iswinoujscie.pl • Czwartek [07.03.2019, 17:46:48] • Świnoujście

Kto kogo pomawia w sprawie przebiegu wizyty w szpitalu? Prezes szpitala twierdzi że pacjent kłamie i zwyzywał personel!

Kto kogo pomawia w sprawie przebiegu wizyty w szpitalu? Prezes szpitala twierdzi że pacjent kłamie i zwyzywał personel!

fot. iswinoujscie.pl

Sprawa pacjenta, który twierdzi, że z raną ciętą palca musiał udać się do weterynarza bo w szpitalu miał trudność w znalezieniu pomocy, przybiera coraz dziwniejszy obraz.

Po skardze mieszkańca Świnoujścia, który udokumentował swoją dwukrotną wizytę w szpitalu telefonem komórkowym i twierdzi w swojej wypowiedzi, że nie udzielono mu właściwej pomocy, otrzymaliśmy odpowiedź od prezes zarządu Doroty Konkolewskiej, która w piśmie do nas wprost twierdzi, że mężczyzna kłamie i oskarża pacjenta o agresję oraz kierowanie wyzwisk w stosunku do personelu szpitala.

Prezes Dorota Konkolewska przysłała do nas następujące wyjaśnienie:

Zarząd Szpitala Miejskiego inn. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. odpowiadając na wypowiedz Czytelnika odnośnie nie udzielenia pomocy w zakresie zaopatrzenia rany ciętej dłoni informuje:

1. Pacjent lat 26 zgłosił się na Izby Przyjęć Szpitala o godz. 10.04 z rang ciętą dłoni lewej, gdzie został wstępnie zaopatrzony przez personel pielęgniarski, co trwało ok. 12 minut i oczekiwał na konsultacje lekarza chirurga. Pacjent opuścił pomieszczenie Izby Przyjęć o godz. 10.51 jako przyczynę podając brak chęci oczekiwania na lekarza. Nieprawdą jest wiec, ze czekał 2 godziny. Dowodem - nagranie z monitoringu szpitalnego.

2. Pacjent ponownie zgłosił się w godzinach wieczorowych i jak wynika z raportu, lekarz dwukrotnie schodził do Izby Przyjęć w sprawie zaopatrzenia pacjenta, ten jednak przychodził i oddalał się samowolnie z Izby Przyjęć obrzucając przy tym wyzwiskami personel medyczny.

Personel szpitala coraz częściej ma do czynienia z arogancją, agresją i pomówieniami tak jak w tym konkretnym przypadku.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/58853/