trzy samochody marki BMW, kultowe włoskie skutery, vouchery podróżne, telewizory, tablety, smartfony, a także nagrody od partnerów Programu PAYBACK. Szczegółowy regulamin loterii dostępny będzie na stronie internetowej: www.kaufland.pl/kalendarz (od 1 grudnia) oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.
Boże Narodzenie w Kauflandzie to również czas zaangażowania na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach Kaufland organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.
Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) wlistach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.
Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k.