iswinoujscie.pl • Środa [01.01.2020, 10:09:03] • Region
Sposób KFC na posylwestrowe zmęczenie
fot. Organizator
Sylwester – jedno z bardziej kontrowersyjnych wydarzeń. Albo go kochasz albo nienawidzisz. Albo witasz Nowy Rok z przytupem, albo spokojnie zamykasz się w zaciszu swoich czterech ścian. Cóż, my - jeśli jest pretekst do dobrej zabawy - wybieramy zabawę. Nawet jeśli czasem dzień po jest ciut bardziej… wymagający. KFC doskonale wie, jak pomóc przetrwać ten dzień – specjalnie dla swoich fanów 1 stycznia 2020 roku wprowadza opcję dostawy zamówienia w wersji bez spotkania z dostawcą. Można więc beztrosko odpoczywać w domu, bez konieczności szykowania się na pojawienie się dostawcy z pysznym zamówieniem od KFC.
Po sylwestrowych szaleństwach większość z nas ceni sobie spokój, ciszę i długi sen. Czasem bywa tak, że ostatnią rzeczą, jakiej nam potrzeba to prowadzenie zbędnych rozmów z kimkolwiek, a zwłaszcza z obcymi ludźmi. Znamy ten stan i wychodzimy z prostego założenia: po co się do czegokolwiek zmuszać? Tym samym proponujemy umościć się w łóżeczku, sięgnąć po ciekawy artykuł, wciągającą książkę czy po prostu odpalić telefon i celebrować w błogim spokoju noworoczny poranek. Dzisiaj zastosujemy w praktyce ulubioną dewizę Włochów: dolce far niente. Ogłaszamy: 1.01 dniem odpoczynku i ciszy, bez zakłócania ich niepotrzebnymi rozmowami, na które dziś najzwyczajniej nie mamy ochoty!
fot. Organizator
Jeśli jednak chcemy cokolwiek wykrzesać z noworocznego dnia, jedzenie to definitywnie podstawa. Trzeba pozwolić naszemu organizmowi powrócić do stanu sprzed zabawy, a do tego potrzeba mu sporo energii. Ale co jeśli lodówka pusta a sklepy zamknięte – wszakże dzisiaj 1.01?
Na całe szczęście odpowiednio przygotowaliśmy się na taki scenariusz i przychodzimy na ratunek! Otóż, specjalnie z myślą o posylwestrowiczach, KFC przygotowało wyjątkową ofertę dostarczenia jedzenia pod same drzwi, bez potrzeby widzenia się z dostawcą. Także szybko, telefon w rękę, dopisujemy w komentarzu przy zamówieniu KFC hasło „bez spotkania z dostawcą” i możemy cieszyć się pysznymi chrupiącymi kurczaczkami czekającymi pod drzwiami. Dostawca zostawi zamówienia we wskazanym przez nas miejscu. Bez kłopotu, bez problemu i - co najważniejsze - bez konieczności zmuszania się do jakiegokolwiek small talku. Oczywiście opcja ta jest możliwa do realizacji jedynie przy płatności online.
A zatem, zapraszamy do rozłożenia się wygodnie na kanapie, włączenia ulubionego serialu i delektowania się w ciszy dostarczonymi przez KFC zestawami. W pierwszy dzień Nowego Roku sprawdźcie koniecznie specjalny wariant odbioru zamówienia „bez spotkania z dostawcą”! Pełny relaks gwarantowany. Dzisiaj świętujemy to, że nic nie trzeba, że nastał Nowy Rok – nowi my i pozwalamy sobie zebrać siły, aby od rana następnego dnia stopniowo realizować noworoczne postanowienia.
Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od prawie 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią prawie 280 restauracji KFC. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska