iswinoujscie.pl • Wtorek [16.07.2019, 11:10:30] • Świnoujście

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

Starsi ludzie traktują kasę jak informacje kolejową

fot. Czytelnik

Aby w kasie kupić bilet trzeba stać w niej około 30 minut albo i więcej. Mimo, że czasami otwarte są dwie kasy. Niestety starsi ludzie zajmują panie kasjerki tysiącem pytań, a wtedy panie, jednego klienta obsługują nawet 15 minut.

O sprawie poinformował nas jeden z internautów, który z paroma innymi pasażerami musiał kupić bilet do Szczecina u obsługi pociągu mimo, że dwie kasy były czynne, a na dworzec przyszedł 30 minut wcześniej. Mało nie doszło tam do awantury i kłótni.

Świnoujście to miasto uzdrowiskowe, zatem z dworca PKP korzysta bardzo dużo osób starszych, które nie potrafią sobie znaleźć informacji w internecie, przychodzą więc często do kasy jak do informacji pytając o pociąg, który ma wyjechać dopiero za tydzień. W tym czasie mieszkańcy Świnoujścia spieszą się na pociąg, który ma wyjechać za pół godziny.

Niestety nawet dwie otwarte kasy często nie rozwiązują sprawy, gdyż panie w kasie często muszą odpowiadać na dziesiątki pytań, zamiast po prostu sprzedać bilet.

Może więc warto byłoby otworzyć osobne okienko z informacją dla wszystkich seniorów, którzy odwiedzają Świnoujście.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/60955/