Niestety deszczowe popołudnie nie zachęcało do spacerów zatem tylko najbardziej wytrwali mieszkańcy schowani pod parasolami mogli podziwiać wchodzący statek do portu. Koszt całej inwestycji wyniesie 912 462 026,68 pln
fot. Robert Ignaciuk
Mieszkańcy którzy zebrali się na nabrzeżu mogli podziwiać w całej okazałości tylko statek Da Chang. Tarcza którym będzie wiercony tunel po rozładowaniu kontenerów będzie montowane na miejscu w komorze startowej na Wyspie Uznam.
Niestety deszczowe popołudnie nie zachęcało do spacerów zatem tylko najbardziej wytrwali mieszkańcy schowani pod parasolami mogli podziwiać wchodzący statek do portu. Koszt całej inwestycji wyniesie 912 462 026,68 pln
fot. Sławomir Ryfczyński
Maszyna do wiercenia tunelu TBM (Tunnel Boring Machine), rozłożona na 129 elementów, pokonała ponad 10,35 tys. mil morskich na statku Da Chang.
fot. Andrzej Ryfczyński
Tunel w Świnoujściu będzie najdłuższą przeprawą podwodną o długości 1440 m. W ten sposób połączy Wyspy Uznam i Wolin.