Do 30 września możecie zgłaszać uwagi do projektu uchwały dotyczącego zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonywane dla gminy. Nowe regulacje powinny zainteresować wszystkich, którzy mają reklamy, ogródki gastronomiczne, witryny, przeszklenia oraz innych nośników informacyjnych.
Projekt udostępniono do wglądu od 14 sierpnia do 12 września w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, w godzinach pracy Urzędu.
Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do projektu uchwały.
Uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2019 r. — własnoręcznie podpisane z podaniem imienia, nazwiska i adresu lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczeniem nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Uwagi można wnosić:
- na piśmie w Urzędzie Miasta Świnoujście na Stanowisku Obsługi Interesantów,
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Urbanistyki i Architektury, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście,
Uwaga: pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania – czytamy w zawiadomieniu prezydenta Janusza Żmurkiewicza, opublikowanym w Internecie.