W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się komplety dresów, legginsy i t-shirty. Kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży.
- Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.
W grudniu HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek marki Sugarfree. Sylwestrowe kreacje cieszyły się dużym zainteresowaniem klientek.
HubStyle prowadzi sprzedaż produktów marek Sugarfree i Cardio Bunny w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w Białymstoku, Legnicy, Bielsko‑Białej oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Joanna Bogusławska | InnerValue Investor Relations